Gjest formula Skrevet 11. juni 2018 #56641 Skrevet 11. juni 2018 4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg syns det er lite konstruktivt og veldig unødvendig å kommentere på (det naturlige) utseende til hr CBE. Er det ikke det naturlige og spontane vi ofte etterlyser i bloggen? Da blir det så feil å kommentere at han bør smile med lukket munn og trene mer. At herr ikke trenger hverken å redigeres eller fylle på med div for å være god nok er en annen diskusjon. Enig. Samtidig synes jeg det er rart at bloggen, som speiler det perfekte livet, innimellom synes å glemme hr CBE. All energi går med til at frue og barn skal skinne, mens mannen blir litt glemt. Litt på samme måte som det blir glemt at klær og gardiner kanskje bør strykes før de vises fram, eller at tær bør inn i sko før de har fotoshoot. Rart at denne perfeksjonismen ikke omfatter alt.
Populært innlegg Dulurerikkeeluring Skrevet 11. juni 2018 Populært innlegg #56643 Skrevet 11. juni 2018 Flere som har sett instastorien hennes der hun uttrykker sin barmhjertighet for et ekorn som blir jaget ned av treet av en fugl? Trodde det var allmenn kunnskap at ekorn er en av de verste rovdyrene når det kommer til fugleegg og fuglunger. Denne fuglen beskyttet trolig reiret sitt fra ekornet, så måtte humre litt da hun la ut en video med bekymrede emojis, etterfulgt av «P.S. Ekornet vant! Så søt» 🤭 Får håpe hun tar en titt i skolebøkerne til barna etterhvert. 50
Kleenex Skrevet 11. juni 2018 #56644 Skrevet 11. juni 2018 2 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg syns det er lite konstruktivt og veldig unødvendig å kommentere på (det naturlige) utseende til hr CBE. Er det ikke det naturlige og spontane vi ofte etterlyser i bloggen? Da blir det så feil å kommentere at han bør smile med lukket munn og trene mer. At herr ikke trenger hverken å redigeres eller fylle på med div for å være god nok er en annen diskusjon. Jeg hintet i min kommentar om at jeg syntes armene så direkte redigert ut, og da tynnere... 2
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. juni 2018 #56645 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Dulurerikkeeluring skrev: Flere som har sett instastorien hennes der hun uttrykker sin barmhjertighet for et ekorn som blir jaget ned av treet av en fugl? Trodde det var allmenn kunnskap at ekorn er en av de verste rovdyrene når det kommer til fugleegg og fuglunger. Denne fuglen beskyttet trolig reiret sitt fra ekornet, så måtte humre litt da hun la ut en video med bekymrede emojis, etterfulgt av «P.S. Ekornet vant! Så søt» 🤭 Får håpe hun tar en titt i skolebøkerne til barna etterhvert. Du må ikke glemme den totale ignoransen
SusieDerkins Skrevet 11. juni 2018 #56646 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Dulurerikkeeluring skrev: Flere som har sett instastorien hennes der hun uttrykker sin barmhjertighet for et ekorn som blir jaget ned av treet av en fugl? Trodde det var allmenn kunnskap at ekorn er en av de verste rovdyrene når det kommer til fugleegg og fuglunger. Denne fuglen beskyttet trolig reiret sitt fra ekornet, så måtte humre litt da hun la ut en video med bekymrede emojis, etterfulgt av «P.S. Ekornet vant! Så søt» 🤭 Får håpe hun tar en titt i skolebøkerne til barna etterhvert. hun går inn for total ignoranse ;-) 13
Gjest spaniasol Skrevet 11. juni 2018 #56647 Skrevet 11. juni 2018 Jeg reagerer kraftig på at disse verdensvante 1.klasse-seilerne skal kalle en av de flotteste kanariøyene for "granca". Noe så respektløst! Pruting på marked er en del av hele forretningsmodellen. Enkelte steder kan til og med selgerne bli sure om du ikke pruter. Vanligvis er nordmenn så vant til å betale full pris at de betaler alt det selgeren forlanger. Det er ikke meningen på et marked! I en butikk, derimot, skal man betale den satte prisen. Det virker som dette ekteparet tror de er kommet til et ukultivert land der de gjør som de vil. Vel, de er i så fall ikke alene om det. For å sette det i et større perspektiv, liksågodt; turismen har ødelagt Gran Canaria. Man trenger i hvert fall ikke flere som skal bo på 5-stjerners hotell og forbruke øya uten å gi noe tilbake. Kjente jeg ble ordentlig provosert av denne elendige videoen de har laget.
Emilie112 Skrevet 11. juni 2018 #56648 Skrevet 11. juni 2018 😱😱😱 så flau jeg ble over den videoen. Er ikke helt sikker på om jeg blir flauest over dem eller meg som så på .. men så pinlig! 16
Mrs O'Donell Skrevet 11. juni 2018 #56649 Skrevet 11. juni 2018 Herre, så puteflaut med den filmen! Jeg holdt ut i 48 sekunder. Er det mulig å være så totalt selvopptatt at man tror at dette er av interesse for noen? Så staga (Ups, der var hun jammen toppløs gitt), kunstig, flaut og fullstendig pinlig. Voksne folk! 17
Keaton Skrevet 11. juni 2018 #56650 Skrevet 11. juni 2018 Når to fullstendig intetsigende mennesker lager en totalt intetsigende video av sitt meningstomme liv, kan man virkelig lure på hvorfor tv2 i tillegg filmer dette tullballet. Kvalitet og evne til å inspirere kan iallfall ikke være et kriterium for å være med i Bloggerne. 29
På besøk Skrevet 11. juni 2018 #56651 Skrevet 11. juni 2018 Jeg hadde ikke kjent henne igjen på gata! Etter den vloggen der er det ingen tvil om at hun redigeres i hjel 15
Gjest spaniasol Skrevet 11. juni 2018 #56652 Skrevet 11. juni 2018 Nå har jeg kommentert bloggen med det jeg reagerte på her. Rett skal være rett. Omtale som en person har mulighet til å lære noe av bør gå direkte til vedkommende og ikke postes et sted hun ikke ser den. Eller gjør hun det??? 😉
pøbelsara Skrevet 11. juni 2018 #56653 Skrevet 11. juni 2018 (endret) Jeg tenker at de ville vinne mye på å redigere litt. Tre minutter intetsigende er mye bedre enn 12. Dagsrevyen klarer å lage nyhetsinnslag som handler om faktiske, viktige ting hvor man får en bra oversikt over saken på noen få minutter. Jeg tror de ville tatt mye mer av med bloggingen sin hvis de hadde fattet seg i adskillig mer korthet enn de gjør. Endret 11. juni 2018 av pøbelsara 14
Gjest Speilvegg Skrevet 11. juni 2018 #56654 Skrevet 11. juni 2018 43 minutter siden, Kollontaj skrev: Når to fullstendig intetsigende mennesker lager en totalt intetsigende video av sitt meningstomme liv, kan man virkelig lure på hvorfor tv2 i tillegg filmer dette tullballet. Kvalitet og evne til å inspirere kan iallfall ikke være et kriterium for å være med i Bloggerne. Ble faktisk nysgjerrig og måtte inn å se på denne vloggen om det var så intetsigende. (Har ikke trykt meg inn på mange år) Det var et stort gjesp. 😴 ❗️Må huske på å aldri klikke meg inn igjen. ❗️😁
Mrs O'Donell Skrevet 11. juni 2018 #56655 Skrevet 11. juni 2018 3 timer siden, spaniasol skrev: Jeg reagerer kraftig på at disse verdensvante 1.klasse-seilerne skal kalle en av de flotteste kanariøyene for "granca". Noe så respektløst! Pruting på marked er en del av hele forretningsmodellen. Enkelte steder kan til og med selgerne bli sure om du ikke pruter. Vanligvis er nordmenn så vant til å betale full pris at de betaler alt det selgeren forlanger. Det er ikke meningen på et marked! I en butikk, derimot, skal man betale den satte prisen. Det virker som dette ekteparet tror de er kommet til et ukultivert land der de gjør som de vil. Vel, de er i så fall ikke alene om det. For å sette det i et større perspektiv, liksågodt; turismen har ødelagt Gran Canaria. Man trenger i hvert fall ikke flere som skal bo på 5-stjerners hotell og forbruke øya uten å gi noe tilbake. Kjente jeg ble ordentlig provosert av denne elendige videoen de har laget. Jeg tror at ved å bruke uttrykket 'Granka' så prøver de å snobbe nedover, siden de fikk kommentarer på at de konsekvent kalte øya for Spania i de første innleggene. 7
Sophia_08 Skrevet 11. juni 2018 #56656 Skrevet 11. juni 2018 1 hour ago, Mrs O'Donell said: Herre, så puteflaut med den filmen! Jeg holdt ut i 48 sekunder. Er det mulig å være så totalt selvopptatt at man tror at dette er av interesse for noen? Så staga (Ups, der var hun jammen toppløs gitt), kunstig, flaut og fullstendig pinlig. Voksne folk! "Filmer du nååå??" Sitat nesten-toppløs CBE... Hva med å klippe det ut av filmen om det var helt krise..? 24
Gjest Zaza Skrevet 11. juni 2018 #56657 Skrevet 11. juni 2018 Her snakker vi 14 lange minutter med ingenting, vel å merke for bedriften godt betalte minutter. Jeg unner alle å kunne jobbe med/drive med det de liker men jeg sliter med å se meningen med noen jobber. Inspirasjon? Neppe. Men når en kaller seg journalist, med selvutnevnt skrivekløe, så forventer jeg mer innhold. Sjelden til aldri står tekst og innhold i fokus. Hva bidrar bloggerne egentlig til? I mine øyne fint lite.
Liver Skrevet 11. juni 2018 #56658 Skrevet 11. juni 2018 Lurer på om de ser selv hvor iscenesatt deler av videoen er? Spesielt helt i starten. For det første, er jeg på tur med kun mannen har jeg ikke håndkle på meg når jeg har dusja/skal i dusjen, jeg går naken rundt på rommet. For det andre, jeg står ikke å gjør meg til slik de gjør på film!? med å vise sidepupp og krumme ryggen. Da ønsker man å se deilig ut på kameraet, som jeg ikke forstå vitsen med når man lager en vlog fra Gran Canaria. 22
Gjest Zaza Skrevet 11. juni 2018 #56659 Skrevet 11. juni 2018 Hei mandag! Den dAgen jeg merker at jeg er lei av å jobbe på skole, at jeg savner en jobb der jeg kan få uttrykt meg/være mer kreativ, ja da skal jeg starte en blogg med hjemmekontor.
Gjest formula Skrevet 11. juni 2018 #56660 Skrevet 11. juni 2018 (endret) Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg faktisk trodd de var på ferie, men denne turen var helt nødvendig fordi de måtte se etter feriebolig. LKE virker jo ganske så avslappet, mens hun veldig bevisst på at hun blir filmet, med påfallende utstudert kroppsspråk og ansiktsuttrykk. Alt virker fryktelig, fryktelig masete - og med stemmen hennes på toppen......🙉 😮 Endret 11. juni 2018 av formula
Fremhevede innlegg