Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du erfaring med "kvinner flest"?

Anonymkode: 72e42...c2d

Mange ja .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Bøttefitte"? :blink: 

Da er det jammen mange av dem på KG. :P Synes at i hver tråd som handler om mannens penis så kommer det frem at mannens penis må være stor. Gud forby om den skulle være "liten".  

Anonymkode: 446b5...65a

Jeg tulla bare. Men fra spøk til alvor. Helt vanlig at kvinner foretrekker større penis. Både for den visuelle tenningen og følelse. Men gjennomsnittspenisen er mer enn god nok fra min erfaring alle disse årene. 

Blir litt som med kvinner og pupper. Vi foretrekker selvfølgelig store pupper på damene. Men vi greier oss fint med små. Så lenge de ikke er flatbrystet

Anonymkode: 33068...a43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Du må gjerne snakke for egen del , men når det gjelder kvinner flest ,så tror jeg faktisk jeg har mer peiling enn deg .

Ja for jeg har ingen venninner i det hele tatt, som jeg snakker med om dette :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men vi greier oss fint med små.

Anonymkode: 33068...a43

Hva går under som små? 

Anonymkode: 446b5...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Ja for jeg har ingen venninner i det hele tatt, som jeg snakker med om dette :)

og hvorfor snakker dere om dette da ,når dere ikke er opptatt av det ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

og hvorfor snakker dere om dette da ,når dere ikke er opptatt av det ??

Fordi jeg sitter på kvinneguiden og ser hvor mange mannfolk som tror vi er opptatte av det. Så vi ler av mannfolka som tror vi er opptatt av størrelsen, og er enige om at måten man bruker den på, er MYE viktigere. :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kvinner.

Anonymkode: 56465...6cd

:catmilk:

Anonymkode: abeda...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kattepusen skrev:

Fordi jeg sitter på kvinneguiden og ser hvor mange mannfolk som tror vi er opptatte av det. Så vi ler av mannfolka som tror vi er opptatt av størrelsen, og er enige om at måten man bruker den på, er MYE viktigere. :) 

jaja. Du er utrolig opptatt av dette temaet til å være så lite opptatt av det ....eller noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

jaja. Du er utrolig opptatt av dette temaet til å være så lite opptatt av det ....eller noe.

Ja, jeg syns det er utrolig kjipt at menn sitter å gjør andre menn, unge menn, usikker på størrelsene sine, når det er så mange kvinner som ikke bryr seg. Så da er det viktig for meg, å være stemmen som motsier dere :) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kattepusen skrev:

Ja, jeg syns det er utrolig kjipt at menn sitter å gjør andre menn, unge menn, usikker på størrelsene sine, når det er så mange kvinner som ikke bryr seg. Så da er det viktig for meg, å være stemmen som motsier dere :) 

Ja jeg har skjønt det , og det er jo egentlig prisverdig av deg det...men ærlig talt :"menn som gjør andre menn usikkre ?? Jeg tror du bare skjemmes over at så mange kvinner faktisk bryr seg om størrelsen , dumper,baksnakker o.s.v....og du vet like godt som meg at det skjer i relativt stor skala

Endret av Kenneth39
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Ja jeg har skjønt det , og det er jo egentlig prisverdig av deg det...men ærlig talt :"menn som gjør andre menn usikkre ?? Jeg tror du bare skjemmes over at så mange kvinner faktisk bryr seg om størrelsen , dumper,baksnakker o.s.v

Nei, jeg orker ikke skjemmes over hva enkelte andre kvinner gjør. Folk får lov å gjøre og mene hva de vil.
Men det betyr ikke at ALLE kvinner, og ikke engang mesteparten av kvinner, mener dette. De aller fleste som snakker om penisstørrelse, og hvor viktig det er, er menn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kenneth39 skrev:

Ja jeg har skjønt det , og det er jo egentlig prisverdig av deg det...men ærlig talt :"menn som gjør andre menn usikkre ?? Jeg tror du bare skjemmes over at så mange kvinner faktisk bryr seg om størrelsen , dumper,baksnakker o.s.v

Hvis du hadde fulgt med i de mange trådene (som er startet av menn) hadde du sett at hun har helt rett.

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde fulgt med i de mange trådene (som er startet av menn) hadde du sett at hun har helt rett.

Anonymkode: 72e42...c2d

tråder ? har sett mange tråder både her og andre steder jeg ,men det jeg baserer meg på er den virkelige verden .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde fulgt med i de mange trådene (som er startet av menn) hadde du sett at hun har helt rett.

Anonymkode: 72e42...c2d

http://forum.kvinneguiden.no/search/?type=all&q=stor+penis Veldig mange i de trådene her er kvinner merkelig nok... 

Anonymkode: 446b5...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

40 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Du må gjerne snakke for egen del , men når det gjelder kvinner flest ,så tror jeg faktisk jeg har mer peiling enn deg .

Selvsagt. Som mann har du garantert mer peiling enn oss damer. Sånn er det bare.

 

:sarkasme: 

 

Newsflash. DU er opptatt av størrelse. Ikke damer flest.

Anonymkode: 3c347...17f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Selvsagt. Som mann har du garantert mer peiling enn oss damer. Sånn er det bare.

 

:sarkasme: 

 

Newsflash. DU er opptatt av størrelse. Ikke damer flest.

Anonymkode: 3c347...17f

Jeg har hatt sex med noen ti talls damer . Det har vel ikke du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, kattepusen skrev:

Ja, jeg syns det er utrolig kjipt at menn sitter å gjør andre menn, unge menn, usikker på størrelsene sine, når det er så mange kvinner som ikke bryr seg. Så da er det viktig for meg, å være stemmen som motsier dere :) 

Kattepusen for president!

Anonymkode: 3c347...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Råkkenråll skrev:

Fy faen - er det noen som orker det? :sjokkert:

Måtte lese meg frem til fremgangsmåten, og fikk kvalmefrysninger bare av tanken :sjokkbla:

Det må jo være det verste jeg kan tenke meg at noen skal støtte borti der overhodet, det høres for meg ut som tilsvarende som "gastroskopiorgasme" eller noe tilsvarende grellt. Sparke sykt hardt i ballene-orgasme liksom. Kun for sjukt spesielt interesserte.

Det er nok ikke for alle, nei. :fnise: Men de som har vært mest skeptiske til størrelsen min, har vært de som fikser slik livmorhalsorgasme, har hatt størrelsesmessig utfordringer selv, eller ikke har orket å jobbe stort selv (les: bare ligge der og ta imot). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Jeg har hatt sex med noen ti talls damer . Det har vel ikke du ?

Jeg skjønner. Det er klart at din seksuelle erfaring er så omfattende at den på alle måter må overprøve kvinners samlede erfaring på området. 

Anonymkode: 3c347...17f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner. Det er klart at din seksuelle erfaring er så omfattende at den på alle måter må overprøve kvinners samlede erfaring på området. 

Anonymkode: 3c347...17f

stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...