Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Blablab skrev:

Hvem er det som sier det? Kvinner du har ligget med? Deg selv? Kompiser? 

 

Uhm, det er jo åpenbart en kvinne som skriver det.
Og jeg signerer henne forsåvidt, som kvinne selv også .

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse? alder utseende og kropp

Anonymkode: 42225...315

Alle naturligvis. Det sier seg vel selv.

Anonymkode: 36119...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver det jo igjen. At de som liker større enn gjennomsnittlig penis må ha større vagina enn gjennomsnittet. Du har ikke tenkt på at de som liker større pikk liker å kjenne pikken litt bedre da? Jeg liker sex som gjør diggvondt, en som presser mer i inngangen og veggene mine. For alt du vet kan det hende jeg har kjempe trang og liten vagina fordet. Finnes det egentlig noe gjennomsnittsvagina? Neppe, for vagina forandrer seg etter hvor man er i menssyklus, så en kan være trangere den ene uka og litt større den neste. Det finnes heller ingen omkretsmåling innvendig slik det finnes på penisomkretsmåling, så du kan strengt talt ikke uttale deg om noe gjennomsnittsvagina.

Og jo, du har i flere tråder slengt fra deg ordet sizequeens om damer som liker gjennomsnittlig og større pikk.

Det er bare fint at mennene som oppretter disse trådene får svar fra alle type kvinner med forskjellige preferanser, men du er ikke bare aktiv i trådene, du repeterer, som du selv sier  - og kaprer trådene. Det holder å skrive ditt syn på saken i én post, også gi rom til andre kvinner og svar, og ikke hver eneste gang noen (menn eller kvinner) skriver i mot akuratt ditt syn blande deg og kverulere i mot fordi du er liksom den som vet best og har mest myndighet og kjenner alle kvinner og kan tale på vegne av de. Det er en veldig barnslig og irriterende bidragsmåte når du alltid skal diskutere og rakke ned på andre.

Det er synd om noen med gjennomsnittlig penisstørrelse er redd for å ha sex, sånn skal det ikke være, og det har de ingen grunn til. Ingen uansett størrelse bør være redd for å ha sex, men kvinner må jo få være ærlige å si at størrelsen faktisk betyr noe, men størrelsen har sjeldent alt å si siden det jo er normalt å bruke fingre og munn uansett. Forsåvidt tror jeg det er flere kvinner som er redde for å ha sex pga kroppspress enn menn, men det er jo en helt annen diskusjon.

 

Anonymkode: 77edc...c7b

Jeg tror du må lese innleggene mine igjen, for nei jeg sier IKKE at man MÅ ha større vagina for å like større peniser, men at det FINNES kvinner som har over gjennomsnitte vaginaer også. 

Nei jeg har aldri kaldt de som liker gjennomsnittlig penis for sizequeens, den definisjonen la jeg inn i mitt forrige innlegg. 

Jeg stopper ikke kvinner i å skrive i disse trådene, men jeg skjønner jo at folk gir opp når de gang på gang blir kaldt løgnere fordi de ikke er enige i det mannfolka her inne sier. Og ja jeg gjentar meg selv hver gang jeg blir kaldt løgner, eller får spørsmål.. Om jeg bare hadde gjentatt meg bare for å skrive, så skulle jeg skjønt frustrassjonen din, men jeg svarer faktisk på innlegg i trådene, og det er det man gjør på et forum. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tydeliggjorde du jo åpenbart at du ikke vet hvor g-punktet ligger. Du og andre menn med deg nekter å godta at det er menn som er mest opptatt av penisstørrelse og ikke kvinner. Det er jo i overvekt menn som kommenterer at det har mye å si her inne. Jeg bli nysgjerrig, er det for å prøve å jekke ned andre menn eller hvorfor gjør dere det? Kanskje det er for å gi menn med liten penis god selvtillit sånn at dere selv får større sjanse på damene? Jeg vet ikke. Klarer du å forklare hvorfor du er så opptatt av å fornekte det kvinner faktisk sier? Man skulle jo tro at du hadde mer enn nok andre gode kvaliteter enn at du må "vinne" kun basert på gigapikken din. 

Anonymkode: 54e35...46e

Jeg er kvinne og vet godt hvor g punktet ligger.
Det treffes ikke av en helt rett kulepenn eller wienerpølse for å si det sånn (for å illustrere størrelse her) det kan vi jo alle være enig i. Men av en tykk dildo/kuk kan den skubbe borti. Eller av en bøybar gjenstand/finger ja. En penis kan ikke bøyes i vinkel, og derfor vil ikke en tynn penis skubbe borti på samme måten en tykkere vil. (Kun treffe i enkelte poisjsjoner om man er heldig)

Det er rart at dere tror de av oss som er kvinner som kommenterer at vi er enige i at penisstørrelse har noe å si, må være menn. Det er faktisk ganske drøyt den omtrent heksejakten dere bedriver.
Begynner å lure på om dere er menn med liten penis selv siden dere har så intenst behov for å få frem at vi tar feil og at liten skal være best.

Jeg er opptatt av at alle menn skal ha god selvtillit, men gidder ikke sitte inne å lyve å si at jada gutter, mikropenis er kjempe populært. Jeg sier heller ikke at det er udugelig, siden man jo har fingre og munn også.

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg stopper ikke kvinner i å skrive i disse trådene, men jeg skjønner jo at folk gir opp når de gang på gang blir kaldt løgnere fordi de ikke er enige i det mannfolka her inne sier. Og ja jeg gjentar meg selv hver gang jeg blir kaldt løgner, eller får spørsmål.. Om jeg bare hadde gjentatt meg bare for å skrive, så skulle jeg skjønt frustrassjonen din, men jeg svarer faktisk på innlegg i trådene, og det er det man gjør på et forum. 

Tingen er at du svarer på hvert eneste innlegg som ikke er lik din egen mening, enten det er menn eller kvinner som skriver SIN mening. Kan du ikke akseptere at andre har en annen mening enn deg? Jeg har skjønt at dette omtrent har blitt din kampsak, men det er jo du som jager folk vekk fra disse trådene ved å angripe og gå i mot hver eneste dame som svarer noe annet enn deg selv. Eller kjefter på mennene som er enige i damene som svarer noe annet enn deg selv sine svar.
Det er ikke nødvendig å svare på alle innlegg i trådene bare fordi de ikke samsvarer med din mening og oppfatning. Et forum og et spørsmål er for å få forskjellige folks individuelle svar, og ikke for at noen skal ha mer rett enn andre, da oppfatninger og meninger faktisk er individuelle og ikke har noen fasit.

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tingen er at du svarer på hvert eneste innlegg som ikke er lik din egen mening, enten det er menn eller kvinner som skriver SIN mening. Kan du ikke akseptere at andre har en annen mening enn deg? Jeg har skjønt at dette omtrent har blitt din kampsak, men det er jo du som jager folk vekk fra disse trådene ved å angripe og gå i mot hver eneste dame som svarer noe annet enn deg selv. Eller kjefter på mennene som er enige i damene som svarer noe annet enn deg selv sine svar.
Det er ikke nødvendig å svare på alle innlegg i trådene bare fordi de ikke samsvarer med din mening og oppfatning. Et forum og et spørsmål er for å få forskjellige folks individuelle svar, og ikke for at noen skal ha mer rett enn andre, da oppfatninger og meninger faktisk er individuelle og ikke har noen fasit.

Anonymkode: 77edc...c7b

jeg svarer på de som svarer meg, og stiller spørsmål. 

"kampsaken min" som du kaller det, er at det finnes en kvinner for alle menn, samme hvordan penisen hans er. At du har lest det som at jeg kjemper FOR micropeniser, får være din sak. 

Jeg har heller ikke kjeftet på kvinner som er enig med menn, fordi jeg er KLAR over at det finnes kvinner som foretrekker større. Poenget er at det er ikke ALLE, det er ikke engang de fleste. Det finnes kvinner for alle mannfolk, fordi vi er like forskjellige som dem. Og foretrekker forskjelige størrelser. 

så, nå som vi faktisk er enig, og jeg håper at innlegget ikke kan missforståes lengre.. kan vi la dette ligge nå? Jeg har tenkt å legge meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😂 funny underholdning i denne tråden altså...

Anonymkode: afb95...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og vet godt hvor g punktet ligger.
Det treffes ikke av en helt rett kulepenn eller wienerpølse for å si det sånn (for å illustrere størrelse her) det kan vi jo alle være enig i. Men av en tykk dildo/kuk kan den skubbe borti. Eller av en bøybar gjenstand/finger ja. En penis kan ikke bøyes i vinkel, og derfor vil ikke en tynn penis skubbe borti på samme måten en tykkere vil. (Kun treffe i enkelte poisjsjoner om man er heldig)

Det er rart at dere tror de av oss som er kvinner som kommenterer at vi er enige i at penisstørrelse har noe å si, må være menn. Det er faktisk ganske drøyt den omtrent heksejakten dere bedriver.
Begynner å lure på om dere er menn med liten penis selv siden dere har så intenst behov for å få frem at vi tar feil og at liten skal være best.

Jeg er opptatt av at alle menn skal ha god selvtillit, men gidder ikke sitte inne å lyve å si at jada gutter, mikropenis er kjempe populært. Jeg sier heller ikke at det er udugelig, siden man jo har fingre og munn også.

Anonymkode: 77edc...c7b

Jeg beklager det. La merke til det lår jeg leste flere av innleggene dine men etter jg hadde svart. Det var en tidligere som svarte meg som var mann. Jeg antok at du var ham siden det var ham jeg tidligere rettet svaret mitt mot. Min feil. 

Jeg tenker at noen kvinner tenker som deg og andre kvinner gjør det ikke. Jeg husker for en stund tilbake der det var spørreundersøkelse her på KG om hvilken størrelse man foretrakk, ikke overraskende svarte flesteparten at de ville ha det som ble regnet som gjennomsnittlig. Jeg tror de færreste vil ha en mikropenis, for den er det faktisk vanskelig å ha sex med. Men en gjennomsnittspris er overhodet ikke en mikropenis.  

Jeg er av oppfatningen at størrelse ikke har særlig å bety enten den er spesielt stor eller spesielt liten,  og de fleste har jo gjennomsnittlig. Jeg ville ikke heller valgt en mann fordi han hadde liten penis,  men heller ikke for en stor en. Jeg vil valgt MANNEN ikke penisen hans. 

Dersom han mot formodning skulle ha en penis som gjorde sexlivet vanskelig kunne det påvirket forholdet. Men det kunne likesågodt vært en veldig liten en, en veldig stor en, eller problem med å få reisning. Det er likevel mange ting man kunne gjort for å ha et godt sexliv. Men de fleste menn har jo peniser innenfor normalområdet. Er den 10 eller 19 har ikke noe å si. Selv om jeg har en øm livmortapp, men med en stor får man heller ta forholdsregler. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager det. La merke til det når jeg leste flere av innleggene dine men etter jeg hadde svart. Det var en tidligere som svarte meg som var mann. Jeg antok at du var ham siden det var ham jeg tidligere rettet svaret mitt mot. Min feil. 

Jeg tenker at noen kvinner tenker som deg og andre kvinner gjør det ikke. Jeg husker for en stund tilbake der det var spørreundersøkelse her på KG om hvilken størrelse man foretrakk, ikke overraskende svarte flesteparten at de ville ha det som ble regnet som gjennomsnittlig. Jeg tror de færreste vil ha en mikropenis, for den er det faktisk vanskelig å ha sex med. Men en gjennomsnittsPENIS er overhodet ikke en mikropenis.  

Jeg er av oppfatningen at størrelse ikke har særlig å bety MED MINDRE den er spesielt stor eller spesielt liten,  og de fleste har jo gjennomsnittlig. Jeg ville ikke valgt en mann fordi han hadde liten penis,  men heller ikke for en stor en. Jeg vil valgt MANNEN ikke penisen hans. 

Dersom han mot formodning skulle ha en penis som gjorde sexlivet vanskelig kunne det påvirket forholdet. Men det kunne likesågodt vært en veldig liten en, en veldig stor en, eller problem med å få reisning. Det er likevel mange ting man kunne gjort for å ha et godt sexliv. Men de fleste menn har jo peniser innenfor normalområdet. Er den 10 eller 19 har ikke noe å si. Selv om jeg har en øm livmortapp. Men med en stor får man heller ta forholdsregler. Og med en liten andre forholdsregler. Det er ikke størrelsen som betyr noe for meg, det er funksjonen. 

Anonymkode: 54e35...46e

Rettet for skrivefeil og lagt til riktige ord. 

Anonymkode: 54e35...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, kattepusen skrev:

 Poenget er at det er ikke ALLE, det er ikke engang de fleste. Det finnes kvinner for alle mannfolk, fordi vi er like forskjellige som dem. Og foretrekker forskjelige størrelser. 

så, nå som vi faktisk er enig, og jeg håper at innlegget ikke kan missforståes lengre.. kan vi la dette ligge nå? Jeg har tenkt å legge meg. 

Jada, på vei i seng jeg også!
Men det blir feil av deg å alltid hevde at "nei de fleste foretrekker faktisk mindre". Det kan godt hende at er din oppfatning, men min oppfatning er det motsatte. Jeg har aldri, utenom deg og et par andre her på nett, chattet med, lest om eller snakket med jenter som mener at liten er best og at størrelse ikke betyr noe som helst. Så min oppfatning er at flertallet faktisk bryr seg om størrelse. Spørreundersøkelser viser jo også dette, men det KAN jo være at de som liker liten penis ikke har vært med i like stor andel som andre kvinner, på disse undersøkelse. Det vet vi ikke.
Du må gjerne fortsette å hevde det ,  men det er unødvendig av deg å kommentere og gå i angrep mot alle med motsatt oppfatning enn deg.  Du må, som oss andre, akseptere at folk er forskjellige, noe du hevder at du gjør, men er i hvertfall ikke det du viser for du klarer jo ikke la folk med forskjellig mening enn deg få være i fred.

God natt

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jada, på vei i seng jeg også!
Men det blir feil av deg å alltid hevde at "nei de fleste foretrekker faktisk mindre". Det kan godt hende at er din oppfatning, men min oppfatning er det motsatte. Jeg har aldri, utenom deg og et par andre her på nett, chattet med, lest om eller snakket med jenter som mener at liten er best og at størrelse ikke betyr noe som helst. Så min oppfatning er at flertallet faktisk bryr seg om størrelse. Spørreundersøkelser viser jo også dette, men det KAN jo være at de som liker liten penis ikke har vært med i like stor andel som andre kvinner, på disse undersøkelse. Det vet vi ikke.
Du må gjerne fortsette å hevde det ,  men det er unødvendig av deg å kommentere og gå i angrep mot alle med motsatt oppfatning enn deg.  Du må, som oss andre, akseptere at folk er forskjellige, noe du hevder at du gjør, men er i hvertfall ikke det du viser for du klarer jo ikke la folk med forskjellig mening enn deg få være i fred.

God natt

Anonymkode: 77edc...c7b

I de spørreundersøkelser jeg har sett, foretrekkes det gjennomsnittet.. Også er det noen som foretrekker større en det, og andre som foretrekker mindre en det.

Og nei, mannfolk som påstår at ALLE kvinner vil har størst mulig pikk, får ikke lov å være i fred, forde de tar så utrolig feil!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager det. La merke til det lår jeg leste flere av innleggene dine men etter jg hadde svart. Det var en tidligere som svarte meg som var mann. Jeg antok at du var ham siden det var ham jeg tidligere rettet svaret mitt mot. Min feil. 

Jeg tenker at noen kvinner tenker som deg og andre kvinner gjør det ikke. Jeg husker for en stund tilbake der det var spørreundersøkelse her på KG om hvilken størrelse man foretrakk, ikke overraskende svarte flesteparten at de ville ha det som ble regnet som gjennomsnittlig. Jeg tror de færreste vil ha en mikropenis, for den er det faktisk vanskelig å ha sex med. Men en gjennomsnittspris er overhodet ikke en mikropenis.  

Jeg er av oppfatningen at størrelse ikke har særlig å bety enten den er spesielt stor eller spesielt liten,  og de fleste har jo gjennomsnittlig. Jeg ville ikke heller valgt en mann fordi han hadde liten penis,  men heller ikke for en stor en. Jeg vil valgt MANNEN ikke penisen hans. 

Dersom han mot formodning skulle ha en penis som gjorde sexlivet vanskelig kunne det påvirket forholdet. Men det kunne likesågodt vært en veldig liten en, en veldig stor en, eller problem med å få reisning. Det er likevel mange ting man kunne gjort for å ha et godt sexliv. Men de fleste menn har jo peniser innenfor normalområdet. Er den 10 eller 19 har ikke noe å si. Selv om jeg har en øm livmortapp, men med en stor får man heller ta forholdsregler. 

Anonymkode: 54e35...46e


Fint, da er vi jo enige. Størrelse har noe å si.
Nei en gjennomsnittspenis er ikke mikropenis, men når man snakker om liten og stor så er det jo godt under gjennomsnittet som faller inn under kategorien liten. Og ja, heldigvis er vi kvinner mer opptatt av mannen og mennesket enn kun penisen, men jeg hadde som du også tenker hatt det vanskelig for å gå i forhold med en med veldig liten penis. (Eller veldig veldig stor ja)
Ja, de fleste menn har peniser innenfor normalområdet, derfor går jeg ut i fra at når menn lager disse penistrådene er det fordi de har så liten penis at det er grunn til å være usikker på den. En gjennomsnittlig penis er det ingen grunn å være usikker på! Men det er alltid et pluss uansett størrelse å vite hvordan man bruker den og bruke godt med tunge og fingre på riktig måte også :)

Anonymkode: 77edc...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Fint, da er vi jo enige. Størrelse har noe å si.
Nei en gjennomsnittspenis er ikke mikropenis, men når man snakker om liten og stor så er det jo godt under gjennomsnittet som faller inn under kategorien liten. Og ja, heldigvis er vi kvinner mer opptatt av mannen og mennesket enn kun penisen, men jeg hadde som du også tenker hatt det vanskelig for å gå i forhold med en med veldig liten penis. (Eller veldig veldig stor ja)
Ja, de fleste menn har peniser innenfor normalområdet, derfor går jeg ut i fra at når menn lager disse penistrådene er det fordi de har så liten penis at det er grunn til å være usikker på den. En gjennomsnittlig penis er det ingen grunn å være usikker på! Men det er alltid et pluss uansett størrelse å vite hvordan man bruker den og bruke godt med tunge og fingre på riktig måte også :)

Anonymkode: 77edc...c7b

Som jeg la til handler det mest om funksjonen ikke størrelsen. En liten penis er ikke det samme som en mikropenis. La oss si en liten er rett under gjennomsnittet. Er fremdeles ikke en mikropenis.  Både veldig store og veldig små som ikke er vanlig kan være problematik. Men nei, da handler det ikke om størrelse for min del heller. Det handler om funksjonalitet. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som tror det vet mer om kvinner enn kvinner selv vet om kvinner.  Disse mennene vet at kvinner er opptatt av størrelsen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 50 år, og jeg har aldri diskutert str på en penis med noen av mine venninner. Aldri. Tror menn er mer opptatt av str en kvinner.

Anonymkode: 49dc6...5c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tykkest mulig er det ingen som har sagt man vil ha . Men tykk NOK.
Og ja, de fleste kvinner er fornøyd med gjennomsnittlig, men ikke hakket mindre penis, da velger flertallet hakket større, enn hakket mindre, om det er det det står på .

Anonymkode: 77edc...c7b

Det store flertallet velger ikke partner ut i fra penis...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Her er det mange meninger, og nokså høy temperatur. Vanskelig å tilføye noe som ikke er sagt, men jeg har lyst til å si til menn som er usikre på størrelse: det skal mye til før du blir avvist på grunn av størrelse. Enkelte vil avvise deg, for noen kvinner vil ønske seg større eller mindre, men majoriteten av kvinner vil akseptere størrelsen om du er en fyr de ellers tenner på. Derimot kan du bil avvist om du er en dritsekk, umoden, urenslig og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kattepusen skrev:

I de spørreundersøkelser jeg har sett, foretrekkes det gjennomsnittet.. Også er det noen som foretrekker større en det, og andre som foretrekker mindre en det.

Og nei, mannfolk som påstår at ALLE kvinner vil har størst mulig pikk, får ikke lov å være i fred, forde de tar så utrolig feil!! 

Nå må du slutte med dette tullet ditt om at vi mener alle damer vil ha STØRST MULIG ! Hvor pokker har du det fra ? Det vi sier er at kvinner flest foretrekker over det "såkalte" medisinske snittet ,både i lengde og tykkelse .Du prøver å fortelle oss at antallet som foretrekker under snittet er størst ,og det blir bare latterlig...dette vet du selv er bare tull ! De finnes ,men det er et sørgelig lite mindretall .Om jeg skal driste meg til en kvalifisert antagelse av fordelingen ,så blir det omtrent slik:

Kvinner som foretrekker større enn gjennomsnittet : 85 %

Kvinner som ikke bryr seg om størrelsen: 5%

Kvinner som foretrekker liten pikk:3%

Kvinner som vil ha STØRST MULIG 7%

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Sphere skrev:

Det store flertallet velger ikke partner ut i fra penis...

Sant det ,men et stort antall velger bort de med liten penis .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...