debatant Skrevet 5. august 2017 #181 Skrevet 5. august 2017 På 29.07.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev: Blir helt kvalm av hvordan de holder på... Anonymkode: 7c5b6...3e7 Hvordan reagerer du på kommunistene på Blitz? ...som ikke er en mm bedre...
Blodets rett Skrevet 5. august 2017 #182 Skrevet 5. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er virkelig usedvanlig slepphendt med kilder og sitering. Ikke engang Wikipedia-artikkelen du selv henviste til hevder at Speer hevdet Hitler hadde sagt "de muslimske folkeslagene vil alltid stå nærmere oss enn for eksempel Frankrike". Kilden som oppgis er: Hitler's apocalypse: Jews and the Nazi legacy, Robert S. Wistrich, Weidenfeld & Nicolson, 17 Oct 1985, page 59. Og i den boka oppgis kilden å være Hitler's Political Testament, som er pur fiksjon forfalsket av Francois Genoud. Wikipedia-artikkelen henviser klart og tydelig til Albert Speers memoarer, Erinnerungen, i hele fire sitater pluss en til, som alle handler om Hitler's beundring for islam som religion. Hitler så til og med for seg tyskerne som spydspissen for et verdensomspennende muslimsk imperium. Da spiller det fint liten rolle at det kanskje ikke stemmer at Hitler sa at "de muslimske folkeslagene står oss nærmere enn Frankrike", for at Hitler nærte varme følelser overfor muslimer og islamsk kultur er likevel hevet over en hver tvil. For det står uansett igjen et solid og godt dokumentert inntrykk av at Hitler nærte respekt og varme følelser for islam, og at samarbeidet med stormufitien av Jerusalem ikke bare var en politisk tilfeldighet diktert av de realpolitiske omstendighetene, men at det oppstod som følge av teologiske og ideologiske bånd mellom islam og nazisme. Båndene mellom stormuftien og naziregimet i Tyskland hadde også vart i mange år før andre verdenskrig var et faktum, og også da var det et felles jødehat som inspirerte dem begge til samarbeid. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg si, jeg har nese for fake quotes. Det tok meg ikke SÅ mye energi heller - ca. en halvtime. Og nå har jeg infoen klar neste gang en sånn merkelig høyreekstrem, pro-Israel, antirasistisk hybrid forsøker å koble Hitler til Islam med akkurat det sitatet. Anonymkode: 2f03b...0c1 Da får du bare huske på at den informasjonen står seg svært dårlig mot de argumentene. I virkeligheten var ikke Hitler motstander av islam og muslimsk dominans, snarere tvert i mot inspirerte det ham. Det er dette som er problemet med dagens nynazister, de er i all hovedsak opprørske arbeiderklassegutter som skal tøffe seg litt, og vet ikke stort om hverken Adolf Hitler eller hva han stod for politisk, eller hva som er dagens og fremtidens konsekvenser av Adolf Hitlers arv for nåtidens og fremtidens europeere. Adolf Hitler, og hans lederskap, er jo på mange måter indirekte ansvarlig for den masseinnvandrings- og multikultisituasjonen vi har i dagens vestlige verden. Ved å drite så jævlig på draget som Adolf Hitler gjorde, så la han fremtiden for hele Europas etterkommere i ruiner. Så Adolf Hitler er den siste du bør se opp til, beundre eller forsvare. Så kom heller til fornuften, og innse at Adolf Hitler var og er islamistenes mann.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #183 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Blodets rett skrev: Wikipedia-artikkelen henviser klart og tydelig til Albert Speers memoarer, Erinnerungen, i hele fire sitater pluss en til, som alle handler om Hitler's beundring for islam som religion. Hitler så til og med for seg tyskerne som spydspissen for et verdensomspennende muslimsk imperium. Da spiller det fint liten rolle at det kanskje ikke stemmer at Hitler sa at "de muslimske folkeslagene står oss nærmere enn Frankrike", for at Hitler nærte varme følelser overfor muslimer og islamsk kultur er likevel hevet over en hver tvil. For det står uansett igjen et solid og godt dokumentert inntrykk av at Hitler nærte respekt og varme følelser for islam, og at samarbeidet med stormufitien av Jerusalem ikke bare var en politisk tilfeldighet diktert av de realpolitiske omstendighetene, men at det oppstod som følge av teologiske og ideologiske bånd mellom islam og nazisme. Båndene mellom stormuftien og naziregimet i Tyskland hadde også vart i mange år før andre verdenskrig var et faktum, og også da var det et felles jødehat som inspirerte dem begge til samarbeid. Da får du bare huske på at den informasjonen står seg svært dårlig mot de argumentene. I virkeligheten var ikke Hitler motstander av islam og muslimsk dominans, snarere tvert i mot inspirerte det ham. Det er dette som er problemet med dagens nynazister, de er i all hovedsak opprørske arbeiderklassegutter som skal tøffe seg litt, og vet ikke stort om hverken Adolf Hitler eller hva han stod for politisk, eller hva som er dagens og fremtidens konsekvenser av Adolf Hitlers arv for nåtidens og fremtidens europeere. Adolf Hitler, og hans lederskap, er jo på mange måter indirekte ansvarlig for den masseinnvandrings- og multikultisituasjonen vi har i dagens vestlige verden. Ved å drite så jævlig på draget som Adolf Hitler gjorde, så la han fremtiden for hele Europas etterkommere i ruiner. Så Adolf Hitler er den siste du bør se opp til, beundre eller forsvare. Så kom heller til fornuften, og innse at Adolf Hitler var og er islamistenes mann. Dette er kanskje noe av det dummeste våset jeg har lest her inne. Anonymkode: f5a36...3f6 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #184 Skrevet 6. august 2017 5 timer siden, Blodets rett skrev: Wikipedia-artikkelen henviser klart og tydelig til Albert Speers memoarer, Erinnerungen, i hele fire sitater pluss en til, som alle handler om Hitler's beundring for islam som religion. Hitler så til og med for seg tyskerne som spydspissen for et verdensomspennende muslimsk imperium. Da spiller det fint liten rolle at det kanskje ikke stemmer at Hitler sa at "de muslimske folkeslagene står oss nærmere enn Frankrike", for at Hitler nærte varme følelser overfor muslimer og islamsk kultur er likevel hevet over en hver tvil. At en av sitatene i sekken med sitater du kom med viser seg å være pur oppspinn gjør nettopp at sannhetsgehalten til resten av sekken ikke er hevet over enhver tvil. Sjekk kildene neste gang du copypaster noe du ikke kan noe om fra Wikipedia. Anonymkode: 2f03b...0c1 1
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #185 Skrevet 6. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: At en av sitatene i sekken med sitater du kom med viser seg å være pur oppspinn gjør nettopp at sannhetsgehalten til resten av sekken ikke er hevet over enhver tvil. Sjekk kildene neste gang du copypaster noe du ikke kan noe om fra Wikipedia. Anonymkode: 2f03b...0c1 Her klamrer du deg til et halmstrå. Albert Speer er ingen hvem som helst.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #186 Skrevet 6. august 2017 16 minutter siden, Blodets rett skrev: Her klamrer du deg til et halmstrå. Albert Speer er ingen hvem som helst. Det spiller vel ingen rolle hvem Albert Speer er hvis det ikke er ham sitatene kommer fra. Anonymkode: 2f03b...0c1 4
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #187 Skrevet 6. august 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spiller vel ingen rolle hvem Albert Speer er hvis det ikke er ham sitatene kommer fra. Anonymkode: 2f03b...0c1 I Wikipedia-artikkelen er det hele fire referanser til Albert Speer - hvor han siterer Adolf Hitler og hans beundring og varme tanker for islam. Endret 6. august 2017 av Blodets rett
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #188 Skrevet 6. august 2017 6 timer siden, Blodets rett skrev: Her klamrer du deg til et halmstrå. Albert Speer er ingen hvem som helst. 6 timer siden, Blodets rett skrev: I Wikipedia-artikkelen er det hele fire referanser til Albert Speer - hvor han siterer Adolf Hitler og hans beundring og varme tanker for islam. Nå må du slutte å tulle, og innse at du er blitt lurt. Albert Speer er ingen pålitelig kilde i denne sammenhengen, og sitatene er ikke en gang fra ham. Jeg er ganske sikker på at jeg ville husket det dersom han hadde fremstilt det som om Hilter svermet for islam. Jeg har nemlig lest boken hans. Det har tydeligvis ikke du. Anonymkode: f5a36...3f6 1
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #189 Skrevet 6. august 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må du slutte å tulle, og innse at du er blitt lurt. Albert Speer er ingen pålitelig kilde i denne sammenhengen, og sitatene er ikke en gang fra ham. Jeg er ganske sikker på at jeg ville husket det dersom han hadde fremstilt det som om Hilter svermet for islam. Jeg har nemlig lest boken hans. Det har tydeligvis ikke du. Anonymkode: f5a36...3f6 Her må du virkelig revurdere din forståelse av begrepet upålitelig kilde, for her er det du som er den upålitelige kilden. Dessuten blir Adolf Hitlers og nazistenes svermeri for islam også godt underbygget av det tette samarbeidet med stormuftien av Jerusalem og opprettelsen av en Waffen-SS muslimdivisjon. Heinrich Himmlers svermeri for islam er også godt dokumentert, og i følge den fremste autoriteten på området, George Lepre og hans bok Himmler's Bosnian Division: The Waffen-SS Handschar Division, spilte Himmlers islamsvermeri en signifikant rolle i opprettelsen av en muslimsk SS-divisjon. Det er også verdt å bemerke seg at Himmler ikke kunne opprette en muslimsk SS-divisjon uten godkjennelse fra Adolf Hitler. Så kanskje det er på tide at du tar innover deg det faktum at nazistenes svermeri for islam er godt dokumentert? Endret 6. august 2017 av Blodets rett Glemte å legge til lenke
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #190 Skrevet 6. august 2017 På 29.7.2017 den 21.44, Brannslangen skrev: En dag vil Den Nordiske Motstandsbevegelsen ta over regjeringsmakten her i landet. Da er det mye som skal ryddes opp i. Det tror jeg neppe kunne skje demokratisk sa velgere flest krever at politikere har normal eller over normal intelligens. Anonymkode: 90a79...ee1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #191 Skrevet 6. august 2017 8 timer siden, Blodets rett skrev: Her må du virkelig revurdere din forståelse av begrepet upålitelig kilde, for her er det du som er den upålitelige kilden. Dessuten blir Adolf Hitlers og nazistenes svermeri for islam også godt underbygget av det tette samarbeidet med stormuftien av Jerusalem og opprettelsen av en Waffen-SS muslimdivisjon. Heinrich Himmlers svermeri for islam er også godt dokumentert, og i følge den fremste autoriteten på området, George Lepre og hans bok Himmler's Bosnian Division: The Waffen-SS Handschar Division, spilte Himmlers islamsvermeri en signifikant rolle i opprettelsen av en muslimsk SS-divisjon. Det er også verdt å bemerke seg at Himmler ikke kunne opprette en muslimsk SS-divisjon uten godkjennelse fra Adolf Hitler. Så kanskje det er på tide at du tar innover deg det faktum at nazistenes svermeri for islam er godt dokumentert? Jeg ser at du leter etter bekreftelse av dine egne teorier. Du kommer ikke så langt før du kan betrakte ting systematisk, metodisk og nøytralt. Du klarer tydeligvis ikke å se noen kontekstrelaterte aspekter. Da blir konklusjonene gale. Anonymkode: f5a36...3f6
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #192 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at du leter etter bekreftelse av dine egne teorier. Du kommer ikke så langt før du kan betrakte ting systematisk, metodisk og nøytralt. Du klarer tydeligvis ikke å se noen kontekstrelaterte aspekter. Da blir konklusjonene gale. Anonymkode: f5a36...3f6 Jeg ser ikke at du ikke er i stand til å svare for deg, og klarer ikke annet enn å ta formidleren (med tåkeprat) og ikke budskapet.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #193 Skrevet 6. august 2017 9 minutter siden, Blodets rett skrev: Jeg ser ikke at du ikke er i stand til å svare for deg, og klarer ikke annet enn å ta formidleren (med tåkeprat) og ikke budskapet. Jeg tar deg ikke alvorlig. Derfor legger jeg heller ingen ressurser i å overbevise deg, siden jeg vet at det er nytteløst. Du tar ikke poenget uansett. Anonymkode: f5a36...3f6 1
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #194 Skrevet 6. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar deg ikke alvorlig. Derfor legger jeg heller ingen ressurser i å overbevise deg, siden jeg vet at det er nytteløst. Du tar ikke poenget uansett. Anonymkode: f5a36...3f6 Problemet ditt er bare at du ganske enkelt ikke klarer å feie virkeligheten under teppet med tåkefyrsteprat fra elefenbenstårnet. Alle ser at du står der naken.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #195 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, Blodets rett skrev: Problemet ditt er bare at du ganske enkelt ikke klarer å feie virkeligheten under teppet med tåkefyrsteprat fra elefenbenstårnet. Alle ser at du står der naken. Alle som har en agenda, og ikke et metodisk blikk, ja. Anonymkode: f5a36...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #196 Skrevet 6. august 2017 På 29.7.2017 den 21.35, AnonymBruker skrev: Men å se ekstreme muslimer og huse terrorister er ok? Anonymkode: e2eaf...e6a Er det sånn at man må like den ene eller den andre? Hva med å ikke være for ekstremisme uansett om det kommer fra norge eller andre land? Anonymkode: 8e8a0...64e 1
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #197 Skrevet 6. august 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som har en agenda, og ikke et metodisk blikk, ja. Anonymkode: f5a36...3f6 Tåkefyrstevennene dine i elfenbenstårnet har ingen relevans. Virkelighetens nazistiske islamsvermeri klarer du uansett ikke å feie under teppet. Endret 6. august 2017 av Blodets rett
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #198 Skrevet 7. august 2017 10 timer siden, Blodets rett skrev: Tåkefyrstevennene dine i elfenbenstårnet har ingen relevans. Virkelighetens nazistiske islamsvermeri klarer du uansett ikke å feie under teppet. Ser du ikke selv hvor dumt dette fremstår? Anonymkode: f5a36...3f6 1
Blodets rett Skrevet 7. august 2017 #199 Skrevet 7. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser du ikke selv hvor dumt dette fremstår? Anonymkode: f5a36...3f6 Jeg ser bare hvor dumt elfenbenstårnet ditt fremstår.
Far til 2 Skrevet 13. august 2017 #200 Skrevet 13. august 2017 På 2.8.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev: Som medlem av Motstandsbevegelsen kan jeg bekrefte at vi har flere av våre medlemmer i høyere posisjoner i norsk politi- og rettsvesen. Ordren om å la oss få demonstrere kom fra veldig høyt hold. Anonymkode: 2f03b...0c1 Jeg tviler ikke. Med Frp i ledende rolle med folk som Tybring-Gjedde, Behring Breivik og Listhaug på medlemslisten kan det meste skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå