Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er gjennomsyret av falskhet, den dama. En person kan besvares i pene ordelag og med en vennskapelig tone når beskjeden inneholder ros til C, brått besvares den samme personen i spydige, korte og avvisende ordelag idet beskjeden er kritisk (men fortsatt høflig og velment!) og ikke inneholder komplimenter til henne som person. Det er sykelig.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdag for moren og reklamelenker for Nelly? 

Stilig. 

• Liker 22
Skrevet
59 minutter siden, Kollontaj skrev:

Bursdag for moren og reklamelenker for Nelly? 

Stilig. 

Og hvor er jubilanten? Kunne ha byttet ut et bilde av seg selv med bilde av sin fantastiske mamma.

• Liker 15
Skrevet
16 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Og hvor er jubilanten? Kunne ha byttet ut et bilde av seg selv med bilde av sin fantastiske mamma.

Det var et bilde av jubilanten, men er fjernet nå.

Skrevet
5 timer siden, LilleSnupp skrev:

Så rart. Hvorfor det?

Gjest formula
Skrevet

Merkelig innlegg. Et sammensurium av reklame og mat, med en heseblesende tekst til, der bursdagsbarnet virkelig ble overrasket og CBE elsker overraskelser, hurra!

Litt merkelig at når de først skal ha med farmor på et bilde, så sitter CBE og gliser ved siden av med det sedvanlige: kjole HER/ smykke HER/ øredobber HER og det var så fint! Selvsagt må moras bursdag brukes i kommersiell sammenheng, og med farmor som rekvisitt.

Bursdagsinnlegget avsluttes med et inderlig ønske at det hardt prøvede paret skal slippe sykdom kommende uke.Som vanlig er det meg og mitt, uansett anledning.

Fin kake da, det skal hun ha.

Skrevet (endret)
10 timer siden, gjest91 skrev:

Hun er gjennomsyret av falskhet, den dama. En person kan besvares i pene ordelag og med en vennskapelig tone når beskjeden inneholder ros til C, brått besvares den samme personen i spydige, korte og avvisende ordelag idet beskjeden er kritisk (men fortsatt høflig og velment!) og ikke inneholder komplimenter til henne som person. Det er sykelig.

Hun tåler ikke kritikk. Hun må ha sin daglige dose med ros og hyllest. Det er sykelig og direkte usunt å holde på sånn. Det kan kanskje sammenlignes med likes og rosende kommentarer på facebook. Det gjør noe med en som person. Og sånn holder hun på i år etter år. Mange bloggere har ikke kommentarfelt lenger, men hun må ha det. Hva slags kommunikasjon er det å svare hvor hun har kjøpt ting, hvor nydelige hennes egne barn er og tusen takk? Noe mer inngående enn dette er det jo ikke.

Lurer på hvorfor hun fjernet bildet av mamma?

Endret av Surikatt
  • Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun tåler ikke kritikk. Hun må ha sin daglige dose med ros og hyllest. Det er sykelig og direkte usunt å holde på sånn. Det kan kanskje sammenlignes med likes og rosende kommentarer på facebook. Det gjør noe med en som person. Og sånn holder hun på i år etter år. Mange bloggere har ikke kommentarfelt lenger, men hun må ha det. Hva slags kommunikasjon er det å svare hvor hun har kjøpt ting, hvor nydelige hennes egne barn er og tusen takk? Noe mer inngående enn dette er det jo ikke.

Det kan jo være at moren ikke var fornøyd med bildet av seg selv og ba henne fjerne det.. personlig så ville jeg ikke satt pris på å bli avbildet uten å ha godkjent bildet. Hater t.o.m å bli tagget i bilder på fb. Det er ikke det at jeg er stygg som nøkken selv, men jeg liker bare ikke at folk skal se bilder av meg. 

• Liker 21
Skrevet
8 minutter siden, Surikatt skrev:

Kanskje hun måtte fjerne bildet av moren fordi hun ikke ønsket å være avbildet på bloggen. Tenk om barna hennes hadde hatt den samme rettigheten...

• Liker 38
Skrevet (endret)

Det er bare så latterlig det kommentarfeltet. De som beskriver henne som søt, pen, snill, flink, whatever takkes med "søte du"... Den som skrev kommentar på kjoleprøvevideoen at det var gørr kjedelig fikk: "konstruktivt 😛".

Mulig det bare er meg, men hva er det som er så konstruktivt med ros til bloggeierens utseende? Hvis det er konstruktive kommentarer hun vil ha?

Det er jo åpenbart at det ikke er det hun vil ha. Hun vil bare ha ros. All form for kritikk er unødvendig og plagsom tilbakemelding fra folk som lever i en alternativ virkelighet.

Endret av Medici
  • Liker 39
Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Merkelig innlegg. Et sammensurium av reklame og mat, med en heseblesende tekst til, der bursdagsbarnet virkelig ble overrasket og CBE elsker overraskelser, hurra!

Litt merkelig at når de først skal ha med farmor på et bilde, så sitter CBE og gliser ved siden av med det sedvanlige: kjole HER/ smykke HER/ øredobber HER og det var så fint! Selvsagt må moras bursdag brukes i kommersiell sammenheng, og med farmor som rekvisitt.

Bursdagsinnlegget avsluttes med et inderlig ønske at det hardt prøvede paret skal slippe sykdom kommende uke.Som vanlig er det meg og mitt, uansett anledning.

Fin kake da, det skal hun ha.

Og foran på bakebordet var det dandert et "stort stykke Norge" eller Freia melkesjokolade om du vil. Oppskriften derimot forteller om mørk sjokolade og da gjerne 70 % Er det dette som kalles skjult reklame? 

• Liker 23
Skrevet
8 timer siden, LilleSnupp skrev:

Veldig snodig bursdagsinnlegg. Hvor er jubilanten? Fikk plutselig jubilanten lov til å slippe å delta i bloggen.... Hadde håpet at dette gjaldt de umyndige også.

• Liker 19
Skrevet
13 timer siden, Liver skrev:

Det nyeste reklameinnlegget til CBE virker nesten som en parodi på amerikanske tilstander. Teksten er over the top og bildet er absolutt ikke troverdig i hva det skal formidle. 

Nå er innlegget om vitaminer slettet på facebook. Mulig de tester ut hvor reklamen vises?  

• Liker 11
Skrevet

Regner med CBE ikke sender tilbake de der BikBokklærne hun så dramatisk slenger i en haug på gulvet i reklamevideoen. Klærne er ikke hennes så lenge hun planlegger å returnere. Ufint å behandle andres gjenstander slikt. 

Må bare legge til. Hva er det med den tåspissgangen? Forminskende for føttene? Slankende for bena? Ser bare kleint ut. 

• Liker 21
Gjest orfeus
Skrevet

CBE, AnneBrith, med flere: Det er så mange rosabloggere som dyrker ideen om sexy småpike, i alle fall i bildene / videoene de legger ut. Bølgen har nådd så og si alle, og det er utrolig at voksne kvinner vil presentere seg slik, som trippende lolitaer. At de aller yngste rosabloggerne ikke er i stand til å se hva slike bilder representerer, er forståelig, men voksne damer på 30 + og 40 +??? De selger seg selv som halvtomsete dukker 😬 Er det det de vil være? For det er slik vi mer eller mindre bevisst oppfatter dem. 

Skrevet (endret)

2 timer siden, skruf skrev:

Det kan jo være at moren ikke var fornøyd med bildet av seg selv og ba henne fjerne det.. personlig så ville jeg ikke satt pris på å bli avbildet uten å ha godkjent bildet. Hater t.o.m å bli tagget i bilder på fb. Det er ikke det at jeg er stygg som nøkken selv, men jeg liker bare ikke at folk skal se bilder av meg. 

Samme her! Har til og med skrudd på at jeg må godkjenne tagger på facebook nå. Da jeg var yngre (18-23) og hadde større eksponerings-/bekreftelsesbehov synes jeg det var morsomt å bli tagget og "kult" å vise alt man deltar på - nå er jeg 30 og ser ikke helt poenget i at en haug mennesker jeg ikke kjenner skal se all slags bilder av meg eller vite hva jeg driver med til enhver tid. "Ingen" bryr seg - og de få som faktisk bryr seg forteller man det til uansett. Det eneste man oppnår med slikt er å fremstå som en smule skrytete og usikker.

Jeg tror rett og slett Caroline ikke forstår at det er mulig å IKKE ønske bekreftelse/ros fra fremmede på nett. Mora hennes er jo aldeles nydelig, så får nok kun komplimenter, men selv det kan jo være skikkelig ubehagelig/kleint/unødvendig når det kommer fra tilfeldige folk på nett man ikke aner hvem er!

Dessuten - når hun avbildes i et innlegg med reklamelenker blir hun jo (indirekte) brukt i reklameøyemed ved sin tilstedeværelse i innlegget. Forstår godt hun ikke ønsker det.

Endret av Rubella
  • Liker 25
Gjest formula
Skrevet
6 minutter siden, Rubella skrev:

Dessuten - når hun avbildes i et innlegg med reklamelenker blir hun jo (indirekte) brukt i reklameøyemed ved sin tilstedeværelse i innlegget. Forstår godt hun ikke ønsker det.

La oss håpe at også farmor er klar over at hun indirekte blir brukt i reklameøyemed. Både blitt spurt, forstår omfanget og fått tatt et bevisst valg.

Skrevet (endret)

Morsomt høre på siste podkast av Harm & Hegseth der Hegseth forteller at han klarte å si til CBE på ELLE-festen at hun ser så mye finere ut nå med litt flere kilo på seg, og begynt i podkasten å snakke om det som om han hadde begått en stor synd. Snakket seg bort om at han ikke mente det sånn og at hun er jo fremdeles kjempeslank osv, og hørtes stressa ut. Tydeligvis ikke bare KG som ser at dama ikke veier det samme som hun alltid har gjort, jf egne uttalelser på bloggen. Og godt er det. 

Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 27
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...