Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Nå er det ACTION på gang her!!!

Min lille engel, Aelwyn, har funnet fram til ei i USA som selger sin brukte "lovestory" kjole i diamond white!!!

Det er jo akkurat den fargen jeg er ute etter!!! LYKKE!!! :-)

Må bare få sendt en mail til selger nå, og stille noen praktiske spørsmål - så får vi se!

Å, nå er jeg spent - tenk om jeg kan få kjolen hit til Norge for i overkant av et par tusinger totalt!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med kjolen!!! Håper det ordner seg sånn at du får drømmekjolen din :)

Tenkte jeg bare skulle legge igjen en liten hilsen og en :klem: når jeg leser... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så spennende at du har funnet kjolen - håper du får kontakt med selger fort og at det ordner seg :)

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ACTION på gang her!!!  

Min lille engel, Aelwyn, har funnet fram til ei i USA som selger sin brukte "lovestory" kjole i diamond white!!!

Det er jo akkurat den fargen jeg er ute etter!!! LYKKE!!!  :-)  

!?!

:danse: Venter spent med deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei miss Toria!

Har vært innom slankedagboken din, og må jammen si du har vært flink!

Har vært i dine sko. Bodde ett år i Australia, og kom hjem 82 kg tung.Har gått ned over 20 kilo, så jeg vet det går an... :wink:

Stå på, så når du målet ditt før den store dagen!

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja! Nå er det spennende!!!

Det er så koselig å se alle som titter innom og legger igjen noen ord, og det er utrolig å se hvordan folk virkelig stiller opp for en her! :-) Bare det at Aelwyn gidder å forsøke å finne kjolen for meg, uten at jeg sprø...og så faktisk finner den og til og med sender mail for å spørre om den kan sendes til Norge, det imponerer meg stort!!! Det er rørende faktisk!

Det er så godt å ha et slikt forum, som skaper en enorm tilhørighet - man kan gråte og le og ja, alle er vi jo i samme båt og kan helles chatte "høl i huet" på hverandre...*ler*

Her driver vi gjensidig "bryllupstortur", på frivillig basis... Så takk til alle sammen for at dere stiller opp - både for meg og alle andre! :wink:

Og jeg er kjempeglad for alle tilbakemeldingene jeg får!!!

Jeg har fått mail tilbake fra selger, og hun skal ta mål for meg. Aller mest sannsynlig får jeg kjolen, samt fraktet den hit til Norge, for i underkant av 2 500,- NOK - og det er flate meg ikke noen dårlig deal!

Da har jeg på en måte råd til å bomme - for jeg kan antakelig få solgt kjolen igjen uten særlig tap! :-) Og jeg rekker fremdeles å eventuelt skaffe meg en ny kjole!!! JIPPI!!!

Hannemor skrev:

Hei miss Toria!

Har vært innom slankedagboken din, og må jammen si du har vært flink!

Har vært i dine sko. Bodde ett år i Australia, og kom hjem 82 kg tung.Har gått ned over 20 kilo, så jeg vet det går an...

Stå på, så når du målet ditt før den store dagen!

Hannemor

Tusen takk, Hanne!

WOW, da har jo også du tatt av deg godt! :-) Gratulerer, kjempeflink har du vært!!!

Jeg har jo bare vært en godteriboms med brusavhengighet jeg da, men endret helt livsstil. Så la jeg på meg 11 kg i Afrika, men er nesten kvitt de igjen - så jeg har jo egentlig gått ned 27 kg totalt, hvis man regner sånn på det...

Eneste aberet her er at jeg skal ned min 5, men helst 9 kg til, og da er det jo litt problematisk å tilpasse kjole nå... Men det går vel på et vis!

Jeg skal stå på, og du også like så... Moro "å møte deg" her inne! :wink:

Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt er at jeg får kjolen, samt sendt den hjem til meg for den nette sum av $ 350...dette tilsvarer 2120,- NOK!

Hun tilbyr seg å avbryte auksjonen hvis jeg takker ja, og det betyr at jeg kan få kjolen allerede i slutten av januar / begynnelsen av februar!

Hmmm... *tenke tenke*

Bommer jeg, så er det liksom ikke krise tenker jeg nå, da kan jeg selge den og fremdeles satse på min meget gode nr. 2! :wink:

Her er forøvrig et bilde av den aktuelle kjolen, i diamond white! (kjolen bak / nærbilde) Fikk enda mer brudekjolefølelse når jeg endelig fikk se kjolen i hvitt, og synes den var enda penere også :-) . Samtidig er det kjekt å se kjolen på en mer "normal" kropp, og ikke noen modell!

Jeg kommer tilbake med oppdatering ettersom jeg vet mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morgen (gjeeeeeeesp)!

Jeg synes kjolen jør dere en avtale hvor du betaler en sum før og en etter at du har fått kjolen? Slik at hun ikke får alle pengene for så å sende luft til Norge. Greit å være på den sikre siden.

Jeg har også prøvd en halter neck-kjole. Fant ut at jeg har for små pupper og lite kjøtt på overkroppen til at det ville være fint. Ble veeeldig mye stoff!

Når det gjelder kjolen, så sier jeg "go for it". Om du dropper den kommer du aldri til å slippe den ut av tankene.

Har tatt av en god del selv ja. Jeg levde også på godteri, men mest McDonalds, Pizza Hut, Pizza Haven, Kfc osv osv. Var jo så langt til vanlig butikk! Folk trodde jeg hadde tatt silikon :o ! Morsomt :ler: .

Nå skal jeg skrive litt i dagboken min om hva jeg har valgt tilbehør...

Ha en fortreffelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Ser at vi skal gifte oss i samme kirke! Det var hyggelig. Vi gifter oss 25. juni og gleder oss til å bli viet i Uranienborg. Har dere tenkt på noen pynting i kirken? Den er jo litt mørk på en måte, vet ikke om dere har tenkt noe på det?

Har du tenkt deg på noen bryllupsmesser i januar?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser at vi skal gifte oss i samme kirke! Det var hyggelig. Vi gifter oss 25. juni og gleder oss til å bli viet i Uranienborg. Har dere tenkt på noen pynting i kirken? Den er jo litt mørk på en måte, vet ikke om dere har tenkt noe på det?  

Har du tenkt deg på noen bryllupsmesser i januar?  

:)

Så moro!

Ja, kirken er litt mørk...med bare dagslys til hjelp, men takkronene kan lyse godt opp. Men siden vi skal gifte oss i sommerhalvåret begge to, får vi forhåpentligvis litt hjelp av værgudene. Glassmaleriene i kirken er jo helt utrolige i sollys!!!

Har ikke fått tenkt så innmari mye på pynting, men kunne tenke meg noe i lyse farger - som liljer og callaer, eller noe... Dette er jo også mest nøytralt, med tanke på at det er flere som gifter seg samme dag og man bør kanskje holde det litt nøytralt for at alle skal komme til enighet om pynting!?

Tenkte jeg skulle gjøre som Hannemor jeg, og etterlyse par som gifter seg samme dag, men det kunne jo vært vel så nyttig å diskutere dette med deg... Kanskje kan vi gi hverandre noen gode råd!?

Vi stod faktsik mellom 25. juni og 20. august som datoer, så det er bare tilfeldig at vi ikke gifter oss helt på likt og samme sted! :wink:

Har tenkt meg på show på Grand den 16. januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forøvrig et bilde av den aktuelle kjolen, i diamond white! (kjolen bak / nærbilde) Fikk enda mer brudekjolefølelse når jeg endelig fikk se kjolen i hvitt, og synes den var enda penere også :-) . Samtidig er det kjekt å se kjolen på en mer "normal" kropp, og ikke noen modell!

Jeg kommer tilbake med oppdatering ettersom jeg vet mer...

Kjolen er knall knall LEKKER!!!! :P Helt enig at den er ENDA finere i hvit. Og så flott at du fikk bilder bakfra og. Det blir spennende å få høre når du får prøvd den - håper den sitter som et skudd!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

Her har det jammen skjedd saker og ting sidan eg var innom sist! :o

Lykke til med kjolen!

Du må jo berre satsa på den! Du har jo eit hav av tid etterpå viss det ikkje er DEN! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weee, da har jeg funnet brudebuketten min! :-)

Har tittet litt att og fram den siste tiden, men ikke funnet det helt store...men så, for et par dager siden, så fant jeg en bukett som jeg falt helt for!

Den er veldig enkel, men allikevel spesiell og kan sees her.

Så nå må jeg bare bestemme meg for hvilken blomsterforhandler som kan realisere den...noen som har en blomsterdekoratør de kan anbefale i Oslo?

Har også begynt å vurdere alternativ hårpynt, fremfor tiara, og har sett på noe som dette. Men tiara er jo også veldig fint, så det er ikke lett å bestemme seg! :-? Må vel bare prøve seg frem tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva jeg synes om både kjolen og buketten, nydelige begge to. :kul:

Bare sørg for og få sendt kjolen med forsikring på pakken, så er du sikker. :)

(Da skal du også få et sporingsnr hos henne hvis jeg ikke husker feil.)

Krysser fingrene for at alt klaffer for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Ser i forumet at dere har tenkt å bestille buss / har bestilt buss for frakt av gjestene. Har du et tips hvor man kan bestille buss? Vi trenger det til frakt av våre gjester fra kirken til lokalet.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Ser i forumet at dere har tenkt å bestille buss / har bestilt buss for frakt av gjestene. Har du et tips hvor man kan bestille buss? Vi trenger det til frakt av våre gjester fra kirken til lokalet.. :roll:

Ja, det er jo et velkjent fenomen det...mange gjester, få biler!!!

Jeg er faktisk ikke sikker, men det kan jeg finne ut. Du skjønner det, to av onkelene til sambo er bussjåfører, og skal kanskje skaffe buss her nede... Men hvis ikke, så tror jeg min far vet om noe, så jeg skal spørre han... Problemet med busser er at du som regel må leie både bussen og sjåfør - mens vi liksom allerede har sjaførene! Skjønner!? Men jeg skal forhøre meg med faren min, for det er fullt mulig vi må leie alt vi også!

Ok?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, så spennende med kjolen. Jeg håper du går for den, snuppa :Nikke:

Det var moro å se på buketten du la ut bilde av. Har aldri sett noe liknende før jeg. Den var spesiell og nydelig! Som du kanskje har lest på dagboksiden min, har jeg ikke helt oversikt på buketter. Derfor er det spennende å se på hva andre skal velge.

Håper du har hatt en finfin helg så langt!!

Huldra :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, så spennende med kjolen. Jeg håper du går for den, snuppa :Nikke:  

Det var moro å se på buketten du la ut bilde av. Har aldri sett noe liknende før jeg. Den var spesiell og nydelig! Som du kanskje har lest på dagboksiden min, har jeg ikke helt oversikt på buketter. Derfor er det spennende å se på hva andre skal velge.  

Håper du har hatt en finfin helg så langt!!

Huldra :vinke:

Ja, nå kan det bli spennende...

Det ser ut til at det blir vanskelig å få betalt, pga. bruken av "money order" og noe greier... Så jeg vet ingenting akkurat nå!!! :-?

Men går det ikke i boks, så var det vel ikke meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buketten du har valgt er kjempefin! Er den festet rundt håndleddet, eller holder hun den bare slik at det ser sånn ut? Utrolig flott iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...