Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Den 31.12.2015 at 19.47, Asti skrev:

Jeg tok skjermbilde av innlegget - http://annebrith.blogg.no/1451583652_hvem_hadde_trodd_det.html:

Anbefaler folk å heller poste kommentarer her i tråden, fremfor å legge noe som helst igjen hos henne hvis planen er å oute kritikere (hun har ikke hittil klart å skille mellom kritikere og hatere, så man kan ikke forvente at det plutselig skal skje i 2016). 

Å herregud jeg blir flau, godt voksne kvinnfolket som tror hun er i 20 årene? Å jeg rødmer skikkelig!

Endret av Titan
Regulerte meg selv :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg hadde tjent et sekssifret beløp i måneden skulle dere alle fått hatet meg alt dere ville, jeg skulle badet i penger, dratt på luksusferier så kunne alle sitte der å hate. Hun kan spare seg for det der fjortissutteret sitt. Det er flaut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Burde linkes til henne i en kommentar på bloggen. For en oppmerksomhetssyk dame. Ingen som får nok oppmerksomhet ellers av mann og barn oppfører seg sånn, så livet er nok ikke en dans på roser. Knekkebrøddiett når du har noen kosekilo å gå ned? Kun for å forsøke å lage en "storm", som aldri kom. 

 

Hva skal hun finne på nå da? Den dagen det virkelig skjer noe alvorlig klarer hun vel ikke skrive noe fordi hun skriver om en brukket negl som en bilulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Næmmen se her. Dama er med på et hjørne.

http://www.nrk.no/kultur/_-mange-gidder-ikke-sette-seg-inn-i-reglene-1.12747802

 

Noen som har oversikt om dette stemmer, eller ei? (annebrith er kanskje ikke den verste i klassen på akkurat dette?)

Nei, hun er ikke den verste i klassen nå. Det er mye jeg er kritisk til ved denne bloggen, men det skal Anne Brith ha: Hun har blitt en av de bedre mht. merking. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun på god morgen norge.... Hun skal ha creds for å si at markedsføringsloven er veldig tydelig og at det skal merkes på alle sosial medier når man drar leserne inn på bloggen til et betalt innlegg. Tommel opp for det. Her har CBE, og mange fler noe å lære!

Endret av Bootybuilder
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er synd er at bloggen som før handlet om mat og oppskrifter (hun ligger vel under kategorien mat på side2?) handler mindre og mindre om det. Mer og mer mote, barn, familie, forhold, fortid og med slike teite overskrifter "Tror du jeg trodde mine øyne da jeg så dette?" .... osv... hun ble ikke med til United for å unngå klikkpress +++ skrev hun i bloggen, før hun flyttet. Men hva er side2 da? Der er det vel minst like mye press og markedsføring? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får (fremdeles) helt fnatt av de grimasene hennes, men jeg klarer ikke å unfollowe. :P

I dag var det flere varianter så langt, med morratryne, med pushup etc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De grimasene er jo helt merkelige, hva er poenget med å lage sitronfjes hele tiden? Uff, nei, jeg blir litt satt ut over hvor lite filter hun faktisk har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste bloggen første gang i dag, og skjønner dessverre ikke greia med ansiktsuttrykket hun har på alle bildene...?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verken sett henne på Hele Norge baker eller lest bloggen hennes, men jeg har kommet over ansiktet hennes et par ganger. Jeg er helt sjokkert over alderen hennes. Jeg ville trodd at hun var på alder med moren min som er 60 år. At hun er 20 år yngre er merkverdig. Oppførselen hennes er derimot i den helt andre skalaen, så mulig hun prøver å kompensere med dette. Spesielt er det hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tekstene hennes ser ut som en handleliste. Det er nesten umulig å lese. 

Endret av Trosten
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns innleggene hennes blir mer og mer slitsomme. Har mine tanker om dette Falcken-innlegget også. 

 

Jeg skjønner at hun tydeligvis tror hun ser bedre ut med denne 'nye' posen sin?  Men det ser bare fryktelig teit ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Uskyldenselv skrev:

Jeg ble også sjokka over at hun ikke var eldre.. Synes hun ser sliten ut. Men med 4 barn er det kanskje ikke så rart.. Så henne på bloggen til CBE, de to har sikkert mye til felles :P Dele tips om hvordan å få en lavest mulig vekt, ikke akkurat et godt forbilde for barna eller lesere. 

Jeg følger en blogg med 4 barnsmamma, Mediakaos. Hun lager da grimaser, står i push up bh, reklamerer for snapchat i hver melding - eller lager dramatiske overskrifter. Det finnes mange 4barns mødre, som jeg syns kvalifiserer mye mer for en plass i rampelyset med "realistiske" liv, enn denne bloggeren - og mange andre mat og livsstilsbloggere. Mange av de ser ut som den alderen de er også :P 

Man kan si mye om Passion4baking damen, men hun blogger iallfall fortsatt om MAT, og ikke "10 på topp hva jeg gjorde før"..... slutta å følge AB som matblogg (for det syns jeg faktisk ikke hun kvalifiserer til lenger.. )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...