Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En stor takk til @kattepusen og andre kvinner som faktisk gidder å besøke disse trådene for å si sin mening. Det er latterlig at de blir beskyldt for å kuppe trådene, da det åpenbart er disse mannfolka som er mest opptatt av å spre sin egen usikkerhet over til andre, som skremmer bort andre meninger. Ingen gidder å gå inn i en tråd når man gang på gang får slengt i trynet at hun er en løgner. Og at kvinner ikke vet hva kvinner vil ha. Det blir for dumt til å stå uimotsagt.

Som liten har jeg opplevd en del dritt. Jeg var som disse usikre mannfolka. Trodde jeg var ubrukelig. Fordi jeg hadde hatt noen uheldige opplevelser, og hørt kvinner snakke om pikk. Da fikk jeg for meg at slik var det, og var veldig forsiktig med å innlede noe seksuelt med de jeg møtte. Jeg hadde riktignok enda en faktor å forholde meg til. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg ble tent av ydmykelsen. Men sterkest av alt var følelsen av å være ubrukelig. Heldigvis kom jeg til det punktet at jeg aksepterte meg selv, og lærte å gi mer faen. Og det sørget for mange gode opplevelser jeg aldri ville vært foruten. Klarer jeg, klarer dere andre. Det å grave seg ned er aldri attraktivt.

Nei, jeg er ikke for alle. Som sagt, de som er kritiske til størrelsen min, har alle vært enten romslige selv, hatt lite muskler der nede, vært av den formening at de skal lene seg tilbake og bli "servert", vært av de som får livmorhalsorgasme, eller hatt sterke fordommer til små fra før. Og jo, det er alltid betimelig å snakke om vaginal romslighet også, når penisstørrelse kommer opp. Kvinner varierer like mye som menn der nede, og derfor vil store størrelsesforskjeller selvfølgelig skape utfordringer. Skjønner ikke hvorfor man får bakoversveis her inne bare man nevner det. Jeg har vært med både trange og vide, og de trangeste har sagt de hatt problemer med å ta selv snittet. Så nei, om du får inn et balltre er du ikke trang. Men sex handler i det store og det hele ikke om størrelser. Det er kun en utfordring om det blir for store størrelsesforskjeller. Og det er dette både menn og kvinner bør bli flinkere til å formidle. Det er stor forskjell på å si til en at han er FOR liten, og det å si at han er FOR liten for MEG. For jo, selv om du sender avgårde en mann med liten penis, kan neste kvinne være overlykkelig for å få tak i ham. Heldigvis. Vi er skapt forskjellig, og har forskjellige preferanser.

Så drit i dette med størrelsemaset. God sex handler om å finne rett partner, og la begjæret ta over. Henger man seg opp i detaljer vil heller ikke sexen bli det helt store. Jeg har hatt veldig god sex med noen jeg ikke passet så bra med størrelsesmessig. Nytelsen sitter i tenning, ikke størrelser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Nå må du slutte med dette tullet ditt om at vi mener alle damer vil ha STØRST MULIG ! Hvor pokker har du det fra ? Det vi sier er at kvinner flest foretrekker over det "såkalte" medisinske snittet ,både i lengde og tykkelse .Du prøver å fortelle oss at antallet som foretrekker under snittet er størst ,og det blir bare latterlig...dette vet du selv er bare tull ! De finnes ,men det er et sørgelig lite mindretall .Om jeg skal driste meg til en kvalifisert antagelse av fordelingen ,så blir det omtrent slik:

Kvinner som foretrekker større enn gjennomsnittet : 85 %

Kvinner som ikke bryr seg om størrelsen: 5%

Kvinner som foretrekker liten pikk:3%

Kvinner som vil ha STØRST MULIG 7%

Kvalifisert antagelse. Hvordan mener du denne er kvalifisert? Den går jo stikk i strid mot alle vitenskapelige undersøkelser, som forteller oss at rundt 60% ikke bryr seg om størrelse i det hele tatt. Den går også stikk i strid mot dildokjøperne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Sant det ,men et stort antall velger bort de med liten penis .

Hva vil et stort antall si, og hva er en liten penis i dine øyne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenneth39 skrev:

Nå må du slutte med dette tullet ditt om at vi mener alle damer vil ha STØRST MULIG ! Hvor pokker har du det fra ? Det vi sier er at kvinner flest foretrekker over det "såkalte" medisinske snittet ,både i lengde og tykkelse .Du prøver å fortelle oss at antallet som foretrekker under snittet er størst ,og det blir bare latterlig...dette vet du selv er bare tull ! De finnes ,men det er et sørgelig lite mindretall .Om jeg skal driste meg til en kvalifisert antagelse av fordelingen ,så blir det omtrent slik:

Kvinner som foretrekker større enn gjennomsnittet : 85 %

Kvinner som ikke bryr seg om størrelsen: 5%

Kvinner som foretrekker liten pikk:3%

Kvinner som vil ha STØRST MULIG 7%

Mennene på kvinneguiden.. som sagt. 

Og det ble lagt ut en undersøkelse i en annen penistråd, hvor de aller fleste faktisk ville ha gjennomsnittlig penis. men den orker jeg ikke lete opp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dildo produksjon blir dratt inn i tråden så ser man jo flest normalt store dildoer og større dildoer. Ikke mange mikrotiss dildoer eller små dildoer(hvertfall ikke uten vibrator funksjon) liksom. Selv antall mega dildoer er flere enn små dildoer. Det sier ganske mye om konklusjonen hva kvinner ville valgt om de kunne valgt penisstr på mannen. 

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, kattepusen skrev:

Mennene på kvinneguiden.. som sagt. 

Og det ble lagt ut en undersøkelse i en annen penistråd, hvor de aller fleste faktisk ville ha gjennomsnittlig penis. men den orker jeg ikke lete opp. 

Hva om du er litt under dette? Hvorfor er det slik at kvinner mener at det ene er bedre enn det andre? Hadde menn hatt samme type preferanse på fitta deres, hvor en spesiell type gjorde at sex var bedre og sex med den andre typen var helt ubrukelig så tror jeg ikke kvinner hadde vært så fornøyde heller. Men dette blir jo bare hypotetisk, for for menn er det ikke slik. Fitte er fitte. Deilig uansett. Kvinner derimot ser ut til å gjøre et nummer ut av at en størrelse er bedre enn noe annet. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du er litt under dette? Hvorfor er det slik at kvinner mener at det ene er bedre enn det andre? Hadde menn hatt samme type preferanse på fitta deres, hvor en spesiell type gjorde at sex var bedre og sex med den andre typen var helt ubrukelig så tror jeg ikke kvinner hadde vært så fornøyde heller. Men dette blir jo bare hypotetisk, for for menn er det ikke slik. Fitte er fitte. Deilig uansett. Kvinner derimot ser ut til å gjøre et nummer ut av at en størrelse er bedre enn noe annet. 

Anonymkode: c02eb...234

Så lenge du vet å bruke det du har, er ikke størrelsen er problem. dette er det jeg har sagt hele tiden. 
Det finnes kvinner som foretrekker mindre en gjennomsnittet, fordi de er mindre selv. 

og nei, fitte er ikke fitte for alle menn, det finnes de som slenger dritt om for "løse fitter" "hun har sitter hatt sex med monster dildo, for jeg kjente ingenting" osv.. så dette går begge veier. 

Mannfolka her på KG, mener at alle kvinner gjør et nummer av pens størrelse, mens når vi kvinner prater sammen om det, så er det som oftes "men størrelsen har ikke noe å si da, så lenge de vet å bruke den, fingre og tunge". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du er litt under dette? Hvorfor er det slik at kvinner mener at det ene er bedre enn det andre? Hadde menn hatt samme type preferanse på fitta deres, hvor en spesiell type gjorde at sex var bedre og sex med den andre typen var helt ubrukelig så tror jeg ikke kvinner hadde vært så fornøyde heller. Men dette blir jo bare hypotetisk, for for menn er det ikke slik. Fitte er fitte. Deilig uansett. Kvinner derimot ser ut til å gjøre et nummer ut av at en størrelse er bedre enn noe annet. 

Anonymkode: c02eb...234

Nei å bruke penis, tunge og fingre riktig er bedre enn noe annet. Men om en dude har tynn og liten tiss og ikke kan å tilfredstille meg blir det jo et problem

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden dildo produksjon blir dratt inn i tråden så ser man jo flest normalt store dildoer og større dildoer. Ikke mange mikrotiss dildoer eller små dildoer(hvertfall ikke uten vibrator funksjon) liksom. Selv antall mega dildoer er flere enn små dildoer. Det sier ganske mye om konklusjonen hva kvinner ville valgt om de kunne valgt penisstr på mannen. 

Anonymkode: 77edc...c7b

Kvinner kjøper i stor grad gjennomsnittsdildoen. Det er poenget. Motbeviser at kvinner ville valgt over gjennomsnittet om de hadde hatt muligheten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, kattepusen skrev:

Så lenge du vet å bruke det du har, er ikke størrelsen er problem. dette er det jeg har sagt hele tiden. 
Det finnes kvinner som foretrekker mindre en gjennomsnittet, fordi de er mindre selv. 

og nei, fitte er ikke fitte for alle menn, det finnes de som slenger dritt om for "løse fitter" "hun har sitter hatt sex med monster dildo, for jeg kjente ingenting" osv.. så dette går begge veier. 

Mannfolka her på KG, mener at alle kvinner gjør et nummer av pens størrelse, mens når vi kvinner prater sammen om det, så er det som oftes "men størrelsen har ikke noe å si da, så lenge de vet å bruke den, fingre og tunge". 

"Løs fitte" blir jo kun brukt som en motreaksjon til kvinners preferanse for størrelse, men det ligger jo ikke noe særlig mer bak det. Det er menn som føler seg nedverdiget fordi de har mindre penis som prøver å slå tilbake. Mest sannsynlig hadde de bare vært glad de hadde fått dyppet kuken i ei fitte, men det er jo mangelvare siden de er små. Jeg klarer ikke så på "løs fitte" som noe annet enn et desperat forsøk på å slå tilbake med samme mynt. Eneste forskjellen er at for kvinner så betyr størrelsen virkelig noe, trang/slapp fitte? Not so much. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Løs fitte" blir jo kun brukt som en motreaksjon til kvinners preferanse for størrelse, men det ligger jo ikke noe særlig mer bak det. Det er menn som føler seg nedverdiget fordi de har mindre penis som prøver å slå tilbake. Mest sannsynlig hadde de bare vært glad de hadde fått dyppet kuken i ei fitte, men det er jo mangelvare siden de er små. Jeg klarer ikke så på "løs fitte" som noe annet enn et desperat forsøk på å slå tilbake med samme mynt. Eneste forskjellen er at for kvinner så betyr størrelsen virkelig noe, trang/slapp fitte? Not so much. 

Anonymkode: c02eb...234

Men størrelsen betyr jo ikke noe, så lenge han vet å bruke det han har!! 

Og jo, jeg har sett flere mannfolk som mener at hvor trang fitta har, har mye å si. Det betyr ikke at ALLE mener det, men noen. Akkurat som at noen kvinnfolk mener at størrelse er viktig, og at den helst skal være over gjennomsnittet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Løs fitte" blir jo kun brukt som en motreaksjon til kvinners preferanse for størrelse, men det ligger jo ikke noe særlig mer bak det. Det er menn som føler seg nedverdiget fordi de har mindre penis som prøver å slå tilbake. Mest sannsynlig hadde de bare vært glad de hadde fått dyppet kuken i ei fitte, men det er jo mangelvare siden de er små. Jeg klarer ikke så på "løs fitte" som noe annet enn et desperat forsøk på å slå tilbake med samme mynt. Eneste forskjellen er at for kvinner så betyr størrelsen virkelig noe, trang/slapp fitte? Not so much. 

Anonymkode: c02eb...234

Hvorfor er det kun penisstørrelse som betyr noe når vi har to størrelsevariabler? Begge deler betyr med andre ord like mye, eller mer korrekt, like lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kattepusen skrev:

Men størrelsen betyr jo ikke noe, så lenge han vet å bruke det han har!! 

Og jo, jeg har sett flere mannfolk som mener at hvor trang fitta har, har mye å si. Det betyr ikke at ALLE mener det, men noen. Akkurat som at noen kvinnfolk mener at størrelse er viktig, og at den helst skal være over gjennomsnittet. 

Hadde det faktisk vært slik at det var hvordan man brukte den, og størrelsen ikke hadde noe å si for hvor mye nytelse den ga så hadde neppe menn være så usikre på størrelsen. Denne usikkerheten kommer ikke fra menn. Dessverre så hjelper det ikke at én kvinne bastant påstår at det ikke er tilfelle. 

Du fornekter kun virkeligheten angående dette. Størrelsen på penis og størrelsen på vagina kan ikke en gang sammenlignes. Et er et reelt problem, det andre er bare vås. Men for all del, tro hva du vil. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde det faktisk vært slik at det var hvordan man brukte den, og størrelsen ikke hadde noe å si for hvor mye nytelse den ga så hadde neppe menn være så usikre på størrelsen. Denne usikkerheten kommer ikke fra menn. Dessverre så hjelper det ikke at én kvinne bastant påstår at det ikke er tilfelle. 

Du fornekter kun virkeligheten angående dette. Størrelsen på penis og størrelsen på vagina kan ikke en gang sammenlignes. Et er et reelt problem, det andre er bare vås. Men for all del, tro hva du vil. 

Anonymkode: c02eb...234

Jo, den usikkerheten kommer fra menn. Bare bla gjennom de titalls pensitrådene her inne.. vi sitter 3-4 damer å sier at størrelsen ikke er viktig, så kommer det EN annonnym, som sier de er kvinne og at størst er best, og dermed er alle mannfolk enig med den ene annonyme kvinnen, istedenfor flertallet som sier det motsatte.. 

Igjen, jeg sier ikke at det ER et reelt problem, men at det finnes mannfolk som SIER at det er et problem. Og du tror ikke vi kvinner er redde for å være for løse?
Etter å ha lest her inne, måtte jeg faktisk spørre Kjære. Som måtte forsikre meg om at jeg IKKE var det.. Etter det bryr jeg meg ikke om hva mannfolk sier om temaet her inne, men det gikk inn litt. 

Akkurat som at det helt sikkert stikker, når andre mannfolk sier at kvinner kun vil ha store peniser.. 

Kvinner er like forskjellige som menn, og vi vil ha forskjellig størrelse penis, for de fleste av oss, er ikke størrelsen viktig, så lenge han vet å bruke det han har! Enkelt og greit. Men hvorfor tro på en kvinne, når mannfolka vet best?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sphere skrev:

Hvorfor er det kun penisstørrelse som betyr noe når vi har to størrelsevariabler? Begge deler betyr med andre ord like mye, eller mer korrekt, like lite.

Størrelsen på penis er noe kvinner ser ut til å gjøre et nummer ut av, at den må være av en viss størrelse for at den skal være dugelig. Det snakkes også om perfekt størrelse. En størrelse er mer dugelig enn noe annet. Det ser ut til å være veldig definert for kvinner. Tror du virkelig menn har en definisjon på hva som er perfekt fitte og som gjør at kuken deres føles best med fitter som følger kun den definisjonen? Nei, skjer ikke. Dette vet du selv, eller så innbiller du deg ting. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsen på penis er noe kvinner ser ut til å gjøre et nummer ut av, at den må være av en viss størrelse for at den skal være dugelig. Det snakkes også om perfekt størrelse. En størrelse er mer dugelig enn noe annet. Det ser ut til å være veldig definert for kvinner. Tror du virkelig menn har en definisjon på hva som er perfekt fitte og som gjør at kuken deres føles best med fitter som følger kun den definisjonen? Nei, skjer ikke. Dette vet du selv, eller så innbiller du deg ting. 

Anonymkode: c02eb...234

Det er jo her du trår feil. Du tillegger et helt kjønn meninger de ikke har. 60% gir blaffen i størrelse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, kattepusen skrev:

Jo, den usikkerheten kommer fra menn. Bare bla gjennom de titalls pensitrådene her inne.. vi sitter 3-4 damer å sier at størrelsen ikke er viktig, så kommer det EN annonnym, som sier de er kvinne og at størst er best, og dermed er alle mannfolk enig med den ene annonyme kvinnen, istedenfor flertallet som sier det motsatte.. 

Igjen, jeg sier ikke at det ER et reelt problem, men at det finnes mannfolk som SIER at det er et problem. Og du tror ikke vi kvinner er redde for å være for løse?
Etter å ha lest her inne, måtte jeg faktisk spørre Kjære. Som måtte forsikre meg om at jeg IKKE var det.. Etter det bryr jeg meg ikke om hva mannfolk sier om temaet her inne, men det gikk inn litt. 

Akkurat som at det helt sikkert stikker, når andre mannfolk sier at kvinner kun vil ha store peniser.. 

Kvinner er like forskjellige som menn, og vi vil ha forskjellig størrelse penis, for de fleste av oss, er ikke størrelsen viktig, så lenge han vet å bruke det han har! Enkelt og greit. Men hvorfor tro på en kvinne, når mannfolka vet best?

Nei, den kommer ikke fra menn. Du har virkelig ikke fulgt med og ser ut til å leve i din egen lille boble. Greia er at det du sier kvinner mener egentlig er et lite fåtall kvinner som mener. Hvorfor skal menn som er usikre på størrelsen sin, som også er små. tro på deg? Når de garantert har undersøkt diverse andre kvinneforum som har bekreftet deres frykt mer enn å avkrefte den. Det er først når en mann er langt nede og dypt usikker at de hvite løgnene kommer. Blir litt som om man har kreft, med svært dårlige prognoser. Hvilken informasjon er det man velger å gi? Gi opp, eller tro på et mirakel? Det er ikke så lett. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattepusen skrev:

Mennene på kvinneguiden.. som sagt. 

Og det ble lagt ut en undersøkelse i en annen penistråd, hvor de aller fleste faktisk ville ha gjennomsnittlig penis. men den orker jeg ikke lete opp. 

ja , men det er forskjell på hva kvinner opplever som gjennomsnitt ,og hva som er det såkalte medisinske gjennomsnittet. Dette vet jeg alt om !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den kommer ikke fra menn. Du har virkelig ikke fulgt med og ser ut til å leve i din egen lille boble. Greia er at det du sier kvinner mener egentlig er et lite fåtall kvinner som mener. Hvorfor skal menn som er usikre på størrelsen sin, som også er små. tro på deg? Når de garantert har undersøkt diverse andre kvinneforum som har bekreftet deres frykt mer enn å avkrefte den. Det er først når en mann er langt nede og dypt usikker at de hvite løgnene kommer. Blir litt som om man har kreft, med svært dårlige prognoser. Hvilken informasjon er det man velger å gi? Gi opp, eller tro på et mirakel? Det er ikke så lett. 

Anonymkode: c02eb...234

Sorry, men hvor mange % av norges kvinnelig befolkning tror du er på forum? Det er ikke så mange. 
jeg har ikke mine antagelser fra forum, jeg har det fra real life, og mine veldig sexuelle venninner (jeg er i BDSM miljøet, hvor sex er mye diskutert). 

Så hva med å heller tro på de tallene som kommer fra undersøkslser, som faktisk sier at de fleste kvinner ikke bryr seg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sphere skrev:

Det er jo her du trår feil. Du tillegger et helt kjønn meninger de ikke har. 60% gir blaffen i størrelse. 

Nei, de har ikke råd til å bry seg. Det er en kompromiss dem inngår når de går inn i et forhold med en som er mindre. Det er prisen de betaler for å ha et stabilt forhold. Seksuelt så vil de nok helst ha noe større, da det er overlegent. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...