Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Hun var jo nesten på topp på blogglisten igjen i helgen - og jeg er temmelig sikker på at det var fordi hun hadde et supert innlegg om det hun kan aller best - nemlig baking. Hun hadde laget none helt lekre fastelavnsboller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 8.2.2016 at 9.57, baremeg89 skrev:

Eh, - 8kg på 6 uker på en allerede slank kropp?! ..  

8 kg på en så slank kropp burde være veldig synlig. Helt ærlig så ser jeg ingen forskjell...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sol79 skrev:

Du ser det jo i ansiktet hennes. Hun har jo ikke noe fett på kroppen.

Med all respekt å melde, tror jeg ikke at hun har slanket seg 8 kg ansiktsfett;-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dårlig av hele bloggen - sluttet å lese. Desverre dukker den i feeden av og til, fordi andre leser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fotballfluen skrev:

Med all respekt å melde, tror jeg ikke at hun har slanket seg 8 kg ansiktsfett;-)

Misforstår du med vilje eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sol79 skrev:

Misforstår du med vilje eller?

Nei, jeg forsøkte å være morsom, derav ;-) smileyen. Jeg trodde at det var åpenlyst at det var en spøk mtp at ingen har 8 kg ansiktsfett:p 

Men igjen; jeg ser ikke forskjell, ikke i ansiktet heller. Hun har aldri sett rund ut i fjeset etter min mening.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fotballfluen skrev:

Nei, jeg forsøkte å være morsom, derav ;-) smileyen. Jeg trodde at det var åpenlyst at det var en spøk mtp at ingen har 8 kg ansiktsfett:p 

Men igjen; jeg ser ikke forskjell, ikke i ansiktet heller. Hun har aldri sett rund ut i fjeset etter min mening.

Men hva søren! Skaff deg ditt eget navn. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fotballflue skrev:

Men hva søren! Skaff deg ditt eget navn. 

Jeg skaffet meg et navn, nicket var ledig. Beklager at jeg ikke sjekket alle nickene til alle brukerne på forumet først.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg reagerer litt på måten hun på bloggen konstant snakker om penger og hvor lite de har/hadde. Også da Vixen innlegget hvor hun skrev om at "maten var nok til å fø hennes barn i en mnd" - veldig dramatisk og stakkarslig..

Men på snap derimot! Ny Armani skjorte til sønnen, hvor hun faktisk snappet kleslappen sånn at alle skulle få se at det var Armani og dette er dyrt og gosh a meg. Shopping og personlig luksus hele veien! 

Føler det blir litt som å tigge med Gucci veske.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whow, hele to bakeinnlegg på rappen. Og en klar overvekt av dette kontra kvasifilosofisk svada og familiebilder i det siste. Da blir det kanskje til at jeg holder ut med Anne-Brith litt til. Kanskje hun har skjønt at klikk og inntekter avhenger av det hun er god på? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
26 minutter siden, Trosten skrev:

Whow, hele to bakeinnlegg på rappen. Og en klar overvekt av dette kontra kvasifilosofisk svada og familiebilder i det siste. Da blir det kanskje til at jeg holder ut med Anne-Brith litt til. Kanskje hun har skjønt at klikk og inntekter avhenger av det hun er god på? 

Hvis man skal se på antall kommentarer på henholdsvis personlige innlegg og bakeinnlegg så ville jeg ikke satset pengene mine på det. Men man kan jo håpe at avtalen med Anti er av en slik art at hun ikke er så avhengig av klikk. Bloggen fikk mange lesere da hun begynte å blogge om privatlivet så hvis klikk fortsatt har betydning så vil nok de pushes ut med jevne mellomrom. 

Bakekursene hun skal begynne med kan jo være et tegn på at hun vil prøve å få flere bein å stå på. Time will tell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, CecilieX skrev:

Bloggen fikk mange lesere da hun begynte å blogge om privatlivet så hvis klikk fortsatt har betydning så vil nok de pushes ut med jevne mellomrom. 

Stemmer, men de siste ukene har hun falt som en stein på statistikken. Så fikk hun en boost rundt fastelavn, som noen pekte på. Det tipper jeg var gamle lesere og følgere som sjekket sin bakeguru. Dermed ser hun at det er dette hun kan og dette som selger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, February 10, 2016 at 18.14, Fotballfluen skrev:

Nei, jeg forsøkte å være morsom, derav ;-) smileyen. Jeg trodde at det var åpenlyst at det var en spøk mtp at ingen har 8 kg ansiktsfett:p 

Men igjen; jeg ser ikke forskjell, ikke i ansiktet heller. Hun har aldri sett rund ut i fjeset etter min mening.

Nei, hun er om mulig enda magrere. Jeg tror hun hadde sett bedre ut (og yngre) om hun hadde hatt litt fett på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
19 timer siden, Trosten skrev:

Stemmer, men de siste ukene har hun falt som en stein på statistikken. Så fikk hun en boost rundt fastelavn, som noen pekte på. Det tipper jeg var gamle lesere og følgere som sjekket sin bakeguru. Dermed ser hun at det er dette hun kan og dette som selger. 

Jeg har en hypotese som tilsier at antall klikk går i været ved personlige innlegg. Jeg har derfor prøvd å lage statistikk i dag, og sammenliknet lesertall med type innlegg. Det gav ikke noe klart svar, fordi hun i snitt lager 3 innlegg pr dag, en mix av bakeinnlegg og personlige innlegg. Det eneste jeg kan se er at hun i går lå mye lavere enn de andre dagene denne uka. Det som utmerker seg er at hun ikke hadde noen lokkeoverskrift i går, det hadde hun de andre dagene. Så blir det spennende å se hva som blir resultatet for i dag, med det smakløse lokkeinnlegget om skoleballet. Hypotesen er at statistikken vil vise at mange har klikket seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Trosten skrev:

Stemmer, men de siste ukene har hun falt som en stein på statistikken. Så fikk hun en boost rundt fastelavn, som noen pekte på. Det tipper jeg var gamle lesere og følgere som sjekket sin bakeguru. Dermed ser hun at det er dette hun kan og dette som selger. 

Det kan ikke ha noe med konkurransen som var i samarbeid med Tilbords? Ser det er over 1000 delinger på Facebook, flere av mine venner som likte og delte. Hun fikk også publisitet på Nettavisen og RB.no (lokalavisen) pga følgere på Snap som sendte inn masse bilder av sine fastelavensboller. Vil tro at disse to hendelsene er en av grunnene til økning av lesere den perioden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun virkelig bake? Smaker det godt, ikke bare ser godt ut? Bør jeg prøve en oppskrift?
NB; Jeg må gjøre oppskriften glutenfri om den inneholder mye hveteprotein :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Cornucopia skrev:

Kan hun virkelig bake? Smaker det godt, ikke bare ser godt ut? Bør jeg prøve en oppskrift?
NB; Jeg må gjøre oppskriften glutenfri om den inneholder mye hveteprotein :)

Hun kom jo til finalen i Hele Norge Baker, så den prisbelønte konditoren Pascal Dupuy og Åpent Bakeri-gründeren Øyvind Lofthus mener hvert fall at hun kan det ☺

Endret av Ultiva
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...