Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva dere hopper sånn for jenter! ;) Hoppe kan dere gjøre et annet sted! :fy_fy:

Skjer ikke mye på bryllupsfronten om dagen, men satser fortsatt på rekogniseringstur til DK i løpet av januar-mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Innom med en liten hilsen fra meg og en :klem:

Lenge siden jeg har vært innom bryllupssidene nå.

Hvordan står det til med planlegginga?

Hilsen meg - tidligere SMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

God helg, Tomias! :klem:

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

:rodme:

Nå er det jammen bra lenge siden det har vært liv i denne dagboka. Jeg har jo vært så mye mer opptatt her inne.

Men nå måtte jeg innom for i dag har jeg bestilt papir til invitasjonene våre.! Sleit jo så lenge med åfå tak i nok papir, men fant det på nettet og får det nå ferdig kutta i striper til en ganske så ok penge! Veldig fornøyd! :sjarmor: Skal prøveå bli litt flinkere til åholde liv i denne dagboka fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Kjempestilige og originale invitasjoner dere skal lage! Gleder meg til å se mer når de er ferdige.

Og gratulerer med beibi! :)

:klem: fra en annen august-07 brud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...