Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

ja , men det er forskjell på hva kvinner opplever som gjennomsnitt ,og hva som er det såkalte medisinske gjennomsnittet. Dette vet jeg alt om !

ja jeg ser du skriver det. 

Men takk for at du er en av de som gir menn dårlig selvtillit. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, kattepusen skrev:

Sorry, men hvor mange % av norges kvinnelig befolkning tror du er på forum? Det er ikke så mange. 
jeg har ikke mine antagelser fra forum, jeg har det fra real life, og mine veldig sexuelle venninner (jeg er i BDSM miljøet, hvor sex er mye diskutert). 

Så hva med å heller tro på de tallene som kommer fra undersøkslser, som faktisk sier at de fleste kvinner ikke bryr seg? 

Så kvinnene her er ikke representativt for kvinner ellers i befolkningen da eller? 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kvinnene her er ikke representativt for kvinner ellers i befolkningen da eller? 

Anonymkode: c02eb...234

Jeg vil påstå at 10% av befolkningen, ikke kan si hva de resterende 90% mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

ja jeg ser du skriver det. 

Men takk for at du er en av de som gir menn dårlig selvtillit. 

Vel, min eventuell usikkerhet kommer i alle fall ikke fra menn ,men negative erfaringer fra kvinner. Det gjaldt vel faktisk for deg også Sphere ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg vil påstå at 10% av befolkningen, ikke kan si hva de resterende 90% mener.

Hvis 10% av kvinner er på dette forumet, blir ikke det på en måte et representativt utvalg av den generelle kvinnelige befolkningen?

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter kattepusen og Sphere og upvoter hverandre, mens de fleste andre ikke bryr seg, De vet hva de vil ha, og det er stor kuk ;) 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de har ikke råd til å bry seg. Det er en kompromiss dem inngår når de går inn i et forhold med en som er mindre. Det er prisen de betaler for å ha et stabilt forhold. Seksuelt så vil de nok helst ha noe større, da det er overlegent. 

Anonymkode: c02eb...234

Tror du virkelig på dette selv? Jeg har hatt masse god sex utenom forhold også. Og de kommer tilbake for mer til og med 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Hva vil et stort antall si, og hva er en liten penis i dine øyne?

kommer jo an på hvor liten den er da , men en mann med f.eks 12 cm lang og 10 cm i omkrets ,vil nok bli dumpet ene og alene på grunn av størrelsen av de aller fleste kvinner .Det er jeg helt sikker på . Hva jeg mener er liten er ikke så interessant ,men jeg har et ganske klart bilde av hva kvinner flest mener er liten ,og det er vel alt under ca 16 cm .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis 10% av kvinner er på dette forumet, blir ikke det på en måte et representativt utvalg av den generelle kvinnelige befolkningen?

Anonymkode: c02eb...234

nå snakket jeg ikke om bare dette forumet, men forumer generelt. 
Og når ikke de 10% kan være enig en gang, så kan man ikke påstå at alle kvinner foretrekker størst mulig penis.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her sitter kattepusen og Sphere og upvoter hverandre, mens de fleste andre ikke bryr seg, De vet hva de vil ha, og det er stor kuk ;) 

Anonymkode: c02eb...234

Du må vel tro det, men jeg har faktisk SNAKKET med kvinner som ikke orker å være på forum, pågrunn av sutringen til mannfolk over dette.
Fordi de blir jo ikke trodd når de sier at de ikke bryr seg. Folk gir opp. 

Den gode nyheten, er jo at jeg er nær ved å gi opp selv også.. så da er det bare mannfolk, og de få kvinnene som er enig med dem, igjen. Så da vil det komme inn enda flere unge menn, og få dårlig selvtilit på grunn av dette :( triste greier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

nå snakket jeg ikke om bare dette forumet, men forumer generelt. 
Og når ikke de 10% kan være enig en gang, så kan man ikke påstå at alle kvinner foretrekker størst mulig penis.

Du må vel tro det, men jeg har faktisk SNAKKET med kvinner som ikke orker å være på forum, pågrunn av sutringen til mannfolk over dette.
Fordi de blir jo ikke trodd når de sier at de ikke bryr seg. Folk gir opp. 

Den gode nyheten, er jo at jeg er nær ved å gi opp selv også.. så da er det bare mannfolk, og de få kvinnene som er enig med dem, igjen. Så da vil det komme inn enda flere unge menn, og få dårlig selvtilit på grunn av dette :( triste greier. 

Du gir deg ikke med dette "størst mulig " tullet ditt du ...herregud

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Du gir deg ikke med dette "størst mulig " tullet ditt du ...herregud

med tanke på at det er det som går igjen fra de fleste mannfolk her inne, nei. Og da mener jeg ikke 20cm i omkrets... men det er jo de som mener at alle kvinner vil ha det også.. så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Vel, min eventuell usikkerhet kommer i alle fall ikke fra menn ,men negative erfaringer fra kvinner. Det gjaldt vel faktisk for deg også Sphere ?

Jepp, helt korrekt. Og jeg tok det til meg, og gravde meg ned. Heldigvis våknet jeg og så at dette gjaldt kun en liten del av kvinnene, og at jeg tok til meg det negative i langt større grad enn det positive. Som et eksempel kan jeg ta en fest vi var på, der jeg ble sittende med en stor venninnegjeng som etter noen kraftige drinker begynte å prate om sex og pikk. Der var det to stykker som snakket om hvor deilig det var med stor, og nedtur med liten. Det var det jeg fikk med meg. Da jeg og ei venninne stod utenfor etterpå, fleipet jeg litt om det. Hun lo, og spurte om det var alt jeg hadde fått med meg av samtalen. For resten hadde sagt at det ikke betyr noe. Og et par stykker fortalte om gode erfaringer med små. Men det bare forsvant i støyen. Jeg fikk de opplysningene som bekreftet det jeg trodde. Det er det samme som skjer her inne. Man ser bare de som bekrefter det man selv tror, og overser de andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kenneth39 skrev:

kommer jo an på hvor liten den er da , men en mann med f.eks 12 cm lang og 10 cm i omkrets ,vil nok bli dumpet ene og alene på grunn av størrelsen av de aller fleste kvinner .Det er jeg helt sikker på . Hva jeg mener er liten er ikke så interessant ,men jeg har et ganske klart bilde av hva kvinner flest mener er liten ,og det er vel alt under ca 16 cm .

Dersom dette stemte ville jeg aldri fått sjansen mer enn den ene gangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, kattepusen skrev:

nå snakket jeg ikke om bare dette forumet, men forumer generelt. 
Og når ikke de 10% kan være enig en gang, så kan man ikke påstå at alle kvinner foretrekker størst mulig penis.

Du må vel tro det, men jeg har faktisk SNAKKET med kvinner som ikke orker å være på forum, pågrunn av sutringen til mannfolk over dette.
Fordi de blir jo ikke trodd når de sier at de ikke bryr seg. Folk gir opp. 

Den gode nyheten, er jo at jeg er nær ved å gi opp selv også.. så da er det bare mannfolk, og de få kvinnene som er enig med dem, igjen. Så da vil det komme inn enda flere unge menn, og få dårlig selvtilit på grunn av dette :( triste greier. 

Det ser ut som at når menn kommer og sier som det er, så er noen få kvinner (én, du?) som kommer inn og fornekter det hele. Av grunner som er over meg. Men det må vel være fordi kvinner ikke kan bli satt i dårlig lys. At det liksom skulle være ufordelaktig for kvinner om menn med liten penis bare totalt meldte seg ute fra samlivsdansen. 

Du har snakket med én annen kvinne på forumet her som gikk lei, tenker jeg.

Da er det oss mannfolka, og flertallet av kvinner som faktisk er ærlige om at større er bedre. :)  

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de har ikke råd til å bry seg. Det er en kompromiss dem inngår når de går inn i et forhold med en som er mindre. Det er prisen de betaler for å ha et stabilt forhold. Seksuelt så vil de nok helst ha noe større, da det er overlegent. 

Anonymkode: c02eb...234

Men hvis dette er et kompromiss de fleste inngår så er det jo tydelig da at penisstørelé for de fleste kommer langt nede på lista over hva som er viktig? 

Som sagt, for meg er det ikke topp hundre en gang. Det finnes sikkert en optimal penis tilpasset hver enkelt, men siden det har så lite å bety vet jeg ikke en gang hvilken størrelse det er for meg. Jeg har hatt sykt deilig sex med en under gjenomsnittet og med en over gjennomsnittet. Det  viktige var aldri størrelsen. 

Størrelse har først noe å si når det avviker veldig fra normalen, og da kun fordi den ikke er like funksjonell. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sphere skrev:

Jepp, helt korrekt. Og jeg tok det til meg, og gravde meg ned. Heldigvis våknet jeg og så at dette gjaldt kun en liten del av kvinnene, og at jeg tok til meg det negative i langt større grad enn det positive. Som et eksempel kan jeg ta en fest vi var på, der jeg ble sittende med en stor venninnegjeng som etter noen kraftige drinker begynte å prate om sex og pikk. Der var det to stykker som snakket om hvor deilig det var med stor, og nedtur med liten. Det var det jeg fikk med meg. Da jeg og ei venninne stod utenfor etterpå, fleipet jeg litt om det. Hun lo, og spurte om det var alt jeg hadde fått med meg av samtalen. For resten hadde sagt at det ikke betyr noe. Og et par stykker fortalte om gode erfaringer med små. Men det bare forsvant i støyen. Jeg fikk de opplysningene som bekreftet det jeg trodde. Det er det samme som skjer her inne. Man ser bare de som bekrefter det man selv tror, og overser de andre. 

LOL. Hun syntes synd på deg. Det er vel en grunn til at du tenner på SPH. Det er en forsvarsmekanisme og antageligvis den beste forsvarsmekanismen man kan ha om man har liten penis. Men jeg tror du må være sterk, og gå i gjennom mye rare tanker for å komme dit. Du skal ha for det. Jeg ser vel egentlig ikke noe annen utvei selv, om jeg i hele tatt skal tørre å være intim med en kvinne.

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som at når menn kommer og sier som det er, så er noen få kvinner (én, du?) som kommer inn og fornekter det hele. Av grunner som er over meg. Men det må vel være fordi kvinner ikke kan bli satt i dårlig lys. At det liksom skulle være ufordelaktig for kvinner om menn med liten penis bare totalt meldte seg ute fra samlivsdansen. 

Du har snakket med én annen kvinne på forumet her som gikk lei, tenker jeg.

Da er det oss mannfolka, og flertallet av kvinner som faktisk er ærlige om at større er bedre. :)  

Anonymkode: c02eb...234

Når jeg kom inn på forumet, var vi 4-5 stykk som sa det samme som meg. og 1-2 som sa at stor var best.. gjett hvem som ble trodd?
De andre har gitt opp, noen kommer enda innom for å si seg enig med meg (har og skjedd i denne tråden), men de blir ignorert, fordi de lyver jo bare. 

Større kan være bedre for noen, men for de fleste av oss, har det mye mer å si at man kan bruke det man har. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis dette er et kompromiss de fleste inngår så er det jo tydelig da at penisstørelé for de fleste kommer langt nede på lista over hva som er viktig? 

Som sagt, for meg er det ikke topp hundre en gang. Det finnes sikkert en optimal penis tilpasset hver enkelt, men siden det har så lite å bety vet jeg ikke en gang hvilken størrelse det er for meg. Jeg har hatt sykt deilig sex med en under gjenomsnittet og med en over gjennomsnittet. Det  viktige var aldri størrelsen. 

Størrelse har først noe å si når det avviker veldig fra normalen, og da kun fordi den ikke er like funksjonell. 

Anonymkode: 54e35...46e

Men hvis det er et kompromiss, så er det fortsatt av betydning? Hvorfor ikke innrømme det da? At større er bedre. I stedet skal dere pakke det inn i alt mulig dritt. Fremstår ikke som noe annet enn uærlige og løgnere. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kenneth39 skrev:

kommer jo an på hvor liten den er da , men en mann med f.eks 12 cm lang og 10 cm i omkrets ,vil nok bli dumpet ene og alene på grunn av størrelsen av de aller fleste kvinner .Det er jeg helt sikker på . Hva jeg mener er liten er ikke så interessant ,men jeg har et ganske klart bilde av hva kvinner flest mener er liten ,og det er vel alt under ca 16 cm .

16 er jo over gjennomsnittet! 

Hvis du har en svær penis,  eller over gjennomsnittet, er det ikke naturlig at kvinnene du har ligget med har sagt til deg at de liker best stor penis nettopp fordi du har hatt det? 

Kvinner liker å få menn de ligger med til å føle seg bra. Har ingen av dem kommentert at det gjorde vondt på livmortappen? For av 40+ kvinner er det ganske usannsynlig. 

Jeg kunne godt ha sagt til en med stor penis "å så stor og deilig den er","jeg vil ha den store pikken din, den kommer ikkW til å få plass". Men dette betyr faktisk ikke at det er det jeg foretrekker.  Det betyr at jeg vil at den jeg har sex med skal føle seg bra, at jeg synes griseprat er deilig. Men det er ingen klinisk analyse av hva jeg synes er viktigst i et forhold/sex. 

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Hun syntes synd på deg. Det er vel en grunn til at du tenner på SPH. Det er en forsvarsmekanisme og antageligvis den beste forsvarsmekanismen man kan ha om man har liten penis. Men jeg tror du må være sterk, og gå i gjennom mye rare tanker for å komme dit. Du skal ha for det. Jeg ser vel egentlig ikke noe annen utvei selv, om jeg i hele tatt skal tørre å være intim med en kvinne.

Anonymkode: c02eb...234

Hun visste jo ikke om noe av det. Hun visste jo ikke om at jeg var liten. Jeg forteller da ikke det til alle og enhver. Aller minst den gang. Og denne fetisjen er ikke noe som jeg har lagt føringer på selv. Lenge før jeg visste om det selv, fikk jeg signaler. Jeg ble kåt i situasjoner det var normalt å bare bli flau av. Først lenge etterpå koblet jeg disse rare reaksjonene til en fetisj. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...