Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
17 minutter siden, scrabble skrev:

http://annebrith.blogg.no/1453105001_tankefull_helg.html

 

hva er det med disse innleggene fra de som gikk pristomme hjem? Jeg går utfra at hverken AB eller Anna R har tenkt å stille til vixen  til neste år - etter disse ytingene. Om så likevel, håper jeg noen drar frem diss innleggene

Skjønte ikke helt poenget hennes i dette innlegget. Først skrive hun halve innlegget om hennes betraktninger vedrørende det å bli tatt bilde av med reklame som bakgrunn, pluss den mye omtalte parfymen de kunne ta av som var reklame for deretter på slutten å bruke en tydelig del av innlegget som "takk til" der hun nevner 5-10 stk (det tolker jeg som reklame). :rolleyes:

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, scrabble skrev:

http://annebrith.blogg.no/1453105001_tankefull_helg.html

 

hva er det med disse innleggene fra de som gikk pristomme hjem? Jeg går utfra at hverken AB eller Anna R har tenkt å stille til vixen  til neste år - etter disse ytingene. Om så likevel, håper jeg noen drar frem diss innleggene

Sophie elise kritiserte også vixen i fjor da hu ikke vant, så det er tydeligvis det man skal gjøre...:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det innlegget nå ( har ikke vært inne på bloggen før). Er hu alltid så dramatisk i skrivemåten?? Minner om en sånn allers-roman/leserinnlegg:fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Jeg reagerte på det hun skrev om maten, at hun ville ta med seg all maten for å fø henne og ungene. Altså, hun tjener mye mye mer enn de fleste andre alenemødre. Er det et eller annet dårlig forsøk på å nærme seg leserne sine, slik at de kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pizzaface

Mitt inntrykk er at hun bruker det at hun ikke fikk noen pris til å vise hvor ydmyk og takknemlig hun er. All denne rikdommen, liksom. Det var en ganske annen tone hun tok da hun skulle ha noen til å sponse gratisbil for noen måneder siden. Alt virker så beregnet fra den kanten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mye ettertanke over hvor grusomt hele arrangementet egentlig kanskje muligens er..... var nok det nok :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker rett og slett ikke den de dramatiske skrivestilen

hun skriver som om hver daf er hennes siste

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun skal vise puppene,  jeg.  Visste ikke at man trente på seg fine pupper av å gå tur, men.. Blir spennende å se!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiognei skrev:

Synes hun skal vise puppene,  jeg.  Visste ikke at man trente på seg fine pupper av å gå tur, men.. Blir spennende å se!

Mulig det er nugattien fra dagens innlegg som legger seg der

forøvrig er den kransen gått på Fb i snart ett år - men det fremstår som at hun har kommet på dette selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Blåser en lang marsj i utseende til dama eller hvor gammal hun er, men det som bekymrer meg er den åpenbare delingen av absolutt alt. Skal ingenting være privat? Man kan da lage blogg uten å brette livet sitt ut eller flashe seg til de grader. Når man er 40 ++ så virker man bare enda mer desperat etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Blåser en lang marsj i utseende til dama eller hvor gammal hun er, men det som bekymrer meg er den åpenbare delingen av absolutt alt. Skal ingenting være privat? Man kan da lage blogg uten å brette livet sitt ut eller flashe seg til de grader. Når man er 40 ++ så virker man bare enda mer desperat etter oppmerksomhet.

Det er nettopp det. Det er jo ingen matblogg lenger... 1 matinnlegg - 10 private - 10 på topp mine beste oppskrifter - 20 private. Drama overskrifter som jeg forbinder med de cheezy sidene "hun trodde ikke det på det, da hun sendte meldingen..." Det er som at bakeinnleggene hennes skulle hatt "Ungene mente kransen smakte drit, gjorde den det?" 

Midtlivskrise...? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Blåser en lang marsj i utseende til dama eller hvor gammal hun er, men det som bekymrer meg er den åpenbare delingen av absolutt alt. Skal ingenting være privat? Man kan da lage blogg uten å brette livet sitt ut eller flashe seg til de grader. Når man er 40 ++ så virker man bare enda mer desperat etter oppmerksomhet.

Enig! Det er såvidt jeg vet ingen som har bedt om å få se er bilde av henne i undertøyet, men det MÅ hun bare vise fram. Hva med å ha såpass tro på seg selv at hun ignorerer usaklige utspill om at hun ser gammel ut? Hele verden trenger faktisk ikke å vite at kroppen hennes ser fin ut. Ha selvtillit nok til å beholde klærne på!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, scrabble skrev:

Det er nettopp det. Det er jo ingen matblogg lenger... 1 matinnlegg - 10 private - 10 på topp mine beste oppskrifter - 20 private. Drama overskrifter som jeg forbinder med de cheezy sidene "hun trodde ikke det på det, da hun sendte meldingen..." Det er som at bakeinnleggene hennes skulle hatt "Ungene mente kransen smakte drit, gjorde den det?" 

Midtlivskrise...? 

Men om denne bloggen er så ille,må man da lese den?  Finnes jo mange andre matblogger som er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...