Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hvis du ikke har målt til nå så er det ikke nødvendig å måle. Ikke la deg rive med av diskusjonen her til å bli mer opptatt av din egen penis enn du allerede er/ikke er. Du vet at den duger? Er ikke det nok? Har de du har hatt sex med fornøyd? Om de er det har det ikke noe å si om den er 10 eller 17. 

Anonymkode: 54e35...46e

Men hvordan skal jeg vite hvorfor jeg ikke får komplimenter som pleier å gi de du ligger med?

"Jeg kunne godt ha sagt til en med stor penis "å så stor og deilig den er","jeg vil ha den store pikken din, den kommer ikkW til å få plass".

Anonymkode: 29a38...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan skal jeg vite hvorfor jeg ikke får komplimenter som pleier å gi de du ligger med?

"Jeg kunne godt ha sagt til en med stor penis "å så stor og deilig den er","jeg vil ha den store pikken din, den kommer ikkW til å få plass".

Anonymkode: 29a38...335

Jeg har aldri sagt sånn til mine sexpartnere, fordi det føles falskt for meg, ikke fordi jeg ikke har vært borti store peniser.
Det er ikke alle kvinner som sier sånn, for mange av oss føles det bare ikke naturlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenneth39 skrev:

kommer jo an på hvor liten den er da , men en mann med f.eks 12 cm lang og 10 cm i omkrets ,vil nok bli dumpet ene og alene på grunn av størrelsen av de aller fleste kvinner .Det er jeg helt sikker på . Hva jeg mener er liten er ikke så interessant ,men jeg har et ganske klart bilde av hva kvinner flest mener er liten ,og det er vel alt under ca 16 cm .

Forstår lettere hvorfor man ikke når inn nå. At jeg skulle dumpe en mann jeg begynte å bli glad fordi penisen hans var litt under gjennomsnittet er helt vilt. Og 16 cm? 

Men du og Ab 234 har jo egentlig bare 2 valg:

1. Fortsette å la det at penisene deres er under gjennomsnittet påvirke dere.

2. Akseptere dere selv som Sphere har gjort. Teste ut om penisstørrelsen virkelig er så viktig som dere påstår. Og ja, godt mulig dere går på en smell underveis. Det finnes kvinner som slenger dritt om liten penis.  Det finnes menn som slenger dritt om utseende på kjønnslepper og størrelsen der nede. Godt mulig det også finnes kvinner som dumper pga av størrelsen og menn som dumper pga kjønnslepper og størrelse. Men skal man virkelig la seg definere og påvirke av dem? 

Endret av Blablab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blablab skrev:

Forstår lettere hvorfor man ikke når inn nå. At jeg skulle dumpe en mann jeg begynte å bli glad fordi penisen hans var litt under gjennomsnittet er helt vilt. Og 16 cm? 

Men du og Ab 234 har jo egentlig bare 2 valg:

1. Fortsette å la det at penisene deres er under gjennomsnittet påvirke dere.

2. Akseptere dere selv som Sphere har gjort. Teste ut om penisstørrelsen virkelig er så viktig som dere påstår. Og ja, godt mulig dere går på en smell underveis. Det finnes kvinner som slenger dritt om liten penis.  Det finnes menn som slenger dritt om utseende på kjønnslepper og størrelsen der nede. Godt mulig det også finnes kvinner som dumper pga av størrelsen og menn som dumper pga kjønnslepper og størrelse. Men skal man virkelig la seg definere og påvirke av dem? 

Er det helt vilt? Kan du ikke dra fram et målebånd og lage en omkrets på 10 cm? Så ser du nok at det ville bydd på problemer seksuelt.

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt vilt? Kan du ikke dra fram et målebånd og lage en omkrets på 10 cm? Så ser du nok at det ville bydd på problemer seksuelt.

Anonymkode: c02eb...234

Nope, det ville ikke bydd på problemer, så lenge han visste hvordan bruke det han har :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt vilt? Kan du ikke dra fram et målebånd og lage en omkrets på 10 cm? Så ser du nok at det ville bydd på problemer seksuelt.

Anonymkode: c02eb...234

Ja, jeg synes det er helt ekstremt å ikke tro på at jeg velger et menneske og ikke en penis. Det er ikke penisen hans som har humoren jeg er tiltrukket av eller som støtter meg når jeg har det vanskelig for å si det sånn. Seksuelt sett, null problem for min del. Trenger ikke være stor for å treffe g-punktet mitt, det er avhengig av hvilken stiling vi bruker. 

Problemet ditt sitter i hodet og ikke i penisen. Det er sånn komplekser funker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så og si umulig å gå til sex med selvtillit om man ikke har bra nok størrelse. Stort er bra, liten er dårlig. Det er det som virkeligheten, og lite som har ledet meg til å tro noe annet. Hvordan skal man kunne gå inn med selvtillit når størrelsen jeg besitter mest sannsynlig vil bli sett på som mindre dugelig? 

Å bruke tunge og fingre vil jeg selvfølgelig gjøre med glede, men det er også noe jeg hører jeg må gjøre for å kompensere for manglende størrelse. Igjen en slags bekreftelse på at kuken min er udugelig. 

16 cm lang, noe som ikke har plaget meg noe særlig på mange år. Var bekymret for lengden da jeg var yngre, men når jeg først begynte å undersøke temaet så lærte jeg raskt at det var tykkelsen som var det som gjaldt. Der vet jeg at jeg er underlegen, omkretsen er bare trist. 

Anonymkode: c02eb...234

Alvorlig talt. 16 cm er over gjennomsnittet. Du har bestemt deg for at alle kvinner vil synes du og pikken din er udugelig.  Det er illusjonen av verden som stopper deg ikke verden slik den faktisk er. Det finnes mer enn nok kvinner som ikke ville reagert nevneverdig over størrelsen din. 

Jeg kan gjenta meg selv i det uendelig du kommer ikke til å høre noe mer. Men siste gang. For meg har ikke størrelse noe å si med mindre størrelsen gjør at den ikke er funksjonell. Din er godt innenfor normalområdet og over snittet. Det er din selvtillit som setter grenser. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan skal jeg vite hvorfor jeg ikke får komplimenter som pleier å gi de du ligger med?

"Jeg kunne godt ha sagt til en med stor penis "å så stor og deilig den er","jeg vil ha den store pikken din, den kommer ikkW til å få plass".

Anonymkode: 29a38...335

Som kattepus sier under her det finnes masse kvinner som ikke sier sånn. Ellers er løsningen at du ikke har en så stor penis. Ellers er de jeg har sagt det til de som selv har ytet frampå om størrelsen sin. Som sagt sånne som selv er svært opptatt av at de er store eller store nok. Å være nærmest nevrotisk rundt hvorvidt størrelsen duger er avtennende. 

Det er ikke alt man finner ut av. Og å finne ut av dette er fullstendig unødvendig. 

3 timer siden, kattepusen skrev:

Jeg har aldri sagt sånn til mine sexpartnere, fordi det føles falskt for meg, ikke fordi jeg ikke har vært borti store peniser.
Det er ikke alle kvinner som sier sånn, for mange av oss føles det bare ikke naturlig. 

 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alvorlig talt. 16 cm er over gjennomsnittet. Du har bestemt deg for at alle kvinner vil synes du og pikken din er udugelig.  Det er illusjonen av verden som stopper deg ikke verden slik den faktisk er. Det finnes mer enn nok kvinner som ikke ville reagert nevneverdig over størrelsen din. 

Jeg kan gjenta meg selv i det uendelig du kommer ikke til å høre noe mer. Men siste gang. For meg har ikke størrelse noe å si med mindre størrelsen gjør at den ikke er funksjonell. Din er godt innenfor normalområdet og over snittet. Det er din selvtillit som setter grenser. 

Anonymkode: 54e35...46e

Som sagt så er det ikke lengden som er det største problemet. Alt ble verre når jeg oppdaget hvor betydningsfullt tykkelsen så ut til å være. Jeg var kanskje til og med noen cm kortere enn det jeg er nå, da jeg undersøkte om størrelsen (lengden) hadde noe å si, for å finne ut at de fleste svarte at tykkelse var viktigere. Som om det skulle berolige meg. Før det hadde jeg ikke tatt tykkelsen i betraktning. Den realiseringen at jeg stiller dårlig der slo meg hardt. Altså, tykkelsen ble brukt som et argument for at de som uroet seg for lengden skulle slappe av. Ja, jøss. Når pekefingeren og tommel treffer hverandre når man holder rundt, og litt til, da har jeg stor grunn til å tro at den er mindre dugelig. Mest dugelig hadde vært om pekefinger og tommel ikke møttes. Det anses vel som en god tykkelse, ellers ganske ubrukelig. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så er det ikke lengden som er det største problemet. Alt ble verre når jeg oppdaget hvor betydningsfullt tykkelsen så ut til å være. Jeg var kanskje til og med noen cm kortere enn det jeg er nå, da jeg undersøkte om størrelsen (lengden) hadde noe å si, for å finne ut at de fleste svarte at tykkelse var viktigere. Som om det skulle berolige meg. Før det hadde jeg ikke tatt tykkelsen i betraktning. Den realiseringen at jeg stiller dårlig der slo meg hardt. Altså, tykkelsen ble brukt som et argument for at de som uroet seg for lengden skulle slappe av. Ja, jøss. Når pekefingeren og tommel treffer hverandre når man holder rundt, og litt til, da har jeg stor grunn til å tro at den er mindre dugelig. Mest dugelig hadde vært om pekefinger og tommel ikke møttes. Det anses vel som en god tykkelse, ellers ganske ubrukelig. 

Anonymkode: c02eb...234

Jeg tror jeg har vært borti EN av mine 7 partnere hvor jeg ikke har nådd helt rundt med hånda mi. 
Og han var IKKE av de beste jeg har hatt, men en av de som ikke klarte å gi meg vaginal orgasme, fordi han var opptatt av at HAN skulle komme. 

Han jeg har nå, så tar tommel og pekefinger fint borti hverandre når jeg runker ha, men jeg får de kraftigste vaginal, og anal orgasmene jeg noen sinne har hatt, med ham. 

så.. nei, størrelsen har ikke noe å si, så lenge du vet å bruke det du har. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg tror jeg har vært borti EN av mine 7 partnere hvor jeg ikke har nådd helt rundt med hånda mi. 
Og han var IKKE av de beste jeg har hatt, men en av de som ikke klarte å gi meg vaginal orgasme, fordi han var opptatt av at HAN skulle komme. 

Han jeg har nå, så tar tommel og pekefinger fint borti hverandre når jeg runker ha, men jeg får de kraftigste vaginal, og anal orgasmene jeg noen sinne har hatt, med ham. 

så.. nei, størrelsen har ikke noe å si, så lenge du vet å bruke det du har. 

Tommel og pekefinger overlapper litt her, ikke at det såvidt toucher... 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tommel og pekefinger overlapper litt her, ikke at det såvidt toucher... 

Anonymkode: c02eb...234

"kommer fint borti hverandre"  er ikke det samme som å såvidt toucher.. din er HELT fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, kattepusen skrev:

"kommer fint borti hverandre"  er ikke det samme som å såvidt toucher.. din er HELT fin. 

Hvorfor skal jeg tro på deg? Du er jo en av de få som ikke bryr seg. Den store majoriteten vil ha et annet synspunkt. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg tro på deg? Du er jo en av de få som ikke bryr seg. Den store majoriteten vil ha et annet synspunkt. 

Anonymkode: c02eb...234

Fordi de fleste ikke bryr seg, om du ser på undersøkelsene. 

det er viktigere å vite HVORDAN man skal bruke det man har, en å ha en tykk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kattepusen skrev:

Fordi de fleste ikke bryr seg, om du ser på undersøkelsene. 

det er viktigere å vite HVORDAN man skal bruke det man har, en å ha en tykk

De fleste bryr seg nok ikke. Men det skal bare ett ublidt møte med kvinne som bryr seg før hele selvbildet er ødelagt.

Risikoen er liten, men konsekvensene er store.

cuckold-humiliation-14360938264pcl8.jpg

Anonymkode: 06dcf...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løsningen er da enkel, slutt med ONS! Vent til du finner ei du virkelig bryr deg om, og som bryr seg om deg.
Snakk sammen FØR dere har sex, og fortell henne at du er bekymret.

problem løst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kattepusen skrev:

Løsningen er da enkel, slutt med ONS! Vent til du finner ei du virkelig bryr deg om, og som bryr seg om deg.
Snakk sammen FØR dere har sex, og fortell henne at du er bekymret.

problem løst. 

Sats på et forhold, hvor sex ikke er det sentrale altså. For ved et ONS, som er rent seksuelt, så er en mindre penis mer eller mindre ubrukelig. Ikke sant?

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sats på et forhold, hvor sex ikke er det sentrale altså. For ved et ONS, som er rent seksuelt, så er en mindre penis mer eller mindre ubrukelig. Ikke sant?

Anonymkode: c02eb...234

Du ser ut til å tro det ja. Og du vil jo ikke tro på kvinner som sier noe annet.. så hvorfor skal vi gidde å protestere noe mer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så er det ikke lengden som er det største problemet. Alt ble verre når jeg oppdaget hvor betydningsfullt tykkelsen så ut til å være. Jeg var kanskje til og med noen cm kortere enn det jeg er nå, da jeg undersøkte om størrelsen (lengden) hadde noe å si, for å finne ut at de fleste svarte at tykkelse var viktigere. Som om det skulle berolige meg. Før det hadde jeg ikke tatt tykkelsen i betraktning. Den realiseringen at jeg stiller dårlig der slo meg hardt. Altså, tykkelsen ble brukt som et argument for at de som uroet seg for lengden skulle slappe av. Ja, jøss. Når pekefingeren og tommel treffer hverandre når man holder rundt, og litt til, da har jeg stor grunn til å tro at den er mindre dugelig. Mest dugelig hadde vært om pekefinger og tommel ikke møttes. Det anses vel som en god tykkelse, ellers ganske ubrukelig. 

Anonymkode: c02eb...234

Hvor er det du leser slike ting.  Jeg antar at jeg har mindre hender enn deg. Men hvis en penis var større enn jeg kunne gripe rundt hadde det (for meg) begynt å være ubehagelig. Kvinner er forskjellige.  Det er likevel ikke størrelsen som betyr noe. Hadde jeg møtt en fin mann med tykk penis hadde jeg ikke slått opp pga det, vi hadde funnet en måte å fungere sammen på. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...