Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kenneth39 skrev:

stemmer

Det må være deilig å være mann :)

Anonymkode: 3c347...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det må være deilig å være mann :)

Anonymkode: 3c347...17f

fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenneth39 skrev:

tja.De aller fleste er opptatt av det.Sånn er det bare ! Men jeg vil si kvinner som har hatt relativt mange partnere ,som er 27-55 år ,over middels høye ,lubbne (tykke) ,store bryster som de liker å vise fram ,og som bruker relativt mye sminke ;) 

Spot on.

Anonymkode: f1af9...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenneth39 skrev:

Du må gjerne snakke for egen del , men når det gjelder kvinner flest ,så tror jeg faktisk jeg har mer peiling enn deg .

 

34 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Jeg har hatt sex med noen ti talls damer . Det har vel ikke du ?

Erfaringsgrunnlaget ditt under her?

1 time siden, Kenneth39 skrev:

tja.De aller fleste er opptatt av det.Sånn er det bare ! Men jeg vil si kvinner som har hatt relativt mange partnere ,som er 27-55 år ,over middels høye ,lubbne (tykke) ,store bryster som de liker å vise fram ,og som bruker relativt mye sminke ;) 

 

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bryr seg ikke om sånt

Anonymkode: aa6fa...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tulla bare. Men fra spøk til alvor. Helt vanlig at kvinner foretrekker større penis. Både for den visuelle tenningen og følelse. Men gjennomsnittspenisen er mer enn god nok fra min erfaring alle disse årene. 

Blir litt som med kvinner og pupper. Vi foretrekker selvfølgelig store pupper på damene. Men vi greier oss fint med små. Så lenge de ikke er flatbrystet

Anonymkode: 33068...a43

Flatbrystet er ikke noe problem, dama kan være fin nok i massevis, og når det kommer til stykket er det personlighet, samhandling og kjemi som teller. Jeg for min del er vel ansiktsfetishist. Jeg tiltrekkes først av kvinner med vakre ansikter.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle! Korte kuker treffer ikke riktig, tynn kuk kjennes ikke, myk kuk er som... gele? Huff, holder meg bare til de store og tykke!! 

Anonymkode: 85e79...116

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bryr seg ikke om sånt

Anonymkode: aa6fa...812

Hilsen usikker mann.

Anonymkode: 85e79...116

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse? alder utseende og kropp

Anonymkode: 42225...315

Alle selvfølgelig. De som sier at det ikke stemmer juger så det renner av de.

Anonymkode: 36119...152

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle selvfølgelig. De som sier at det ikke stemmer juger så det renner av de.

Anonymkode: 36119...152

:scorpis:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle selvfølgelig. De som sier at det ikke stemmer juger så det renner av de.

Anonymkode: 36119...152

Beskyldningene om å lyve kommer alltid i slike tråder. Hvorfor?

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vil nok respondere bedre til en større en, også har du et lite mindretall som av medisinske grunner o.l. ikke klarer større som kan ha det fint med en mindre en. Er du liten må du satse på å kompensere for ditt handikap :) 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kenneth39 skrev:

fordi?

Elementært, Watson. Livet er jo så mye enklere for dere?

"Hva? Stemmer ikke terrenget med kartet mitt? Da må det rett og slett være noe i veien med terrenget, for det er ingenting i veien med kartleser-skillesene mine."

Anonymkode: 3c347...17f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle! Korte kuker treffer ikke riktig, tynn kuk kjennes ikke, myk kuk er som... gele? Huff, holder meg bare til de store og tykke!! 

Anonymkode: 85e79...116

Hva er en kort kukk?

Anonymkode: b6deb...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en kort kukk?

Anonymkode: b6deb...9c5

Det vil du ikke vite. Du vil brekke deg og kaste opp av synet på en.

Anonymkode: 29a38...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro, de som tenner på det er mest opptatt av det.. og de som er mer en gjennomsnittet opptatt av sex,, kanskje de som har runda forhold familie barn og tenker mest på pikker vin og sang...  😂

Anonymkode: afb95...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del : Hele Sagaen om isfolket, før jeg i hele tatt hadde tatt på en pikk, og visste hva som var normalen. Der var det stor fokus på hvor velutstyrte mennene som var "rammet " var, og mine fantasier ble formet av dette. Hormoner raste mens jeg slukte historiene, og velutstyrt ble en veldig sterk fantasi. Til og med at det helst skulle være så stort at det gjør litt vondt. 

Jeg har hatt veldig god sex med menn med normale størrelser, men mine tenåringsfantasier henger i. Jeg blir derfor ekstra tent på STOR. Og jeg elsker smertene ved å bli kjørt til bunnen. 

Jeg tviler på at noen kan se det på meg, og jeg har heller ikke levd så utsvevende at noen kan tro det om meg av den grunn. :laugh:

Anonymkode: 4a711...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner er opptatte av peniser i den forstand at det anses som et positivt. Eller standardfrasen: "jeg er vel bare heldig :D" når de har møtt på en mann med stort utstyr.

Denne politisk korrekte tanken om at kvinner ikke er opptatt av penisstørrelse er like riktig som at menn ikke bryr seg om kvinners fysiske attributter (rumpe og pupper). De fleste menn vil foretrekke en sprettrumpe og faste pupper. Så den der greia om at kvinner ikke er opptatt av det er bare tull. 

Anonymkode: d146d...b75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Erfaringsgrunnlaget ditt under her?

 

Anonymkode: 72e42...c2d

hva ville du fram til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jammen mange av dem på KG. :P Synes at i hver tråd som handler om mannens penis så kommer det frem at mannens penis må være stor. Gud forby om den skulle være "liten".  

Anonymkode: 446b5...65a

Dette er det nok dessverre mest menn som skriver. 

I de fleste trådene jeg har sett om temaet er det nettopp kvinner som bedyrer at det ikke har så mye å si. Så er det selvsagt noen kvinner som er opptatt av at den skal være over snittet. 

Veldig mange sier det jeg sier nå "er den for stor er det plagsomt siden man må være ekstra påpasselig med tempo og røffhet slik at man ikke får vondt". 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...