Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det god reklame når Missoni håndklærne dine får mer spm og oppmerksomhet enn produktet du reklamerer for? (Jfr. reklameinnlegget om Beauty Bombz på Instagram)

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvem er målgruppen for feks instastoryen? Kamera langt unna kroppen for å vise alt, tilgjort sexy uttrykk, synlige brystvorter som så tydelig er gjort med vilje for så i neste øyeblikk barnerom i reklameøyemed og alle mulige situasjoner med jentene. Fra bading og på vei til barnehagen og barne tv, til struttene bloggeierpupp og halvåpen munn - hvem skal denne salige miksen fenge? Småbarnsforeldre? Kvinner? Menn? Ungjenter? 

Det er noe så panisk med det hele. Jeg kan ikke forstå at noen synes noe av dette er inspirerende. Delikat, nei. Langt i fra. 

• Liker 48
Skrevet

Fått avsmak på hele dama, hun er så grenseløst falsk, tilgjort og bare helt feil...!!

• Liker 22
Skrevet (endret)

«Wedding day breakfast». Bryllupsdag er anniversary på engelsk, Caroline. (IG story). 

Endret av Marimekkoen
  • Liker 32
Gjest Glufseguri
Skrevet
11 minutter siden, Marimekkoen skrev:

«Wedding day breakfast». Bryllupsdag er anniversary på engelsk, Caroline. (IG story). 

Kanskje dei feirar med eit Christmas table?😘

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor hun insisterer på å skrive på engelsk når hun ikke er særlig god til det? 

Wedding day er dagen hun gifter seg. Wedding anniversary er årsdagene som følger hvert år etterpå. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 34
Skrevet

De siste videoene fra instastoryen minner meg at hun prøver å snakke som Camilla phil. 

• Liker 7
Skrevet

Ooops..der er man slettet av AB på snapchat. Har aldri kommentert henne eller gitt likes til henne eller kommentarer. Noe sted. Ever.  Eneste nettstedet jeg omtaler henne er her. Ingen tragedie...men ut av det blå?:rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Bloggen begynner å bli mer og mer en parodi og den massive eksponeringa av barn bare øker og øker 😱😱 hva skjer?

• Liker 27
Skrevet

Hvis man ikke visste at det ikke var en parodi det de driver med, kunne man fort antatt det. 

• Liker 36
Skrevet

Vil tro mange med meg gjør nettopp det; leser den som om den var en parodi. Anbefales. Kjempegøy! 

• Liker 27
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Vil tro mange med meg gjør nettopp det; leser den som om den var en parodi. Anbefales. Kjempegøy! 

Likevel irriterende å se hvordan CBE velger å bryte alkoholreklameloven (alkohol i bakgrunnen av bik bok-reklamen) selv etter å ha blitt refset TRE ganger av Helsedirektoratet, åpenlyst suger inn magen på bilder/video og ikke minst hennes ivrige eksponering av uvitende mindreårige for 328k følgere på Instagram.

Det blir liksom en flau smak i munnen okke som. Og nå har de ikke den gotiske bordell-looken i heimen heller. Nå DEN var morsom!

Endret av Ultiva
  • Liker 32
Skrevet

Helt enig @Ultiva. Derav mitt engasjement i denne tråden. Men innimellom ler jeg innmari godt! Det hele er så latterlig parodisk på en familie fullstendig uten bakkekontakt. Ta feks instastoryen med de jordbær-dropsene som visstnok er proppa med godsaker for utseendet. Haha. Dagens fnisekule. 

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Scorpion57 skrev:

Ooops..der er man slettet av AB på snapchat. Har aldri kommentert henne eller gitt likes til henne eller kommentarer. Noe sted. Ever.  Eneste nettstedet jeg omtaler henne er her. Ingen tragedie...men ut av det blå?:rolleyes:

Her gikk det litt fort i svinga...dette skulle være et Anne Brith innlegg. Beklager

• Liker 1
Gjest formula
Skrevet
28 minutter siden, Ultiva skrev:

Det som skjer er at nå jobber ekteparet hjemmefra med kun hverandre som kollegaer. Det finnes ingen medarbeidersamtaler, fagutviklingsplaner eller oppdateringskurs. Konstruktiv kritikk avskrives som hat og misunnelse.

Derav v-logger og bilder hvor mor på tredve kokketterer yndig rundt på tåspissene med ivrige brystvorter mens restylanetruten sutter på sine sponsede "beauty bombz".

Synes CBE er et godt eksempel på en rosablogger som har stagnert. Her har det ikke vært mye utvikling gjennom årene, og det som var litt søtt og sjarmerende på den unge Caroline, ser rart og krampaktig ut nå, 9 år etter og på en 31 år gammel tobarnsmor. Tipper vi får se flere lignende eksempler når den yngre garde bloggere vokser til. CBE har levd nesten hele sitt - inntil nå -  yrkesaktive liv på denne måten, og stivnet i et mønster. Tenker med gru på at om ingenting skjer, så vil den 50-60 år gamle CBE også snakke med babystemme og blunke sexy mens hun truter mot kamera, helt fram til pensjonsalder.

Skrevet
10 minutter siden, formula skrev:

Synes CBE er et godt eksempel på en rosablogger som har stagnert. Her har det ikke vært mye utvikling gjennom årene, og det som var litt søtt og sjarmerende på den unge Caroline, ser rart og krampaktig ut nå, 9 år etter og på en 31 år gammel tobarnsmor. Tipper vi får se flere lignende eksempler når den yngre garde bloggere vokser til. CBE har levd nesten hele sitt - inntil nå -  yrkesaktive liv på denne måten, og stivnet i et mønster. Tenker med gru på at om ingenting skjer, så vil den 50-60 år gamle CBE også snakke med babystemme og blunke sexy mens hun truter mot kamera, helt fram til pensjonsalder.

CBE er vel ute av dansen innen få år. Men jeg er enig det du sier, og er spent på hvordan det går med f.eks Sofie Elise. Det som var sjarmerende fra en 16 åring fra Harstad er ikke like kult på en voksen kvinne i Oslo (med forbehold om at jeg aldri har lest bloggen).

• Liker 8
Gjest Xstrella
Skrevet

Man ser tydelig stor forandring på siste ig bilde. Og det er helt greit. Damen er ikke 22 år lengre nå. Vi fleste eldes og endres. Ingen overlever denne verden. Litt rynker og heng her og der er jo helt normalt. Å gidde sminke seg ihjel eller fylle på gift i huden begriper jeg de ikke orker. Det blir et evig jag etter ungdomskilden.

Skrevet (endret)
17 timer siden, formula skrev:

AB har eksempler på hvordan det blir om ikke CBE klarer å komme seg ut av stagnasjonen. Jeg er absolutt for at voksne modne kvinner også kan være sexy men når man bikker 25 ca. (og ikke minst får barn) krever det sofistikasjon og finesse hverken CBE eller AB har. Resultatet er bare pinlig og lattervekkende. 

Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 25
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...