Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for positive tilbakemeldinger darkangel, Peony, veslo, og Orkidéen

Papiret kosta 4 eur per ark hvis jeg husker rett, men da er det nok til 4 eller 5 slike invitasjoner og det er jo ikke så ille (selv om det ikke er det billigste alternativet).

Legger ut litt flere bilder jeg! :sjarmor:

Hele invitasjonen sett innvendig:

gallery_6882_80_61813.gif

Litt nærmere på "info-kortene"

gallery_6882_80_87881.gif

Det skal selvfølgelig ikke stå meny overalt :ler: men det var det eneste stemplet jeg hadde liggende. På det store feltet øverst kommer altså selve invitasjonsteksten. Kortene i lomma under skal være i forskjellig str og ligge slik at man kun leser overskriften på hvert kort før man tar de ut. Er ikke helt sikker på hva det blir, men vil nok være Overnatting, Transport, Svar Utbedes eller i de baner.

Noen gode ideer der ute?

Endret av tomias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner jeg forresten et nytt og sunt liv (igjen :rodme:)

Har hatt treningsfri over sommeren, men i morgen er det i gang igjen. Skal bli godt å få brukt kroppen litt igjen! Og ikke minst håper jeg vekta begynner skate men sikkert å nærmeseg det den en gang var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stilig invitasjon altså!! Blir nok utruleg bra!!! Kva som skal vere overskrifta på info-arket kjem vel an på kva som skal stå på det... Dersom det skal vere info om fleire ting, kan du vel kanskje ha "Mer info", eller liknande som overskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Kjempestilige invitasjoner da!!!

gleder meg til å se dem helt ferdige også!

Jeg prøver også å starte et nytt og bedre liv, der trening skal inngå. Men det er ikke akkurat så lett å komme i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui!!

Der har jeg lest meg igjennom en god del sider i boken din! Og det var selvfølgelig bare en glede, for her var det mye spennende! :Nikke:

Gratulerer med leilighetskjøp og kommende innredning! Kjempespennende! Vi kjøpte helt ny leilighet for et år siden, så jeg er fremdeles inne i interiørmodus og innredning! :tommelsmil:

Gratulerer med ny bryllupsdato! :klappe: Det kan høres ut som dere gjorde lurt i å utsette til 2007, for da ligger kanskje ting litt mer til rette for dere. Slik var det med oss også, vi tenkte egentlig på bryllup i 2006.

Veldig stilige invitasjoner! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! :klappe:

Nydelige farger dere har valgt! Vi har noenlunde det samme, men her går det i varmhvitt med innslag av naturgrønt, også litt champagnefarge for å bryte opp i det hvite. :)

Det er sikkert mye mer jeg vil kommentere, men jeg sliter litt med "alzheimer-light" om dagene, så jeg glemmer ting mens jeg skriver det som kommer før. :ler:

Jo, det ene var ihvertfall det du pratet om med slottsbryllup! Spennende! :hoppe:

Blir det fremdeles noe av, eller har du forandret planer på de sidene jeg ikke har lest på? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner jeg forresten et nytt og sunt liv (igjen :rodme:)

Har hatt treningsfri over sommeren, men i morgen er det i gang igjen. Skal bli godt å få brukt kroppen litt igjen! Og ikke minst håper jeg vekta begynner skate men sikkert å nærmeseg det den en gang var!

:danse:

Det høres ut som om du har en sunn og fin plan! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å si om de invitasjonene og det er: WOW!!! :overrasket:

:klappe::klappe::klappe:

Dritlekker! Kommer til å bli de flotteste invitasjonene i Norgeshistorien!

Både håndskrevet navn og abc-stempel var jo gode løsninger på navneproblemet ditt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening ja...jeg har ikke tid jeg...men jeg MÅ!! :sur:

Så fint papir! Gleder meg til å se sluttresultatet deres!

Må bare si fra hvis du vil trene med meg en dag snupp! Hva trener du? Det ble forsiktig start på meg i dag med 15 min på step etterfult av tomaskiner for lår, pluss sit-ups.

Kjempestilige invitasjoner da!!!

gleder meg til å se dem helt ferdige også!

Jeg prøver også å starte et nytt og bedre liv, der trening skal inngå. Men det er ikke akkurat så lett å komme i gang :)

Takk, takk! Hyggelig at du stikker hodet innom Markblomsten. Må ta meg en tur innom deg så snart jeg får tid til å oppdatere meg litt. :klem:

Phui!!

Der har jeg lest meg igjennom en god del sider i boken din! Og det var selvfølgelig bare en glede, for her var det mye spennende! :Nikke:

Jo, det ene var ihvertfall det du pratet om med slottsbryllup! Spennende! :hoppe:

Blir det fremdeles noe av, eller har du forandret planer på de sidene jeg ikke har lest på? :ler:

:klem:

Koselig at du har tatt deg tid til å lese litt! Planen er fortsatt slottsbrullyp, regner med å stikke nedover til Danmark for å inspisere nærmere og booke i løpet av februar!

:danse:

Det høres ut som om du har en sunn  og fin plan! :Nikke:

:sjarmor: Store planer vettu! Og du har jo vist meg at det går an! ;)

Det er bare en ting å si om de invitasjonene og det er: WOW!!!   :overrasket:

:klappe:  :klappe:  :klappe:

Dritlekker! Kommer til å bli de flotteste invitasjonene i Norgeshistorien!

Både håndskrevet navn og abc-stempel var jo gode løsninger på navneproblemet ditt.

:klem:

Tusen takk Jane!Flottest i Norgehistorien blir vel kasnkje å ta i litt :ler: , men fine det blir de! :sjarmor:

Så utrolige pene invitter!! All honnør til deg altså!

Takk takk! Skal sørge for å lege ut flere bilder når jeg kommer videre i idemyldringen min!

Endret av tomias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!!! :overrasket:

Så UTROLIG flott invitasjon! Virkelig lekkert altså! :klappe:

Så flink du er Tomias!

Kjøkkenet kommer til å bli kjempestilig!

Spesielt med en mørk eikeplate, eller kanskje noe enda mørkere?

Er det Elixia du trener på? Bare si ifra om du vil være med meg altså! :)

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow - kjempefine invitter Tomias!!! :enig:

Lekkert papir og super ide med den folderen hvor flere kort kan legges i. Likte den idèen kjempegodt. :tommel:

Ha en fin dag og riktig god helg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener Isola, Izaria, Heidi76 og Orkidéen! :klem:

I dag har jeg sittet barnevakt noen timer for min nudelige niese på 2,5. Det var planleggingsdag i barnehagen og svigerinnen min hadde brannkurs på jobben.

Vi har sett på bilder fra bryllupet i Roma og hun smilte godt av bilder av seg selv i brudepikekjole. ;) Tror nok det blir stas å være brudepike for oss også, da er hun jo 4 år og får med seg litt mer av festen.

Har fått IKEA kortet i posten i dag, så i dag skal jeg gjøres noen siste justeringer på kjøkkenet og imorgen skal vi innom den nye leilighet og kontrollmåle et par ting før vi reiser på IKEA og bestiller nytt kjøkken! :hoppe:

I kveld skal vi på kino før første gang på en hel evighet, gleder meg veeeldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så artig med nytt kjøkken (så forresten veldig fint ut om jeg ikke allerede har sagt det..)

Og kooooos dere på kino - en evighet siden jeghar vært på det selv.

Ha en super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt kjøkken er nok absolutt påkrevd i den leiligheten! :-)

Er veldig gøy med første hjem og faktisk å kunne sette litt eget preg på tingene.

Gleder meg som en liten unge jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...