Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten så bra at jeg ville printan på en t skjorte lol (er kvinne btw) 

 

FB_IMG_1498889214059.jpg

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En eller annen måte må jeg håndtere det på. Jeg tror ikke jeg kan håndtere det ved å late som at større ikke er bedre. Jeg er overbevist om at det er tilfelle. Jeg kan tro på at det ikke er alt, at det er totalpakka som du prater om, men større er fortsatt bedre. Fysisk sett. Jeg tror jeg bare kan håndtere dette ved å akseptere den realiteten. 

Anonymkode: c02eb...234

Du må nok finne ut hva som fungerer for deg. Klarer du ikke ta til deg at du har en helt normal penis, kan du gjøre som meg før jeg fant ut om dette med sph. Jeg fant aksept i det å faktisk høre på hva som ble sagt rundt meg. Og det var at de aller fleste hadde penisstørrelse langt ned på lista over det som betydde noe. Hvorfor skulle jeg blåse det opp til et kjempeproblem når partner ikke bryr seg? Jeg fant ut at jeg la altfor mye press og makt i den lille karen. Og på veien fant jeg også ut at dette er vanlig hos mange menn. Bare at de fleste holder usikkerheten skjult. Vil ikke vise svakhet. Jeg har feks en kompis som er svær, som nå nesten har ødelagt for seg selv kun fordi dama hans hadde sagt at en eks var større. Hvorfor gjør vi menn det mot oss selv? Vi må begynne å se at det ikke kommer noe godt ut av å grave oss ned pga noe vi ikke får gjort noe med, og heller innse at det vi har faktisk skaper mye nytelse. Ikke bare for oss selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill gjetting fra min side, men blir å tippe kvinner som liker en bestemt størrelse på penis? :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2017 den 1.07, kattepusen skrev:

Jeg ser du skriver det, jeg (og flere med meg) er ikke enig med deg. 

Det er viktigere at du vet å bruke det du har, en å være tykkest mulig. 

Damer stønner dypere og kraftigere, når de blir penetrert  med en penis på 14 cm i omkrets enn en penis på 11 cm. 

Anonymkode: 2d377...cd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer stønner dypere og kraftigere, når de blir penetrert  med en penis på 14 cm i omkrets enn en penis på 11 cm. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Og det vet du fordi.....?

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og det vet du fordi.....?

Anonymkode: 72e42...c2d

Fordi jeg vet det. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vet det. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Om du er kvinne, snakk for deg selv.

Om du er mann kan du ikke vite det.

Anonymkode: 72e42...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer stønner dypere og kraftigere, når de blir penetrert  med en penis på 14 cm i omkrets enn en penis på 11 cm. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Enten er du en kvinne som har forsøkt to forskjellige menn, eller så er du en mann som bare antar. Det gir uansett ikke noen korrekt gjengivelse, da to forskjellige menn vil gi to forskjellige tenninger allerede før penetrasjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du er kvinne, snakk for deg selv.

Om du er mann kan du ikke vite det.

Anonymkode: 72e42...c2d

Jeg er mann, og har prøvd det med og uten strap-on, den er lengre også selv om det ikke har så mye å si. Tykkelsen derimot gjør at stønnene er mer intense.  

Anonymkode: 2d377...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det er kvinner med lite erfaring som er opptatt av str. De tror at den må være 25 cm fordi de ikke vet bedre. 

Anonymkode: 42a55...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og har prøvd det med og uten strap-on, den er lengre også selv om det ikke har så mye å si. Tykkelsen derimot gjør at stønnene er mer intense.  

Anonymkode: 2d377...cd4

Hvor mange har du prøvd det med?

Anonymkode: 72e42...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sphere skrev:

Enten er du en kvinne som har forsøkt to forskjellige menn, eller så er du en mann som bare antar. Det gir uansett ikke noen korrekt gjengivelse, da to forskjellige menn vil gi to forskjellige tenninger allerede før penetrasjon. 

Jeg er mann så klart. Jeg har sex med ei med både strap-on og uten. Det funker begge. Men stønnene hennes er dypere når jeg bruker strap. 

Anonymkode: 2d377...cd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du prøvd det med?

Anonymkode: 72e42...c2d

Ei, men det er generelt likt for alle kvinner. 

Med uten strap-on, noen få. Felles er at det blir mer ynkelige stønn. 

Uansett så er det mye annet som teller også, med massering av klittorisen så kan du få kvinner til å stønne like intens. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer stønner dypere og kraftigere, når de blir penetrert  med en penis på 14 cm i omkrets enn en penis på 11 cm. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Signerer 

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann så klart. Jeg har sex med ei med både strap-on og uten. Det funker begge. Men stønnene hennes er dypere når jeg bruker strap. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Selv det behøver ikke bety størrelse. Bare at strap-on'en treffer annerledes. Men fremdeles er det kun EN dame du trekker fram. Da blir det feil å presentere det som en universal sannhet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei, men det er generelt likt for alle kvinner. 

Med uten strap-on, noen få. Felles er at det blir mer ynkelige stønn. 

Uansett så er det mye annet som teller også, med massering av klittorisen så kan du få kvinner til å stønne like intens. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Herregud!!!

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sphere skrev:

Selv det behøver ikke bety størrelse. Bare at strap-on'en treffer annerledes. Men fremdeles er det kun EN dame du trekker fram. Da blir det feil å presentere det som en universal sannhet. 

Det kan jo hende da, problemet er at jeg må være litt forsiktig med den, siden jeg treffer livmoren. Og det er ikke godt. 

Er bare ei ja, og vi er glade i hverandre.

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende da, problemet er at jeg må være litt forsiktig med den, siden jeg treffer livmoren. Og det er ikke godt. 

Er bare ei ja, og vi er glade i hverandre.

Anonymkode: 2d377...cd4

Det er godt å høre dere er såpass trygge på hverandre at dere leker slik. Strap-on er gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sphere skrev:

Det er godt å høre dere er såpass trygge på hverandre at dere leker slik. Strap-on er gøy. 

Ja, vi har det fint sammen, jeg får henne til å stønne like intens iblant når jeg masserer klittorisen også :hug:

 

Anonymkode: 2d377...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo drømme, men jeg føler det er en sannhet som angår de fleste kvinner. Den sannheten du prater om virker svært usannsynlig med mitt utgangpunkt. 

Anonymkode: c02eb...234

Her har du allerede redigert deg litt. Du gikk fra å si det gjelder alle til å si det gjelder de fleste. 

Jeg er ganske overbevist om at jeg ikke er spesiell. Det finnes mangemange kvinner som meg. Slutt å kalle en hver kvinne som sier størrelse ikke betyr noe for en løgner. Og herlighet. Det finnes tusenvis, sikkert millionvis (hundremillionvis) med menn med mindre penis enn deg som har tilfredsstillende sexliv og romantiske forhold. Kanskje det er enklere å skylde på penisstørrelsen? Da slipper du å utsette deg for avvisning kanskje (på andre områder enn penisen din). Det er kun ditt liv det går utover til syvende og sist. Jeg synes det blir utrolig dumt å la en penis som er over gjennomsnittet holde deg tilbake fordi du tror den er for liten. 

Og en ting er din egen usikkerhet, det er dumt at du sliter SÅ mye med usikkerheten din. Men i denne tråden har du slått fast mange ganger at det er et faktum at ikke bare er liten underlegent, men 16 (som er over snittet) er underlegent. Hva med å eie sin egen usikkerhet uten å bidra så til de grader å gjøre andre usikker også. Når du så standhaftig hevder at 16 cm er liten penis og det faktisk er over snittet høres det ut som du sliter med noe mer enn vanlig dårlig selvtillit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...