Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Jeg er i København i helga... :-(

Å ja, selvsagt er du det...:/

Det var jo min plan også det, men så fant jeg jo kjolen og tenkte jeg heller skulle ta med en tur til Danmark senere - vi kommer nok til å kjøpe ringene der! Det er jo også så ufattelig mye billigere...

Men - det er ikke sikkert jeg reiser hjem med en gang! :) Showet er jo på søndag, og det er mulig jeg blir i byen til 18. eller 19. januar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I så fall hadde det vært kjempekos å møtes på mandag eller tirsdag. (Jeg kommer hjem sent mandag kveld).

Har svart deg på PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Hei Toriamor!

Takk for tilbakemelding i boka mi. Jeg tror kanskje jeg må ringe å mase litt på frisøren ja :sjarmor:

Han er den beste i byen + det er ei som har hudpleiesalong i samme lokaler, så det passer jo ypperlig mht. sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

Da har jeg foreslått en samling lørdag 12.2. Håper det passer for deg.

Jeg skal forsøke alt jeg kan, men den er dessverre stor fare for at jeg må jobbe akkurat den helgen, fordi jeg skal ha fri både denne, første helgen i februar samt første helgen i mars mm. Så jeg må vel trå til ekstra der det trengs... Men *tvi tvi* !!!

Og får jeg det ikke til, håper jeg at jeg får sjansen til å treffe dere alle senere :-)

Uansett, vi sees kanskje i neste uke!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyTora!

Takk for hyggelig hilsen i "boka" mi :)

Jeg skal forsøke å legge ut bilde av kjolen min så fort som mulig. Skal snart til Skien en tur for bla å prøve kjolen, så da skal jeg ta et bilde av den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Da har jeg foreslått en samling lørdag 12.2. Håper det passer for deg.

:hoho:

Men du - godt du kom på at du er bortreist allerede nå da...

19. februar er nok uansett et bedre alternativ for meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyToria :)

Det var morro og se kjolen i riktig farge. Den er skikkelig fin altså! Prisen var også fin så det blir spennende og høre hvordan den passer deg! *gleder meg*

Brudebuketten du har valgt deg la jeg også merke til inne på Ditt Bryllup. Selv om kjolen er i boks surfer jeg litt rundt og ser på kjoler - hvordan folk har hår, slør og smykker osv. Blir aldri lei heller - samboeren min begynner snart og lure på meg :ler:

Buketten er skikkelig lekker og original. Har vært og hørt på pris på min bukett og venter tilbakemelding fra blomsterbutikken. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TeddyToria :)

Det var morro og se kjolen i riktig farge. Den er skikkelig fin altså! Prisen var også fin så det blir spennende og høre hvordan den passer deg! *gleder meg*

Brudebuketten du har valgt deg la jeg også merke til inne på Ditt Bryllup. Selv om kjolen er i boks surfer jeg litt rundt og ser på kjoler - hvordan folk har hår, slør og smykker osv. Blir aldri lei heller - samboeren min begynner snart og lure på meg :ler:

Buketten er skikkelig lekker og original. Har vært og hørt på pris på min bukett og venter tilbakemelding fra blomsterbutikken. Blir spennende.

Ja, jeg venter spent jeg også! Synes kanskje de drøyer det nå altså - men det er vel bare fordi jeg venter og venter...*hihi*

Blir aldri lei av å myse jeg heller, det er så moro! Det er gøy å se hva andre tenker og velger, og en henter jo mange gode ideer på veien :wink:

Jeg ble så glad da jeg endelig fikk se kjolen i hvitt, eller Diamon white, for jeg skal innrømme at jeg synes det var vanskelig å forestille seg... Nå fikk jeg enda mer brudekjolefølelse!!!

Buketten du har sett på er jo også veldig fin da, og som jeg skrev i dagboken din, så håper jeg prisen er vel så overkommelig som buketten er lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Takk for hilsen i dagboka mi. Godt å høre at du likte servise, er litt usikker på det nemlig... det er svindyrt!

Du skal ikke legge ut en liten ønskeliste du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Takk for hilsen i dagboka mi. Godt å høre at du likte servise, er litt usikker på det nemlig... det er svindyrt!

Du skal ikke legge ut en liten ønskeliste du da?

Jo, jeg kan vel kanskje gjøre det!

Skal gå igjennom listen vi har rablet ned til nå, så skal jeg se om ikke jeg får lagt den inn i løpet av dagen!

Vi har også valgt oss et svindyrt servise - men vi tenkte ikke på det før "det var gjort" for å si det sånn! Men vi har fått 12 middagstallerkener, samt suppetallerkener allerede, så vi er jo godt på vei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en liten oppfordring fra tomias, har jeg nå fått summet meg og kladrer ned en foreløpig ønskeliste for bryllupet!

Synes det er litt vanskelig å vite hva man kan, kan ikke og bør ønske seg, vi trenger jo alt mulig, men alt er vel ikke like egnet som bryllupsgaver!!?!

Ok, here we go:

:) Servise fra Wedgewood av typen Amherst. Alt unntatt middags- og suppetallerkener.

:)Biffbestikk - Exxent Space

:)Hverdagsbestikk - Eva Solo

:)Kjøkkenmaskin

:) Mikrobølgeovn – Daewoo KOC875T eller Whirpool MAX18 Sort

:) Party-produkter fra Høyang Polaris

- Gourmet sausekasserolle 1,3 liter uten lokk

- Kasserolle 1,8 liter med skaft

- Kasserolle 6,0 liter med ører

- Sautepanne

- Stekepanne

- Party-redskap

:)Støvsuger – Elektrolux Z3348P

:)Vinreol fra Eva Solo

:)Thermokanne fra Eva Solo

:) Diverse servings- og kjøkkenprodukter fra Eva Solo

:) Vinglass (har ikke helt bestemt oss for type enda)

Det kommer sikkert mer til etterhvert, mens noe kanskje blir trukket fra...

By the way,

It is 220 days, 0 hours, 48 minutes and 31 seconds until August 20, 2005, at 12:30:00 PM

:hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye fint på lista di!

Jeg setter en stor knapp på den første mikroen!

Vi gjør vel også det, men den andre er jo ikke like dyr, så vi tenkte vi kunne ha et alternativ... Vet den lille sorte er veldig god, for foreldrene mine har en slik en!

Sukk!!!

Det er så utrolig mye fint man kan ønske seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint bestikk!! Visste ikke at eva solo hadde bestikk en gang. Vet du hvem som fører det? Tenker da på disse kjedene som finnes overalt. Vil gjerne ta med min kjære og se på det, kanskje vi hermer!! :tunge1:

Kaffekannen fra eva solo fikk jeg forresten til jul fra jobben, veldig fornøyd med den! Og karaflene er jo helt supre da, ikke en dråpe som kommer på duken der nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Party-produkter fra Høyang Polaris

- Gourmet sausekasserolle 1,3 liter uten lokk

- Kasserolle 1,8 liter med skaft

- Kasserolle 6,0 liter med ører

- Sautepanne

- Stekepanne

- Party-redskap

Et lite tips bare :)

Jeg har en del gryter fra Høyang Polaris. Både partygryter og de som heter "all steel". De som er "all steel" er mye mer slitesterke og du kan hive de i oppvaskmaskinen. Jeg er mye mer fornøyd med de.

Du burde også ønske deg en 3 liter og en 4 liter. Jeg har en av hver av disse, og bruker de aller mest.

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips bare :)

Jeg har en del gryter fra Høyang Polaris. Både partygryter og de som heter "all steel". De som er "all steel" er mye mer slitesterke og du kan hive de i oppvaskmaskinen. Jeg er mye mer fornøyd med de.

Du burde også ønske deg en 3 liter og en 4 liter. Jeg har en av hver av disse, og bruker de aller mest.

:bukke:

Tusen takk for tips Vigdis!

Vi bør kanskje vurdere "all steel" da!!!

Men vi fikk 3 og 4 liter til jul i Party-serien skjønner du, så det er derfor jeg ikke har satt akkurat de størrelsene opp... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...