Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har reagert negativt på eller endret oppfatning (til det negative) til produkter eller produsenter som har blitt "tilfeldig omtalt" på bloggen eller andre SoMe'er av Treasures?

Vurderte å kjøpe Froosh-smoothie forrige uke, men slo det fra meg da jeg plutselig tenkte på innleggene rundt Froosh tidligere i vinter og alt styret rundt "sende tilbake og kjøpe på butikken" som ble. Mista rett og slett lysten på smoothie fra en slik leverandør

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som har reagert negativt på eller endret oppfatning (til det negative) til produkter eller produsenter som har blitt "tilfeldig omtalt" på bloggen eller andre SoMe'er av Treasures?

Vurderte å kjøpe Froosh-smoothie forrige uke, men slo det fra meg da jeg plutselig tenkte på innleggene rundt Froosh tidligere i vinter og alt styret rundt "sende tilbake og kjøpe på butikken" som ble. Mista rett og slett lysten på smoothie fra en slik leverandør

Det er ikke bare deg, nei! :opplyser:

• Liker 7
Gjest Happyface87
Skrevet (endret)

Hva var styret rundt Froosh? Har ikke fått det med meg 🙈

Endret av Happyface87
Skrevet

Hva var styret rundt Froosh? Har ikke fått det med meg

Frua påstår at hun sendte tilbake produktene hun fikk fra leverandøren, for så å kjøpe selv i butikken. På den måten trengte hun ikke merke innleggene om smoothien.

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

He he, hun fikk nok bra betalt for den jobben.

Skrevet

Hvordan er det med utenlandske lesere? Ligger antallet på det samme som tidligere ( i snitt rundt 7000 daglig)?

Ja, mellom seks og syv tusen hver dag.

• Liker 1
Gjest Happyface87
Skrevet

Frua påstår at hun sendte tilbake produktene hun fikk fra leverandøren, for så å kjøpe selv i butikken. På den måten trengte hun ikke merke innleggene om smoothien.

Hahaha 😂 Herregud 😑 Takk for svar!

Skrevet

Kommer aldri til å handle fra Get Inspired igjen heller. Søppelbedrift.

• Liker 14
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun må skrive, forklare og greie ut om noen usle sjokoladebiter. Og i tillegg si hvor stor utskeielse dette er osv.

Aner du hvor mye leserne hennes spør og graver når hun ikke forklarer ting i den minste detalj? "HVA? Kan du spise sjokolade? Er ikke du på lavkarbo? blablabla...."

• Liker 2
Skrevet

Jeg har handlet på Get Inspired siden oppstart da de kun hadde to tights, noen treningstopper og yoga videoer. La igjen flere tusen på den butikken, det stoppa etter deres arrogante oppførsel.

• Liker 6
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ja, mellom seks og syv tusen hver dag.

Takk. Antall norske lesere har altså sunket, men antall utenlandske* lesere ligger altså på det samme som for et knapp halvt år siden ... Kjekt med en slik trofast leserskare.

*utenlandsk som i IP fra andre land enn Norge antar jeg.

Skrevet

Jeg handler ikke lenger hos Get Inspired, Lindex eller Ving. Kjøper heller ikke Froosh. De har opptrådt ekstremt uprofesjonelt og jeg håper de merker det på nedgang i kunder.

• Liker 20
Skrevet

Jeg har kjøpt det meste av barneklær på Lindex de siste årene, men har fått avsmak for det firmaet også etter all snikreklamen og de dårlige unnskyldningen fra Lindex rundt den berømte kimonoen som alle bloggerne tilfeldigvis kom over i en butikk ;)

Jeg tenker på Lindex som et "fotballfruefirma" og det samme med Froosh, og jeg ønsker ikke være en del av det

• Liker 7
Skrevet

Kommer aldri til å handle fra Get Inspired igjen heller. Søppelbedrift.

Kjenner en irritasjon hver gang jeg får opp en getInspired-annonse i newsfeeden min på face eller andre steder på nett.

• Liker 15
Skrevet

Ser i kommentarfeltet at siden hun har vist seg i samme buksa en gang tidligere får hun skryt for gjenbruk.

Gjenbruk fordi hun har brukt samme buksa to ganger? Virkelig?

• Liker 25
Skrevet

Takk. Antall norske lesere har altså sunket, men antall utenlandske* lesere ligger altså på det samme som for et knapp halvt år siden ... Kjekt med en slik trofast leserskare.

*utenlandsk som i IP fra andre land enn Norge antar jeg.

Det er ekstremt mange nordmenn i utlandet da, så det er ikke så rart.

• Liker 1
Skrevet

Eneste gangen jeg har sett slikt skryt for gjenbruk er når det er snakk om de kongelige. :)

Vel....

Avhengig av hvem du spør så er det mulig to sider av samme sak.

• Liker 2
Skrevet

Det er ekstremt mange nordmenn i utlandet da, så det er ikke så rart.

Vil tro det er svært mange roboter blant de utenlandske 'leserne'.

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...