Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Vi er jo litt spente både når det gjelder hus/leilighet og jobb. Håper det gikk bra med begge deler.

Du har mest sannsynligvis dratt avgårdet, men om du skulle stikke innom her så vit at det er mange som savner deg og gleder seg ti å høre fra deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

:klem: til alle som stikker innom! Blir så glad av å se at dere tenker på meg selv om jeg ikke er så veldig aktiv her inne om dagen!

Har ikke så mye nytt å rapportere. Har foreløbig ikke skjedd noe håndfast verken på jobbfronten eller når det gjelder leilighet. Så på et par lailigheter forrige helg. En av de likte vi veldig godt men der var det 30-dager forskjøpsrett og vi vil ikke binde oss opp i ventetiden... Denne helga blir det drøssevis med visninger, pluss at Drømmemannen skal på utdrikningslag til sin kommende svoger i morgen... (Spørs hvor entusiastisk han er på visninger på lørdag?!?! :roll: )

Skal prøve å holde dere litt mer oppdaterte fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Godt å vite at du nå og da titter innom...håper å se deg den 20 hvis ikke før....men i hvert fall etter!! Basta bum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snaaart oppdaterer litt, dagboken din hungrer etter litt action - snart bare et år igjen til den foreløpige magiske datoen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle go'jentene!

Er så hyggelig at dere stikker nesa innom selv om jeg ikke gjør det så mye selv om dagen.

Har ikke skjedd så mye på bryllupsfronten og kanskje gjør det ikke det med det første heller.

Jeg har gått på en skikkelig smell når det gjelder jobb og studier og hva jeg skal bli når jeg blir stor og hele det vrælet der. Er veldig usikker på om jeg skal takke ja til fast jobb hvis jeg blir tilbydt det da og har vært så stressa og utslitt at jeg har vært sykmeldit hele foregående uke. Har jo så veldig lyst på fast jobb da det betyr t vi kan planlegge bryllup,kjøpe leilighet og kanskje tenke på en liten reke etterhvert... :ler: Men samtidig vet jeg ikke om det er verdt å bli i en jobb hvor jeg mistrives og ikke får utvikle meg i det hele tatt... :roll:

Har det i det hele tatt ikke så veldig ålreit om dagen, men midt oppi alt dette har jeg en fantastisk kjæreste som er så støttende og oppmuntrende at livet allikevel synes ganske så ålreit! Drømmemannen min :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så trist at du har det sånn for tida! :troest:

Ikke lett å vite hva man skal prioritere da, nei! Håper du finner ut av hva du helst vil. Godt du har en fantastisk mann til å hjelpe deg, det gjør virkelig hverdagen lettere!!! Det vet jeg alt om, for jeg har en sånn mann jeg også... ;)

Skal du også se på Izaria og Toria i kirken? Jeg har avtalt å møte Peony, og hun snakket om at du også skulle være med. Det hadde vært koselig! :)

:kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Kjære gullet!

Håper du føler deg bedre og at du finner ut av dilemmaene dine snart. Du har jo allerede Drømmemannen selv om dere ikke er gift.

*Buster for Drømmejobben og Drømmeleiligheten!*

:klem:

P.S. Takk for hyggelig melding i boken min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg stort til å se deg igjen i morgen!

Leit å høre at du ikke er fornøyd med tingenes tilstand - bortsett fra Drømmemannen, da! Ta godt vare på deg selv, ikke noe hyggelig å bli så sliten at man må sykemeldes, men håper du får brukt tiden til å tenke igjennom hva du egentlig vil! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Takk for en fin dag, Tomias.

Det var så flott å se jentene våre bli godt gift med hver sin kjekke mann. :hjerte:

Ha en fin lørdag videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ville bare stikke innom og si at det var veldig koselig å møte deg i dag!

Og tusen takk for mange gode råd ang. Australia! Må nok plage deg litt mer der gitt... :ler: F.eks. om den seilturen... :Nikke:

Veldig artig at vi fikk med oss vielsen til de to prinsessene sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...