Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

:tristbla:

Sitter her og venter på DrømmePrinsen som jeg ikke har sett på en uke. Har jo faktisk ikke sett ham siden vi fikk leiligheten. Han skulle egentlig lande kl 23:30, men tittet nettopp på sidene til OSL og nå er forventet landing kl 01:30. Jeg som gledet meg sånn til å drikke en kopp te og skravle litt før vi gikk og la oss. Nå må jeg nok bare bite i det sure eple og legge meg alene nok en gang... :roll:

Men, det er ikke mange timene før jeg kan krype inntil bamsen min igjen. :kline:

Skal bli godt å ha ham hjemme igjen! Planlegge leilighet og drømme litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men nå er han vel hjemme? :) Kjenner igjen den sitter-litt-utålmodig-og-venter-på-at-han-endelig-skal-komme-hjem-følelsen. Det tar alltid lengre tid enn jeg tror! Men så er det jo godt når han endelig kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter forresten stor pris på hjelp med kjøkken planleggingen min! :-)

Titter du innom Orkis? Du min lille interiørkonsulent?

Må titte nærmere på kirsebær parkett altså!

Her er jeg, om enn i en annen utgave for anledning besøk i bryllupsforumet! :grine2:

Har vært innom, men vet ikke om jeg kunne bidra med så mye jeg - minner bare veldig om at skuffer og skap kan en aldri få nok av!!!

Kirsebær-parkett finnes jo i både lys, mer rød og mørk...men generelt så har kiresbær-parketten en tendens til å skape en lun atmosfære og er akkurat midt i mellom det helt lyse og det helt mørke! Tipp topp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er morro med oppussing altså. Det er kanskje litt slitsomt mens det står på som værst men så morro det er til slutt når alt er nytt og fint. :tommel:

God helg, Tomias.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Regner du koser deg i armkroken til Drømmemannen. Endelig :kline:

GRATULERER MED NY OG FLOTT BRYLLUPSDATO 4 AUGUST 2007!!! :bryllup:

Og...

GRATULERER MED NY LEILIGHET! :hoppe:

Kjempegøy og spenndende. Når det gjelder gulv i gangen. Har du vurdert de laminatgulvene som ser ut som fliser. De er dritlekre! Ei venninne av meg har lagt det på kjøkkengulvet og det ser akkurat ut som fliser, men mye billigere.

FIkk ikke opp kjøkkenlinken din så har dessverre ikke noe å bidra med der. Store skuffer er ihvertfall kjekt å ha for både matvarer, gryter +++

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann vennen.

Har sendt deg en gmail med link til villaen vi bodde på på Bali. Bare spør om du lurer på noe.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen.

Har sendt deg en gmail med link til villaen vi bodde på på Bali. Bare spør om du lurer på noe.

:klem:

Takk skal du ha snuppelupp! Har tittet litt på det sammen med DrømmePrinsen og det ser unektelig veldig fristende ut! :hjerter_rundt:

Skal nok ikke se bort fra at det er der vi havner på bryllupsreise nei! :-)

Helgen har rett og slett bare flydd. Var på middag hos svigers på fredag og ble over der til lørdag. Dro på besøk til farmoren til DrømmePrinsen på lørdag, hadde ikke sett henne på kjempelenge så det var kjempekoselig!

På lørdag var jeg på Ullevål sammen med en kamerat og fikk med meg landskampen mens DrømmePrinsen (heretter kalt DP?) var på fest. Dagen i dag har rett og slett forsvunnet. Sto opp sent og har bare sløva.

På tirsdag skal vi skrive under kontrakt på den nye leiligheten og det ser ut som vi overtar nøkler allerede den 27. denne måneden! :hoppe:

Vi skal innom IKEA etter kontraktsmøte og titte på kjøkken også. Har søkt om å heve kredittgrensen på IKEA kortet så hvis det går i orden bestiller vi kjøkken i løpet av uka.

Blir nok ikke så veldig my bryllupsprat før vi er i orden i ny leilighet, men da kommer jeg for fullt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere får leiligheten allerede denne mnd! :hoppe:

Skjønner godt at bryllupsplanene må vike for det ja. Kjempegøy å skulle finne ut av kjøkken osv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått godkjent økt kredittgrense på IKEA så da blir det kjøkken kjøp i løpet av uka! :danse:

Gleder meg noe innmari altså! Skal ut på IKEA i morgen og titte så får vi se hva vi blir enige om, jeg og DrømmePrinsen min! Må også prøve å bestemme oss for gulv i løpet av de neste to ukene slik at det er i orden til vi overtar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Blir spennende å se hva slags kjøkken dere ender opp med! Hvilke er det dere tenker på? Vi har Nexus Eik (er det ikke det det heter?) og er veldig fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen med avataren min snupp :kyss:

Spennende med kjøkken og gulv ja. Veldig spent jeg også på hva slags type dere tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj! Er du 2007 brud?? Har du skrevet deg opp på listen vår?

Her må jeg inn å lese, men klarer nok ikke å lese meg gjennom alle sidene idag!

:klem:

Også interiørprat da!!! Jeg ELSKER interiørprat! :ler:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har dere vært i kontraktmøte ikke sant??

Grattis så mye - deilig følelse ikke sant?

Blir spennende å se hva dere neder opp med mht kjøkken.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Er du 2007 brud?? Har du skrevet deg opp på listen vår?

Her må jeg inn å lese, men klarer nok ikke å lese meg gjennom alle sidene i dag!

:klem:

Også interiørprat da!!! Jeg ELSKER interiørprat! :ler:

Så hyggelig med en nytt ansikt i dagboken min!

:klem:

Jeg har nok blitt en 2007 brud til slutt ja!

Skal stikke nesen min innom deg å gjøre meg kjent med dine planer ganske så snart.

Håper du har en fin dag!

:klem:

:klem: til deg og Jane!

I dag har dere vært i kontraktmøte ikke sant??

Grattis så mye - deilig følelse ikke sant?

Blir spennende å se hva dere neder opp med mht kjøkken.

:kose:

I dag har vi både skrevet kontrakt og vært på IKEA og tittet på kjøkken. Ser ut som vi ender opp med Ståt hvit kjøkkeninnredning fra IKEA. Tror det blir veldig bra altså!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...