studerende Skrevet 3. august 2017 #121 Skrevet 3. august 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nazisme og nynazisme er begreper som bærer mye stigma og er knyttet tett til Hitler. Jeg tror det er rom for å omtale nasjonalsosialisme uavhenig fra disse begrepene. Nasjonalsosialisme bør kanskje sees på på samme måten som kommunisme, for kommunisme er da vel ikke synonymt med Mao, Pol Pot eller Stalin? Anonymkode: bb05d...0a8 Det synes jeg er helt rett og rimelig all den tid de står for den samme bedritne politikken.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #122 Skrevet 3. august 2017 On 7/29/2017 at 7:44 PM, Brannslangen said: En dag vil Den Nordiske Motstandsbevegelsen ta over regjeringsmakten her i landet. Da er det mye som skal ryddes opp i. På tide å gjenåpne fengselet på Akershus Festning tydeligvis. Anonymkode: f98cc...fea
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #123 Skrevet 3. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nazisme og nynazisme er begreper som bærer mye stigma og er knyttet tett til Hitler. Jeg tror det er rom for å omtale nasjonalsosialisme uavhenig fra disse begrepene. Nasjonalsosialisme bør kanskje sees på på samme måten som kommunisme, for kommunisme er da vel ikke synonymt med Mao, Pol Pot eller Stalin? Anonymkode: bb05d...0a8 Hæ? Begrepet nazist er jo en forkortelse for en tilhenger av nasjonalsosialismen (ty. Nationalsozialismus). Hvordan kan man da si at folk som kaller seg nasjonalsosialister IKKE er nazister? De forfekter jo til og med den samme hatefulle ideologien. Hvis man tror at gammelnaziene kun var ute etter jøder, har man ikke forstått hva nazisme er. Moderne nasjonalsosialister ser sitt eget folk og nasjon som overlegne, og mener alle andre etnisiteter/raser/nasjoner/folkeslag (hva man nå kaller det) er underlegne og kan herses med. Akkurat som tullingene i NSDAP. Hvordan kan dette IKKE knyttes til Hitlers tyskland? Anonymkode: f5a36...3f6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #124 Skrevet 4. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan dette IKKE knyttes til Hitlers tyskland? Fordi dette er dine vrangforestillinger som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 2f03b...0c1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #125 Skrevet 4. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi dette er dine vrangforestillinger som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 2f03b...0c1 Jeg håper du gjør universitetene, historikerne og samfunnsviterne oppmerksomme på at de lider av vrangforestillinger. Anonymkode: f5a36...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #126 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du gjør universitetene, historikerne og samfunnsviterne oppmerksomme på at de lider av vrangforestillinger. Nei, det er bare du som gjør det. Anonymkode: 2f03b...0c1
Klossmajor Skrevet 4. august 2017 #127 Skrevet 4. august 2017 På 3.8.2017 den 8.27, AnonymBruker skrev: Å holde rasen ren og fri for lyter og åndssvake individer er da raselære? Selvfølgelig er dette overførbart til dagens situasjon. I aller høyeste grad. Man trenger bare bruke fem minutter her på forumet, så forstår man det. Anonymkode: 2f03b...0c1 Innebærer målet om å holde rasen ren og fri for lyter et mål om å holde rasen adskilt fra innblanding av andre raser?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #128 Skrevet 4. august 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er bare du som gjør det. Anonymkode: 2f03b...0c1 Dette er bare slitsomt og tåpelig. Nasjonalsosialisme og nazisme er akkurat det samme, og det er den samme ideologien som ligger i bunnen nå som under Hitler, med små tilpasninger til vår tid. Å påstå noe annet er bare tåpelig. Anonymkode: f5a36...3f6 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #129 Skrevet 4. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare slitsomt og tåpelig. Nasjonalsosialisme og nazisme er akkurat det samme Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om - ergo vrangforestillinger. Anonymkode: 2f03b...0c1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #130 Skrevet 4. august 2017 7 timer siden, Klossmajor skrev: Innebærer målet om å holde rasen ren og fri for lyter et mål om å holde rasen adskilt fra innblanding av andre raser? Selvfølgelig. Anonymkode: 2f03b...0c1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #131 Skrevet 4. august 2017 På 29.7.2017 den 21.44, Brannslangen skrev: En dag vil Den Nordiske Motstandsbevegelsen ta over regjeringsmakten her i landet. Da er det mye som skal ryddes opp i. Som? På 29.7.2017 den 21.59, AnonymBruker skrev: Jeg spør fordi jeg lurer. Altså hva har de gjort? De har holdt en demonstrasjon de ikke hadde søkt om på forhånd, ja, men hva mer? De hadde i utgangspunktet fått lov til å holde en demonstrasjon i Fredrikstad, men fikk tilbakekalt godkjenningen av frykt for hva motdemonstrante kom til å gjøre. Anonymkode: 721d3...1da De er onde! Anonymkode: 7c5b6...3e7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #132 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De er onde! Anonymkode: 7c5b6...3e7 Men hva har de gjort?! Anonymkode: 721d3...1da
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #133 Skrevet 4. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva har de gjort?! Anonymkode: 721d3...1da Drept Anonymkode: 7c5b6...3e7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #134 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drept Anonymkode: 7c5b6...3e7 Hvem? Når? Link? Anonymkode: 721d3...1da
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #135 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem? Når? Link? Anonymkode: 721d3...1da Må følge med på nyheter vettu Anonymkode: 7c5b6...3e7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #136 Skrevet 4. august 2017 På 8/2/2017 den 0.49, AnonymBruker skrev: Som medlem av Motstandsbevegelsen kan jeg bekrefte at vi har flere av våre medlemmer i høyere posisjoner i norsk politi- og rettsvesen. Ordren om å la oss få demonstrere kom fra veldig høyt hold. Anonymkode: 2f03b...0c1 Som nasjonalist, lurer jeg på hvorfor dere bruker tid og krefter på å "ta de homofile" aka homolobyen? Er det virkelig denne gruppen som primært truer landet vårt og norske verdier?!? Har vært enig i mye av deres politikk, men dere mistet min støtte etter all propgndaen mot homolobyen! Anonymkode: 7d713...bd8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #137 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som nasjonalist, lurer jeg på hvorfor dere bruker tid og krefter på å "ta de homofile" aka homolobyen? Er det virkelig denne gruppen som primært truer landet vårt og norske verdier?!? Har vært enig i mye av deres politikk, men dere mistet min støtte etter all propagandaen mot homolobyen! Anonymkode: 7d713...bd8 Anonymkode: 7d713...bd8
Z.Z Skrevet 4. august 2017 #138 Skrevet 4. august 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som nasjonalist, lurer jeg på hvorfor dere bruker tid og krefter på å "ta de homofile" aka homolobyen? Er det virkelig denne gruppen som primært truer landet vårt og norske verdier?!? Har vært enig i mye av deres politikk, men dere mistet min støtte etter all propgndaen mot homolobyen! Anonymkode: 7d713...bd8 Jeg er enig i at det er svært kontraproduktivt, selv om jeg skjønner hvorfor de har det standpunktet. Jeg mener selv at alle nasjonalister, inkludert homofile bør vær en del av bevegelsen. Da kan man selvsagt ikke tolerere slike tanker. Poenget er jo å fri oss fra det bestående som er i ferd med å føre oss fryktelig galt avsted. Ikke å angripe egen befolkning som er og tenker annerledes. Det er den virkelige diversiteten. Forskjeller mellom oss selv, ikke en grå, trist masse som alle tenker likt. Det er nettopp resultatet som kommer med innvandringen. Sensur, politisk korrekthet, mistenksomhet og til syvende og sist totalitarisme for å kontrollere en broket befolkning som ikke lenger står sammen. Det komiske er at nasjonalisme ofte forveksles med nettopp nasjonalsosialisme/nazisme. De aller fleste, selv om mange ikke ser ut til å være klar over det, er nasjonalister. De bor i en nasjonalstat, deltar og feirer diverse nasjonelle begivenheter, foretrekker sine like og er generelt en del av folket. Merkelige greier. Alternativet er å fjerne nasonalstaten Norge og utviske det norske folk til fordel for globalisme uten grenser. En sinnsvak ekstremistisk ide som av en eller grunn har fått fotfeste. Ærlig talt, det er helt urealistisk, spesielt når det kun skjer på Europas bekostning. Hvordan er det i det hele tatt mulig å komme opp med noe så bisart og fremdeles forsvare det til tross for alle historiske og nåværende bevis for at det ikke fungerer? Ufattelig tankeløst og skjødesløst. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #139 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som nasjonalist, lurer jeg på hvorfor dere bruker tid og krefter på å "ta de homofile" aka homolobyen? Er det virkelig denne gruppen som primært truer landet vårt og norske verdier?!? Har vært enig i mye av deres politikk, men dere mistet min støtte etter all propgndaen mot homolobyen! Fordi det er viktig å forstå at ikke alt dreier seg om masseinnvandring. Nasjonalsosialister ser masseinnvandringen som et del av et større bilde - som et symptom på noe som er fundamentalt galt med samfunnet. Dette i motsetning til organisasjoner som f.eks. FMI, som bare opponerer mot innvandring fra et praktisk perspektiv uten å sette innvandringen i en ideologisk sammenheng. Anonymkode: 2f03b...0c1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #140 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som nasjonalist, lurer jeg på hvorfor dere bruker tid og krefter på å "ta de homofile" aka homolobyen? Er det virkelig denne gruppen som primært truer landet vårt og norske verdier?!? Har vært enig i mye av deres politikk, men dere mistet min støtte etter all propgndaen mot homolobyen! Anonymkode: 7d713...bd8 Fordi nazister ikke får kompiser om de ikke får folk til å hakke på andre som ikke ligner på seg selv. Anonymkode: 724a9...ae8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå