Brannslangen Skrevet 30. juli 2017 #61 Skrevet 30. juli 2017 33 minutter siden, Nappetass1 skrev: Grøss Hva er det med at DNM en dag skal ta over styringen som får deg til å grøsse?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #62 Skrevet 30. juli 2017 3 minutter siden, Brannslangen skrev: Hva er det med at DNM en dag skal ta over styringen som får deg til å grøsse? Har du lest "partiprogrammet" deres? Anonymkode: 724a9...ae8
Brannslangen Skrevet 30. juli 2017 #63 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest "partiprogrammet" deres? Har du?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #64 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Brannslangen skrev: Har du? Ja. Det er tilgjengelig på nettsidene deres. Anonymkode: 724a9...ae8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #65 Skrevet 30. juli 2017 Jeg er livredd for disse mennene. Men mindre du er hvit og heterofile så er du på hatelista deres. Jeg er verken hvit eller heterofil så,.. som sagt jeg er livredd. Anonymkode: 104fc...36b 3
Raven Emerald Skrevet 30. juli 2017 #66 Skrevet 30. juli 2017 Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Raven Emerald, mod.
Brannslangen Skrevet 30. juli 2017 #67 Skrevet 30. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hva er galt med 9-punktsplanen deres?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #68 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: At Hitler "omfavnet" muslimene er ren og skjær jødepropaganda uten basis i virkeligheten. Anonymkode: 2f03b...0c1 Hitler on islam: ""The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?" Anonymkode: 7a165...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #69 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvilken sammenheng du forstår ting i, og jeg "fremstiller" ingenting - jeg påpeker kun fakta. At du ikke er kjent med mainstream norsk krigshistorie får være ditt problem. Anonymkode: 2f03b...0c1 Voksent. Hvis du ikke ser hvordan du tar ting ut av kontekst, så mangler du den nødvendige kunnskapen til å uttale deg. Du har en klassisk skapnaziretorikk, der du hevder at du bare påpeker fakta, men glemmer at dine fakta har funnet sted i en kintekst den må tolkes ut fra. Å benekte dette er barnslig og ukonstruktivt. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man må vel kunne gå ut fra at også Nazisme kan reformeres? Altså vi er i 2017 og det er lenge siden krigen. Jeg tipper nok dagens nazister har fulgt med i tiden og tenker noe annerledes nå enn for over 70 år siden. Budskapet og helheten er kanskje det samme, men det er nok en del mer nyansert nå enn da. Anonymkode: 6c3b1...178 Ja, de har byttet hovedfienden fra davidsstjerne til halvmåne. Ellers er de like rasistiske og ser på ikke-hvite som underlegne skapninger man kan herse med. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hitler omfavnet muslimene fordi de hatet jøder. Anonymkode: 9bc56...d7f Hitler samarbeidet med visse muslimer fordi han profiterte pådet, samt at han slapp enda en front.mHan brukte jødene opportunistisk i den sammenhengen. Han samarbeidet like mye med muslimene som napoleon. Anonymkode: f5a36...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #70 Skrevet 30. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hitler on islam: ""The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?" Anonymkode: 7a165...ce5 Løsrevne Hitlersitater fører deg ingensteds. Det er sørgelig at propagandaapparatet til Hitler fortsatt virker. Anonymkode: f5a36...3f6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #71 Skrevet 30. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hitler on islam: ""The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?" Det er en parafrase fra Albert Speers 'Erinnerungen', en høyst tvilsom kilde. At Hitler er så kritisk til kristendommen gjør utsagnet enda mer tvilsomt. De fleste sitatene hvor Hitler kritiserer kristendommen er amerikanske falsknerier. Anonymkode: 2f03b...0c1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #72 Skrevet 30. juli 2017 47 minutter siden, Brannslangen skrev: Hva er galt med 9-punktsplanen deres? Har du lest den? Anonymkode: 724a9...ae8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #73 Skrevet 30. juli 2017 59 minutter siden, Brannslangen skrev: Hva er det med at DNM en dag skal ta over styringen som får deg til å grøsse? Sånne som dere var landsforrædere i 1940, og det er dere i dag også. Heldigvis har 98% av Europas befolkning lært siden den gang, så det kommer ikke til å skje igjen. Ønsketenkningen dine er 100 ganger mer urealistisk enn Hitlers, og dere vil aldri bli noe mer enn en gjeng skoletapere i fjollete klær. Anonymkode: f11eb...1be 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #74 Skrevet 30. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksent. Hvis du ikke ser hvordan du tar ting ut av kontekst, så mangler du den nødvendige kunnskapen til å uttale deg. Du har en klassisk skapnaziretorikk, der du hevder at du bare påpeker fakta, men glemmer at dine fakta har funnet sted i en kintekst den må tolkes ut fra. Å benekte dette er barnslig og ukonstruktivt. Skapnaziretorikk? Jeg er da 100% åpent nazi? Og du har nå brukt fire innlegg på å påstå at jeg tar ting ut av sin sammenheng, uten å fortelle meg (eller leseren) hvor jeg angivelig gjør det. Sitat Løsrevne Hitlersitater fører deg ingensteds. Det er sørgelig at propagandaapparatet til Hitler fortsatt virker. Du har ikke forstått særlig mye, tror jeg. Folk som forsøker å overbevise deg om at Hitler omfavnet muslimene, eller alternativt at Islam = fascisme er ikke nazister, men zionister. Dette er favorittretorikken deres. Anonymkode: 2f03b...0c1 1
studerende Skrevet 30. juli 2017 #75 Skrevet 30. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skapnaziretorikk? Jeg er da 100% åpent nazi? Og du har nå brukt fire innlegg på å påstå at jeg tar ting ut av sin sammenheng, uten å fortelle meg (eller leseren) hvor jeg angivelig gjør det. Anonymkode: 2f03b...0c1 100% åpen og AB. Hurra! 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #76 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, studerende skrev: 100% åpen og AB. Hurra! Ja, for et nick ala 'studerende' er åpenbart mindre anonymt. Anonymkode: 2f03b...0c1 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #77 Skrevet 30. juli 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skapnaziretorikk? Jeg er da 100% åpent nazi? Og du har nå brukt fire innlegg på å påstå at jeg tar ting ut av sin sammenheng, uten å fortelle meg (eller leseren) hvor jeg angivelig gjør det. Du har ikke forstått særlig mye, tror jeg. Folk som forsøker å overbevise deg om at Hitler omfavnet muslimene, eller alternativt at Islam = fascisme er ikke nazister, men zionister. Dette er favorittretorikken deres. Anonymkode: 2f03b...0c1 Åpen nazist? I 2017???? Du er faen ikke sann.... Har du ikke lært noe av historien? Du elsker å si at jeg ikke har forstått noe. Det jeg i hvert fall har forstått, er at Hitler hadde mange underlige uttalelser som kan tolkes i de forksjelligste retninger, og at mange slike sitater ikke kan brukes til det man forsøker å ta dem til inntekt for. Igjen må man se ting i en historisk kontekst, og ikke tolke ut fra sin aktuelle agenda. Om dette sitatet i det hele tatt kommer fra Hitler, stiller jeg meg tvilende til - men hvis det gjør det, skal man nok se grundig på i hvilken sammenheng dette er ytret. Hitler omfavnet aldri muslimer. Akkurat som han aldri omfavnet slaverne, selv om han hadde en overenskomst med Stalin frem til Barbarossa. Dette har ingenting med sionisme å gjøre. Det er intet annet enn sjokkerende, rystende og kvalmende å se at noen åpent kaller seg nazist i våre dager. Og bedre blir det ikke av den lavoannede måten du argumenterer på. Anonymkode: f5a36...3f6 1
Brannslangen Skrevet 30. juli 2017 #78 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er intet annet enn sjokkerende, rystende og kvalmende å se at noen åpent kaller seg nazist i våre dager. Han er uendelig mye modigere enn deg som bare mener det samme som alle andre. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #79 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, Brannslangen skrev: Han er uendelig mye modigere enn deg som bare mener det samme som alle andre. Du vet ingen ting om hva jeg mener eller mitt mot. Det eneste du vet er at jeg forakter nazismen og alt den står for. Å kalle seg nazist i våre dager er ikke modig. Det er idioti uten grenser. Med et innslag av ondskap, enten man forstår det selv eller ikke. Anonymkode: f5a36...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #80 Skrevet 30. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg i hvert fall har forstått, er at Hitler hadde mange underlige uttalelser som kan tolkes i de forksjelligste retninger, og at mange slike sitater ikke kan brukes til det man forsøker å ta dem til inntekt for Ja, fordi det vrimler av falske Hitler-sitater. Sitat Dette har ingenting med sionisme å gjøre. Det har i alle høyeste grad med zionisme å gjøre. Muslimene og nazistene er zionistenes hovedfiender. De hater muslimer like mye som de hater nazister og forsøker å skape et bilde av at Islam og nazisme henger sammen. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er intet annet enn sjokkerende, rystende og kvalmende å se at noen åpent kaller seg nazist i våre dager. Og bedre blir det ikke av den lavoannede måten du argumenterer på. Vel, jeg får bare beklage at du synes argumenter og fakta er "lavpannet" og i stedet foretrekker å slå ut med armene og erklære hvor kvalm du er. Anonymkode: 2f03b...0c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå