Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Skogspike skrev:

Men hvem er målgruppen for feks instastoryen? Kamera langt unna kroppen for å vise alt, tilgjort sexy uttrykk, synlige brystvorter som så tydelig er gjort med vilje for så i neste øyeblikk barnerom i reklameøyemed og alle mulige situasjoner med jentene. Fra bading og på vei til barnehagen og barne tv, til struttene bloggeierpupp og halvåpen munn - hvem skal denne salige miksen fenge? Småbarnsforeldre? Kvinner? Menn? Ungjenter? 

Det er noe så panisk med det hele. Jeg kan ikke forstå at noen synes noe av dette er inspirerende. Delikat, nei. Langt i fra. 

Kanskje hun håper på å bli årets MILF.  

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babystemme, trutemunn, puppestrutting og den der «fram og tilbake-filmingen» begynner jo å bli totalt parodisk. 

Nå må noen lage en humorserie basert på den dama.

• Liker 25
Skrevet

Er det mor eller søster som filmer den siste piruetten? 

Min familie hadde ledd seg kroket om jeg hadde gjort meg til foran kamera. Lille prinsesse lettpåtå 🙈🙈🙈

• Liker 22
Skrevet

«Mamma? Kan du filme meg mens jeg snurrer rundt i denne kjolen?» 😩 Dama er 30 (?) år! 

• Liker 28
Gjest Xstrella
Skrevet
1 time siden, Irja skrev:

«Mamma? Kan du filme meg mens jeg snurrer rundt i denne kjolen?» 😩 Dama er 30 (?) år! 

Blir hun ikke 32? 

Skrevet
7 minutter siden, Xstrella skrev:

Blir hun ikke 32? 

Godt mulig 😱 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, krenkende utsagn, persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er trist og skremmende når andre kjente bloggere omtaler CBE som forbilde innen kropp, slik som i Stina Bakkens blogginnlegg i dag 

• Liker 20
Skrevet
27 minutter siden, Krokanis skrev:

Jeg syntes det er trist og skremmende når andre kjente bloggere omtaler CBE som forbilde innen kropp, slik som i Stina Bakkens blogginnlegg i dag 

Helt enig med deg. Har svart bloggeren. Får se om det blir godtatt.

• Liker 5
Skrevet

Ser på instastory at størrelsen på Carolines koffert når hun skal på tur i ca 24 timer er like stor når jeg skal på ferie i 14 dager 😬😂

• Liker 17
Skrevet
43 minutter siden, Nobile skrev:

Ser på instastory at størrelsen på Carolines koffert når hun skal på tur i ca 24 timer er like stor når jeg skal på ferie i 14 dager 😬😂

Ja tenk det,folk er forskjellig.. 🙄

• Liker 7
Skrevet

Alkohol i instastory. Var det ikke det som ikke var lov?

• Liker 1
Gjest eksiltronder
Skrevet
2 timer siden, Bimmelim skrev:

Alkohol i instastory. Var det ikke det som ikke var lov?

Så lenge det ikke er knyttet opp mot reklame må de bare vise frem så mye alkohol de ønsker.

Gjest Cocosa
Skrevet
1 minutt siden, eksiltronder skrev:

Så lenge det ikke er knyttet opp mot reklame må de bare vise frem så mye alkohol de ønsker.

Ja, kan de egentlig det? Har ikke hele bloggen som formål å selge reklame?

Gjest Speilvegg
Skrevet
På 18.6.2018 den 18.56, el-len skrev:

Bare 1500 likes på reklameinnlegget for vitaminer på IG i går (det er utrolig lite for en som har 328 000 følgere, er det ikke?),

så da er det bare å kjøre på med barna, uvitende fotografert bakfra. Nesten like mange likes som reklameinnlegget på bare en time. Hun vet hva hun gjør og hva gir likes. Bare synd at det er de uvitende barna som gir det.

Disse «Good for me» er vel de samme som pusher betakaroten. Hun som er så opptatt av sunnhet vet vel at ved å ha et variert kosthold så behøves det ikke å spise dyre vitaminpiller i tillegg. 

Skrevet

Svelger hun pillene i det hele tatt??Har bare sett henne ha den mellom tenna..

• Liker 8
Gjest Kariannne
Skrevet
På 19.6.2018 den 21.01, Lopploella skrev:

Babystemme, trutemunn, puppestrutting og den der «fram og tilbake-filmingen» begynner jo å bli totalt parodisk. 

Nå må noen lage en humorserie basert på den dama.

Signerer! I mens kan vi kose oss med dette 😂

Skrevet
2 timer siden, Cocosa skrev:

Ja, kan de egentlig det? Har ikke hele bloggen som formål å selge reklame?

Så ble det stille....

• Liker 1
Gjest eksiltronder
Skrevet
13 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Så ble det stille....

Jeg valgte å ikke bruke tid og energi på dette spørsmålet, da det har blitt diskutert opp og i mente av langt dyktigere folk i denne tråden tidligere. Foreslår å lese seg opp før man "krever" svar.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...