Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, Asti skrev:

Sitat fra https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/27/anmeldelse-elsk-meg-av-sophie-elise/

"Hun klarer tydeligvis ikke å ta kritikk og hun skjønner ikke at det som har kommet frem den siste tiden, krever en unnskyldning fra henne. Det er ikke hets og sjikane, det er beviser på hvordan hun turer frem og behandler mennesker som kommer med kritikk av Anne Brith AS. Folk er rystet.

Hun velger heller å spille offer, noe som er en skuffende og barnslig oppførsel."

Jeg forventet ikke noe revolusjonerende fra den kanten med tanke på bloggerens reaksjon.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at noen kan se på kritikken her inne som mulig latterliggjøring av AB , det må da være lov å komme med krass kritikk av en som henger ut folk offentlig , lyver og driver med juks . Hun er tross alt en middelaldrende dame som må være voksen nok til å be om unnskyldning . 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Emmy_H skrev:

På IG har AB fjernet managementet som kontaktperson, man skal kontakte henne direkte. Var ikke hun innom UI, før Egmont? 

I slettet innlegg fra juni -18 står det at AdSales er managementet til AB - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ASEJi32DlMkJ:www.annebrith.no/2018/06/28/den-nye-jobben-min-2/+&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no

Der finner man henne enda: http://www.adsales.no/influencers/anne-brith-davidsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Asti skrev:

Ahh min feil, da er det jeg som ikke har fulgt godt nok med i svingene 🙃

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plopp. 

Dette håper jeg alle bloggere velger å ta lærdom av, ikke minst AB selv - bobla deres er ikke sprekksikker og som man sår, høster man.

Sånn er det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som synes synd på AB og andre influencere som har tråd her på KG: Hvis belastningen med å få så stort søkelys på de uetiske sidene ved virksomheten deres blir for stor, så har de hele tiden mulighet til å endre på driften. :) 

Når det gjelder min deltakelse i AB-tråden, så handler det om å dokumentere og opplyse "grasrota", og derfor har jeg også laget en oversikt over de uetiske sidene ved Annebrith.no:  https://imgur.com/a/C4yla, slik at folk raskt kan få innblikk i hva dette handler om.  Og det er ikke å rakke ned en person, men om å få frem de negative sidene ved influencer-næringen. Jeg håper trådene på KG kan bidra til at flere og flere forstår at det siste samfunnet trenger er slike negative påvirkere. 

Tilføyelse: Er noe tull med lenkene i imguren, så jeg legger de ut her:

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, mygga skrev:

Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen.  Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn.  Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her.

Hvis bloggeren har fjernet innlegg som inneholder usannheter og utlevering av barn, ser jeg det som et stort fremskritt og krysser fingrene for at det vedvarer. 

Når det gjelder ondskap er jeg søren meg ikke sikker på hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
53 minutter siden, mygga skrev:

Det ser slik ut og der er vel ganske naturlig. 680 sider med kritikk på kvinneguiden. Kan vel si at dere vant denne krigen.  Nå er det vel pilotfrue og CBE som skal bort? Jeg har fulgt med en stund og jeg er ganske rystet over menneskers ondskap. Vel har AB gjort dumheter men ikke noe menneske fortjener 680 sider med nedrakking. Pilotfrue får også sitt med tåpelige meninger fra kvinneguidens kvinner. Side opp og side ned om hvor galt det var å overlate barnet til mormor i to døgn.  Jeg har lyst til å si: skam dere!! Regner med at dere skriver eder og galle på flere tråder her.

Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Carina Maria skrev:

Takk for at du sa fra og det er på tide at og stå opp for denne stygge trenden med og rakke ned på topp bloggere. Dem unnskylder seg med at det AS dem rakker ned på og ikke privat person. Bak et as er det en privat person. Jeg kjenner ikke så mye til Anne Brith med det jeg har sett på bloggerne er hun morsom. 

Hvorfor bryter du forumsreglene? Det er ikke lov å diskutere privatpersonen bak bloggen. Det blir bare spekulasjoner, da vi kan umulig vite hvordan x er bak bloggen AS. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...