Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Takk! :-)

Buketten er festet rundt håndleddet ja, og består av Vanda Orkideer...

Originalt, og greit - slipper å holde på buketten hele tiden da... Dessuten skal man jo ikke holde buketten foran og midt på heller, og med denne løsningen kommer den liksom automatisk litt på sidelinjen, slik det skal! :wink:

Driver å undersøker priser jeg nå, og håper de er overkommelige! Men siden buketten er såpass enkel, kan den vel ikke koste en formue heller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :-)

Buketten er festet rundt håndleddet ja, og består av Vanda Orkideer...

Originalt, og greit - slipper å holde på buketten hele tiden da... Dessuten skal man jo ikke holde buketten foran og midt på heller, og med denne løsningen kommer den liksom automatisk litt på sidelinjen, slik det skal! :wink:

Driver å undersøker priser jeg nå, og håper de er overkommelige! Men siden buketten er såpass enkel, kan den vel ikke koste en formue heller!?

Funnet ut noe om det eller??

(kanskje vanskelig siden du skrev innlegget tidligere i dag/søndag :oops: har litt problemer med å sove i dag skjønner du)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet ut noe om det eller??

(kanskje vanskelig siden du skrev innlegget tidligere i dag/søndag :oops: har litt problemer med å sove i dag skjønner du)

Gooooooooooood morning, Huldra! :-)

*gjespe*

(endelig min tur til å komme i seng ikke altfor seint, og være oppe før hanen galer...)

Nei, har ikke fått noen tilbakemelding på pris her enda, fikk bare en mail om at de kunne hjelpe meg med buketten og skulle maile meg igjen til mandag eller tirsdag... Blir spennende!

Normalt har jeg skikkelig problemer med å få sove! Er b-menneske og natteravn så det holder!!! Håper du kom deg i seng og fikk/får ei god natt søvn til slutt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet til slutt vet du!

Tusen takk for laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang hilsen i dagboka mi. Det er det hyggelig å våkne opp til :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i banken og ordnet med sjekk som skal sendes til USA!!!

Forventer å motta sjekken fra banken allerede imorgen eller onsdag, så jeg kan sende den videre til rette vedkommende! Så nå er det snart gjort jenter! :-)

Jeg har kjøpt kjolen, og håper den kommer hjem til meg fort, fort, fort!!!

*spennende*

Mottok forresten brosjyre fra Bryllupsbutikken i posten i dag, så nå skal jeg sette meg ned og virkelig hente inspirasjon til invitasjonene. Stadig vekk detter det ned nye ideer til hvordan den endelige utformelsen kan blir seende ut, og det skal virkelig blir spennende å se om mine ambisjoner og tanker kan bli satt til liv med et vellykket resultat! :wink:

Tomias - vi må virkelig få tatt den turen til Norway Design snart!!!

Har enda ikke fått noen tilbakemelding på pris når det gjelder brudebuketten, så jeg venter fortsatt i spenning!

Utover det har jeg vært i kontakt med Augustbrud02, som kanskje skal lage tiara til meg, som kan matche buketten... :wink: Skal bli moro å se resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Hei igjen Toria!

Takk for hyggelig melding i min nye dagbok!

Gøy å sammenligne litt med en annen som skal ha bryllup omtrent på samme tid. Du er jo kommet en del lengere enn meg da :oops: , men gi meg en måned så har jeg forhåpentligvis tatt deg igjen :wink:

Vi snakkes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Toria!

Takk for hyggelig melding i min nye dagbok!

Gøy å sammenligne litt med en annen som skal ha bryllup omtrent på samme tid. Du er jo kommet en del lengere enn meg da :oops: , men gi meg en måned så har jeg forhåpentligvis tatt deg igjen :wink:

Vi snakkes :lol:

Det har du sikkert! :wink:

Jeg liker å ta det litt med ro, men kjenner nå at det er en hel del som må gjøres og at det er mye som det er greit å bare få unna så fort man kan, så man slipper å tenke mer på det...

Nå kommer stressdrømmene som perler på en snor her, så jeg må jo gjøre alt jeg kan for å forhindre at disse idiotiske "marerittene" ikke blir sanne! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei på deg!

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi

Du er jo kommet veldig langt i planleggingen

Vi er nå kommet til 2005 og idag fikk jeg litt panikk, følelsen var så overveldende. Tenk at i år skal vi stå brud :P

Artig at vi gifter oss på samme dag og det blir også spennende å følge med i boka di

En :kghjerte: til deg og Velkommen

PS: Nydelig kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så spennende med kjole!

Jeg er tilbake i landet etter en koselig tur i England og er klar for en tur på Norway Designs whenever you are!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi, det er alltid koselig vet du :wink:

For en utrolig flott brudebukett du har funnet :) Jeg og er veldig interressert i prisoverslag på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Den buketten la jeg også merke til da jeg så den første gang. Var det på finn? :roll: Eller Ditt bryllup? :roll:

Uansett - den er skikkelig fin :)

Takk for hjelpen med sko-problemet mitt også, gull var et godt tips!

Ha en god tirsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig flott brudebukett du har funnet :) Jeg og er veldig interressert i prisoverslag på den :-)

Skal gi deg beskjed med en gang jeg mottar prisoverslag! :wink:

Jaaaa, den er så fiiiiiiiiiiiiiiiiiin - fine buketten! *hihi*

Den buketten la jeg også merke til da jeg så den første gang. Var det på finn? Eller Ditt bryllup?

Uansett - den er skikkelig fin

Ja, faktisk - Ditt Bryllup! Jeg la merke til den en dag jeg tilfeldigvis var innom for å se om jeg kunne være så heldig at noen solgte drømmekjolen min...

Wow, du har hukommelse! :-)

Buketten er jo bare nydelig. Vil du ha den helt lik?

Takk, vennen!

Ja, jeg tror jeg vil ha den så og si helt lik... Kommer kanksje til å gjøre noen små justeringer her og der, kanskje fylle på med en orkideé eller to ekstra, men i bunn og grunn likte jeg den akkurat slik den ser ut på bildet!

Det er så gøy når slike brikker faller på plass! :-)

Nå kan jeg planlegge videre ut i fra farger i mye større grad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også fikk en sånn aha-opplevelse. :sur: Føler jeg står på stedet hvil... Men så har jeg en stund igjen da. Det er jo koselig å ha litt å gjøre resten av forlovelsestiden også :wink:

Gratulerer så masse med bukettvalget. Den var nydelig, og det er nok ikke mange som har lik! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når kommer du til Oslo? Hadde vært gøy å møtes og kanskje vi kunne samkjørt planer med noen av de andre jentene og?

Og Norway Designs venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig med en lunsj eller noe ja... (Hvis jeg går inn under "de andre jentene"??? :oops: )

Kunne pratet bryllup et par timer oven en pizza, og fått et ansikt å knyttet dagbøkene til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer du til Oslo? Hadde vært gøy å møtes og kanskje vi kunne samkjørt planer med noen av de andre jentene og?

Og Norway Designs venter...

Jeg kommer antakelig til helgen, hvis min mor har klart å skaffe billetter til show på søndag! :)

Men jeg kommer uansett inn første helgen i februar...

Uansett, det er bare å si en tid det passer alts, så kanskje jeg kan få summet meg innover, med mindre jeg skal jobbe! :-)

Noway Designs - here we come! Jeg har i alle fall store planer om å ta turen snart.

Hadde vært hyggelig med en lunsj eller noe ja... (Hvis jeg går inn under "de andre jentene"??? )

Kunne pratet bryllup et par timer oven en pizza, og fått et ansikt å knyttet dagbøkene til

Jaaaaaaa - selvfølgelig! :-) Du er jo en av oss du!!!

Pizza høres forresten nam-nam ut! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...