Gå til innhold

Silvusvås


silvius

Anbefalte innlegg

Tusen takk for besøket og opresangen til H! Han digga det verkeleg! Hadde ikkje lyst å legga seg då me kom heim.. Måtte lokke og lure for å få han i seng. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Var på shopping i går...

Godt med alt som er gjort. Kjøpte ein del, men har litt igjen der eg veit ka eg skal kjøpe men ikkje har kjøpt det enda. Som gavekortet til broderen, som vi må vente til litt nærmare jul med å kjøpe siden det er berre ett (eller et halvt) års frist på det.

Mamma - løper til bobilen (hvis søs blir ferdig med den..) skåler, kakefat, fruktkniver

Pappa - ????

Bror - gavekort på Plantasjen

NevøKr - bok

SøsR - skohylle

NieseT - Joggedress og t-skjorte

NieseS - Joggedress og t-skjorte

NevøKe - lego

SøsV - isfat + litt til

NevøE - bilgarasje-leke-ting

OnkelE - telefonbok?

Linn 3c - må berre få kjøpt det

Småtten - må berre få kjøpt det

Putlo - må berre få kjøpt det

VenninneK - ein god fuktighetskrem fra en hudpleier

O.K. - lego (sjøl om mora seier at han ikkje ønsker seg det.... :ler: )

S - duplo? klær? andre leiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma - løper til bobilen (hvis søs blir ferdig med den..) skåler, kakefat, fruktkniver

Pappa - ????

Bror - gavekort på Plantasjen

NevøKr - bok

SøsR - skohylle

NieseT - Joggedress og t-skjorte

NieseS - Joggedress og t-skjorte

NevøKe - lego

SøsV - isfat + litt til

NevøE - bilgarasje-leke-ting

OnkelE - telefonbok?

Linn 3c - må berre få kjøpt det

Småtten

Putlo

VenninneK - ein god fuktighetskrem fra en hudpleier

O.K. - lego (sjøl om mora seier at han ikkje ønsker seg det.... :ler: )

S - duplo? klær? andre leiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje mykje som skjer her nei. Blir berre til at eg oppdaterer pakkelista.

Veldig greit å sjå at meir og meir blir rødt :)

Skal på besøk til søsR i helga. Blir spennande å kjøre så langt aleine i dette snøværet... Gjekk veldig greit til jobb då. Bilen starta til og med ;) Var litt bekymra for det. Men eg vart litt sein til jobb, for ting tok litt tid i dag, særlig å få vekk snøen fra bilen.

Kort dag på jobb i dag. Håper på litt avspasering og. Sånn at eg kan kjøra når det er mest mulig lys ute. Men har ein del stopp på veien då, så det spørs om eg kjem meg så langt før det blir mørkt.

Skal innom 2 kortbutikker så det tar nok si tid :ler:

Og så må eg bytta litt varer. Var på handling på mandag og kom over et tilbud på hardangerbestikket mitt. 24 deler til 599,- Kjøpte liksågod to pakker som familien kan gje meg til jul :sjarmor:

Men dagen etter når eg var på OBS så hadde dei samme pakke til 399,- .....

Så i dag skal eg innom og sjå om eg kan få bytte dei pakkane eg kjøpte på Tilbords i servise eller glass istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mamma - løper til bobilen (hvis søs blir ferdig med den..) skåler, kakefat, fruktkniver

Pappa - ????

Bror - gavekort på Plantasjen

NevøKr - bok

SøsR - skohylle

NieseT - Joggedress og t-skjorte

NieseS - Joggedress og t-skjorte

NevøKe - lego

SøsV - isfat + ei lita panne

NevøE - bilgarasje-leke-ting

OnkelE - telefonbok

Linn 3c

Småtten

Putlo

VenninneK - (rødvin?)glass i Antarktis

O.K. - lego (sjøl om mora seier at han ikkje ønsker seg det.... :ler: )

S - duplo? klær? andre leiker?

Ikkje så værst liste dette. Er jo så godt som ferdig, har berre et par ting til eg må kjøpe, men eg veit jo ka eg skal ha så det er berre snakk om å kjøpe det.

Det einaste er pappa då, men det spørs om han får noke personlig i år.... :forvirret: Ender vel opp med at han og mamma får noke i lag, altså noke mamma ønsker seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mamma - løper til bobilen (hvis søs blir ferdig med den..) skåler, kakefat, fruktkniver

Pappa - dvd

Bror - diverse visper, auser osv til dei nye pannene

NevøKr - bok

SøsR - skohylle

NieseT - Joggedress og t-skjorte

NieseS - Joggedress og t-skjorte

NevøKe - lego

SøsV - isfat + ei lita panne

NevøE - bilgarasje-leke-ting

OnkelE - telefonbok

Linn 3c

Småtten

Putlo

VenninneK - glass i Antarktis

O.K. - lego (sjøl om mora seier at han ikkje ønsker seg det.... :ler: )

S - pakke med biler og ein genser

Mangler berre ei panne no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma - løper til bobilen (hvis søs blir ferdig med den..) skåler, kakefat, fruktkniver

Pappa - dvd

Bror - diverse visper, auser osv til dei nye pannene

NevøKr - bok

SøsR - skohylle

NieseT - Joggedress og t-skjorte

NieseS - Joggedress og t-skjorte

NevøKe - lego

SøsV - album til stempel

NevøE - bilgarasje-leke-ting

OnkelE - telefonbok

Linn 3c

Småtten

Putlo

VenninneK - glass i Antarktis

O.K. - lego (sjøl om mora seier at han ikkje ønsker seg det.... :ler: )

S - pakke med biler og ein genser

FERDIG!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider har vi fått på plass fiberen heima. Då er det muligheter for at eg får oppdatert litt oftare her ;)

Har egentlig ikkje tid til å sitte her no, men måtte berre innom. Utrulig deilig at det går litt kjappare.

Her går det i jul til den store gullmedalje. Huset begynner å fylles med nisser og lys og diverse. Alle julegavene er på plass. Nesten alle er pakka inn. Og det er berre ein dag igjen på jobb før det er nesten 2 veker juleferie. Det skal bli deilig!

1. januar reiser eg og søsV til Geilo. Blir til søndag 4. Skal bu i fimrahytta til butikken til V. Gleder meg veldig til å komma meg vekk litt. Og få skikkelig vinter. Vurderte ein periode å ta med ski, men trur vi legger det fra oss. Tar ein tur på spa istedenfor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld håper eg på ei litt annerledes nyttårsfeiring.

Hvis været holder seg skal eg og søs på fjelltur ved midnatt :ler:

Vi kjem nok ikkje til å gå hvis det er så altfor mykje skyer, då er jo heile poenget vekke.

Fekk berre ein glup ide her ein dag. Vi sa et år at det hadde sikkert vært kjempestilig å vera på Varden (som vi kaller "fjelltoppen" her på garden). Der har vi utrulig utsikt. Vi ser det meste av Sund derfra, i tillegg ser vi Austevoll, Os og Bergen. Det er sikkert ein veldig spesiell opplevelse å vera der når det er mørkt.

Så i dag har vi vært og handla hodelykter og fakler, så får vi sjå om det blir tur på oss. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måro reiser vi til Geilo. :hoppe:

Spa på fredag og greier :biggrin:

"Vestlia Relax

Thermalsk bodyskrubb, Spirulina algeinnpakning, og aromamassasje inkl.ansikt/hodebunn."

Prisen trenger vi ikkje snakke om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår til deg og Loevinna!! :)

****

Det vart ingen tur på fjellet på oss i dag. Det var stjerneklart og perfekte forhold...

Men ca 22.30 var det ein bil som kolliderte rett oppi veien her så vi snakka med politiet istedenfor. Bilen såg ikkje ut, men det var utrulig nok ingen personskader. Fyren som kjørte var tydelig berusa, det var garantert snakk om høg fart og det var glatt i området. Herlig kombinasjon.

Ikkje heilt den feiringa eg hadde sett for meg. Men året endte iallefall med et smell.........

No skal eg pakke resten av tinga mine og finne senga. Skal opp igjen om 7 timer :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var vi heima igjen.

Har hatt et fint opphold på Geilo. Stille og rolig. Fantastiske timer på spa :sjarmor:

Litt trøtt i dag då. Mange timer med reising.

I måro er det i gang med 2 veker praksis på småbarnsavdeling. Gleder meg til å sjå koss dei har det i andre barnehager, men er litt usikker på ka mi rolle egentlig blir i praksisen. Vi får prøve oss fram. Vi er 2 stk som skal ha praksis der, og sist vi snakka med barnehagen var begge plassert på samme avdeling. Men det var mulig vi skulle vera på kvar vår avdeling. Blir spennande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første praksisveke er overstått. No er vi halvvegs. Halsen er sår, det begynner å tette seg bak i svelg/nase og håveverken kjem krypande. I tillegg hadde eg tilnærma diarè i dag morges..... Fornøyd med dagen ja.

Eg er egentlig glad for at vi er komt halvvegs i praksisen. Kan ikkje vente med å bli ferdig..

Fryktelig kjedelig plass å ha praksis... For all del, dei er dyktige med barn dei som jobber der, men eg syns det mangler ein del. No ser eg kor masse bra vi drive med i min barnehage.

Dagen består i frokost etterhvert som ungane kjem, frileik til dei eventuelt går ut (det har skjedd 2 ganger denne veka) eller til lunsj kl11. Så er det soving etter lunsj, og dei fleste søv til iallefall halv 2. Så er det litt frileik igjen og frukt kl halv 3. Og vi går heim kvart på 3.

Altså, ingen organisert aktivitet, samling har dei hatt ein dag denne veka. Eg og ho eg har praksis med fant fram nokre pusslespel etter pausen vår ein dag og første dag dei var ute var dei 4 minste barna inne og fekk tegna litt. To uskyldige organiserte aktivitetar, er det vanleg på ein småbarnsavdeling???

Ikkje det at eg har så masse erfaring fra småbarnsavdelingar, men eg deler jo toalett og garderobe med ein i min barnehage, og eg syns det er mykje meir som skjer der. Der har dei i det minste lov til å tegne, pussle, perle og sangstunder. Dei går og ut minst ein gang for dagen (så sant det ikkje er storm og vatn i strie strømmer) oftast to ganger.

Vi skal observere samspillet mellom ungane, men det er som regel berre "ensomlek" som foregår på avdelinga. Det er ikkje mykje samspel der i gården nei. Har fått notert 2 observasjoner denne veka. Håper på meir action neste veke.

Puh, godt å få lirt av seg litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Javisst, her skjer det masse..

Dagane tusla og går. Eg er på jobb/skule, kjem sliten heim. Jobba litt og sløver foran tv'en resten av dagen og sånn går alle dagane.

Kunne godt tenkt meg litt fri no. Litt sliten. Men hvis eg ikkje sette meg ned i sofaen på ettermiddagen så går det jo fint. Kanskje eg skulle ha skaffa meg et liv?!? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med vi er heima da ja. Har ikke planlagt så mye enda. Men må vel få til noe bursdagsselskap på et vis. Vet ikke hvem jeg skal be liksom. Hvis mamma og de kommer, blir det nok ikke før helgen. Uansett; Snuppa vet jo ikke hvilken dag det er uansett :ler:

Vet ikke helt hva hun ønsker seg jeg. Skal gi beskjed om jeg kommer på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...