Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Sphere skrev:

Hun visste jo ikke om noe av det. Hun visste jo ikke om at jeg var liten. Jeg forteller da ikke det til alle og enhver. Aller minst den gang. Og denne fetisjen er ikke noe som jeg har lagt føringer på selv. Lenge før jeg visste om det selv, fikk jeg signaler. Jeg ble kåt i situasjoner det var normalt å bare bli flau av. Først lenge etterpå koblet jeg disse rare reaksjonene til en fetisj. 

Hun skjønte det på hvordan du reagerte. Du følte deg utilpass, ikke sant? Og prøvde å dra en vits... 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Hun syntes synd på deg. Det er vel en grunn til at du tenner på SPH. Det er en forsvarsmekanisme og antageligvis den beste forsvarsmekanismen man kan ha om man har liten penis. Men jeg tror du må være sterk, og gå i gjennom mye rare tanker for å komme dit. Du skal ha for det. Jeg ser vel egentlig ikke noe annen utvei selv, om jeg i hele tatt skal tørre å være intim med en kvinne.

Anonymkode: c02eb...234

Hvis du vil ha litt ærlig feedback. Det er ikke penisstørrelsen din som hindrer deg fra å ha sex. Kanskje du skal ta den ærlige kikke i speilet og erkjenne at du har andre områder du kan jobbe med. Da vil ikke penisstørrelsen bety særlig mye. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun skjønte det på hvordan du reagerte. Du følte deg utilpass, ikke sant? Og prøvde å dra en vits... 

Anonymkode: c02eb...234

Nei, det vet jeg ikke stemmer, fordi hun fikk sjokk da jeg fortalte om fetisjen mange år senere. Hun ante ingenting om at jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne godt ha sagt til en med stor penis "å så stor og deilig den er","jeg vil ha den store pikken din, den kommer ikkW til å få plass".

Jeg har adri fått denne kommentaren fra noen av damene jeg har ligget med. Betyr det at penisen min er liten?

Jeg har fått andre kommentarer og komplimenter da, men ikke denne.

Anonymkode: 29a38...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ha litt ærlig feedback. Det er ikke penisstørrelsen din som hindrer deg fra å ha sex. Kanskje du skal ta den ærlige kikke i speilet og erkjenne at du har andre områder du kan jobbe med. Da vil ikke penisstørrelsen bety særlig mye. 

Anonymkode: 54e35...46e

Hva vet du?

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sphere skrev:

Tror du virkelig på dette selv? Jeg har hatt masse god sex utenom forhold også. Og de kommer tilbake for mer til og med 😳

Jo,men det er en totalpakke vet du Sphere.Du er sikkert en racer på slikking og fingring ...de fleste kvinner liker det,og for en kvinne som er mest opptatt av å "få" så kan det sikkert være deilig det selv om du har liten pikk ,men her diskuterer vi hva kvinner faktisk foretrekker av penisstørrelse ,og da får vi forholde oss til det ..og ikke alle andre ting som måtte veie opp noe ,enten det gjelder fet bankkonto,racer med tunga ,eller andre ting .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det er et kompromiss, så er det fortsatt av betydning? Hvorfor ikke innrømme det da? At større er bedre. I stedet skal dere pakke det inn i alt mulig dritt. Fremstår ikke som noe annet enn uærlige og løgnere. 

Anonymkode: c02eb...234

DU kalte det et kompromiss. Jeg prøvde å resoner på dine premisser. Jeg ser ikke på å bli sammen med eller ha sex med en med litt større enn gjennomsnittet, gjennomsnittet eller mindre enn gjennomsnittet som et kompromiss. Virkelig ikke. 

Derimot å bli i et forhold med en som ikke bruker tunge og fingre ville vært et kompromiss. Eller for meg å bli i et forhold med en som ikke likte like hyppig og "vanskelig" sex som meg ville vært et kompromiss. Større er ikke bedre. Innenfor normalområdet er bra. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU kalte det et kompromiss. Jeg prøvde å resoner på dine premisser. Jeg ser ikke på å bli sammen med eller ha sex med en med litt større enn gjennomsnittet, gjennomsnittet eller mindre enn gjennomsnittet som et kompromiss. Virkelig ikke. 

Derimot å bli i et forhold med en som ikke bruker tunge og fingre ville vært et kompromiss. Eller for meg å bli i et forhold med en som ikke likte like hyppig og "vanskelig" sex som meg ville vært et kompromiss. Større er ikke bedre. Innenfor normalområdet er bra. 

Anonymkode: 54e35...46e

Du velger nok en over gjennomsnittet over en gjennomsnittlig eller mindre. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har adri fått denne kommentaren fra noen av damene jeg har ligget med. Betyr det at penisen min er liten?

Jeg har fått andre kommentarer og komplimenter da, men ikke denne.

Anonymkode: 29a38...335

Kanskje det betyr at du ikke har vært med kvinner som ikke liker å griseprate. Kanskje det betyr at du er under gjennomsnittet. Poenget mitt er jo at man finner noe å si som får dem til å føle seg bra. Uten at det betyr at det at den er stor er spesielt bra, eller bedre enn å være under gjennomsnittet. Min erfaring er at hos de mennene som jeg har vært med som har vært over gjennomsnittet har vært veldig opptatt av størrelse,  og elsker når jeg stryker egoet deres med hårene. Jeg gjør det, for jeg vil at de skal føle seg bra. Men ikke fordi jeg bryr meg om at den er større.  

Og om du er liten finner du best ut ved å sammenligne med gjennomsnittet. Det er ca. 13 cm tror jeg? Dersom du er flere cm under det så kan det nok anses som liten. Men det er likevel ikke mikropenis. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Jo,men det er en totalpakke vet du Sphere.Du er sikkert en racer på slikking og fingring ...de fleste kvinner liker det,og for en kvinne som er mest opptatt av å "få" så kan det sikkert være deilig det selv om du har liten pikk ,men her diskuterer vi hva kvinner faktisk foretrekker av penisstørrelse ,og da får vi forholde oss til det ..og ikke alle andre ting som måtte veie opp noe ,enten det gjelder fet bankkonto,racer med tunga ,eller andre ting .

Nå har det seg slik at det er ubrukelig å snakke om noe annet enn en totalpakke. Det å snakke om kun penis og sex er dødfødt, fordi den alltid er festet til en mann. Vi er ikke bygd slik at vi kan skru av en penis og sette på en annen. Dermed er den eneste sammenligningen vi har kun med andre totalpakker. 

Og selv mini har hjulpet mange partnere til orgasme. Så det er ikke slik at han bare er vedheng til slikkefesten, om det er dit du vil nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du velger nok en over gjennomsnittet over en gjennomsnittlig eller mindre. 

Anonymkode: c02eb...234

Herregud!11 Å prøve å nå igjennom i denne tråden blir som å slåss mot vindmøller. :dry:

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du?

Anonymkode: c02eb...234

Jeg vet ingenting om deg annet enn hvordan du har fremstått i den tråden. Og det å nekte kvinner sin mening er veldig lite sympatisk. Med tanke på at for veldig mange kvinner har ikke penisstørrelse mye å bety nekter jeg å tro at det er grunnen til at du ikke får noe. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens samfunn er det bare 50 % av den mannlige befolkningen som får reprodusere seg. Hvis størrelsen er viktig i denne sammenheng, da vil snittet økes generasjon for generasjon. Tja....men selv har jeg barn med flere kvinner og alle er ønsket. Er og var disse kvinnene sammen med meg fordi min penis er 23 cm lang og har en omkrets på 18 cm? Neppe. At man er velutdannet, snill og har stabil økonomi, pluss trener, kler seg bra og ser ok ut er jo faktorer en skulle tro var av like stor betydning som en stor penis. Rent seksuelt kan nok en stor penis være av vesentlig betydning, men rent eksistensielt..tja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du velger nok en over gjennomsnittet over en gjennomsnittlig eller mindre. 

Anonymkode: c02eb...234

Jeg velger ikke peniser. Jeg velger menn. Hvilken penis de har betyr ingenting bortsett fra når den har en sånn størrelse at penetrasjon blir et problem. Det bli det både ved veldig liten og ved veldig stor. 

Mtp at jeg har en vond livmortapp og vagina ofte ikke er lenger enn hva er det 10 cm? Ville det nok vært usannsynlig at jeg valgte en større enn gjennomsnittlig hvis det først var sånn at jeg VALGTE penis. Både større og mindre og gjennomsnittlig duger.  

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ingenting om deg annet enn hvordan du har fremstått i den tråden. Og det å nekte kvinner sin mening er veldig lite sympatisk. Med tanke på at for veldig mange kvinner har ikke penisstørrelse mye å bety nekter jeg å tro at det er grunnen til at du ikke får noe. 

Anonymkode: 54e35...46e

Jeg stoler bare ikke på dere når dere prater om størrelse og sier at det ikke har noen betydning. Er overbevist om at det er hvite løgner. Grunnen til at jeg ikke har fått noe er vel heller min egen feil fordi jeg er overbevist om at størrelsen vil være en skuffelse og et nederlag. Har hatt mine muligheter altså, jeg vet at de som har bydd seg ville hatt det bedre med noen større. Jeg vil ikke være den skuffelsen. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, innsats skrev:

I dagens samfunn er det bare 50 % av den mannlige befolkningen som får reprodusere seg. Hvis størrelsen er viktig i denne sammenheng, da vil snittet økes generasjon for generasjon. Tja....men selv har jeg barn med flere kvinner og alle er ønsket. Er og var disse kvinnene sammen med meg fordi min penis er 23 cm lang og har en omkrets på 18 cm? Neppe. At man er velutdannet, snill og har stabil økonomi, pluss trener, kler seg bra og ser ok ut er jo faktorer en skulle tro var av like stor betydning som en stor penis. Rent seksuelt kan nok en stor penis være av vesentlig betydning, men rent eksistensielt..tja.

Det er jo det et par kvinner her inne benekter.

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og om du er liten finner du best ut ved å sammenligne med gjennomsnittet. Det er ca. 13 cm tror jeg? Dersom du er flere cm under det så kan det nok anses som liten.

Hvordan måler jeg da? Skal den måles erigert eller i slapp tilstand? Skal man ta nøyaktig på millimeteren eller kan man runde opp til nærmeste cm? Har ikke målebånd, så omkretsen vet jeg heller ikke.

Anonymkode: 29a38...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler bare ikke på dere når dere prater om størrelse og sier at det ikke har noen betydning. Er overbevist om at det er hvite løgner. Grunnen til at jeg ikke har fått noe er vel heller min egen feil fordi jeg er overbevist om at størrelsen vil være en skuffelse og et nederlag. Har hatt mine muligheter altså, jeg vet at de som har bydd seg ville hatt det bedre med noen større. Jeg vil ikke være den skuffelsen. 

Anonymkode: c02eb...234

Nettopp. Det er ikke størrelsen din i seg selv som stopper deg. Det er din dårlige selvtilit og selvfølelse.  Din opphengthet i hva du har lest på nett. 

I den grad størrelsen betyr noe så er det mest når den betyr mye for mannen. Når han gjør det til en stor greie. "Er du fornøyd? Er den stor nok?" Osv. Kanskje du skal (og dette er ikke ofte som er tilfellet) fokusere mer på hva DU får ut av sexen og ikke hva damene får. Hvem vil DU ha sex med? Bli god med tunga, bruk fingrene. Begjær kroppen hennes. Vær oppmerksom, lidenskapelig.  Hvis du ser vekk i fra størrelsen, hvordan type sex vil du ha? Bli den personen. 

Hvor stor er du da? 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan måler jeg da? Skal den måles erigert eller i slapp tilstand? Skal man ta nøyaktig på millimeteren eller kan man runde opp til nærmeste cm? Har ikke målebånd, så omkretsen vet jeg heller ikke.

Anonymkode: 29a38...335

Jeg tenker at hvis du ikke har målt til nå så er det ikke nødvendig å måle. Ikke la deg rive med av diskusjonen her til å bli mer opptatt av din egen penis enn du allerede er/ikke er. Du vet at den duger? Er ikke det nok? Har de du har hatt sex med fornøyd? Om de er det har det ikke noe å si om den er 10 eller 17. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det er ikke størrelsen din i seg selv som stopper deg. Det er din dårlige selvtilit og selvfølelse.  Din opphengthet i hva du har lest på nett. 

I den grad størrelsen betyr noe så er det mest når den betyr mye for mannen. Når han gjør det til en stor greie. "Er du fornøyd? Er den stor nok?" Osv. Kanskje du skal (og dette er ikke ofte som er tilfellet) fokusere mer på hva DU får ut av sexen og ikke hva damene får. Hvem vil DU ha sex med? Bli god med tunga, bruk fingrene. Begjær kroppen hennes. Vær oppmerksom, lidenskapelig.  Hvis du ser vekk i fra størrelsen, hvordan type sex vil du ha? Bli den personen. 

Hvor stor er du da? 

Anonymkode: 54e35...46e

Det er så og si umulig å gå til sex med selvtillit om man ikke har bra nok størrelse. Stort er bra, liten er dårlig. Det er det som virkeligheten, og lite som har ledet meg til å tro noe annet. Hvordan skal man kunne gå inn med selvtillit når størrelsen jeg besitter mest sannsynlig vil bli sett på som mindre dugelig? 

Å bruke tunge og fingre vil jeg selvfølgelig gjøre med glede, men det er også noe jeg hører jeg må gjøre for å kompensere for manglende størrelse. Igjen en slags bekreftelse på at kuken min er udugelig. 

16 cm lang, noe som ikke har plaget meg noe særlig på mange år. Var bekymret for lengden da jeg var yngre, men når jeg først begynte å undersøke temaet så lærte jeg raskt at det var tykkelsen som var det som gjaldt. Der vet jeg at jeg er underlegen, omkretsen er bare trist. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...