Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest faico

Og snapchat reklameringen da.

jeg er inne og ser på CBE og mannen sin SNAPCHAT konto noen ganger. Er ikke den mest ivrige på dette. Men har vel aldri tenkt på dette med reklame der. Men nå er ikke jeg den som bryr meg så mye om dette med reklame eller ikke. Jeg leser alle innleggene fordi jeg syntes det er en fin blogg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er inne og ser på CBE og mannen sin SNAPCHAT konto noen ganger. Er ikke den mest ivrige på dette. Men har vel aldri tenkt på dette med reklame der. Men nå er ikke jeg den som bryr meg så mye om dette med reklame eller ikke. Jeg leser alle innleggene fordi jeg syntes det er en fin blogg.

Det er vel akkurat fordi en vanlig leser/følger ikke tenker over det at det er så genialt.

CBE snappet at hun brukte dermarolleren (hun har reklamert for den på bloggen sin), og når hun da skriver no ala "bruker denne i kveld. Fantastisk, god natt", så omtaler hun produktet og vil at du skal bli nysgjerrig. Så klikker du deg inn på bloggen, følger linken og vops så har du en dermaroller og cbe har tjent penger på det.

Her mener ikke "du" som faico, men som et eksempel på en leser. Og selvfølgelig skjer ikke det med alle leserne

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Det er vel akkurat fordi en vanlig leser/følger ikke tenker over det at det er så genialt.

CBE snappet at hun brukte dermarolleren (hun har reklamert for den på bloggen sin), og når hun da skriver no ala "bruker denne i kveld. Fantastisk, god natt", så omtaler hun produktet og vil at du skal bli nysgjerrig. Så klikker du deg inn på bloggen, følger linken og vops så har du en dermaroller og cbe har tjent penger på det.

Her mener ikke "du" som faico, men som et eksempel på en leser. Og selvfølgelig skjer ikke det med alle leserne

Nå er jeg heldigvis en person som aldri klikker meg innpå noen linker for å kjøpe noe. .. leser kun blogginlegg. Men er sikkert mange andre som lar seg friste å kjøper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har de blitt hacket. På ordentlig denne gangen ;)

Og da får de samtidig en forklaring/unnskyldning for eventuell fremtidig bilderedigering og sleivspark i kommentarfeltet :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen skal ha om lag 100.000 daglige leser skriver VG her:

http://www.vg.no/rampelys/blogg/fotballfrue-hacket/a/23457400/

Jeg skjønner motivasjonen for å operere med falske lesertall (det står fortsatt 90 000 daglige lesere på Twittersiden, og på Facebooksiden står det "fanside for Norges største blogger"). Det er jo med på å opprettholde merkevaren og inntrykket av at hun fortsatt har Norges største blogg, når aviser bruker et tall de mener de har lest før en gang...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snikreklame på hennes Snapchat. Genialt, for bevisene forsvinner jo!

Jeg har akkurat startet å følge henne,men prøver å ta skjermbilde så jeg kan sende til FO

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snikreklame på hennes Snapchat. Genialt, for bevisene forsvinner jo!

Er bare å ta printscreen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sjokolade er farlig. Farlig! "

Jada, det er ikke vanskelig å se at hun må da ha et fryktelig anstrengt forhold til mat, godis.....

Hun blogger om fire eggeglasstørrelse-boller med bittebittesmå sjokoladebiter, de fleste sukkerfrie...som de to skal dele, og at dette er en skikkelig utskeielse som hun gjør sjeldent.

Hva vil hun egentlig med slike innlegg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sjokolade er farlig. Farlig! "

Jada, det er ikke vanskelig å se at hun må da ha et fryktelig anstrengt forhold til mat, godis.....

Hun blogger om fire eggeglasstørrelse-boller med bittebittesmå sjokoladebiter, de fleste sukkerfrie...som de to skal dele, og at dette er en skikkelig utskeielse som hun gjør sjeldent.

Hva vil hun egentlig med slike innlegg?

Jeg leste det ikke slik i det heeele tatt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste det ikke slik i det heeele tatt :)

Skjønner ikke hvorfor hun må skrive, forklare og greie ut om noen usle sjokoladebiter. Og i tillegg si hvor stor utskeielse dette er osv.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen skal ha om lag 100.000 daglige leser skriver VG her:

http://www.vg.no/rampelys/blogg/fotballfrue-hacket/a/23457400/

Jeg skjønner motivasjonen for å operere med falske lesertall (det står fortsatt 90 000 daglige lesere på Twittersiden, og på Facebooksiden står det "fanside for Norges største blogger"). Det er jo med på å opprettholde merkevaren og inntrykket av at hun fortsatt har Norges største blogg, når aviser bruker et tall de mener de har lest før en gang...

Jeg skrev en melding til journalisten og ba henne om å fikse tallene og viste til blogglisten.no.

Merkelig av journalisten og å ikke sjekke om dette stemmer fremdeles. Blogglesetall er da noe som endres hele tiden

Edit: FIkk svar fra journalisten om at hun trodde det var de tallene "hun" (CBE) opererer med, men at hun skal sjekke det i morgen.

Endret av Pottah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en melding til journalisten og ba henne om å fikse tallene og viste til blogglisten.no.

Merkelig av journalisten og å ikke sjekke om dette stemmer fremdeles. Blogglesetall er da noe som endres hele tiden

Edit: FIkk svar fra journalisten om at hun trodde det var de tallene "hun" (CBE) opererer med, men at hun skal sjekke det i morgen.

Ja, journalister tror jo på alt som kommer fra kontoret i Siljan. :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, journalister tror jo på alt som kommer fra kontoret i Siljan. :laugh:

:fnise:

Jeg tipset henne tilbake om at det kanskje er en annen nyhetssaks, juks med lesertall ;)

Samt at Friendly endret tall, men at tallene hun oppgir på Twitter ikke har stemt på et halvt år ish iallefall

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg tipset henne tilbake om at det kanskje er en annen nyhetssaks, juks med lesertall ;)

Samt at Friendly endret tall, men at tallene hun oppgir på Twitter ikke har stemt på et halvt år ish iallefall

Bra! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun må skrive, forklare og greie ut om noen usle sjokoladebiter. Og i tillegg si hvor stor utskeielse dette er osv.

Dette blir litt sånn 'Fanden leser bibelen'.

Gikk inn og lesete teksten på grunn av reaksjonen din, og forstod virkelig ikke hvordan du klarte å reagere slik du gjorde.

Dette var helt uskyldig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...