Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du koser deg her i byen! :)

Å jada, storkoser meg jeg - ingenting er som hjembyen! :wink:

Brudeshowet var så som så, det var spennende, men ikke noe nytt! De var ikke så flinke til å legge til kjolene slik at man fikk sett dem ordentlig, og lyden og timingen var ikke noe å skryte av!

Men etter showet fikk man muligheten til å se de ulike suitene på Grand, og det passet meg ypperlig - siden det er nettopp på Grand vi tenkte vi skulle tilbringe bryllupsnatten! :-) Så nå har jeg nesten bestemt at vi skal reservere Ibsen-suiten... Nyyydelige suiter altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Sitter og smugleser litt jeg da vet du..

På den brudemessa du var på, måtte du betale for å komme inn, eller måtte du bare betale for showet?

:klem: cathie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, storkoser meg jeg - ingenting er som hjembyen! :wink:

Brudeshowet var så som så, det var spennende, men ikke noe nytt! De var ikke så flinke til å legge til kjolene slik at man fikk sett dem ordentlig, og lyden og timingen var ikke noe å skryte av!

Men etter showet fikk man muligheten til å se de ulike suitene på Grand, og det passet meg ypperlig - siden det er nettopp på Grand vi tenkte vi skulle tilbringe bryllupsnatten! :-) Så nå har jeg nesten bestemt at vi skal reservere Ibsen-suiten... Nyyydelige suiter altså!!!

Høres spennende ut! :) Det betyr vel at dere gifter dere her i byen? Kanskje man får lov til å komme og se på dere den dagen dere gifter dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut! :) Det betyr vel at dere gifter dere her i byen? Kanskje man får lov til å komme og se på dere den dagen dere gifter dere? ;)

Ja, det betyr det vet du! :)

Er bare han godeste tilkomne her som er en ekte sørlending... Jeg er selv født og oppvokst i tjukkeste Oslo, og skal selvsagt gifte meg der;)

Smugtitt i vei du - bare koselig det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei Toria!

Så showet var ikke all verden i dag? Så litt på TV, men ikke så mye. Var bare et lite klipp, og da var det hun Camilla og .... (hva heter han fra bondekjærlighetsprogrammet?? :o ) som kysset på scenen, så det var ikke mye kjoler jeg fikk sett. Var det kjoler fra flere salonger enn Diin?

Når reiser du tilbake til det blide sørland da? Er du her i Oslo for bryllupets skyld, eller ferie?

Nattaklem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst:

GRATULERER DU LYKKELIGE HUSEIER!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Det ser jo bare kjempekoselig ut!

Du har vel ikke tenkt deg på ND uten meg i morgen?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

GRATULERER DU LYKKELIGE HUSEIER!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Det ser jo bare kjempekoselig ut!

Du har vel ikke tenkt deg på ND uten meg i morgen?

:roll:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeei! Jeg hadde virkelig ikke tenkt meg til ND uten deg!!!

Men som jeg skrev i dagboken din, så er jeg ikke i Oslo lenger... :roll:

Åh, det irriterer meg - for jeg hadde gledet meg sånn!!! :-(

Men jeg vil virkelig ta meg en tur, ikke minst treffe deg...så jeg håper vi kan ha det til gode!?!?!

:blomst:

...en blomst tilbake til deg for at du er akkurat den du er!!! :-)

Hei Toria!

Så showet var ikke all verden i dag? Så litt på TV, men ikke så mye. Var bare et lite klipp, og da var det hun Camilla og .... (hva heter han fra bondekjærlighetsprogrammet?? ) som kysset på scenen, så det var ikke mye kjoler jeg fikk sett. Var det kjoler fra flere salonger enn Diin?

Når reiser du tilbake til det blide sørland da? Er du her i Oslo for bryllupets skyld, eller ferie?

Nattaklem

Jeg måtte reise tilbake i kveld jeg... :-(

Skal skrive hovedoppgave i spl. dette semesteret, og plutselig ringte hun jeg skal skrive oppgaven sammen med, og fortalte at skolen krevde vi skulle levere prosjektbeskrivelsen i morgen allerede - sånn helt uten videre. Så jeg måtte bare hoppe i bilen og dure sørover igjen...

Nei, det var ikke det helt store - men helt greit! Fine kjoler og sånn altså...alle fra Diin. Det var Diin som var hele arrangøren!

Han heter forresten Magnus! :ler:

Nattaklem attåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det betyr det vet du! :)

Er bare han godeste tilkomne her som er en ekte sørlending... Jeg er selv født og oppvokst i tjukkeste Oslo, og skal selvsagt gifte meg der;)

Smugtitt i vei du - bare koselig det!  :wink:

:D

:hoppe:

Fortsatt noen måneder igjen, riktignok... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s*

Ja, og enda godt er nå egentlig det...selv om vi begge gleder oss veldig!

Med huskjøp oppe i det hele, så trenger vi nok all den tiden vi kan få...det går i ett! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, for å nevne noe helt annet enn bryllup i dag, i og med at det faktisk ikke er noe nytt å melde på den fronten...så var jeg i banken og fikk tatt ut pengene jeg har hatt på BSU. 15 000,- av dem tenkte jeg å kjøre rett inn på BSU-kontoen til sambo, mens vi skal bruke resten til å kjøpe alt vi trenger av komfyr, oppvaskmasking mm. Pengene får bein å gå på, det er helt sikkert! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Trodde du måtte bruke de BSU pengene til selve boligen jeg? forvirret...

Ang. morgengave så synes jeg du skal kvinne deg opp og hoppe i det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll: Trodde du måtte bruke de BSU pengene til selve boligen jeg? forvirret...

Ang. morgengave så synes jeg du skal kvinne deg opp og hoppe i det! :-)

Æh, vanskelig å forklare det der... Men det var i alle fall ikke noe problem. Jeg fikk pengene, siden jeg skal stå som huseier og lånetager på huset, så blir det jo bekreftet at jeg har kjøpt bolig, og da var det greit! :)

Og greit for meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei

Fikk du levert inn det du skulle i dag? Synd du måtte hive deg i bilen tilbake i all hast, men nå har du kanskje fått gjort en del skolearbeid?

BSU, ja. Sikkert kjekt å ha når dere har kjøpt bolig selv om pengene går til litt annet enn du kanskje hadde tenkt. Komfyr er jo nesten like viktig som veggene i huset (neste :ler: ) så det kommer vel greit med.

Når kommer tilbake til oslo da? Har dere forresten planlagt prøving i Uranienborg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Fikk du levert inn det du skulle i dag? Synd du måtte hive deg i bilen tilbake i all hast, men nå har du kanskje fått gjort en del skolearbeid?  

BSU, ja. Sikkert kjekt å ha når dere har kjøpt bolig selv om pengene går til litt annet enn du kanskje hadde tenkt. Komfyr er jo nesten like viktig som veggene i huset (neste :ler: ) så det kommer vel greit med.  

Når kommer tilbake til oslo da? Har dere forresten planlagt prøving i Uranienborg?

Å jada, omsider fikk jeg mailet utkast til oppgaven videre til lærer og opponenter...selv om det ble lovelig seint! Men det stod jo bare innen 17/1, så om klokken er 10 på dagen eller 10 på kvelden - pytt pytt! :ler:

Guri så mye som vi fikk kjøpt i går! Men så gøy!!! Og for hver dag som går blir det vanskeligere "å vente" på å flytte inn også...en har så mange planer og ideer og tanker og...i det hele tatt, at man helst kunne stått opp midt på natten bare for å innrede! :oops:

Et lite utdrag fra gårsdagens handleliste:

:) Salong - sofa 3 + 2 seter i sort skinn

:)Kjøkkenbord i kirsebær og smijern med 2 stoler

:)Sofabord og tilhørende lampebord i kirsebær, glass og stål

:)Liftgardiner i bambus til stue

:)Panelgardiner i rødt til stue

:) Stoff til liftgardin kjøkken

:)Kjøleskap, stål

:)Komfyr,, stål

:)Oppvaskmaskin, stål

:) Blendegardin til soverom

:)Hattehylle, skostativ samt speil i samme serie til gang

Så det ble litt av hvert! :wink:

Man må jo dessuten inngå litt kompromisser her og der da - jeg var i utgangspunktet ikke superfan av sofaen, men vi har noen stoler som passer til, og så var den utrolig god å sitte i... Sambo fikk lov til å velge, siden jeg omtrent har valgt alt det andre! :ler:

Regner med jeg kommer til Oslo første helgen i februar. Tenkte feire bursdagen min på ordentlig "hjemmebane" for siste gang - nå blir jo den ordentlige hjemmebanen min plutselig her nede, med hus og det hele! :-) Men jeg kommer alltid til å ha Oslo mitt hjerte nær, og kommer hyppig på besøk okke som!!!

Hadde jo veldig lyst til å få til å møte "hele skokken" her den 19. februar også da... :wink:

Har ikke fått tenkt så veldig mye på det med prøving enda. Planen var å kontakte menigheten en gang i nær fremtid, og høre med de ang. inn- og utgangsmasj, samt ang. pynting av kirken. Kan jo høre med de om prøving også... Tror det er greit å få gjort det... For kirkegangen er så lang, og jeg kommer jo til å være helt på tur på selve dagen, så det kan være godt å ha gått gangen en gang før! :oops:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor:

Ti-hi... greier ikke dy meg, må bare lime inn en quote fra deg i en annen tråd:

 

Jeg hadde ikke tenkt over det hvis det var bokser i stedenfor...OG, brud er bedre på boks!  :wink:

:hoho::ler::hoho:

Brud på boks? Ikke vanskelig å vite hvor du har tankene dine om dagen! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:  

Ti-hi... greier ikke dy meg, må bare lime inn en quote fra deg i en annen tråd:

:hoho::ler::hoho:

Brud på boks? Ikke vanskelig å vite hvor du har tankene dine om dagen! :tunge1:

:hoho:

Jeg så det... Så jeg har kommentert det i den andre tråden også!

Herregud, snakk om å mikse bokstaver og få den sykeste meningen ut av ting! :ler:

Men det skulle selvsagt stå brus da! *rister på hodet*

TulleToria :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Victoria.

Prøvde å snoke i handlelisten din, men fikk ikke opp bilder fra Skeidarlinkene :cry:

Men det jeg fikk opp var veldig fint! Du kommer til å få det kjempefint i det nye huset ditt. Ikke lenge til du flytter nå. Det går unna så jeg jomer etter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...