Gå til innhold

Norsk Nynazisme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mari Y skrev:

Om du klarer å tenke selv, så skjønner du hvorfor det er farlig. Du trenger ikke media for å fortelle deg det. 

Du siterte feil bruker 

Anonymkode: 7c5b6...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du siterte feil bruker 

Anonymkode: 7c5b6...3e7

Beklager for det, isåfall☺

Skrevet

Organisasjonen består av unge menn i 18 - 30 årsalderen. På godt engelsk. Men in their primes. Når voksne hankjønn i 18 - 30 årsalderen begynner å hylle hvit makt. Da burde det ringe noen bjeller for folk i samfunnet. Slike organisasjoner vokser ikke av seg selv. Det må være noe utrolig galt med samfunnet som gjør at de vokser. Norsk samfunn har masse problemer og disse folka føler at stortinget svikter norske hankjønn.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og. En skam for landet. Folk mistet livet for å beskytte landet vårt mot nazistene. Noen lever enda og må se disse åndsvake menneske ønske denne ondskapen tilbake.

Anonymkode: 09460...0b9

Og hvor mange har ikke mistet livet på grunn av "fremskritt", feminisme og sosialdarwinisme, sa du? I skrivende stund dør folk på grunn av det. DET ER KVALMT! 

Anonymkode: 770d1...ebe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du bør være forsiktig med å antyde at andre mangler historiekunnskaper. Det dus erverer her er bare vrøvl og nazipropaganda. Jeg kjente mange som satt i KZ. Påstår du at de lyver? Det norske politiet ble pålagt å deportere jøder. De var under kommando av den tyske okkupasjonsmakten, og de hadde ikke noe valg. 

Jeg blir kvalm av holocaustfornektere og historieløse ignoranter som deg. Det er slike som åpner døren for nazismen igjen.

Anonymkode: f5a36...3f6

Du glemte noe viktig: Muslimer åpner døren for nazismen, måten de får holde på i samfunnet. De diskriminerer, nekter, sutrer, dreper "vantro", voldtar kvinner, banker opp hundeeiere og hunder. Til slutt får folk nok! 

Og da er nazismen noe man kan "ty til". Dessverre, men sånn er det. Nazismen er et resultat av en regjering for langt til venstre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte noe viktig: Muslimer åpner døren for nazismen, måten de får holde på i samfunnet. De diskriminerer, nekter, sutrer, dreper "vantro", voldtar kvinner, banker opp hundeeiere og hunder. Til slutt får folk nok! 

Og da er nazismen noe man kan "ty til". Dessverre, men sånn er det. Nazismen er et resultat av en regjering for langt til venstre. 

Jeg har overhode ikke glemt å se verden gjennom fascistbriller, nei.

Enkelte av oss klarer å tenke med mer enn to nyanser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du bør være forsiktig med å antyde at andre mangler historiekunnskaper. Det dus erverer her er bare vrøvl og nazipropaganda. Jeg kjente mange som satt i KZ. Påstår du at de lyver? Det norske politiet ble pålagt å deportere jøder. De var under kommando av den tyske okkupasjonsmakten, og de hadde ikke noe valg. 

Jeg blir kvalm av holocaustfornektere og historieløse ignoranter som deg. Det er slike som åpner døren for nazismen igjen.

Hvorfor tror du norske myndigheter var så ivrige på å betale erstatning til jødene? At det norske Politiet deporterte jødene velvillig er da verdens mest velkjente sak. Det er også velkjent at journalister og ansatte i en rekke andre samfunnsinstitusjoner samarbeidet med nazistene. Og det er velkjent at den norske eksil-regjeringen trakk på skuldrene da de fikk høre om gasskamrene. Dette er ikke vrøvl og nazipropaganda, men kommer rett fra Holocaust-senteret på Bygdøy.

Jødesåpa gidder jeg ikke diskutere.

Anonymkode: 2f03b...0c1

Skrevet (endret)
1 time siden, Dophue95 skrev:

Organisasjonen består av unge menn i 18 - 30 årsalderen. På godt engelsk. Men in their primes. Når voksne hankjønn i 18 - 30 årsalderen begynner å hylle hvit makt. Da burde det ringe noen bjeller for folk i samfunnet. Slike organisasjoner vokser ikke av seg selv. Det må være noe utrolig galt med samfunnet som gjør at de vokser. Norsk samfunn har masse problemer og disse folka føler at stortinget svikter norske hankjønn.

Jo, slike organisasjoner vokser ofte av seg selv når bare nok dimlinger med kort hår finner hverandre.

Endret av studerende
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du norske myndigheter var så ivrige på å betale erstatning til jødene? At det norske Politiet deporterte jødene velvillig er da verdens mest velkjente sak. Det er også velkjent at journalister og ansatte i en rekke andre samfunnsinstitusjoner samarbeidet med nazistene. Og det er velkjent at den norske eksil-regjeringen trakk på skuldrene da de fikk høre om gasskamrene. Dette er ikke vrøvl og nazipropaganda, men kommer rett fra Holocaust-senteret på Bygdøy.

Jødesåpa gidder jeg ikke diskutere.

Du velger en påfallende alternativ fortolkning, og klarer ikke å sette fenomenene du beskriver i en historisk samtidskontekst. Hva er det du vil frem til?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du velger en påfallende alternativ fortolkning, og klarer ikke å sette fenomenene du beskriver i en historisk samtidskontekst. Hva er det du vil frem til?

Med unntak av at jeg ikke tror på gasskamrene og jødesåpa, er det er ingenting som er alternativt i min fortolkning. Dette er helt mainstream. Les Marthe Michelets Den største forbrytelsen, for eksempel, eller Bjarte Bruland eller Oskar Mendelsohns bøker.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med unntak av at jeg ikke tror på gasskamrene og jødesåpa, er det er ingenting som er alternativt i min fortolkning. Dette er helt mainstream. Les Marthe Michelets Den største forbrytelsen, for eksempel, eller Bjarte Bruland eller Oskar Mendelsohns bøker.

Du ser med andre ord ikke selv hvordan du tar dette ut av den sammenhengen det må forståes i? Og med din åpenlyse innrømmelse av å fornekte holocaust, er det ikke så vanskelig å formode hvorfor du velger å fremstille det slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser med andre ord ikke selv hvordan du tar dette ut av den sammenhengen det må forståes i? Og med din åpenlyse innrømmelse av å fornekte holocaust, er det ikke så vanskelig å formode hvorfor du velger å fremstille det slik.

Jeg vet ikke hvilken sammenheng du forstår ting i, og jeg "fremstiller" ingenting - jeg påpeker kun fakta. At du ikke er kjent med mainstream norsk krigshistorie får være ditt problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Dophue95 skrev:

En gjeng patetiske tapere. La dem demonstrere, i dagslys sprekker trollene.

Anonymkode: 7a165...ce5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man må vel kunne gå ut fra at også Nazisme kan reformeres? Altså vi er i 2017 og det er lenge siden krigen.

Jeg tipper nok dagens nazister har fulgt med i tiden og tenker noe annerledes nå enn for over 70 år siden. Budskapet og helheten er kanskje det samme, men det er nok en del mer nyansert nå enn da.

Anonymkode: 6c3b1...178

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig . Er det noen som har liten kuk og må bruke hat for å fremstå tøffere så er det de stakkars folka der.
Kjenner en som var litt nerd, han prøvde å få innpass i alle miljøer på skolen, spesielt hos utlendingene, han gikk å pratet utlending norsk og var generelt kontaktsøkende , men fikk vel ikke innpass noen steder. Noen år senere var han en av de mest ekstreme nazistene vi har her i landet. Sykt hvordan massesuggesjon og det å få tilhørighet former et menneske !!

En som er nazist er ikke velkommen i min krets, eller mitt nabolag. Helst ikke i landet heller. Den type holdninger døde ut med Hitler og det var en god grunn til! Stakkars trangsynte redde mennesker.

Anonymkode: b1bf7...1b5

Men hva om samfunnet endrer seg så til de grader at man faktisk trenger en motvekt til alt man ikke er enig i? Det som er sikkert er at Norge har endret seg uhyggellig mye de siste 20 årene. Om dette fortsetter, er Norge slik vi kjenner det tapt. Dette understøttes av SSB og flere.

Skal de som er i mot dette bare sitte stille og se på at det skjer? Eller skal man ta opp kampen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hitler omfavnet muslimene fordi de hatet jøder.

Anonymkode: 9bc56...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hitler omfavnet muslimene fordi de hatet jøder.

At Hitler "omfavnet" muslimene er ren og skjær jødepropaganda uten basis i virkeligheten.

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må vel kunne gå ut fra at også Nazisme kan reformeres? Altså vi er i 2017 og det er lenge siden krigen.

Jeg tipper nok dagens nazister har fulgt med i tiden og tenker noe annerledes nå enn for over 70 år siden. Budskapet og helheten er kanskje det samme, men det er nok en del mer nyansert nå enn da.

Ja, er nok derfor de fortsatt marsjerer i gatene, hater alle som ikke ser ut som dem, ønsker å legge ned den frie pressen og straffe alle politiske motstandere. Men jeg er sikker på at de har lært av fantestrekene sine og ikke vil bedrive organisert folkemord denne gangen :sarkasme:

Edit: fikset skriveleif

Endret av studerende
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, studerende skrev:

Ja, er nok derfor de fortsatt marsjerer i gatene, hater alle som ikke ser ut som dem, ønsker å legge ned dnem frie pressen og straffe alle politiske motstandere. Men jeg er sikker på at de har lært av fantestrekene sike og ikke vil bedrive organisert folkemord denne gangen :sarkasme:

Jeg er ikke så sikker.

Skrevet
19 timer siden, Brannslangen skrev:

En dag vil Den Nordiske Motstandsbevegelsen ta over regjeringsmakten her i landet. Da er det mye som skal ryddes opp i.

Grøss

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...