Dark Star Skrevet 15. juni 2018 #56781 Skrevet 15. juni 2018 49 minutter siden, Linda A skrev: Helt uenig, mye er latterliggjøring og veldig lite konstruktivt..... Flott at du har en mening, men diskusjonen her blir veldig mye bedre om du kan snu den, og fortelle hva i reklamevideoen du finner positivt og hvilke virkemidler hun bruker som du finner salgsfremmende. Kanskje motsi de med "latterlige" og "lite konstruktive" kommentarer litt, sånn at du deltar i diskusjonen, ikke i en brukerdebatt. 27
Chrisssi Skrevet 15. juni 2018 #56782 Skrevet 15. juni 2018 57 minutter siden, Linda A skrev: Helt uenig, mye er latterliggjøring og veldig lite konstruktivt..... Man kan vel kjapt konstatere at du Linda A befinner deg her inne kun for å forsvare frua. Hun klarer forøvrig helt fint å latterliggjøre seg selv! 9
Gjest Leoor Skrevet 15. juni 2018 #56783 Skrevet 15. juni 2018 Vet dere hva? Jeg er ferdig. Ferdig med å se på andres eksponeringsbehov, ferdig med å se på at barn blir ufrivillig eksponert, ferdig med å være vitne til forvridde kroppsidealer, ferdig med skjulte reklamer. Jeg er ferdig med å bli lurt.
Emilie112 Skrevet 15. juni 2018 #56784 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, Linda A skrev: Helt uenig, mye er latterliggjøring og veldig lite konstruktivt..... Det diskuteres en reklame for Bikbok. Reklamen er kjempe klein og jeg synes bikbok bruker helt feil model når man bruker en tobarnsmor på over 30 år når man reklamerer for ungdomsklær / jente klær. Det studer veldig med hvem cbe hevder leser bloggen, men kanskje det er tull det.. når jeg tenker meg. Det meste på bloggen er jo tull og lyving. 24
Gjest Xstrella Skrevet 15. juni 2018 #56785 Skrevet 15. juni 2018 24 minutter siden, Emilie112 skrev: Det diskuteres en reklame for Bikbok. Reklamen er kjempe klein og jeg synes bikbok bruker helt feil model når man bruker en tobarnsmor på over 30 år når man reklamerer for ungdomsklær / jente klær. Det studer veldig med hvem cbe hevder leser bloggen, men kanskje det er tull det.. når jeg tenker meg. Det meste på bloggen er jo tull og lyving. Enig. Bik bok er for 16-25 åringer. Vi over 30 må gå andre steder. Det er skikkelig fjortis butikk.
Rubella Skrevet 15. juni 2018 #56786 Skrevet 15. juni 2018 14 minutter siden, Xstrella skrev: Enig. Bik bok er for 16-25 åringer. Vi over 30 må gå andre steder. Det er skikkelig fjortis butikk. Jeg er 30 og handler innimellom på BikBok. Har på meg genser fra BikBok nå 😮 9
På besøk Skrevet 15. juni 2018 #56787 Skrevet 15. juni 2018 Nytt innlegg der stakkars mannen skal henges ut og stereotyper som skal bekreftes. Kan ikke mannen få gjøre som halve Norge, både menn og kvinner, gjør nå? Se på VM og kose seg? Må det at han prøvde å se kamp og redigere wannabe-fjortis-Caroline gjøres narr av og legges ut for hele verden å se? 9
Liver Skrevet 15. juni 2018 #56788 Skrevet 15. juni 2018 11 minutter siden, Rubella skrev: Jeg er 30 og handler innimellom på BikBok. Har på meg genser fra BikBok nå 😮 Jeg er over 30 og har en bukse der i fra som er den beste jeg noen gang har hatt. Måtte opp i XL, men god er den 😂 1
gjest91 Skrevet 15. juni 2018 #56789 Skrevet 15. juni 2018 Hvorfor kan ikke den dama vaske huset sitt selv, så mye tid som hun faktisk har?! 6
Rubella Skrevet 15. juni 2018 #56790 Skrevet 15. juni 2018 2 minutter siden, Liver skrev: Jeg er over 30 og har en bukse der i fra som er den beste jeg noen gang har hatt. Måtte opp i XL, men god er den 😂 Jeg har på meg genser i S nå men den er faktisk litt for stor. Jeg er ikke skinny heller, så er ikke helt enig i at de er verstinger på størrelser. Har klær i XS fra BikBok også! Ungdomsavdelinga (Divided) på HM er verre, synes jeg! 1
Korsihalsen Skrevet 15. juni 2018 #56791 Skrevet 15. juni 2018 (endret) 2 minutter siden, Rubella skrev: Jeg har på meg genser i S nå men den er faktisk litt for stor. Jeg er ikke skinny heller, så er ikke helt enig i at de er verstinger på størrelser. Har klær i XS fra BikBok også! Ungdomsavdelinga (Divided) på HM er verre, synes jeg! De fikk vel Gullbarbie prisen i år også? Tror ikke de fikk den uten grunn. https://gullbarbie.no/gullbarbie-2018/ Endret 15. juni 2018 av Korsihalsen 18
Oppland Skrevet 15. juni 2018 #56792 Skrevet 15. juni 2018 3 minutter siden, gjest91 skrev: Hvorfor kan ikke den dama vaske huset sitt selv, så mye tid som hun faktisk har?! Nei, det kan hun nok ikke, da blir det forlite tid til egenpleie.😳 11
Rubella Skrevet 15. juni 2018 #56793 Skrevet 15. juni 2018 Akkurat nå, Korsihalsen skrev: De fikk vel Gullbarbie prisen i år også? Tror ikke de fikk den uten grunn. Jo, de fikk det - men synes det er litt rart! Har prøvd/kjøpt klær fra mange ulike butikker og har ikke inntrykk av at BikBok er ille, i hvert fall ikke på overdeler!
Emilie112 Skrevet 15. juni 2018 #56794 Skrevet 15. juni 2018 1 minutt siden, Rubella skrev: Jo, de fikk det - men synes det er litt rart! Har prøvd/kjøpt klær fra mange ulike butikker og har ikke inntrykk av at BikBok er ille, i hvert fall ikke på overdeler! Nei, man må jo få plass til opererte bryst i genseren uten at man skal trenge å gå opp en str.. 18
kjarlos Skrevet 15. juni 2018 #56795 Skrevet 15. juni 2018 2 minutter siden, Rubella skrev: Jo, de fikk det - men synes det er litt rart! Har prøvd/kjøpt klær fra mange ulike butikker og har ikke inntrykk av at BikBok er ille, i hvert fall ikke på overdeler! Bikbok er superille! Velger alltid min vanlige størrelse, og blir alltid skikkelig deppa når jeg sleper bena etter meg ut fra prøverommet igjen for så å komme tilbake med både en og to størrelser større enn jeg pleier. Merker det speiselt rundt brystpartiet. Bruker S/M i overdeler alle andre steder (men har 70E i bh størrelse) kommer jeg inn på bikbok har jeg ikke sjanse å passe noe mindre enn L. 3
Rubella Skrevet 15. juni 2018 #56796 Skrevet 15. juni 2018 1 minutt siden, kjarlos skrev: Bikbok er superille! Velger alltid min vanlige størrelse, og blir alltid skikkelig deppa når jeg sleper bena etter meg ut fra prøverommet igjen for så å komme tilbake med både en og to størrelser større enn jeg pleier. Merker det speiselt rundt brystpartiet. Bruker S/M i overdeler alle andre steder (men har 70E i bh størrelse) kommer jeg inn på bikbok har jeg ikke sjanse å passe noe mindre enn L. Hmm, rart! Har ca samme BH-størrelse (ikke operert!) og har ikke noe problem. Bruker alt fra XS til M i topper. 1
kjarlos Skrevet 15. juni 2018 #56797 Skrevet 15. juni 2018 Akkurat nå, Rubella skrev: Hmm, rart! Har ca samme BH-størrelse (ikke operert!) og har ikke noe problem. Bruker alt fra XS til M i topper. Ikke operert her heller nei! Kanskje det er stor forskjell på de ulike overdelene da.. Mtp stretch og faste stoffer, ikke vet jeg. Handler sjeldent på bikbok av overnevnte grunn. 1
Rubella Skrevet 15. juni 2018 #56798 Skrevet 15. juni 2018 8 minutter siden, kjarlos skrev: Ikke operert her heller nei! Kanskje det er stor forskjell på de ulike overdelene da.. Mtp stretch og faste stoffer, ikke vet jeg. Handler sjeldent på bikbok av overnevnte grunn. Her er min nyinnkjøpte bomullsgenser i str. S i hvert fall! https://imgur.com/a/QeJPfNm 1
Torden Skrevet 15. juni 2018 #56799 Skrevet 15. juni 2018 10 timer siden, cerruti skrev: Hun snakker vel rart pga reguleringen. Tå-gangen er vel for å flekse muskler i beina. Tågangen er for å kamuflere digre føtter. For store føtter har hun til å være en petit xs. 19
Gjest Articuno Skrevet 15. juni 2018 #56800 Skrevet 15. juni 2018 2 timer siden, Torden skrev: Tågangen er for å kamuflere digre føtter. For store føtter har hun til å være en petit xs. Er det derfor hun alltid har for små sko også, kanskje?
Fremhevede innlegg