Snaskesnusken Skrevet 27. oktober 2018 #15341 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Asti skrev: Sitat fra https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/27/anmeldelse-elsk-meg-av-sophie-elise/ "Hun klarer tydeligvis ikke å ta kritikk og hun skjønner ikke at det som har kommet frem den siste tiden, krever en unnskyldning fra henne. Det er ikke hets og sjikane, det er beviser på hvordan hun turer frem og behandler mennesker som kommer med kritikk av Anne Brith AS. Folk er rystet. Hun velger heller å spille offer, noe som er en skuffende og barnslig oppførsel." Jeg forventet ikke noe revolusjonerende fra den kanten med tanke på bloggerens reaksjon. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 27. oktober 2018 #15342 Del Skrevet 27. oktober 2018 Skjønner ikke at noen kan se på kritikken her inne som mulig latterliggjøring av AB , det må da være lov å komme med krass kritikk av en som henger ut folk offentlig , lyver og driver med juks . Hun er tross alt en middelaldrende dame som må være voksen nok til å be om unnskyldning . 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 27. oktober 2018 #15343 Del Skrevet 27. oktober 2018 På IG har AB fjernet managementet som kontaktperson, man skal kontakte henne direkte. Var ikke hun innom UI, før Egmont? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 27. oktober 2018 #15344 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 29 minutter siden, Emmy_H skrev: Endret 27. oktober 2018 av Maskopi Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 27. oktober 2018 #15345 Del Skrevet 27. oktober 2018 Hun tilhører vel AdSales: http://www.adsales.no/influencers/anne-brith-davidsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #15346 Del Skrevet 27. oktober 2018 25 minutter siden, Emmy_H skrev: På IG har AB fjernet managementet som kontaktperson, man skal kontakte henne direkte. Var ikke hun innom UI, før Egmont? I slettet innlegg fra juni -18 står det at AdSales er managementet til AB - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ASEJi32DlMkJ:www.annebrith.no/2018/06/28/den-nye-jobben-min-2/+&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no Der finner man henne enda: http://www.adsales.no/influencers/anne-brith-davidsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 27. oktober 2018 #15347 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Slettet grunnet svar fra @Asti Endret 27. oktober 2018 av Emmy_H slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 27. oktober 2018 #15348 Del Skrevet 27. oktober 2018 3 minutter siden, Asti skrev: I slettet innlegg fra juni -18 står det at AdSales er managementet til AB - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ASEJi32DlMkJ:www.annebrith.no/2018/06/28/den-nye-jobben-min-2/+&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no Der finner man henne enda: http://www.adsales.no/influencers/anne-brith-davidsen Ahh min feil, da er det jeg som ikke har fulgt godt nok med i svingene 🙃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 27. oktober 2018 #15349 Del Skrevet 27. oktober 2018 Plopp. Dette håper jeg alle bloggere velger å ta lærdom av, ikke minst AB selv - bobla deres er ikke sprekksikker og som man sår, høster man. Sånn er det faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 28. oktober 2018 #15350 Del Skrevet 28. oktober 2018 Har hun fjernet stort sett alt annet enn baking fra bloggen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. oktober 2018 Populært innlegg #15351 Del Skrevet 28. oktober 2018 24 minutter siden, mygga skrev: Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen. Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn. Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her. KG har 96 000 medlemmer - så det blir litt å rette baker for smed å komme innom med pekefingeren og kjefte på et litt ubestemt "dere" her. Jeg er ganske sjokkert over hvordan AB har holdt på - jeg skjønner at hun som alle andre må tjene til livets opphold - men det er ikke greit å lyve, lure og direkte stalke noen som har brukt forbrukermakten sin og sagt på en helt real måte hvorfor hun ikke kjøper produkter AB reklamerer for. Skal man drive en blogg som tjener penger, må man rett og slett følge reglene og plusse på med litt normal folkeskikk. Jeg tror også det er lurt med en runde om barns rettigheter for alle som skriver om livet sitt i SoMe. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 28. oktober 2018 Populært innlegg #15352 Del Skrevet 28. oktober 2018 32 minutter siden, mygga skrev: Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen. Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn. Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her. Jeg råder deg til å lese noen av de 680 sidene før du kommer med helt feil kritikk her ( det må være første bud ) ikke kan du ha fulgt med på bloggen til AB heller . Helt enig i at hvis AB nå slutter å selge barna sine , henge ut folk offentlig , jukse med konkurranser , ja da synes jeg det har blitt gjort en god jobb her inne . 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 28. oktober 2018 #15353 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Til de som synes synd på AB og andre influencere som har tråd her på KG: Hvis belastningen med å få så stort søkelys på de uetiske sidene ved virksomheten deres blir for stor, så har de hele tiden mulighet til å endre på driften. Når det gjelder min deltakelse i AB-tråden, så handler det om å dokumentere og opplyse "grasrota", og derfor har jeg også laget en oversikt over de uetiske sidene ved Annebrith.no: https://imgur.com/a/C4yla, slik at folk raskt kan få innblikk i hva dette handler om. Og det er ikke å rakke ned en person, men om å få frem de negative sidene ved influencer-næringen. Jeg håper trådene på KG kan bidra til at flere og flere forstår at det siste samfunnet trenger er slike negative påvirkere. Tilføyelse: Er noe tull med lenkene i imguren, så jeg legger de ut her: Bruk av barn i sosiale medier: https://imgur.com/a/44f5y Diverse (blant annet henge ut og true folk): https://imgur.com/a/8qFyl Reklame: https://imgur.com/a/wVLXk Endret 28. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 28. oktober 2018 #15354 Del Skrevet 28. oktober 2018 50 minutter siden, mygga skrev: Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen. Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn. Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her. Hvis bloggeren har fjernet innlegg som inneholder usannheter og utlevering av barn, ser jeg det som et stort fremskritt og krysser fingrene for at det vedvarer. Når det gjelder ondskap er jeg søren meg ikke sikker på hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Macronen Skrevet 28. oktober 2018 Populært innlegg #15355 Del Skrevet 28. oktober 2018 9 minutter siden, mygga skrev: Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen. Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn. Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her. Det er ingen vinnere i denne saken, bare en sti av folk som har blitt hengt ut av AB. Hun har lagt ut folk med fullt navn for å ha sett i skattelistene, hun har nektet en mor å få den matkassen hun vant fordi hun ikke ville stille opp i bloggen med bilde og fullt navn å vise sin takknemlighet. Jeg måtte bruke tre måneder og utallige timer med mailing for å få min premie. Hun har hengt ut folk og forsøkt ødelegge deres jobber fordi de stilte et kritisk spørsmål, hun har kneblet tusenvis med blokkeringer fordi de stilte helt enkle spørsmål som: «hvem vant det kameraet?». Hun snusker med merking av reklame, hun stiller opp på halvnakne bilder og tenker kun på grunnene hvorfor hun skal gjøre det, aldri på hvorfor hun IKKE skal gjøre det. Og når hun får kritikk for valgene, tar hun ikke diskusjonen, hun blokkerer oss og kaller oss hatere. Hun har gjort fire barns barndom til en offentlig sirkus. Nei, ingen vant. Det er bare tapere. 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. oktober 2018 #15356 Del Skrevet 28. oktober 2018 53 minutter siden, mygga skrev: Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen. Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn. Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her. Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 28. oktober 2018 Populært innlegg #15357 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. Jeg anbefaler deg å sette deg inn i saken: lese denne tråden, gjerne tråden om bloggerbarna, og ikke minst de siste to innleggene i Blogg om toppbloggere før du uttaler deg. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1013596-bloggerbarna/ https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/19/nar-trollet-kommer-ut-i-lyset/ https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/24/anonyme-kritikere-og-andre-nettroll/ Vær så god. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gulleplutt Skrevet 28. oktober 2018 Populært innlegg #15358 Del Skrevet 28. oktober 2018 5 minutter siden, Carina Maria skrev: Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. Er du virkelig seriøs? 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pod Carsten Skrevet 28. oktober 2018 #15359 Del Skrevet 28. oktober 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Bak et as er det en privat person. Mener du at man ikke kan kritisere et as, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. oktober 2018 #15360 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 38 minutter siden, Carina Maria skrev: Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. Hvorfor bryter du forumsreglene? Det er ikke lov å diskutere privatpersonen bak bloggen. Det blir bare spekulasjoner, da vi kan umulig vite hvordan x er bak bloggen AS. Endret 28. oktober 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg