Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:brunette: HEISAN

Takk for koselig hilsen :wink:

Så bra at det løste seg for dere og vielsen. Blir jo litt nervøs for om at en virkelig er booket inn på andre områder også - får vel ta en sjekk på det også etterhvert...

Tudelu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh!  :wink:  

Det var jo ikke bare litt jeg måtte skrive en gang til, ble utrolig oppgitt over meg selv nå.  :kjempesinna:

Æsj, nei...det er ikke alltid disse "eminente" datamaskinene og internettet vil spille helt på lag! :-?

Men du skal ha tuuuuuuuuuuusen tusen takk for at du gadd å skrive det hele på nytt, og videre at du i det hele tatt tok deg bryet med å se igjennom og komme råd! Satte utrolig stor pris på det!!! :-) Du ga oss mange flotte tips!

Lykke til vennen!  

Kanksje er du huseier før jeg kommer tilbake fra Køben.  

Gleder meg til oppdatering!

Guri...tenk på det!?! Det er skikkelig med skrekkblandet fryd - kan ikke helt tro at vi virkelig er så nære! Det har vært et tema i en god stund, men vi har ikke hatt hverken økonomi eller tid til å ta skrittet, så nå er det rett og slett litt uvirkelig!

Men jeg må forsøke å holde begge bena på jorden enn så lenge, for det kan snu fort! :-?

*håpe håpe*

God tur til Køben! :wink:

Takk for koselig hilsen  

Så bra at det løste seg for dere og vielsen. Blir jo litt nervøs for om at en virkelig er booket inn på andre områder også - får vel ta en sjekk på det også etterhvert...  

Tudelu....  

Ja, du sier noe der...

Tror aldri man kan få dobbeltsjekket nok egentlig - til sist er det vel bare en selv, og en selv alene, man kan stole på akkurat i sånne tilfeller! :-?

Vi tastes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Toria!!

Ser du er tidlig oppe i dag. Ville bare ønske deg en gooooooooooood dag!

Hold oss oppdatert med det evt. huskjøpet da :wink:

Huldra :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg kunne oppdatere litt om ståa ang. boligkjøp!

Vi har lagt inn bud nå, med frist til kl. 12 - så dette er veldig nervepirrende!!!

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!

Eller...er du helt sikker på at du vil gjøre sørlending av deg??? :wink:

:ler:

Enn så lenge i alle fall! :wink:

Vi har snakket om at vi ønsker å bo i/ved Oslo på et senere tidspunkt, men da får vi selge eller leie ut... Tar det som det kommer! Nå er det bare herlig å vite at vi har noe eget som vi kan flytte inn i allerede fredag om 2 uker!!!

Gratulerer

Så spennende!

*s*

Har innredet hele huset i hodet mitt allerede, nå klør jeg bare i fingrene etter å virkelig flytte inn! :wink:

HURRA!!! GARTULERER SÅ MASSE FRA MEG OGSÅ!!

Dette gikk jo fort!

Ja - superfort! Kan nesten ikke forstå at det er virkelig!!! :o Det er faktisk helt surrealistisk, men helt herlig!!! :-)

---

Takk til alle for gratulasjoner!

Nå har jeg en ting jeg i to uker kan telle ned til i forkant av bryllupet! :ler:

En kan bli tussete av mindre...

Det nye hjemmet vårt kan sees her, for den nysgjerrige! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

PERFEKT! Gratulerer og forstår godt at du gleder deg! Skjønner også at du vil pusse opp badet :wink: . Men det får dere tidsnok til.

Da har dere som oss et nytt bosted å ønske bryllupsgaver til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst og trivel - blir kjempebra.

Skjønner også det med badet. Om jeg skal pirke på flere ting så må det være den ovnen som stod i stua og teppet på ene gulvet der. Men kjøkkenet så jo helt tipp-topp ut :)

Kjøpte hus selv for snart 1 år siden og det er ikke alt man har lyst til å gjøre som man har råd til med det første så man får bare bruke litt tid. Men egen bolig - det er jo bare drømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

:brunette: GRATULERER SÅ MYE MED NYTT HUS!

S[ deilig med et hus en kan flytte rett inn i. Vi kj;pte selv et oppussingsprosjekt for 2 [r siden, og er p[ langt n'r ferdig enda. G[r [ dr;mmer om [ flytte hjem til der vi kommer fra i et splitter nytt hus. Etter mange [r hjemmefra frister tanken. Det er jo s[ spennende [ ha planer i hodet til hvordan m;blere etc. Men s[ er det jo noe slitsomt [ flytte, men hva gj;r vel det.:wink:

Farsken, noe har hendt med [ene og ;ene mine :roll:

Kos dere i flyttinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken, noe har hendt med [ene og ;ene mine :roll:

Det var noen merkelige greier det der... :-? Men jeg forstod budskapet! :-)

Uansett, så koselig at dere er innom for å gratulere!!!

Det er et veldig lyst og trivelig rekkehus, men selvsagt er det alltid ting man ønsker å forandre på - uansett hvor nymalt det er! Blant annet skal kaminene i stuen vekk, det samme skal vegg til vegg-teppene på begge soverom...og sist, men ikke minst - det badet, det må det virkelig gjøres noe med!!! Men alle må vi starte et sted, og det er jo bare så utrolig deilig å ha helt splitter nytt kjøkken - det er jo ikke brukt engang!!! Og det er jo fine gulver oppe og huset har generelt veldig grei størrelse, samt godt potensiale. Og siden jeg faktisk skal gifte med med en tømrer, så er det meste i boks! :-) Det er heller ikke å forakte at min kommende svoger er elektriker, mens hans svoger igjen er rørlegger! :wink: Vi har all den hjelpen vi trenger innen nærmeste rekkevidde!!!

Jeg kan knapt vente nå, er helt i høygir! :oops:

It is 13 days, 2 hours, 39 minutes and 35 seconds until January 28, 2005!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekker, elektriker OG rørlegger i familien!!!!!

Ikke værst :)

...og en svoger til som er sveiser (men det har vi jo foreløpig ikke bruk for)!!! :-)

Så vi er veldig heldige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...