Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, neiognei skrev:

Det blir mer og mer tydelig at dette "Stakars meg, jeg ble så dårlig fremstilt i Hele Norge baker" innlegget hennes, som jeg faktisk trodde på, bare var svada. Det er sånn hun liker å fremstille det hele tiden, ser jeg. Alltid offeret.

Hvordan var det hun ble fremstilt der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hvordan var det hun ble fremstilt der?

Det lurer jeg også på. Så ikke programmet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Francis skrev:

Jeg er 100 % sikker på at hun ikke publiserer alle kritiske kommentarer, selv om de ikke inneholder verken hets eller er trollete. 

Det tror jeg aldri hun har benektet heller. Eller hun har vel gjort det motsatte......bekreftet at hun styrer det som hun vil :)

Mener hun har skrevet noe sånt som at "dette er mitt kommentarfelt - og jeg velger hva jeg vil godkjenne og publisere i det og tåler du ikke det - så gå ett annet sted". (Ikke ordrett ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, *Emma* skrev:

Det tror jeg aldri hun har benektet heller. Eller hun har vel gjort det motsatte......bekreftet at hun styrer det som hun vil :)

Mener hun har skrevet noe sånt som at "dette er mitt kommentarfelt - og jeg velger hva jeg vil godkjenne og publisere i det og tåler du ikke det - så gå ett annet sted". (Ikke ordrett ;) )

Synes det er helt utrolig at hun er så gammel som hun er med tanke på den oppførselen hun viser og hvor liten moden hun fremstiller seg selv. Fremstillingen TV3 hadde av henne var helt rett - not very Nice. Og denne fan-klubben hun har må jo være hjernevaska som kjøper denne offerrollen hennes til stadighet! Og det er jo merkelig at denne dosnappen plutselig ikke eksisterer. Stakkars barn, håper mora våkner opp og verner om privatlivet deres en dag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22. desember 2015 at 15.50, Sol79 skrev:

Men hva er greia med munnen? Hvorfor alle grimasene på snappene, Anne Brith?

 Jeg skjønner liksom ikke..?

Endret av mini-mio
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.12.2015 at 10.01, Bergensia skrev:

Denne kommentaren fra AB i SoMe-gruppa når KG ble diskutert i går

http://imgur.com/ePlV6N2 (skjermdump)

"Innlegg om dette kommer over nyttår", nok en lokke-setning. Og nå har jeg lest en del her og har ikke sett noe hets, kun kritikk på det faktum at hun bruker barna - særlig det at hun brukte sønnens nyreskade til å over tid få det til å høres ut som om sønnen var døden nær for så å skrive hva det var. Og folkbryr seg hva som skjermed barn. Når leserne hennes blir bekymret for en guttde  har sett mye av gjennom bloggen holder på å dø så blir man engasjert og man blir sint når det viser seg at hun (hans egen mor) overdrev det hele for å oppfotdre til klikk på bloggen sin. Noe jeg også mener er fullstendig uhørt at en mor  gjør!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så pinlig.. Solo-show fra AB om hva hun har lært og ikke lært på Snapchat. Orket ikke se hele men alt er sagt med duckface

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme gamle drit-kjipe leksa.. Alle som ikke messer heia-heia-Anne-Brith, er onde og fæle. Ondskapsfulle, fylt av ond gift. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er altså så ufattelig umoden at jeg har ikke ord. Det går virkelig ikke an å drive på slik hun gjør. At hun ikke klarer å ta det innover seg at de som skriver noe som ikke er i retningen "vi lovpriser annebrith" er stort sett konstruktiv kritikk er helt utrolig! Og sånn som hun svarer de som kommer med konstruktive tilbakemeldinger er helt utrolig! Det er så barnslig oppførsel at det skulle ikke vært mulig av en så godt voksen dame. Her har hun MYE å lære av yngre bloggere. Kanskje kan hun få tips av CBE på hvordan hun skal takle konstruktive tilbakemeldinger, for hun går Annebrith en høy gang! Netthets er aldri greit, men denne dama vet ikke forskjellen på netthets og konstruktiv kritikk. Hun må regne med tilbakemeldinger når hun utleverer seg sånn, melker ting på den måten hun gjør og overeksponerer barna sine. Liker hun det ikke - nei så slutt å hold på sånn da! Sett litt grenser for hva som er ok å utlevere. Penger er ikke alt. Og AnneBrith: jeg håper du en gang kan svare kritikeren dine på en skikkelig måte, enn å skrive så umodne og barnslige svar som du gjør. Du taper ansikt på det. Kjør heller debatt. Såpass må du tåle om du skal holde på slik du gjør. God bedring.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja... Nå kan ingen skrive noe negativt fordi hun ble litt lam en dag. Sikkert skummelt det, men hun fikk heldigvis til både og snappe og blogge. 

 

Kjenner det begynner å bli litt irriterende. 

 

Hun skal kutte kontakten med folk i virkeligheten også. Ja, da blir det vel snart relativt ensomt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG BLE LAM I HALVE SIDEN.. LESE HVA SOM SKJEDDE PÅ JULAFTEN? KLIKK HER -----> 

Nå var jeg så dum og klikket meg inn og det står jo INGENTING om hva som skjedde? jojo, står jo at hun følte seg lam i halve siden og at det hele var over på noen sekunder (?). Men det står ingenting om hva som var årsaken? 

Men uansett bra hun fikk tid til å snappe og blogge litt da :-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...