tweet Skrevet 3. juli 2017 #261 Del Skrevet 3. juli 2017 Hurra! Jeg tror virkelig dette går rette veien 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 3. juli 2017 #262 Del Skrevet 3. juli 2017 Ser bra ut! Krysser fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 5. juli 2017 #263 Del Skrevet 5. juli 2017 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #264 Del Skrevet 5. juli 2017 3 timer siden, tweet skrev: Hvordan går det her? Hehe😅 Samlivet er ikke bra😬 Har ikke snakket med typen på 1 uke! Blir så sur på han og tar alt som kritikk! Har nektet han å komme hjem😑 Og vi har ikke hatt sex på 3 uker! Føler meg ikke gravid. Har ingen symptomer. Selvom hcg er skyhøy! Har lagt fra meg bekymringene og har det relativt greit psykisk. Er det dødt eller ingenting der så blir det som jeg har gjort så mange ganger før... det er gårsdagen og dagens innstilling. Det er mulig det blir annerledes i morgen. Panikken kommer nok tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #265 Del Skrevet 5. juli 2017 Meeen... er trøtt og sliten. Tretthet er en bivirkning av Crinone. Så jeg vet ikke om kroppen er gravidtrett og sliten eller crinonetrett og sliten. Dupper nesten av etter halve arbeidsdagen og har lite å gi da. Tungt å stå opp om morgenen. Kom hjem etter jobb 17:30, laget mat og lå så på sofaen å sovnet. Her kommer jeg meg ikke opp igjen! Ligger her, 1,5 time etter middag, fortsatt sulten fordi jeg ikke orket å hente andre porsjon med middag😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #266 Del Skrevet 5. juli 2017 Nå ringte en gyn fra sykehuset og fortalte om prøvesvarene (hcg). Hun bekreftet at verdien lå på 1318 ved 4+2. Så min gyn har bare tastet feil da han skrev 1815. Hun sa også at stigningen er akkurat som forventet. Også kjente jeg at jeg måtte holde inne min lille hemmelighet om at jeg har bestilt privat gyn time i overmorgen, 5+6 (er 5+4 i dag). For hun sa "jeg ser det er blitt satt opp UL på deg om et par uker, og det er fordi at før den tid så kommer ikke gyn til å se noe, så det kommer bare til å skape unødvendige bekymringer"😅😂 Egentlig så hadde jeg time onsdag 12 juli, men den ville jeg ikke ha fordi det var en onsdag... fordi fredager er "beste dagen å få dårlig nyhet på". Så har bestilt et par privat, og på sykehuset om to uker. Hehe. Så får heller se om disse bare skal avbestilles igjen..🙈😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #267 Del Skrevet 5. juli 2017 Den private gyn har sagt at hcg verdiene tilsier at et embryo vil være synlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #268 Del Skrevet 7. juli 2017 I dag er det UL. Prøver å være "positiv" og tenke at vi får et endelig svar. Enten er det ingenting så vi kan avslutte det med en gang og starte på nytt, eller det er et hjerte som slår. Håper selvfølgelig det er et hjerte som slår og at den er stor nok til å stemme overens med hvor langt jeg er på vei. Litt diffuse Symptomer har startet så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 7. juli 2017 #269 Del Skrevet 7. juli 2017 Masse lykke til på UL. Håpe sånn at det endelig kan gå veien for deg..fingers crossed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #270 Del Skrevet 7. juli 2017 12 minutter siden, Nematocera skrev: Masse lykke til på UL. Håpe sånn at det endelig kan gå veien for deg..fingers crossed. Takk❤️ Vi skal få et barn en eller annen gang😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 7. juli 2017 #271 Del Skrevet 7. juli 2017 Er sjokkert over hva enkelte kan få seg til å skrive. Ignorer det så godt du klarer! Og masse lykke til på UL i dag!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 7. juli 2017 #272 Del Skrevet 7. juli 2017 Lykke til i dag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #273 Del Skrevet 7. juli 2017 58 minutter siden, fuerza skrev: Lykke til på UL! Krysser alle fingrer for at du kommer tilbake i dagboka med gode nyheter. Din tur nå! 13 minutter siden, miore skrev: Lykke til på UL i dag, @snehvit88 Og masse lykke til på UL i dag!! 6 minutter siden, Snotra skrev: 2 minutter siden, Elliespelli skrev: Lykke til i dag 😊 Tusen takk❤️ Blir litt rørt nå kjenner jeg😂😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #274 Del Skrevet 7. juli 2017 7 minutter siden, Snotra skrev: Og masse lykke til på UL i dag!! Takk😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 7. juli 2017 #275 Del Skrevet 7. juli 2017 Lykke til Snehvit 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 7. juli 2017 #276 Del Skrevet 7. juli 2017 Lykke til i dag snehvit! Håper alt står bra til Jeg har hatt 11 ultralyder så langt Det er vel anvendte penger for å kunne roe nervene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 7. juli 2017 #277 Del Skrevet 7. juli 2017 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 7. juli 2017 #278 Del Skrevet 7. juli 2017 Lykke til!! Krysser fingrene 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 7. juli 2017 #279 Del Skrevet 7. juli 2017 Lykke til! Spent på å høre oppdatering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #280 Del Skrevet 7. juli 2017 Takk alle sammen❤️ 3 mm og hjerteslag. Den er akkurat så stor som den skal😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå