Populært innlegg cookiewookie Skrevet 13. juni 2018 Populært innlegg #56721 Skrevet 13. juni 2018 Jeg håper denne bloggboblen sprekker snart. Jeg blir trist av å se hvordan vi som samfunn belønner middelmådighet og tillater at enkelte mennesker kommer så langt med så lite. For CBE, med mange av sine bloggkollegaer, har jo ingen evner som utmerker seg. Det er så tydelig at inntekt, evner og arbeid ikke står i stil. Det er så mange dyktige skribenter der ute som skriver interessant og engasjerende og som faktisk har et budskap. Men så er det tonedøve CBE, med flere, som trekker mest oppmerksomhet og fordummer det å blogge som i utgangspunktet egentlig er et fantastisk konsept. Også syns jeg det er jævlig trist at noen har så mye påvirkningskraft og bruker det til INGENTING positivt. Tenk så mye som kunne bli utrettet om hun hadde brukt noen linjer hver uke på å fremheve en eller annen veldedighet eller sak som trenger oppmerksomhet. Det krever så utrolig lite. Men nei. Det er visst viktigere å poste ihjelredigerte bilder av seg selv som man selv blir glad av å se på. For et merkelig liv å leve. 74
Gjest orfeus Skrevet 13. juni 2018 #56722 Skrevet 13. juni 2018 1 minutt siden, cookiewookie skrev: Jeg håper denne bloggboblen sprekker snart. Jeg blir trist av å se hvordan vi som samfunn belønner middelmådighet og tillater at enkelte mennesker kommer så langt med så lite. For CBE, med mange av sine bloggkollegaer, har jo ingen evner som utmerker seg. Det er så tydelig at inntekt, evner og arbeid ikke står i stil. Det er så mange dyktige skribenter der ute som skriver interessant og engasjerende og som faktisk har et budskap. Men så er det tonedøve CBE, med flere, som trekker mest oppmerksomhet og fordummer det å blogge som i utgangspunktet egentlig er et fantastisk konsept. Også syns jeg det er jævlig trist at noen har så mye påvirkningskraft og bruker det til INGENTING positivt. Tenk så mye som kunne bli utrettet om hun hadde brukt noen linjer hver uke på å fremheve en eller annen veldedighet eller sak som trenger oppmerksomhet. Det krever så utrolig lite. Men nei. Det er visst viktigere å poste ihjelredigerte bilder av seg selv som man selv blir glad av å se på. For et merkelig liv å leve. 👍
SusieDerkins Skrevet 13. juni 2018 #56723 Skrevet 13. juni 2018 11 minutter siden, cookiewookie skrev: Jeg håper denne bloggboblen sprekker snart. Jeg blir trist av å se hvordan vi som samfunn belønner middelmådighet og tillater at enkelte mennesker kommer så langt med så lite. For CBE, med mange av sine bloggkollegaer, har jo ingen evner som utmerker seg. Det er så tydelig at inntekt, evner og arbeid ikke står i stil. Det er så mange dyktige skribenter der ute som skriver interessant og engasjerende og som faktisk har et budskap. Men så er det tonedøve CBE, med flere, som trekker mest oppmerksomhet og fordummer det å blogge som i utgangspunktet egentlig er et fantastisk konsept. Også syns jeg det er jævlig trist at noen har så mye påvirkningskraft og bruker det til INGENTING positivt. Tenk så mye som kunne bli utrettet om hun hadde brukt noen linjer hver uke på å fremheve en eller annen veldedighet eller sak som trenger oppmerksomhet. Det krever så utrolig lite. Men nei. Det er visst viktigere å poste ihjelredigerte bilder av seg selv som man selv blir glad av å se på. For et merkelig liv å leve. word 10
Liver Skrevet 14. juni 2018 #56724 Skrevet 14. juni 2018 8 timer siden, cookiewookie skrev: Jeg håper denne bloggboblen sprekker snart. Jeg blir trist av å se hvordan vi som samfunn belønner middelmådighet og tillater at enkelte mennesker kommer så langt med så lite. For CBE, med mange av sine bloggkollegaer, har jo ingen evner som utmerker seg. Det er så tydelig at inntekt, evner og arbeid ikke står i stil. Det er så mange dyktige skribenter der ute som skriver interessant og engasjerende og som faktisk har et budskap. Men så er det tonedøve CBE, med flere, som trekker mest oppmerksomhet og fordummer det å blogge som i utgangspunktet egentlig er et fantastisk konsept. Også syns jeg det er jævlig trist at noen har så mye påvirkningskraft og bruker det til INGENTING positivt. Tenk så mye som kunne bli utrettet om hun hadde brukt noen linjer hver uke på å fremheve en eller annen veldedighet eller sak som trenger oppmerksomhet. Det krever så utrolig lite. Men nei. Det er visst viktigere å poste ihjelredigerte bilder av seg selv som man selv blir glad av å se på. For et merkelig liv å leve. E9! Er også veldig fascinert av hvordan flere av bloggerne, men spesielt CBE, bruker janteloven for å forsvare sin selvopptatthet. Vi bør alle bli flinkere å syns vi gjør en god jobb, men CBE tar dette til et eget nivå. Alt de gjør er best, rett og alle andre har feil, sier du i mot så finner de frem jantelovkortet. Meget spesielt for to mennesker som er passert 30. 29
Surikatt Skrevet 14. juni 2018 #56725 Skrevet 14. juni 2018 Jantelov eller ikke, det er usympatisk med mennesker som skryter av seg selv og er selvopptatte. Ønsker man at ens egne barn skal få slike personlighetstrekk for eksempel? Barn er ofte selvopptatte og en del av oppdragelsen er å lære dem å bli mindre selvopptatte. Det er merkelig da at hun må skryte hele tiden av hvor fantastiske avkommet er og hvilken omtanke de har for andre når hun selv går foran som et eksempel på det motsatte. 31
Gjest Speilvegg Skrevet 14. juni 2018 #56726 Skrevet 14. juni 2018 Når alt annet feiler og du ikke har noe å komme med: Spill på janteloven! Boken «En flyktning krysser sine spor» burde alle lese før de bruker begrepet Janteloven. Det finnes ikke noe i boka som tilsier at den kan brukes til uhemmet selvskryt.
Surikatt Skrevet 14. juni 2018 #56727 Skrevet 14. juni 2018 Da var sirkus oppussing i gang, igjen. Nå er det hallen som skal males på nytt. En leser kommenterer at hun har god smak og er stilsikker! Hun har jo ikke peiling, det blir feil hele tiden. Når jeg ser bilder av den tv stua føler jeg det er vanskelig å si hva slags personer som bor der. Ingenting harmonerer. Og så disse gyselige bildene av filmstjerner som er plassert absolutt over alt på veggene. Totalt overkill. 34
Anonym90059005 Skrevet 14. juni 2018 #56728 Skrevet 14. juni 2018 Blir det sponset cruise snart på cbe og tro. Ref instastory om videomøte og en cruise båt på skjermen 6
Butternut Skrevet 14. juni 2018 #56729 Skrevet 14. juni 2018 Jeg tror CBE må være den minst likte bloggeren i norge, basert på tråder, kommentarer og uheldige omtaler (kommentarfeltjuks, bildejuks ect) på div nettaviser. 25
Physalis Skrevet 14. juni 2018 #56730 Skrevet 14. juni 2018 Jeg leser flere blogger av mange grunner. CBE leser jeg kun pga underholdning, og jeg blir rett og slett forferdet. At hun ikke skjønner at hun kan bidra til at mange der ute som lever i en vanlig småbarnsfamilie får litt 'angst ', nettopp fordi de føler på alt de ikke får til. Hun ser det ikke selv, og hun har absolutt ikke tenkt å bruke bloggstemmen sin til noe fornuftig. Den dama der gjør meg uvel og jeg syns ikke hun fortjener å ligge så høyt som hun gjør. Når hun forstår at livet og alt ikke dreier seg om meg, meg, meg, ja da kan jrg vurdere på nytt. Det som slår meg er at jeg tror mange av klikkene hennes er fra oss her inne som bare er inne å se pga nysgjerrighet og om hun i det hele tatt tar noe innover seg. Jeg foreslår at vi slutter å klikke oss inn, men at en person som går inn innimellom kan oppdatere oss andre på det som foregår på bloggen? 25
Mrs O'Donell Skrevet 14. juni 2018 #56731 Skrevet 14. juni 2018 Hva tenker mennesker som får seg til å betegne henne som stilsikker? De har hatt huset halvtannet (?) år og har/skal endre på de fleste rom minst en gang. Det er i min bok i andre enden av stilsikker-skalaen. Men litt godt å se at nyrik-russer-stilen ikke passet dem helt da. Bort med bordell-look og farga fuskepelser. Tilbake til det delikate og sukkerspinneventyr. 26
Keaton Skrevet 14. juni 2018 #56732 Skrevet 14. juni 2018 Tips til CBE som har så dårlig tid; ikke bruke flere kvelder på Plantasjen for å finne en plante med riktig grønnfarge. Kanskje du får tid til å spille piano også. 48
SusieDerkins Skrevet 14. juni 2018 #56733 Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Tips til CBE som har så dårlig tid; ikke bruke flere kvelder på Plantasjen for å finne en plante med riktig grønnfarge. Kanskje du får tid til å spille piano også. hun er jo en reser med bengalack <#justsaying 11
SusieDerkins Skrevet 14. juni 2018 #56734 Skrevet 14. juni 2018 jeg ante ikke at sånne ikeaplakater av filmstjerner med billigglass er "fotokunst". Det skulle man visst da man kvittet seg med rekvisittene fra fjortisrommet... 35
Kleenex Skrevet 14. juni 2018 #56735 Skrevet 14. juni 2018 19 minutter siden, Kollontaj skrev: Tips til CBE som har så dårlig tid; ikke bruke flere kvelder på Plantasjen for å finne en plante med riktig grønnfarge. Kanskje du får tid til å spille piano også. Og den stakkars planta har blitt stuet bort i en krok, selvom den burde være rommets blikkfang og med en overdimensjonert potte som hører hjemme utendørs? 9
Gjest formula Skrevet 14. juni 2018 #56736 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Men litt godt å se at nyrik-russer-stilen ikke passet dem helt da. Bort med bordell-look og farga fuskepelser. Tilbake til det delikate og sukkerspinneventyr. Litt godt, og litt trist
Vernis Skrevet 14. juni 2018 #56737 Skrevet 14. juni 2018 Sånn i forhold til interiør har hun rett og slett ikke teft, eller hva man skal kalle det. Greit nok det, man har det som man liker det, men mtp at hun blogger om det så må det være lov å si. Oppstilt, uten personlighet og liv ( snakket fremdeles om interiøret). 14
Sandin Skrevet 14. juni 2018 #56738 Skrevet 14. juni 2018 Nå har Lasse tatt denne maskingen av bildene litt for langt. Det ene bildet der hun sitter i stua ser jo ut som om hun er photoshoppet inn i bildet. Less is more, Lasse! 12
Surikatt Skrevet 14. juni 2018 #56739 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, MissLucy skrev: jeg ante ikke at sånne ikeaplakater av filmstjerner med billigglass er "fotokunst". Det skulle man visst da man kvittet seg med rekvisittene fra fjortisrommet... Huset deres har ingen personlighet og hun eier ikke smak. Det er jo ikke noe som er personlig der, som møbler man har hatt en stund eller noen bilder. Kan de ikke henge opp de overdimensjonerte bryllupsbildene eller hvor ble de av? Når hun setter i gang, er det ut med alt det gamle og inn med nytt, sponset ræl. 10
Liver Skrevet 14. juni 2018 #56740 Skrevet 14. juni 2018 Den nyeste videoen.....har ikke ord! #orkerikke 🙈 10
Fremhevede innlegg