Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva Nivea tenker om at en betalt annonse resulterer i såpass stort fokus på negative ting med produktet som skal selges? 

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet
29 minutter siden, Ultiva skrev:

Da barns rettigheter er mer og mer i vinden så ser bloggerne at de mindreårige ikke er like sikre inntektskilder som før (selv om jeg selvfølgelig ikke tviler på at bloggere elsker sine barn like mye som oss andre. På tross av at bloggerne ikke tenker på barnas beste når de deles med 20-30 000 fremmede på IG og blogg nesten daglig, og benyttes som arbeidskraft og blikkfang i f eks reklamer).

For alle oss som ikke blogger, og som er opptatt av å skjerme egne barn på alle måter, ser jeg for meg følgende: En scene foran 30 000 ukjente mennesker, ta med barnet opp dit, smile strålende og spørre inn i mikrofonen: "Er hun ikke søt?" "Se så fint hår hun har!" Det er jo en helt absurd tanke, og noe absolutt ingen ville gjøre. Likevel er det nettopp dette CBE gjør på Instagram.

Skrevet
1 time siden, Xstrella skrev:

Daler inntektene så vet de arvingene selger.

https://imgur.com/gallery/UqCdqKu Denne er jeg enig i. Fullstendig enig. 

Blir vel slettet når de får se den regner jeg med.

• Liker 12
Gjest Newroz
Skrevet
50 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg lurer på hva Nivea tenker om at en betalt annonse resulterer i såpass stort fokus på negative ting med produktet som skal selges? 

Jeg hadde ikke blitt begeistret for å si det sånn. Men dette er "faren" ved å bruke bloggere og lignende grupper for å reklamere. Leserne kan kommentere og ha meninger om produktet, på en helt annen måte enn ved feks TV-reklame eller reklame i et blad. 

Skrevet
1 time siden, Newroz skrev:

Jeg hadde ikke blitt begeistret for å si det sånn. Men dette er "faren" ved å bruke bloggere og lignende grupper for å reklamere. Leserne kan kommentere og ha meninger om produktet, på en helt annen måte enn ved feks TV-reklame eller reklame i et blad. 

Nettopp. Ulempen ved å bruke ulike SoMe som reklamekanaler -man kommuniserer direkte med publikum.   Når noe går galt, bør man ha en brannslukkingsstrategi 

• Liker 9
Skrevet

Uff. Eksponerings bildene i det nye innlegget er så iscenesatt. Blir så unaturlig poseringen, bare for å få noen bildet som bedriften kan bruke på bloggen. Kan de ikke heller ta noen bilder som utstråler ekte glede, og vise disse til de nærmeste.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Så vidt over 1800 likerklikk på gårsdagens ship o`hoy innlegg på IG, der kun Caroline er avbildet. I dag kliner de til med et delikat bilde av yngste barn sammen med mor, og voila, snart oppe i 4000 likerklikk på bare to timer. Bedriften sin det!

Endret av Mädchen
  • Liker 26
Skrevet

Begynner det å bli dårlig stelt der i gården? Svisker, dåsespray, leverpostei, dyretestet solkrem og massiv fremvisning av uvitende, ikke-samtykkekompetente mindreårige overfor titusener av vilt fremmede mennesker.

Tatt en veldig eksklusiv og opplyst i tiden retning den bloggen der får'n si.

• Liker 35
Gjest formula
Skrevet
30 minutter siden, Liver skrev:

Uff. Eksponerings bildene i det nye innlegget er så iscenesatt. Blir så unaturlig poseringen, bare for å få noen bildet som bedriften kan bruke på bloggen. Kan de ikke heller ta noen bilder som utstråler ekte glede, og vise disse til de nærmeste.

Nye iscenesatte bilder, denne gang med den yngste. Blomsterkranser til håret innkjøpt for anledningen og sikkert nye kjoler. Delikat skal det være. Og - ikke overraskende - CBE elsker disse bildene. Lurer på hva det eksakt er ved disse bildene som gjør at hun elsker dem? At bakhodet på barnet kommer til sin rett? Eller profilen? Eller er det det at hun synes hun selv ser ekstra bra ut her?

Støtter deg @Liver hvor mye koseligere hadde det ikke vært med "normale" bilder, der ansiktet på barnet også var med på bildet, og det ble delt med kun familie og venner? Her virker det som barnet er en rekvisitt for å få vist fram CBE som en moderlig midtsommerdrøm på tur langs stranden, med ett mål for øye - å sanke likes. 

Skrevet
25 minutter siden, formula skrev:

Nye iscenesatte bilder, denne gang med den yngste. Blomsterkranser til håret innkjøpt for anledningen og sikkert nye kjoler. Delikat skal det være. Og - ikke overraskende - CBE elsker disse bildene. Lurer på hva det eksakt er ved disse bildene som gjør at hun elsker dem? At bakhodet på barnet kommer til sin rett? Eller profilen? Eller er det det at hun synes hun selv ser ekstra bra ut her?

Støtter deg @Liver hvor mye koseligere hadde det ikke vært med "normale" bilder, der ansiktet på barnet også var med på bildet, og det ble delt med kun familie og venner? Her virker det som barnet er en rekvisitt for å få vist fram CBE som en moderlig midtsommerdrøm på tur langs stranden, med ett mål for øye - å sanke likes. 

En som har et så stort behov for å vise frem striglede barn og seg selv har et problem med seg selv. Det er ikke nok at familie og venner ser bildene. Tusenvis må se dem for at det skal gi mening. Det er en fasade hun gjemmer seg bak. Hadde vært så mye bedre for barnet om hun genuint var opptatt av det og ikke gjorde hele situasjonen om til en photoshoot. Barna  er for små til å forstå men etterhvert tror jeg de vil reagere på det. 

• Liker 27
Skrevet

Mommy goals. 

• Liker 9
Skrevet
33 minutter siden, formula skrev:

De vakreste bilde jeg har av mitt barn og meg er full av smilerynker, tull og matrester, på en eller begge. For vi er genuine, og det er til eget bruk. 

Håper virkelig CBE også har slike bilder.

• Liker 14
Skrevet
14 timer siden, Juliannaos skrev:

LK er i overkant hissig på sin kones Instagrampost når det gjelder Niveasolkrem. Han _må_bare_ha_siste_ordet. Huff; blir flau på hans vegne.

Er dette sletta? Finner det ikke.. 

Skrevet
16 minutter siden, Kleenex skrev:

Er dette sletta? Finner det ikke.. 

Ikke sletta 

Skrevet

De bildene der var bare triste. Som så ofte på denne bloggen opplever jeg barna som «delikate» rekvisitter, og morens (stive) posering som hovedfokus. 

• Liker 19
Skrevet
11 minutter siden, Lopploella skrev:

De bildene der var bare triste. Som så ofte på denne bloggen opplever jeg barna som «delikate» rekvisitter, og morens (stive) posering som hovedfokus. 

Vet ikke om de klarer å se det selv lengre. Ser man på hånda på det ene bilde så ser man hvor ille det er. Jeg kaller det Barbie hånd, der målet er å vise frem negler og klokke. 

• Liker 13
Skrevet

Må være irriterende for de andre at hun går rundt med mobil og filmer hele tida. Man ser ingen av de andre holde på med telefonen, de nyter kvelden rundt bålet. Verste jeg vet er å omgås folk som er mer opptatt av telefon enn å være tilstede. Synes det er uhøflig. 

• Liker 28
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og ryktespredning.

Edie, mod.

Skrevet

Hvorfor leser dere denne gørrkjedelige bloggen?

• Liker 3
Gjest Articuno
Skrevet

'Alle små fikk være oppe litt lenger, vi dekket langbord, brant bål rundt midnatt og satt opp akkurat litt for lenge.'

Hun er så flink til å ordlegge seg!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...