Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke lest hele tråden bare overskriften til Ts Og kan si jeg vet med sikkerhet det er damer som bl.a har halvlangt hår,litt former, mellomrom mellom tennenen og har en i familien som heter Laura. som er mest opptatt av slikt. Spør gjerne om utfyllende detaljer.

Anonymkode: c5968...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er damene med vagina som er mest opptatt av penisstørrelse. 

Har du problemer med det, så finn deg en ladyboy.

Anonymkode: 1a665...4d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner bryr seg om penisstørrelse. Små peniser er lite attraktivt. Forelsker man seg i fyren ellers, så kan man tolerere en liten størrelse, men det er ikke visuelt pent eller ettertraktet på noen vis.

Anonymkode: efbb3...c3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner bryr seg om penisstørrelse. Små peniser er lite attraktivt. Forelsker man seg i fyren ellers, så kan man tolerere en liten størrelse, men det er ikke visuelt pent eller ettertraktet på noen vis.

Anonymkode: efbb3...c3f

Bullshit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Bullshit!

Mye troll her inne 

Anonymkode: 025ad...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Bullshit!

Dessuten skal jeg vedde på at det er menn som sitter og spyr ut disse kommentarene om penisstørrelse fordi de liker at andre har det like dårlig med penisen sin som det de selv har. Idiotoppførsel.

Anonymkode: 025ad...3ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kvinnene som har ligget rundt en del og dermed er blitt litt, eh, løse. If you get my drift...

Anonymkode: 0d8f6...e4b

Bare å google loose vagina så vil du finne utallige artikler som tilbakeviser den påstanden.
Det eneste som gjør fitta løsere er fødsel, og da flere fødsler fordi det river fra hverandre musklene og senene.
Sex med mange personer , eller mye sex med samme person, eller sex med små eller kjempe store gjenstander, gjør ikke vagina løsere.  Den vier seg ut når man er opphisset og trekker seg sammen igjen når man ikke lenger er opphisset.

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner bryr seg om penisstørrelse. Små peniser er lite attraktivt. Forelsker man seg i fyren ellers, så kan man tolerere en liten størrelse, men det er ikke visuelt pent eller ettertraktet på noen vis.

Anonymkode: efbb3...c3f

Signerer :)

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt avvist fordi jeg har liten penis, med publikum, men det kom ikke akkurat som noe sjokk jeg vet at 12-13 cm ikke er noe å skryte av, spesielt om man har en "grower". Men det er fint lite jeg kan gjøre med størrelsen så fokuser heller på å gi henne så gode orgasmer som mulig ved å finne ut hva hun liker. Kvinner har en tendens til å bry seg lite opp penis størrelsen din når de har kommet 3 ganger allerede, om lesbiske kan ha orgasme med hverandre burde en liten penis også gå. Plus det gjør opplevelsen lettere for meg da jeg ikke behøver å bekymre meg skulle jeg ha en dårlig dag og komme for fort.

Anonymkode: 1af05...e44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lurt litt på: Er en liten/normal tissemann hardere enn en som er gigantisk? Her må de erfarne damene trå til med sin livskunnskap.

Når det gjelder størrelse, så skjønner vi at den må ha en viss lengde for å gjøre "jobben". Men hva med slapp størrelse, hva er mest estetisk, lang og slapp eller liten og slapp?

david_von_michelangelo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horten Market skrev:

Dette har jeg lurt litt på: Er en liten/normal tissemann hardere enn en som er gigantisk? Her må de erfarne damene trå til med sin livskunnskap.

Når det gjelder størrelse, så skjønner vi at den må ha en viss lengde for å gjøre "jobben". Men hva med slapp størrelse, hva er mest estetisk, lang og slapp eller liten og slapp?

 

Nei? Min erfaring er at store pikker er steinharde, mens de mindre faktisk er litt bløte, noe som gjør de enda mere turnoff. Muligens fordi de er nervøse eller noe over å prestere dårlig fordi de vet at de har liten pikk?

Estetisk er alltid stor penest. Den på bildet du postet hadde jeg ikke rørt i med ildtang en gang, for noe stakkarslige greier :P

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Min erfaring er at store pikker er steinharde, mens de mindre faktisk er litt bløte, noe som gjør de enda mere turnoff. Muligens fordi de er nervøse eller noe over å prestere dårlig fordi de vet at de har liten pikk?

Estetisk er alltid stor penest. Den på bildet du postet hadde jeg ikke rørt i med ildtang en gang, for noe stakkarslige greier :P

Anonymkode: 77edc...c7b

Nei dette er feil. Det er helt omvendt.

Anonymkode: 025ad...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hadde ei eks venninne som fant seg en elsker pga mannen hadde for liten penis. Dette var etter hun hadde holdt en moralpreken til meg om at jeg var overfladisk fordi jeg ikke likte damer som hykler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2017 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse? alder utseende og kropp

Anonymkode: 42225...315

Seksuelt aktive kvinner er vel de som er mest opptatt av størrelsen.

Anonymkode: 1a665...4d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...