Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med du P, ikke glad i de håndtakene!

Vi skal ha litt mørkere benkeplater også, synes det blir fint med kontrasten mot de lyse frontene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldinger jenter!

Gleder meg noe så sinnsykt til å ha oppvaskmaskin jeg! :)

Og så gleder jeg meg veldig til å synke ned i det nye badekaret mitt!

Har forresten gjort litt bryllups-relatert i det siste da!

Kjøpte jo litt lekkert papir i Italia så nå har jeg lekt meg litt. Papiret er hvitt med vakker struktur i som jeg altså lage pocketfolds av. Selve invitasjonsteksten vil jeg ha i hvit eller sølvhvit tekst på blå bakgrunn... :klaske: Det er jo ikke bare enkelt å få til, men nå har jeg muligens funnet en løsning... :sjarmor:

Jeg lurer på å bestille stempel med selve invitasjonsteksten på og så bruke sølvhvit stempelpute. Eneste problemet er jo at jeg ikke akkurat kan bestille et stempel for hvert navn som skal puttes i invitasjonene... jeg må med andre ord finne en lur måte å få ordnet navnene på som er fint...noen gode ideer?

Skal prøve å få lagt ut bilder av det jeg har lagd så langt i løpet av uka...

men klok av skade lover jeg ingenting... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekkert kjøkken! Tror det blir enda finere med mørkere benkeplate ja. Jeg er også glad i slike kontraster.

Lurt av deg å ikke love når vi får se det du har laget ja :ler: Men det kan vel fort skje at vi maser litt alikevel... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare la det være en stiplet linje i stempelet, og så skrive inn for hånd med hvit eller sølvfarget penn? Hyggeligere å få navnet sitt skrevet for hånd uansett, synes jeg - så blir det enda litt mer personlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det blir noe i den duren Peony.

Nå har ikke jeg verdens vakrste håndskrift... men jag kan trene litt... evt kan sikkert mamma hjelpe til med den delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få inn namna i invitasjonen ville eg prøvd å kjøpt eit alfabet-sytempel, og stempla dei inn!! Viss ikkje kan du jo droppe namn inni invitasjonen, og heller ha alle namna på konvolutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, eg har kjøpt mitt på ein hobby-butikk i Bergen, dei har ikkje nettside, men både www.kreativ-hobby.no og www.panduro.no har alfabet-stempel, trur eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktsik fått tatt bilder av utsiden av invitasjonene.

gallery_6882_80_75176.gif

gallery_6882_80_89144.gif

Inni skal det altså sannsynligvis være stempel eller embossed teks i hvitt eller sølv på blå metallisk bakgrunn...

All konstruktiv kritikk mottas med takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempestilig, Tomias! Hvilken vei er opp-ned? Sånn at du åpner klaffen oppover eller til siden (hvis du skjønner)? Hvordan skal klaffen festes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være på høykant så klaffen skal åpnes oppover. Har tenkt å feste klaffen med en firkant av samme blå kartong som invtasjonsteksten skal være påsom festes med 3D puter i underkant av klaffen, slik at klaffen kan puttes innunder den... :forvirret: Did that make any sense? På den kommer vi enten til å stemple monogrammet eller kanskje en strek tegning av slottet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...