Gå til innhold

Den store depresjonstråden


dillyduzit

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater livet mitt pga kvinner er så kravstore til penis. Ikke skal vi ha normal (det er for liten), ikke kan vi ha hår på beina, og er mann uheldig og har mistet håret på hode er det også ikke godt nok :(

Anonymkode: b0607...2d7

Det er vel en stor del av grunnen til at jeg hater livet mitt også. Utrolig kjedelig at man er dømt til et liv i ensomhet pga kroppen man er født med.

Anonymkode: d648d...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"All I was, is gone now and sorrow is all I feel" 

Sangen går på repeat. Alt er mørkt. Det vil ikke bli bedre. Jeg har sagt det lenge. Det føles som om siste dråpen har falt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isolasjon er forferdelig. De få som vet jeg sliter, gir tydeligvis faen. Det føles som om jeg aldri kommer til å snakke med noen igjen.

Og enda flere enn jeg visste om, bor sammen i kollektiv og gjør morsomme ting i isolasjon som de legger ut på face...

Anonymkode: aa398...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig langt nede. Synes samfunnet og folk er så kyniske og usympatiske. Stoler ikke på noen. Hva er kjærlighet og vennskap igjen? Hvordan er det å ikke bli stabbet og sviktet? Hvorfor vil folk hverandre så mye vondt? Hvorfor kan vi ikke ta bedre vare på hverandre? Hvilken rett har man til å rakke ned på andre uten grunn? Etter jeg flyttet tilbake til Norge føler jeg bare på en stor tomhet og sorg igjen. Man blir hundset, trakassert og du er ikke bra nok for noen og alle prøver å forandre deg. Er så lei. Vil til utlandet, men det er stengt. Klarer ikke å være i denne byen eller nabobyen, dere aner ikke hvor jævlige folk er her. Hvor mye traumer og møk man må ha tatt fra folk. Håper på karma. Kan nesten ikke dele noe på nettet heller, her vil folk bare dra en ned og jeg får bare dritt her på kg. Det er mye pyton folk her og tapere. Verre enn noe annet nettsamfunn. Også kommer kommentarfeltet til vg på 2 plass. Spiller ingen rolle om man tar initiativ og er hyggelig. Får bare dritt tilbake. Må folk være så forbanna kjipe når man sliter? Og spesielt familie og når en venn du har hatt i mange år bare driter plutselig i deg som om du ikke eksisterer eller er verdt noe lenger. Etter han ble sammen med den teite dama si. Det vennskapet var visst ikke så bunnsolid allikevel. Det skjer gang på gang. Er lei av at folk kaller meg bestevenn eller er glade i meg osv. Når de bare dropper meg så lett hver gang. Håper de selv ender opp helt alene og får kjenne den samme smerten og skammen selv. De er så onde og patetiske. Ynkelige og svake.

Anonymkode: 4e101...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått bekreftet ting jeg egentlig hadde følelse av. Ingen liker meg. Pappa vil helst ikke ha noe med meg å gjøre i utgangspunktet, spesielt ikke i denne tiden. Har fortalt ham hvor vanskelig denne tiden er for meg siden jeg ikke får treffe barnet mitt. Likevel ringer han ikke for oppdatering. 

Eksens familie prøver å holde meg unna barnet mitt. Har ikke fått sett h*n på over 2 uker. Jeg har spurt om å få komme på besøk for å treffe barnet, men nei, de synes jeg er slitsom å ha rundt seg. 

Jeg har nesten ikke sovet de siste to ukene. Jeg har grått hele tiden. Jeg har det faktisk så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke dette. All oppfølging går til helvete pga corona, jeg er fysisk svekket så får ikke trent. Jeg er helt isolert og hver dag er et mareritt. Jeg har ikke noe håp, og uten håp, hvordan skal jeg kjempe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Purple_Pixiedust skrev:

Jeg orker ikke dette. All oppfølging går til helvete pga corona, jeg er fysisk svekket så får ikke trent. Jeg er helt isolert og hver dag er et mareritt. Jeg har ikke noe håp, og uten håp, hvordan skal jeg kjempe?

Du er ikke alene. Sender deg en klem❤️

Anonymkode: 64139...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene. Sender deg en klem❤️

Anonymkode: 64139...abe

Takk. ❤ Vært mange, mange tårer i dag. Håper det er nok for i dag, men alt får meg til å gråte nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coronaen tærer på mange, og hjelpeapparatet svikter!

Anonymkode: 4faac...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Purple_Pixiedust skrev:

Takk. ❤ Vært mange, mange tårer i dag. Håper det er nok for i dag, men alt får meg til å gråte nå. 

Samme her. Gråt litt i går jeg også, flere ganger. Denne situasjonen vi befinner oss i nå, gjør ikke bedre men VI skal holde ut. 🌺

Anonymkode: 64139...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Gråt litt i går jeg også, flere ganger. Denne situasjonen vi befinner oss i nå, gjør ikke bedre men VI skal holde ut. 🌺

Anonymkode: 64139...abe

Jeg prøver, men jeg har fucket det til ut av dimensjoner. Det kan ødelegge samværet med barna mine. Så jeg gråter fra morgen til kveld. Jeg har tatt meg sammen fra det jeg gjorde som kan ødelegge alt, men jeg er redd det er for sent. Så det er ikke bare det å ikke ha oppfølging (som førte meg ut i det uføret igjen i noen dager), det er en enorm angst for å miste det kjæreste jeg har. Som jeg bare ser annen hver helg fordi jeg er så syk...Jeg knekker helt hvis jeg mister de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev:

Jeg prøver, men jeg har fucket det til ut av dimensjoner. Det kan ødelegge samværet med barna mine. Så jeg gråter fra morgen til kveld. Jeg har tatt meg sammen fra det jeg gjorde som kan ødelegge alt, men jeg er redd det er for sent. Så det er ikke bare det å ikke ha oppfølging (som førte meg ut i det uføret igjen i noen dager), det er en enorm angst for å miste det kjæreste jeg har. Som jeg bare ser annen hver helg fordi jeg er så syk...Jeg knekker helt hvis jeg mister de. 

Jeg skal ikke si at du må prøve å tenke positivt og heller ikke si at du skal ta deg sammen. Men jeg kan si at jeg forstår deg og vet hvordan du føler det. Ta en dag av gangen og prøv å slapp av litt. Jeg vet at det ikke er lett å gjøre det og jeg vet at man tenker det verste, bare negative tanker men det vil gå over når du prøver å ikke anstrenge deg. 

Jeg har gått til psykolog i komunen og nå går jeg ikke lenger, pga denne situasjonen. Men hun har sagt til meg at jeg kan ringe henne når jeg trenger å snakke med noen. Har ikke du også noe sånt? At du kan ringe din behandler? Jeg har ikke ringt enda, fordi jeg er usikker på om det vil hjelpe meg eller ikke men det hjelper litt å vite at jeg kan ringe hvis jeg trenger det.

Anonymkode: 64139...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke si at du må prøve å tenke positivt og heller ikke si at du skal ta deg sammen. Men jeg kan si at jeg forstår deg og vet hvordan du føler det. Ta en dag av gangen og prøv å slapp av litt. Jeg vet at det ikke er lett å gjøre det og jeg vet at man tenker det verste, bare negative tanker men det vil gå over når du prøver å ikke anstrenge deg. 

Jeg har gått til psykolog i komunen og nå går jeg ikke lenger, pga denne situasjonen. Men hun har sagt til meg at jeg kan ringe henne når jeg trenger å snakke med noen. Har ikke du også noe sånt? At du kan ringe din behandler? Jeg har ikke ringt enda, fordi jeg er usikker på om det vil hjelpe meg eller ikke men det hjelper litt å vite at jeg kan ringe hvis jeg trenger det.

Anonymkode: 64139...abe

Jeg forsøker å ikke tenke det verste, men det er en reell og stor sjanse for at det verste vil skje, så det er virkelig altoppslukende. Jeg klarer ikke gi slipp på det. 

Jeg skal ringe min behandler i morgen. Fortelle hva som har skjedd, hvilke tiltak jeg har gjort for at det aldri vil skje igjen og hvor ufattelig redd jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Purple_Pixiedust skrev:

Jeg forsøker å ikke tenke det verste, men det er en reell og stor sjanse for at det verste vil skje, så det er virkelig altoppslukende. Jeg klarer ikke gi slipp på det. 

Jeg skal ringe min behandler i morgen. Fortelle hva som har skjedd, hvilke tiltak jeg har gjort for at det aldri vil skje igjen og hvor ufattelig redd jeg er. 

Bra! Gjør det! Det vil hjelpe på litt. Og uansett, jeg snakker av min egen erfaring, hjelper det å snakke med noen du stoler på, altså åpne deg for det du sliter med akuratt nå. Det pleier å hjelpe meg. Masse lykke til❤️

Anonymkode: 64139...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra! Gjør det! Det vil hjelpe på litt. Og uansett, jeg snakker av min egen erfaring, hjelper det å snakke med noen du stoler på, altså åpne deg for det du sliter med akuratt nå. Det pleier å hjelpe meg. Masse lykke til❤️

Anonymkode: 64139...abe

Takk. Ja jeg snakker mye med både mamma, pappa og en venninne. Men jeg trenger behandleren min nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har noen fysiske plager som har vært tilstede i snart et år og det har bare blitt verre... jeg bruker covid-19 som unnskyldning til å ikke dra til fastlegen. Jeg er hele 7 mnd på overtid, det vil si det er 10 mnd siden jeg tok b12 sprøyte sist, jeg har løyet og sagt til familien at jeg har 0 igjen, fakta er, jeg har 3 av 5 sprøyter igjen. B12 mangel gir meg ekstrem depresjon, altså jeg har depresjon fra før, men b12 mangel gjør det hakket verre og gir også litt verre selvmordstanker. 

Fakta er. 
Jeg vil ikke ta sprøyten og jeg vil ikke dra til legen. Fordi jeg håper jeg har kreft eller at jeg skal bli så deprimert at jeg kaster meg selv fra en bro uten å tenke meg om og endelig slipper fri fra dette forbannade dritt livet. 

Så vet du det. 

Anonymkode: 79f48...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å havne i en dyp depresjon om coronaviruset skal herje i flere måneder/år, kjenner jeg er på vei nedover. 
3 uker hjemme med barn tar knekken på meg, jeg er alene og har ingen hjelp. 
 

Har hatt stabil psyke i årevis etter noen år i psykiatrien som tenåring, nå som godt voksen kommer det tilbake igjen. 

Anonymkode: 3cdb6...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen fysiske plager som har vært tilstede i snart et år og det har bare blitt verre... jeg bruker covid-19 som unnskyldning til å ikke dra til fastlegen. Jeg er hele 7 mnd på overtid, det vil si det er 10 mnd siden jeg tok b12 sprøyte sist, jeg har løyet og sagt til familien at jeg har 0 igjen, fakta er, jeg har 3 av 5 sprøyter igjen. B12 mangel gir meg ekstrem depresjon, altså jeg har depresjon fra før, men b12 mangel gjør det hakket verre og gir også litt verre selvmordstanker. 

Fakta er. 
Jeg vil ikke ta sprøyten og jeg vil ikke dra til legen. Fordi jeg håper jeg har kreft eller at jeg skal bli så deprimert at jeg kaster meg selv fra en bro uten å tenke meg om og endelig slipper fri fra dette forbannade dritt livet. 

Så vet du det. 

Anonymkode: 79f48...0ca

❤ 

Ord blir bare tomme. Det er vondt å lese hvor vondt du har det. Jeg håper på en tid som kan bli bedre for deg. Og jeg håper du oppsøker legen din. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe som tok vekk bare litt av smerten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å havne i en dyp depresjon om coronaviruset skal herje i flere måneder/år, kjenner jeg er på vei nedover. 
3 uker hjemme med barn tar knekken på meg, jeg er alene og har ingen hjelp. 
 

Har hatt stabil psyke i årevis etter noen år i psykiatrien som tenåring, nå som godt voksen 

På 29.3.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å havne i en dyp depresjon om coronaviruset skal herje i flere måneder/år, kjenner jeg er på vei nedover. 
3 uker hjemme med barn tar knekken på meg, jeg er alene og har ingen hjelp. 
 

Har hatt stabil psyke i årevis etter noen år i psykiatrien som tenåring, nå som godt voksen kommer det tilbake igjen. 

Anonymkode: 3cdb6...8ad

 

Hva skjer hvis du blir syk  når du har ingen til å hjelpe deg med barna ????

Anonymkode: 4faac...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...