Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Er bare så ufattelig glad for at jeg endelig et tilbake i bryllupsmodus!

Er godt å ha leilighet i orden og så hjalp det masse å prate budjett og slikt med mannen i dag! Er helt gira igjen jeg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er tilbake for fullt på bryllupsplanet igjen. Deilig å kunne planlegge for "fulllt" kan jeg tro. Kjolene du har sett på er, unnskyld uttrykket, veldig vanlige. Men den siste av dem var den som var finest synes jeg - selvom ingen av dem er helt min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det skjer mye i denne dagboken om dagen. Koselig å lese at du er tilbake i bryllupsmodus igjen. Blir spennende å følge med på deg fremover nå. Slottsbesøk, kjoletitting, budsjettprat, folat og hoppe av i svingen, ny leilighet og nytt kjøkken!!! Mange spennende ting, Tomias. ;)

Ha en fin dag og en riktig god uke!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine kjoler alle tre! Likte best den første (sikkert fordi jeg hadde stroppeløs selv), så den andre, og så den tredje - men alle var flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med tur for å se på slottet!!! :hoppe:

Du må selvsagt skrive et laangt referat og ta en masse bilder mens du er der!!! :erter:

Gøy å se at du er i bryllupsmodus igjen! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Ja her var det litt av hvert som har skjedd i løpet av helgen.

Bra meed bryllupsmodus :danse:

Og spennende med folat og hoppe-av-i-svingen. Vi har også veldig lyst på småttiser, men har funnet ut at vi skal vente til vi har giftet oss. Og da tar vi ikke sjansen på å kutte ut pillene før heller. For akkurat den dagen/natten/neste morgen skal ikke den ubudne tanta få komme på besøk altså! Her i gården skal det være kontroll! :ler2::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Jeg som skulle til å titte innom her og si at du burde få deg en vanlig dagbok i den kule dagbok-blokka...men bare fordi jeg glemmer litt å stikke innom her hos de forlovede... :rodme: -men så ser jeg jo at du er i bryllupsmodus igjen og det er jo bare så bra! :hoppe: Veldig glad på dine vegne snupp! Som Heidi skriver, så blir det spennende å følge med på leilighet, danmarksbesøk, folat osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har kommet deg i bryllupsmodus. Fine alle tre kjolene du la ut linkene til, men jeg mener du hadde en kjolelink /`(fra leeenge siden er det vel nå) som var så veldig fin. Husker du? Husker ikke helt hvordan den så ut lenger jeg, bare at den var knallfin!

Lurt å sette opp spareplan ja! Og fri bar-diskusjonen er det vel ingen grunn til å gå så veldig inn på her... så mange streke meninger... men våre gjester måtte ihvertfall betale for drinkene utenom middagen (+ baileys og cognac til kaffen/kakene). Vi synes det var en kjempefin løsning, og dere sparer jo noen tusen der ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine alle tre kjolene du la ut linkene til, men jeg mener du hadde en kjolelink /`(fra leeenge siden er det vel nå) som var så veldig fin. Husker du? Husker ikke helt hvordan den så ut lenger jeg, bare at den var knallfin!

Var det denne? du tenkte på Vigdis?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk veslo, Lythande, Peony, Heidi76, Lúthien, Markblomsten, Jane Porter, Izaria og Gika! :klem: til dere alle sammen.

Begynte på ny jobb i dag og har ikke tilgang til internett på jobben så blir nok litt roligere fra denne kanten fremover, men skal nok få sneket meg innom midt oppi all nedpakking og malingsprøver og flisehandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny jobb??? :klø:

Er det noe jeg har gått glipp av her eller?

Du får ha lykke til med flyttinga hvis vi ikke ser/hører så mye fra deg de neste ukene.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...