Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, På besøk skrev:

Så fint at hun i den å så hektiske hverdagen har tid til et døgn på spa midt i uka. Det sklir jo rett inn i den travle småbarnstilværelsesillusjonen hun prøver å skape...

CBE og Camilla Øvestad (Villa Parika) er veldig like der. De forteller at de har svært hektiske hverdager, etterfulgt av bilder fra lange kafébesøk og sittende hos negledesigneren. Hva slags generasjon er de egentlig med på å skape; når de forteller at det er helt greit for en frisk 30-åring å bli sliten av å bruke arbeidsdagene på å bedrive egenpleie som trening, spa og frisørbesøk?

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Medici skrev:

Et lite apropos til bruk-og-kast-mentaliteten og kjøpemanien der i huset https://www.economist.com/business/2017/04/08/looking-good-can-be-extremely-bad-for-the-planet?fsrc=scn/fb/te/bl/ed/

Er like så farlig, vet du. Cbe gjør det kun kan og det er å kutte ut bitte litt kjøtt, sånn når det passer. Så lenge du gjør det som passer inn i livet ditt gjør det ikke noe om du har en ekstremt bruk og kast mentalitet, kjører fly titt og ofte, kjører masse bil eller pusser opp i tide og utide. 

• Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, Emilie112 skrev:

Er like så farlig, vet du. Cbe gjør det kun kan og det er å kutte ut bitte litt kjøtt, sånn når det passer. Så lenge du gjør det som passer inn i livet ditt gjør det ikke noe om du har en ekstremt bruk og kast mentalitet, kjører fly titt og ofte, kjører masse bil eller pusser opp i tide og utide. 

Nei, sant det altså. Man kan jo ikke gjøre alt, bare bittelitt holder. Om enn mikroskopisk 🙈

• Liker 7
Gjest Loffeliten
Skrevet

CBE gjør det hun kan. Hun kan tydeligvis fint lite. :)

Skrevet

Jeg vet ikke om CBE faktisk har testet kroppen før og etter tilskudd som hun reklamerer for, men hun har tidligere vært veldig påpasselig med at hun kun reklamerer for produkter hun har prøvd en tid og som hun er fornøyd med. Hvordan vet hun at hun er fornøyd med kosttilskuddet? Føler hun det eller er det dokumentert?

Jeg synes forøvrig dette gjelder all reklame i (SoME, blogg, tv, radio) for tilskudd - jeg er skeptisk. Spiller på folk sin usikkerhet og ønske om en sund kropp når man har kosthold i fritt fall eller er blitt helt ekstremt opptatt av å være sunnheten selv.

Kan jo dele denne; https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2018/06/20/195408075/de-fleste-kosttilskudd-har-overhodet-ingen-effekt

Jeg har ikke forsket på pillene CBE reklamerer for, eller andre tilskudd - men hadde vært skeptisk til å promotere noe som man ikke kan stå inne for sånn rent etisk....men money talks, I guess

• Liker 14
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Jeg leser ikke bloggen til CBE til vanlig, men var innom nå bare for å se. Siste innlegg er en video der hun viser fram hagen sin og den var SVÆR! Er det noen som vet hvor de bor? Hagen var jo som en park! 

Skrevet
På 21.6.2018 den 9.58, BlendaSensitive skrev:

Siste insta, av alle tre (søster, cbe og moren). Hva er det med å bruke for små sko? Må jo være ekstremt ubehagelig? 

Ingen tvil dog om hvem som har lagt ned mest tid på bildet og hvem som er fokuset. Synes dog søsteren var finest på bildet.

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=sv

Sitter du seriøst og zoomer på føttene hennes? 😳

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg leser ikke bloggen til CBE til vanlig, men var innom nå bare for å se. Siste innlegg er en video der hun viser fram hagen sin og den var SVÆR! Er det noen som vet hvor de bor? Hagen var jo som en park! 

Bor de ikke i en park da, eller har jeg misforstått?

• Liker 1
Skrevet

Sol, øl, smiler til kamera

loff smør... *nynne*

• Liker 14
Skrevet
14 minutter siden, Mnjah skrev:

Sitter du seriøst og zoomer på føttene hennes? 😳

Nei, kan se det på bildet helt tydelig. :) 

• Liker 16
Skrevet
7 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Nei, kan se det på bildet helt tydelig. :) 

Det jeg ser er mellomrom mellom hæl og sko bak, så at de er for små er jeg uenig i. Pene sko er som kjent ofte ikke designet/utformet for noe annet enn knøttsmå ben med perfekte tær.

• Liker 3
Gjest orfeus
Skrevet
32 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Oi! Den må være diger, selv med vidvinkel på kamera må den være ganske stor. Tenk at det finnes slike eventyrhager!

Skrevet
21 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

De eier ikke hele hagen, men får benytte en tilleggstomt som eies av Borregard. Denne ligger nedenfor huset slik jeg har forstått det. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/y2ETMoY  :) 

Skrevet (endret)
37 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

De bor inntil/i en del av Kulåsparken i Sarpsborg. En stor del av hagen deres er eid av Borregaard fabrikker, men de har bruksrett mot vedlikehold. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 12
Gjest orfeus
Skrevet
11 minutter siden, Asti skrev:

De eier ikke hele hagen, men får benytte en tilleggstomt som eies av Borregard. Denne ligger nedenfor huset slik jeg har forstått det. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/y2ETMoY  :) 

Så kjipt om eier plutselig vil selge. Den fineste/største delen er jo ikke deres likevel 😞

Gjest The ceiling lamp
Skrevet
44 minutter siden, Asti skrev:

Takk, da forstår jeg bedre :) 

Skrevet
32 minutter siden, orfeus skrev:

Så kjipt om eier plutselig vil selge. Den fineste/største delen er jo ikke deres likevel 😞

Vil tro det vil bli protester fra både myndigheter og personer interessert i lokalhistorie om Borregårds selger tomtene til utbygging, men det er absolutt en mulighet. Fortetting sentralt i byer er i vinden nå. 

Kjipt for huseierne som kan miste det absolutt fineste med huset sitt. 

• Liker 2
Skrevet

Okay. Nå har kritikerene rett. Jeg er misunnelig. 

For en fantastisk hage! Gamle trær, hemmelige 'huler' og stor tumleplass. En drøm for barn. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Oi! Den må være diger, selv med vidvinkel på kamera må den være ganske stor. Tenk at det finnes slike eventyrhager!

Kan få en campingvogn ligne på et palass med vidvinkel, tøysekopp 😂

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...