Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Heisann!

Se det, da har til og med jeg fått meg en bryllupsdagbok!;) Slett ikke verst!!! Har igrunnen tenkt på det lenge, men aldri kommet så langt - har heller ikke hatt tid. Men nå er jeg vel hjemme i Norge igjen etter et lengre utenlandsopphold, eksamen er vel overstått og det er ferie! ;) ...og ferie betyr tid...

Men kanskje jeg skal fortelle litt om oss?!

Jeg er 23 år, opprinnelig fra Oslo, men bosatt på sørlandet der jeg studerersykepleie på siste året. Og så er jeg jo forlovet da, med min herlige Golli :hjerte: Han er også 23 år, men fra Kristiansand og yrkesutdannet tømrer.

Vi møttes første gang 7. mars 2000, og har så og si vært sammen siden - altså i snart 5 år. Vi forlovet oss allerede sommeren etter, 6. juli 2001 - enda jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle forlove meg tidlig! *ler* Sånn kan det altså gå...