Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2017


PrøveSola

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men den el testen er jo negativ.. Streken må være like sterk/sterkere for at den er positiv.. Vi har alle litt LH i kroppen hele syklusen, så at er svakt strek kommer iløpet av hele syklusen er veldig normalt.. 

Anonymkode: e1202...353

Åja. Trodde "strek var strek"😂😂😂 jaja. Får vente noen dager til da å ta en skikkelig test!👍🏻🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Åja. Trodde "strek var strek"😂😂😂 jaja. Får vente noen dager til da å ta en skikkelig test!👍🏻🙄

Hehe, jupp! Masse lykke til! 😀 

Her er jeg på pp16 🙁 Og 2 dpo! Håper det klaffer denne mnd! Er ikke like spennende mer, og har gitt opp testingen, lei av å bare se hvite tester mnd etter mnd.. 

Anonymkode: e1202...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Håpløs optimist, men samtidig pessimist og EGENTLIG TESTEDILLA😅😂😂😂

dårlig kombo🙄😜

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 1 uke til mensen pleier å komme når jeg gikk på pillene. Blir spennende å se når den melder sin ankomst nå som jeg har slutta på pillene. Har hatt ømme pupper og såre nippler i 1 uke nå, smertene/ømheten i nedre del av magen er borte nå. Pleier å få ømme pupper ca 1 uke før mensen, men denne gangen var det veldig ømt..og nå kom det tidligere.. + såre nippler. I går fikk jeg også litt rosa på papiret når jeg tørka meg, så ble det borte igjen. Og i nå i kveld er det tilbake, men bare litt slik rosa når jeg tørker meg eller stikker litt papira oppi med fingeren (hahah).. Er det mensen som melder sin ankomst snart eller? 1 uke for tidlig? Er det normalt å få mensen etter 3 uker bare og? Usj, vil ha normal syklus NÅ.. Haha. Gravid kan jeg vel ikke være? Har ikke testet eggløsning hele tia, men gjorde det i forrige uke, ingen tegn til eggløsning da.. Men vet jo aldri om jeg kan ha bomma og. Kunne ønske man ble gravid med en gang man slutta på pillen :fnise:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. august 2017 den 8.10, Mellia skrev:

😊🙏💕 . 

 

Du skal aldri si aldri det klaffet på 1 forsøk her med B1 , har du testet? :)

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var POSITIV!!! 😱😱😱 tenkte at det kanskje var litt for tidlig å ta, men.... Har kun testet negativt før og tog en CB digital test nå. Kan man stole på at den er sikker eller burde jeg ta fler? 💗💗💗💗

Anonymkode: 0a560...122

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/3/2017 den 10.02, plastfolien skrev:

Å, hei, her vil jeg være med :) 24 år, kjærester i 7, samboere i 4 og ferdigutdanna, begynner i min (våre) første "ordentlige" jobb nå i august. Går fortsatt på pilla, men blitt enige om å slutte i løpet av høsten. Skal bestille meg en legetime for å få frisket opp i hva sykluser egentlig er, etter 8 år på pilla :fnise:

Hei! Jeg og samboeren er også 24 år, og begge begynte i fast jobb i fjor sommer :) Gøy å se noen i omtrent samme situasjon! Jeg sluttet på ppillen etter 8-9 år for noen måneder siden, og fikk tilbake vanlig syklus og eggløsning med en gang. Vi begynte dog ikke å prøve før for en mnd siden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM onsdag 2 august.. idag fredag 4 august har mensen ennda ikke kommet 😱 Jeg er på ferie, og har ikke test med meg... typisk! Håper at det blir en positiv test når jeg kommer hjem, at det ikke bare er mensen som er (uvanlig) veldig sen 😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/3/2017 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Ja det er det. Enda har jeg ikke fått mens, så jeg krysser alt jeg har. Men det skal vel mye til for at det klaffer på første forsøk🙈 (beklager sent svar) men det er jo lov å håpe, og så lenge tr ikke har kommet enda så er det enda håp😊

Anonymkode: 0a560...122

Så at du hadde fått positiv test nå, gratulerer så mye! Er noen som er heldige på første forsøk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var POSITIV!!! 😱😱😱 tenkte at det kanskje var litt for tidlig å ta, men.... Har kun testet negativt før og tog en CB digital test nå. Kan man stole på at den er sikker eller burde jeg ta fler? 💗💗💗💗

Anonymkode: 0a560...122

Gratulerer, igjen! Jeg ville bestilt legetime for å bekrefte graviditeten og "rett stigning" i hcg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen,  1 uke for tidlig.. Bare 3 uker siden sist. Jaja, er vel bedre det enn å ikke få den på flere måneder? :):klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Så at du hadde fått positiv test nå, gratulerer så mye! Er noen som er heldige på første forsøk :D 

Tusen takk! 😍 jeg er helt i sjokk, trodde ikke det i det hele tatt!! Har så mange tanker og føleser, og er innerst inne litt redd! 

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer, igjen! Jeg ville bestilt legetime for å bekrefte graviditeten og "rett stigning" i hcg :)

Så du var den samme som jeg svarte i sta. 

Jeg har bestilt time hos fastlegen min, men hun har ikke ledig før om en måned. Så jeg bestilte den timen, så få vi se om det er for lenge å vente. Hva tror du? 😊

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du var den samme som jeg svarte i sta. 

Jeg har bestilt time hos fastlegen min, men hun har ikke ledig før om en måned. Så jeg bestilte den timen, så få vi se om det er for lenge å vente. Hva tror du? 😊

Anonymkode: 0a560...122

Hvor mange dpo er du da? :) Hadde det vært meg ville jeg sikkert tatt enda en test om et par-tre dager bare for å se at hcg'en fortsetter å stige, og deretter slått meg til ro med tanken om at jeg var gravid og ventet på legetimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mensen i dag, 15 mnd etter fødsel. Så nå ønsker vi å prøve på lillebror/søster :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Hei! Jeg og samboeren er også 24 år, og begge begynte i fast jobb i fjor sommer :) Gøy å se noen i omtrent samme situasjon! Jeg sluttet på ppillen etter 8-9 år for noen måneder siden, og fikk tilbake vanlig syklus og eggløsning med en gang. Vi begynte dog ikke å prøve før for en mnd siden :) 

Spennende! Fått time hos legen i september, gleder oss :) Hvilken prevensjon har dere benyttet i mellomtiden? Kondom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sitronmelis skrev:

Da kom mensen,  1 uke for tidlig.. Bare 3 uker siden sist. Jaja, er vel bedre det enn å ikke få den på flere måneder? :):klo:

Kjipt med mensen, men virker som om du kjenner symptomene ganske godt. Jeg har hatt svært uregelmessig syklus, men da har det for det meste vært store forsinkelser og det er utrolig kjedelig fordi du får så høye forventninger. I tillegg blir det veldig mye testing. Jeg er på dag 28 av syklusen nå, men forventer egentlig ikke mens før sag 31ish. Så får vel bare smøre meg med tålmodighet. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, plastfolien skrev:

Spennende! Fått time hos legen i september, gleder oss :) Hvilken prevensjon har dere benyttet i mellomtiden? Kondom? 

Jeg begynte med Natural Cycles, og har vært veldig fornøyd med det. Tar temp hver morgen og registrerer i appen for å kalkulere eggløsning og dermed når tid vi burde unngå samleie frem til begge var klar for å prøve :) bruker appen fremdeles for å ha full kontroll på syklus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Jeg begynte med Natural Cycles, og har vært veldig fornøyd med det. Tar temp hver morgen og registrerer i appen for å kalkulere eggløsning og dermed når tid vi burde unngå samleie frem til begge var klar for å prøve :) bruker appen fremdeles for å ha full kontroll på syklus! 

Så spennende! Skal lese meg litt opp på det :) Gleder meg til å følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, plastfolien skrev:

Så spennende! Skal lese meg litt opp på det :) Gleder meg til å følge deg!

Likeså! Eggløsning er idag/imorgen, så nå begynner snart den "grusomme" ventetiden i dpo-land... krysser fingrene for at det gå denne gangen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, August 04, 2017 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en test i dag tidlig, og den var POSITIV!!! 😱😱😱 tenkte at det kanskje var litt for tidlig å ta, men.... Har kun testet negativt før og tog en CB digital test nå. Kan man stole på at den er sikker eller burde jeg ta fler? 💗💗💗💗

Anonymkode: 0a560...122

Så gøy 💕😍, gratulerer så samme , hbor mange dpo er du ? Vist du feks er 10 dpo 12 dpo ville jeg nok tatt 1 til , men er du feks over mensen osv tror jeg det er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...