Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dessverre jeg ikke kan få det noe bedre. Jeg føler meg ødelagt. Kjipt at jeg må bli stengt ute, vil jo egentlig helst klare å gi faen på egenhånd. 

Anonymkode: c02eb...234

Men da anbefaler jeg deg heller å lage den en dagbok. I stedet for å spre problemet ditt til enda flere. Det er ikke greit at du fortsetter på denne måten fordi du selv har det vondt og har en selvfølelse som er bånn i bøtta. 

Du kan ikke få det bedre om du ikke jobber for det. Du vil aldri flytte på deg, om du ikke beveger deg. Så DU må bevege deg. Start en dagbok, eller en sutretråd, hva som helst. Men vær så snill slutt å påstå at alle som motsier deg lyver. Prøv å ta til deg det folk skriver. Og hvis du vil være noe annet enn ødelagt tre ut av offerrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Men da anbefaler jeg deg heller å lage den en dagbok. I stedet for å spre problemet ditt til enda flere. Det er ikke greit at du fortsetter på denne måten fordi du selv har det vondt og har en selvfølelse som er bånn i bøtta. 

Du kan ikke få det bedre om du ikke jobber for det. Du vil aldri flytte på deg, om du ikke beveger deg. Så DU må bevege deg. Start en dagbok, eller en sutretråd, hva som helst. Men vær så snill slutt å påstå at alle som motsier deg lyver. Prøv å ta til deg det folk skriver. Og hvis du vil være noe annet enn ødelagt tre ut av offerrollen. 

Jeg skal gi meg.  

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 12 på det tykkeste i omkrets, 4 cm bred. Er vel 11 cm oppunder hodet. Tror jeg får inn 3 fingertupper i lengden, om jeg legger godvilja til. Fortsatt klarer ikke jeg å se på det slik du gjør. 

Anonymkode: c02eb...234

Nå er det slik at selv om min ikke er så tykk eller lang, så liker hun meg likevel. I tillegg så masserer jeg klittorisen så hun får flere orgasmer. Enten med fingrene eller med en vibrator en gang iblant. 

 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gi meg.  

Anonymkode: c02eb...234

Jeg er relativt sikker på at du ikke leste artikkelen jeg linket til. Den er ganske interessant. Den skriver noe om hva som har vært idealet for de ulike tidene. F.eks så var det i renessansen ikke viktig med stor penis, men med store baller som hang skikkelig og slang. Dette nettopp fordi fokuset var på spermen og å kunne skape flotte, sterke barn, mens penisen mest ble sett på som et redskap for å spre denne spermen. Dette sier jo noe om hvor mye forventninger til penisstørrelse handler om kultur. Det er nærmest antropologi dette her. Hva ville vi funnet ut hvis vi så på ulike stammer i Afrika og Sør-Amerika hvis vi spurte dem om tanker rundt penisstørrelse f.eks. Men en konklusjon jeg drar da er at penisstørrelsen stort sett ikke betyr noe. I tusenvis av år har man hatt deilig sex. Dessverre ikke så lenge med kvinnens nytelse i fokus (tror jeg), men nå har kvinnens seksualitet vekkest, men ikke fordi penisene har blitt større, men fordi man i større grad tar i bruk stimulering av klitoris. 

Les den: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201411/how-women-really-feel-about-penis-size

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kattepusen skrev:

Igjen spør jeg: Hva har det med innlegget til Sphere å gjøre? 

Konsekvenser, som det står i punkt 1.

I tillegg så har jeg ikke behov for å gjøre penisen min større, noe denne sexologen tar opp. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Konsekvenser, som det står i punkt 1.

I tillegg så har jeg ikke behov for å gjøre penisen min større, noe denne sexologen tar opp. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Du og jeg har lest den listen VELDIG forskjellig.. Den hadde IKKE noe med å forstørre penis å gjøre i det hele tatt.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Du og jeg har lest den listen VELDIG forskjellig.. Den hadde IKKE noe med å forstørre penis å gjøre i det hele tatt.. 

Det handler om temaet om å forstørre penisen, men før forstørringen er gjort, da er det greit å nevne konsekvenser av det. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om temaet om å forstørre penisen, men før forstørringen er gjort, da er det greit å nevne konsekvenser av det. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Nei.. det handler IKKE om det. Det handler om det PSYKISKE.. hva tror du en sexolog er? 

Endret av kattepusen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei.. det handler IKKE om det. Det handler om det PSYKISKE.. hva tror du en sexolog er? 

Det pleier å være det psykiske når noen velger å forstørre penisen sin. Hva tror du det handler om igrunnen? 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det pleier å være det psykiske når noen velger å forstørre penisen sin. Hva tror du det handler om igrunnen? 

Anonymkode: 2d377...cd4

Innlegget til Sphere handlet om å innse at det man har ikke er så lite som man selv tror, og å akseptere at det man har funker til bruken den er ment til. Og om man ikke klarer det selv, ta kontakt med psykolog/sexolog for hjelp. 
IKKE forstørrelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Innlegget til Sphere handlet om å innse at det man har ikke er så lite som man selv tror, og å akseptere at det man har funker til bruken den er ment til. Og om man ikke klarer det selv, ta kontakt med psykolog/sexolog for hjelp. 
IKKE forstørrelse. 

Men slik tenker jo ikke de som velger å gjøre dette, da er det også på plass å nevne konsekvenser av det, så er det noen som tenker litt mer gjennom det. 

Noen tar også livet sitt pga størrelsen, igjen handler det om det psykiske. 

Det er lov å ha flere tanker om dette, ikke bare ensidige av det du leste fra denne sexologen. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men slik tenker jo ikke de som velger å gjøre dette, da er det også på plass å nevne konsekvenser av det, så er det noen som tenker litt mer gjennom det. 

Noen tar også livet sitt pga størrelsen, igjen handler det om det psykiske. 

Det er lov å ha flere tanker om dette, ikke bare ensidige av det du leste fra denne sexologen. 

Anonymkode: 2d377...cd4

Igjen, man bør da ta kontakt med psykolog/sexolog.. 

jeg har vært selvmordskandidat selv, jeg VET hvordan de tankene føles ut. Men jeg klarte heldigvis å oppsøke hjelp. 

Men punktene fra sexologen handlet altså IKKE om å forstørre, men å akseptere, eller søke hjelp til å akseptere.. igjen, man har lest det innlegget VELDIG forskjellig, og for meg virker det rart å ha lest det som en anbefaling til forstørring, når jeg leser det som det motsatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tilfeldig sex, bryr kvinner seg lite om størrelsen på kuken, fordi de ikke kan vite hvor stor den er. De som drar mest damer, er de med "moderne" bolekropp, Dvs de som ikke er enorme, men har hard kropp, og litt dimensjon på skuldre i forhold til hofter, og flat mage. 

De som er ute etter et forhold, er nok muligens mer ute etter en stor kuk, i den grad de kan få det, men det er ikke det viktigste. 

Det viktigste for en mann å forstå, er at han MÅ ha en kropp som gjør seg på badestranden for å ha mye tilfeldig sex, og være sympatisk for å være kjærestemateriale. Helst grei kropp da også, men være klar over at den må vedlikeholdes brutalt til man er opp mot 50, ellers er det ingen garantier. 

Så er det kanskje et mindretall av damer som ikke bryr seg så mye om personen, men synes kuken er viktig. Det er gjerne de samme som skryter til venninner, og sånn noen får rykte på seg for å være solid i buksa, og dra litt damer på det. Dette er minoriteten. De fleste vil mye heller ha sixpack og kokosnøttskuldre enn en diger kuk. 

Jeg har stor kuk, men dårlig fysikk, og har aldri dratt damer 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

60% som kanskje ikke bryr seg, i et forhold hvor det er flere ting som skal klaffe. Da må man senke litt på kravene, inngå kompromisser. Fysisk sett så er en tykkere kuk overlegent og stimulerer vaginaen deres til mer nytelse. Det er et FYSISK faktum. Så har du jo noen utskudd selvfølgelig, som overhode ikke representerer den generelle kvinnelige befolkningen. 

Anonymkode: c02eb...234

Utskudd faktisk.... 

Du klager på at vi ikke svarer ærlig og syter over at kvinner vil ha store kuker og ikke små!  Du snakker meg om selektiv evne til å oppfatte ting! 

Jeg har svart deg ærlig, og jeg har skrevet i andre tråder her inne hvor takknemlig og lykkelig jeg ble når jeg såg kjærestens utstyr første gangen! For ja, tenk deg det: jeg valgte mannen!,  ikke kuken! Jeg ante ikke hvordan han var når jeg sa ja til å være sammen med han.  Men jeg hadde jo så klart ikke dumpet han om han skulle vist seg å være gjennomsnitt eller større. Vi skulle vel ha funnet ut av det! Men jeg var heldig og slipper å forholde meg til det! Noe av det hyggeligste jeg vet er å suge han, og tenk; jeg kan gjøre det så mye jeg vil uten å bli aldeles gåen i munnen og jeg slipper å kjørkne og kveles. Jeg kan KOSE meg! Jeg liker ( en gang i blant) og bli tatt analt og jeg digger det! . Jeg vet ikke hvorfor jeg gidder å skrive, jeg er jo bare et utskudd som lyver! Forøvrig trenger jeg ikke frelse deg, men slutt å si vi lyver! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kattepusen skrev:

Igjen, man bør da ta kontakt med psykolog/sexolog.. 

jeg har vært selvmordskandidat selv, jeg VET hvordan de tankene føles ut. Men jeg klarte heldigvis å oppsøke hjelp. 

Men punktene fra sexologen handlet altså IKKE om å forstørre, men å akseptere, eller søke hjelp til å akseptere.. igjen, man har lest det innlegget VELDIG forskjellig, og for meg virker det rart å ha lest det som en anbefaling til forstørring, når jeg leser det som det motsatte

Det var ikke akkurat det jeg leste heller... 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det slik at selv om min ikke er så tykk eller lang, så liker hun meg likevel. I tillegg så masserer jeg klittorisen så hun får flere orgasmer. Enten med fingrene eller med en vibrator en gang iblant. 

 

Anonymkode: 2d377...cd4

Men ikke fingre henne innvendig så hun får g punkts orgasme, helst fler, så hun squirter? 

Anonymkode: 77edc...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha fy faen tror jeg dauer :skratte: At det er mulig å ha slike diskusjoner og som dette, nå fikk jeg skikkelig latterkrampe :P

Anonymkode: 48cad...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2017 den 0.09, Rainstorm skrev:

Jeg er relativt sikker på at du ikke leste artikkelen jeg linket til. Den er ganske interessant. Den skriver noe om hva som har vært idealet for de ulike tidene. F.eks så var det i renessansen ikke viktig med stor penis, men med store baller som hang skikkelig og slang. Dette nettopp fordi fokuset var på spermen og å kunne skape flotte, sterke barn, mens penisen mest ble sett på som et redskap for å spre denne spermen. Dette sier jo noe om hvor mye forventninger til penisstørrelse handler om kultur. Det er nærmest antropologi dette her. Hva ville vi funnet ut hvis vi så på ulike stammer i Afrika og Sør-Amerika hvis vi spurte dem om tanker rundt penisstørrelse f.eks. Men en konklusjon jeg drar da er at penisstørrelsen stort sett ikke betyr noe. I tusenvis av år har man hatt deilig sex. Dessverre ikke så lenge med kvinnens nytelse i fokus (tror jeg), men nå har kvinnens seksualitet vekkest, men ikke fordi penisene har blitt større, men fordi man i større grad tar i bruk stimulering av klitoris. 

Les den: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201411/how-women-really-feel-about-penis-size

Jeg har lest den før. Googlet litt igjen, og blir bare deppa av det jeg finner. Her er et eksempel hvor få menn har blandet seg inn. http://forum.babyverden.no/threads/betyr-penis-størelsen-noe.1648961/ Virker jo ganske tydelig der hva som stemmer. Tror terapi bare vil kunne hjelpe meg med hvordan jeg håndterer dette, men at det ikke vil endre på noe av det som kommer fram på det forumet jeg linket til. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest den før. Googlet litt igjen, og blir bare deppa av det jeg finner. Her er et eksempel hvor få menn har blandet seg inn. http://forum.babyverden.no/threads/betyr-penis-størelsen-noe.1648961/ Virker jo ganske tydelig der hva som stemmer. Tror terapi bare vil kunne hjelpe meg med hvordan jeg håndterer dette, men at det ikke vil endre på noe av det som kommer fram på det forumet jeg linket til. 

Anonymkode: c02eb...234

Vet du, hvis målene på penisen din er 16 lang og 12 rundt har du akkurat samme målene på penisen som satt på den mannen jeg har hatt best sex med. Ingen over, ingen ved siden! Det er en veldig fin størrelse på penis. Hadde du vært mye mindre enn gjennomsnittet kunne jeg forstått usikkerheten din, men du er jo over.

I tråden fra babyverden er det mange som ønsker seg stor penis, men ser du også de som vil ha mindre enn gjennomsnittet?  Det er kanskje færre av dem, bevisene for det ligger i tråden, men likevel finnes det flere som vil ha under gjennomsnittet. Du er over og hadde blitt for store for dem. Det var også flere som sa at størrelsen ikke betydde noe for dem. For dem er du perfekt. De som sa de ville ha større, sa ikke hvor mye større enn gjennomsnittet. Jeg tenker du hadde vært perfekt for mange av dem også, fordi du faktisk er over snittet!

Du trenger ikke kompensere med tunge og fingre, men bli flink til å bruke det du har. Det må absolutt alle menn, uansett størrelse på penis! Det begynner med god selvtillit.

Skaff deg profesjonell hjelp, og kom deg ut blant kvinner og knull dem!!! Vi venter i spenning! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer menn som er opptatt av det.

Anonymkode: 72faf...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...