Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest den før. Googlet litt igjen, og blir bare deppa av det jeg finner. Her er et eksempel hvor få menn har blandet seg inn. http://forum.babyverden.no/threads/betyr-penis-størelsen-noe.1648961/ Virker jo ganske tydelig der hva som stemmer. Tror terapi bare vil kunne hjelpe meg med hvordan jeg håndterer dette, men at det ikke vil endre på noe av det som kommer fram på det forumet jeg linket til. 

Anonymkode: c02eb...234

Men her må du også huske at de fleste som ikke bryr seg om penisstørrelse ikke gidder å oppsøke slike tråder. Dersom du ikke bryr deg om bil, er du ikke innom for å diskutere hvor presis girskiftet er på den nye Ferrarien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Sphere skrev:

Men her må du også huske at de fleste som ikke bryr seg om penisstørrelse ikke gidder å oppsøke slike tråder. Dersom du ikke bryr deg om bil, er du ikke innom for å diskutere hvor presis girskiftet er på den nye Ferrarien.

De fleste er vel opptatt av sex, og man skulle tro at på et slikt spørsmål så ville de som ikke brydde seg komme med sitt synspunkt også? Det er et ganske åpent spørsmål...

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest den før. Googlet litt igjen, og blir bare deppa av det jeg finner. Her er et eksempel hvor få menn har blandet seg inn. http://forum.babyverden.no/threads/betyr-penis-størelsen-noe.1648961/ Virker jo ganske tydelig der hva som stemmer. Tror terapi bare vil kunne hjelpe meg med hvordan jeg håndterer dette, men at det ikke vil endre på noe av det som kommer fram på det forumet jeg linket til. 

Anonymkode: c02eb...234

Så i stedenfor å gi deg, så gikk du på søk etter EN tråd, som beviser din påstand?
og forventer at vi skal tro at de få som skriver i den tården, skal være representativt for alle kvinner i Norge?
Selv om det er kvinner der også, som sier at det ikke betyr noe, eller at de ikke vil ha for stor.. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er vel opptatt av sex, og man skulle tro at på et slikt spørsmål så ville de som ikke brydde seg komme med sitt synspunkt også? Det er et ganske åpent spørsmål...

Anonymkode: c02eb...234

jeg er mest opptatt av hverdagen sammen med Kjære.. og sex en en svært liten del av den hverdagen. 
jeg snakket med en på PM om dette for ikke så lenge siden, og han mente at sex var en STOR del av hverdagen.. helt til vi oppdaget at faktisk sex delen var ca 2 timer.. av 24 timer. 

Hva med resten? man sover ca 8 timer, også er man kanskje på jobb ca 8 timer.. da har man 6 timer igjen av hverdagen.. 

så nei, de flest er heller ikke så opptatte av sex, at de oppsøker tråder om penisstørrelse de ikke bryr seg om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er vel opptatt av sex, og man skulle tro at på et slikt spørsmål så ville de som ikke brydde seg komme med sitt synspunkt også? Det er et ganske åpent spørsmål...

Anonymkode: c02eb...234

De tenker vel "Åh nei, ikke enda en penistråd. Og de tror jo bare jeg lyver uansett".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2017 den 0.46, Cronosgjesten skrev:

For tilfeldig sex, bryr kvinner seg lite om størrelsen på kuken, fordi de ikke kan vite hvor stor den er. De som drar mest damer, er de med "moderne" bolekropp, Dvs de som ikke er enorme, men har hard kropp, og litt dimensjon på skuldre i forhold til hofter, og flat mage. 

De som er ute etter et forhold, er nok muligens mer ute etter en stor kuk, i den grad de kan få det, men det er ikke det viktigste. 

Det viktigste for en mann å forstå, er at han MÅ ha en kropp som gjør seg på badestranden for å ha mye tilfeldig sex, og være sympatisk for å være kjærestemateriale. Helst grei kropp da også, men være klar over at den må vedlikeholdes brutalt til man er opp mot 50, ellers er det ingen garantier. 

Så er det kanskje et mindretall av damer som ikke bryr seg så mye om personen, men synes kuken er viktig. Det er gjerne de samme som skryter til venninner, og sånn noen får rykte på seg for å være solid i buksa, og dra litt damer på det. Dette er minoriteten. De fleste vil mye heller ha sixpack og kokosnøttskuldre enn en diger kuk. 

Jeg har stor kuk, men dårlig fysikk, og har aldri dratt damer 😂

Jeg liker ikke harde tynne kropper uten fett... Jeg synes at bear menn er de aller fineste. Lubne menn med litt mage er jo bare søte. Og så er de jo myke og gode å klemme på ...:strix:

Anonymkode: b7beb...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, kattepusen skrev:

jeg er mest opptatt av hverdagen sammen med Kjære.. og sex en en svært liten del av den hverdagen. 
jeg snakket med en på PM om dette for ikke så lenge siden, og han mente at sex var en STOR del av hverdagen.. helt til vi oppdaget at faktisk sex delen var ca 2 timer.. av 24 timer. 

Hva med resten? man sover ca 8 timer, også er man kanskje på jobb ca 8 timer.. da har man 6 timer igjen av hverdagen.. 

så nei, de flest er heller ikke så opptatte av sex, at de oppsøker tråder om penisstørrelse de ikke bryr seg om. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg søkte det opp, men fikk vel et innfall for å sjekke hva det skrives. Vil si at resultatene er ganske deprimerende.

Men nå er det jo akkurat sex vi prater om, ikke hva som ellers skjer. Vanskelig å ikke føle seg underlegen der gitt. Liker også hvordan menn med liten penis blir fortalt at sex ikke er så viktig, at det er andre ting man kan fokusere på. Det er ikke feil det altså, å fokusere på andre ting. Føler det liksom bekrefter det jeg prater om, og at menn med liten penis bare skal prøve å fortrenge det med sex og at de er underlegne. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor jeg søkte det opp, men fikk vel et innfall for å sjekke hva det skrives. Vil si at resultatene er ganske deprimerende.

Men nå er det jo akkurat sex vi prater om, ikke hva som ellers skjer. Vanskelig å ikke føle seg underlegen der gitt. Liker også hvordan menn med liten penis blir fortalt at sex ikke er så viktig, at det er andre ting man kan fokusere på. Det er ikke feil det altså, å fokusere på andre ting. Føler det liksom bekrefter det jeg prater om, og at menn med liten penis bare skal prøve å fortrenge det med sex og at de er underlegne. 

Anonymkode: c02eb...234

Det er kun deprimerende om du KUN leser de innleggene som sier at de vil ha større, og tror at de representerer Norges befolking. 

Det bekrefter kun at menn (Så du det var igjen en MANN som startet tråden??) er opptatte av størrelse, og gjerne vil at alle kvinner skal være det også 

igjen anbefaler jeg deg å gå gjennom denne tråden, og lage liste over hvor mange som bryr seg, og hvor mange som ikke bryr seg. 
Eventuelt hvor mange som sier de heller vil ha tynnere, for jeg har sett noen av de og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sphere skrev:

De tenker vel "Åh nei, ikke enda en penistråd. Og de tror jo bare jeg lyver uansett".

Jeg vet ikke jeg. Men du har jo selv opplevd å ikke strekke til her, så du er vel enig i at man har et dårligere utgangspunkt som liten? Du ville jo ikke hatt de opplevelsene du har i forhold til å være liten, om du hadde vært større. Jeg skjønner ikke hvordan du har kommet dit du er i dag, men jeg må si jeg beundrer ditt syn på det. Men du er ikke helt uenig at man møter på noen utfordringer som liten som hvertfall ikke kvinner kan relatere seg til?

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. kom på side 2 av innlegget du linket til.. og mang som skriver størrelsen der, snakker om  LENGDE, ikke tykkelse.. 

Så poenget ditt er jo borte, siden du snakker tykkelse ikke lengde :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor jeg søkte det opp, men fikk vel et innfall for å sjekke hva det skrives. Vil si at resultatene er ganske deprimerende.

Men nå er det jo akkurat sex vi prater om, ikke hva som ellers skjer. Vanskelig å ikke føle seg underlegen der gitt. Liker også hvordan menn med liten penis blir fortalt at sex ikke er så viktig, at det er andre ting man kan fokusere på. Det er ikke feil det altså, å fokusere på andre ting. Føler det liksom bekrefter det jeg prater om, og at menn med liten penis bare skal prøve å fortrenge det med sex og at de er underlegne. 

Anonymkode: c02eb...234

Jeg har aldri fortrengt sex. Har heller aldri blitt fortalt at jeg bør fortrenge det. Jeg har alltid elsket det. Og har hatt både mindblowing og middelmådig sex. Grunnen til at du får tips om å endre fokuset er at fokuset har sporet helt av. Da trenger man andre impulser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kattepusen skrev:

haha.. kom på side 2 av innlegget du linket til.. og mang som skriver størrelsen der, snakker om  LENGDE, ikke tykkelse.. 

Så poenget ditt er jo borte, siden du snakker tykkelse ikke lengde :D 

Tykkelse er jo underforstått. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke jeg. Men du har jo selv opplevd å ikke strekke til her, så du er vel enig i at man har et dårligere utgangspunkt som liten? Du ville jo ikke hatt de opplevelsene du har i forhold til å være liten, om du hadde vært større. Jeg skjønner ikke hvordan du har kommet dit du er i dag, men jeg må si jeg beundrer ditt syn på det. Men du er ikke helt uenig at man møter på noen utfordringer som liten som hvertfall ikke kvinner kan relatere seg til?

Anonymkode: c02eb...234

wow, du har virkelig ikke lest NOE av det Sphere har sagt du :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg har aldri fortrengt sex. Har heller aldri blitt fortalt at jeg bør fortrenge det. Jeg har alltid elsket det. Og har hatt både mindblowing og middelmådig sex. Grunnen til at du får tips om å endre fokuset er at fokuset har sporet helt av. Da trenger man andre impulser. 

Nei, sier ikke at du ikke har gjort det. Men når man sier "slutt å tenk på sex, det er ikke så viktig" så undergraver man problemet her. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tykkelse er jo underforstått. 

Anonymkode: c02eb...234

Nei.. nei det er det ikke.. ikke når de skriver "Ca 14 til 17 cm, og passe tykkelse."

hva som er "passe tykkelse" får du aldri vite.. *ler* fordi det varierer fra kvinne til kvinne, akkurat som størrelsen på penis varierer fra mann til mann.. 

Så med andre ord, de fleste er enig med MEG der inne, størrelsen må passe musa den skal inn i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei.. nei det er det ikke.. ikke når de skriver "Ca 14 til 17 cm, og passe tykkelse."

hva som er "passe tykkelse" får du aldri vite.. *ler* fordi det varierer fra kvinne til kvinne, akkurat som størrelsen på penis varierer fra mann til mann.. 

Så med andre ord, de fleste er enig med MEG der inne, størrelsen må passe musa den skal inn i. 

Passe tykkelse... En banan, eller tykkere? 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, med passe tykkelse menes ikke en tynn penis. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, kattepusen skrev:

jeg er mest opptatt av hverdagen sammen med Kjære.. og sex en en svært liten del av den hverdagen. 
jeg snakket med en på PM om dette for ikke så lenge siden, og han mente at sex var en STOR del av hverdagen.. helt til vi oppdaget at faktisk sex delen var ca 2 timer.. av 24 timer. 

Hva med resten? man sover ca 8 timer, også er man kanskje på jobb ca 8 timer.. da har man 6 timer igjen av hverdagen.. 

så nei, de flest er heller ikke så opptatte av sex, at de oppsøker tråder om penisstørrelse de ikke bryr seg om. 

Hva de som jobber i 12-15 timer? 

Anonymkode: 2d377...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Passe tykkelse... En banan, eller tykkere? 

Anonymkode: c02eb...234

nettopp.. om du leste RESETEN av innlegget mitt, og ikke bare det som passer deg! 

med passe tykk, så menes DEN SOM PASSER PERSONEN SOM SNAKKER!
Om det er tynn, gjennomsnitlig eller tykk, vet kun den som skriver!  Du liker å tillegge personer meninger de kanskje ikke har, bare for å bekrefte din egen fantasi du.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva de som jobber i 12-15 timer? 

Anonymkode: 2d377...cd4

da har man enda mindre tid til sex. poenget ditt var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...