Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Moodini skrev:

Jeg synes det er veldig spesielt at de tilsynelatende er tilbake for fullt allerede nå, hvis de virkelig var smittet av et magevirus.. uavhengig av om det rota- eller norovirus, så ligger man faktisk rett ut i flere dager. Jeg er 110% sikker på at «fylla hadde skylda», men det sitter vel langt inne å innrømme 🤭

Jeg har hatt alt mulig av spying og diaré ..... og jeg er aldri god nok dagen etterpå til å styre med vanlige /familie aktiviteter...og samtidig se fresh ut....jeg kaver meg rundt uten matlyst og nedsatt energi. Kanskje hadde ikke de lyst på familiebesøk som et annet alternativ til for mye drikke?🙊😂

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev hun virkelig ignorant og ikke ignorere? 

He, he. Noen ganger kommer man nærmere sannheten enn man ønsker. 

• Liker 27
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Finner ikke kommentaren til legen jeg,kan noen vise meg?

Skrevet
50 minutter siden, Kollontaj skrev:

«Total ignoranse», skrev hun.

#LekMedSpråket (eventuelt mangel på forståelse)

• Liker 14
Skrevet
49 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun skriver at hun skal "prøve med total ignoranse" :ler:

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 minutter siden, MissLucy skrev:

Hun skriver at hun skal "prøve med total ignoranse" :ler:

Og akkurat det mestrer hun jo gang, på gang, på gang 😂🙈

Endret av Hummingbird2
  • Liker 18
Skrevet

Artig formulering. M.O., da.

• Liker 4
Skrevet

LK..ups.."legen" burde da også vite at norovirus har høysesong i vintermånedene. Nei, dette er vel god gammeldags dagen derpå😎

• Liker 23
Skrevet

Synes tennene til LK henger så veldig på tørk. Lite flatterende, han burde smile med lukket kjeft.

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, Konvall skrev:

Jeg har hatt alt mulig av spying og diaré ..... og jeg er aldri god nok dagen etterpå til å styre med vanlige /familie aktiviteter...og samtidig se fresh ut....jeg kaver meg rundt uten matlyst og nedsatt energi. Kanskje hadde ikke de lyst på familiebesøk som et annet alternativ til for mye drikke?🙊😂

Det er akkurat det jeg også tenker 😁 I tillegg er det sikkert ikke så kult å være helt pigg igjen når svigers sikkert har fått med seg «norovirusutbruddet» gjennom bloggen. Digg å slippe besøk av svigers da- kjenner følelsen 😂

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, gjest91 skrev:

Synes tennene til LK henger så veldig på tørk. Lite flatterende, han burde smile med lukket kjeft.

Jeg synes at et naturlig smil aldri blir feil. Derimot synes jeg at Lassebasse har usedvanlig smale armer på bildet fra siste blogginnlegg og akkurat det er ikke særlig fint, med mindre man vil fremstå som ganske utrent. Så Lassebasse, ned i kjelleren og bruk litt tid på vekter!

• Liker 6
Gjest DangerNoodle
Skrevet
6 timer siden, gjest91 skrev:

32 minutter siden, Kleenex skrev:

Jeg synes at et naturlig smil aldri blir feil. Derimot synes jeg at Lassebasse har usedvanlig smale armer på bildet fra siste blogginnlegg og akkurat det er ikke særlig fint, med mindre man vil fremstå som ganske utrent. Så Lassebasse, ned i kjelleren og bruk litt tid på vekter!

Konstruktivt. 

Skrevet

En helt vanlig søndag er ikke den samme for denne familien og andre småbarnsfamilier som CBE liker å tro. I en normal småbarnsfamilie blir ikke søndagsturen til en photoshoot hvor mor poserer og annonselinker florerer og barna er på jobb og blir eksponert både med bilder og tekst. Skjerp deg, CBE.

• Liker 34
Skrevet
2 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Herregud så utrolig pinlig!

Skjønner hvorfor de ikke vil ha facebook innlogging i kommentarfeltet.

• Liker 34
Skrevet
7 timer siden, gjest91 skrev:

Dette er vel unødvendig å skrive?

• Liker 34
Skrevet (endret)
7 timer siden, gjest91 skrev:

Heller naturlig og avslappa smil med tenna på tørk enn de anstrengte «myseogknurrefravenstreside»-smilene til hans bedre halvdel.

Endret av Rubella
  • Liker 28
Gjest Kariannne
Skrevet
2 timer siden, Kleenex skrev:

Akkurat tennene kan han ikke noe for, men han ser forferdelig tynn ut nå syntes jeg. Ser så sliten og dratt ut i ansiktet. 

Gjest Loffeliten
Skrevet

Denne kommentarfelt"legen" burde vite at norovirus slett ikke er den vanligste årsaken til matforgiftning, det "legen" skriver er direkte feil. Ganske, eh, ignorant å komme med en slik påstand i kommentarfeltet, egentlig. :phaedra:

Gjest Kariannne
Skrevet
5 minutter siden, Loffeliten skrev:

Denne kommentarfelt"legen" burde vite at norovirus slett ikke er den vanligste årsaken til matforgiftning, det "legen" skriver er direkte feil. Ganske, eh, ignorant å komme med en slik påstand i kommentarfeltet, egentlig. :phaedra:

Det er bare å bruke total ignoranse på det denne "legen" *host* LK skriver.

Skrevet

Jeg syns det er lite konstruktivt og veldig unødvendig å kommentere på (det naturlige) utseende til hr CBE. 

Er det ikke det naturlige og spontane vi ofte etterlyser i bloggen? Da blir det så feil å kommentere at han bør smile med lukket munn og trene mer. 

At herr ikke trenger hverken å redigeres eller fylle på med div for å være god nok er en annen diskusjon. 

• Liker 37
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...