Gå til innhold

Norsk Nynazisme

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 6.8.2017 den 13.16, Blodets rett skrev:

Heinrich Himmlers svermeri for islam er også godt dokumentert,

Av en håndfull sitater som du ukritisk henter fra Wikipedia uten å sjekke kildene. Og vi har allerede slått fast hvor pålitelige kildene dine er.

Jeg kan ikke se at det er grunnlag for å snakke om "svermeri" bare fordi Heinrich Himmler konstaterte at muslimer var gode soldater.

Anonymkode: 2f03b...0c1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Far til 2 skrev:

Jeg tviler ikke. Med Frp i ledende rolle med folk som Tybring-Gjedde, Behring Breivik og Listhaug på medlemslisten kan det meste skje.

Jepp, FrP er også infiltrert av oss. Og ikke glem Frimurerlosjen.

Skrevet
På 6.8.2017 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg neppe kunne skje demokratisk sa velgere flest krever at politikere har normal eller over normal intelligens. 

Hvis velgerne virkelig krever det så må det være et prima eksempel på at demokratiet ikke fungerer. Men jeg tror nok dessverre at velgere flest er dummere enn politikere flest.

Skrevet
På 13.8.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Av en håndfull sitater som du ukritisk henter fra Wikipedia uten å sjekke kildene. Og vi har allerede slått fast hvor pålitelige kildene dine er.

Jeg kan ikke se at det er grunnlag for å snakke om "svermeri" bare fordi Heinrich Himmler konstaterte at muslimer var gode soldater.

Jeg på min side kan ikke forstå hvorfor du så iherdig benekter det ideologiske samrøret mellom islam og nazisme.

Skrevet
1 time siden, Blodets rett skrev:

Jeg på min side kan ikke forstå hvorfor du så iherdig benekter det ideologiske samrøret mellom islam og nazisme.

Fordi jeg, i motsetning til deg, er opptatt av sannheten, og ikke bare hva som kan gavne mine ideologiske mål på kort sikt.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg, i motsetning til deg, er opptatt av sannheten, og ikke bare hva som kan gavne mine ideologiske mål på kort sikt.

Fordi du ikke er opptatt av sannheten, i forhold til islams samrøre med nazismen, og er mest opptatt av å fremme islamapologetisk propaganda i forhold til din egen kortsiktige politikk.

Skrevet
På 29.7.2017 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Hva har de gjort som du blir kvalm av, sånn helt spesifikt? 

Anonymkode: 721d3...1da

Hva er det å IKKE bli kvalm av?!

Skrevet
2 minutter siden, Blodets rett skrev:

Fordi du ikke er opptatt av sannheten, i forhold til islams samrøre med nazismen, og er mest opptatt av å fremme islamapologetisk propaganda i forhold til din egen kortsiktige politikk.

Hvor jeg har jeg fremmet "islamapologetisk propaganda"? Å korrigere rabiate zionisters helt konkrete og veldokumenterte faktafeil om Islam og Adolf Hitler har da ingenting med islamapologetikk å gjøre.

Skrevet
4 minutter siden, Mari Y skrev:

Hva er det å IKKE bli kvalm av?!

Ufint å besvare et spørsmål med et nytt spørsmål.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ufint å besvare et spørsmål med et nytt spørsmål.

Det er selve nazismen vi snakker om. Er vel ikke akkurat så rart til? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor jeg har jeg fremmet "islamapologetisk propaganda"? Å korrigere rabiate zionisters helt konkrete og veldokumenterte faktafeil om Islam og Adolf Hitler har da ingenting med islamapologetikk å gjøre.

Stormuftien av Jerusalem, Haj Amin al-Husseini, hadde offisielle møter med Adolf Hitler. Nøyaktig hva er benektelsen av dette annet islamopologetisk propaganda?

Skrevet
1 minutt siden, Blodets rett skrev:

Stormuftien av Jerusalem, Haj Amin al-Husseini, hadde offisielle møter med Adolf Hitler. Nøyaktig hva er benektelsen av dette annet islamopologetisk propaganda?

Hvor har jeg benektet at Hitler hadde møter med al-Husseini? Tvert imot skriver jeg i innlegg #152 at "Dette samarbeidet bestod av så mye som to møter - en gang med Hitler og en gang med Heinrich Himmler.". Så enten kan du eller gidder du ikke lese, eller så er du ikke så fryktelig opptatt av sannheten. 

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for innlegg med hatefullt eller diskriminerende innhold og brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Blodets rett skrev:

Tydligvis så er alt som er anti-sionistisk feil uansett oppi hodet ditt.  Islam og nazisme i ei røre. Hva med kulturmarxistene i dag ? Er ikke de med i samme  konspirasjonene møt jødene ?

Nei,du er så fanatisk at du har mista "gangsynet" forlengst.  Gidder snart ikke ta deg seriøst lenger.

Anonymkode: d6ddf...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...