Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

:-)

Hyggelig at dere stikker innom her jenter selv om det ikke skjer stort!

E, vi flytter ikke lenger enn vi må! ;-)

Er jo veeeldig fornøyd med området vi bor i, så det blir spennende å se hva vi finner!

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

Innom med en liten sødags :klem:

Håper det står bra til med deg. Spennende med huskjøp og jobbsøking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Alt ordner seg for snille jenter!

Lykke til med jobbjakten, og krysser fingrene for at dere finner en super leilighet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte jentene mine altså!

:klem: til dere alle!

Eiendomsmarkedet er ganske dødt om dagen, men vi skal på en visning i kveld, det blir spennende (og litt skummelt!)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Det hjelper nok at dere er innom og krysser fingre og buster håret for meg altså!

I dag kom nemlig sjefen og sa at han vil ha meg videre etter at engasjementet mitt går ut. Det er ikke 100% sikkert enda, ettersom det må klareres litt høyere opp med tanke på budsjett, men det ser lyst ut. Det ser også ut som jeg vil få litt utvidede ansvarsområder, så det kan bli bra! Han sa og at jeg ikke trengte å bekymre meg for ferie i september, så da kan jeg reise til Italia med god samvittighet!

:hoppe: Med en gang jeg får et offisielt tilbud om fast stilling kan vi booke selskapslokale! Kanskje det pluselig blir litt aktivitet i dagboka mi igjen? ;)

Endret av tomias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!!! SÅ GØY!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Håper virkelig siste brikke faller på plass, men det gjør det helt sikkert!

Skal fortsette å buste jeg!! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Næmmen så bra Tomias! :hoppe:

Jeg var nemlig litt bekymret for at denne dagboken sakte men sikkert skulle dabbe litt av. Krysser og buster for 100% stilling hvert øyeblikk!

STOOOOR klem til deg min venn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt noe mer ang. jobb. Det må klareres i forhold til budsjett og det er ganske feriestemning på huset om dagen. Er egentlig ikke stressa, akkurat nå er jeg bare happy for å ha ferien i orden... Gud som jeg gleder meg til noen dager sammenhengende fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:hoppe: Håper det ordner seg for deg ang jobb Tomias

Skal buste og krysse for jeg også og ikke minst når det gjelder leilighet

Vi er også litt på utkikk etter ny plass å bo, litt nyere og ikke minst med flere soverom... hvem vet plutselig skal vi bli 3 i huset :ler:

Ha en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener TT, SMS, Izaria, LilleMy, Peony, Heidi, Lythande, Cons, Lillemilla og Vigdis! Dere er så gode alle sammen!

:klem: til dere alle sammen!

I morgen skal jeg og drømmemannen på visning med finansieringsbevis i lomma, det er spennende (og litt skummelt). Leiligheten vi hadde mest lyst å se på er solgt før visning :sur: men den gikk til 330 000 over takst :overrasket: så det spiller uansett ingen trille.

Har funnet fire leiligheter vi skal se på i morgen, så blir det spennende å se...

Nå skal jeg bysselalle og sannsynligvis drømme litt om bebiser... må nok innrømme at det rasler litt ekstra i eggstokkene om dagen... takket være en viss Lille Noen....

Endret av tomias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lykke til på visning i dag da! :)

Og så syns jeg det var veldig gøy at det ser ut til å ordne seg med jobben - det har du fortjent nå! :Nikke:

GOD HELG! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra på visning i går???

Det er jo helt topp dette, med finansiering etc. :tommelsmil:

Og du, fikk ikke med meg dette med jobben før nå jeg da... :flau:

SÅ utrolig bra!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på visning i går???

Det er nok ikke bare deg det rasler hos gitt... Lille Noen har fått det til å skrangle litt ekstra hos mange! :ler:

Ha en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...