Gjest -Willow Skrevet 8. juni 2018 #56521 Skrevet 8. juni 2018 Så mye styr for elle-festen, men ikke noe bilde i landets største aviser? Begynner CBE å bli irrelevant?
ElsieF Skrevet 8. juni 2018 #56522 Skrevet 8. juni 2018 Så et klipp fra Kongsvik klinikken nettopp. En av personene Lene Kongsvik spiller, Rebekka Røed hadde et fint foredrag om alt hun hadde kommet over før hun var på jobb kl 08.00, selv om hun faktisk hadde forsovet seg. Jeg måtte le, og kan ikke annet enn å tro at Lene Kongsvik er en smule inspirert av disse rosa mammabloggerne! Kanskje spesielt en! 21
EMG Skrevet 8. juni 2018 #56523 Skrevet 8. juni 2018 4 timer siden, Lin10 skrev: Wow! Hun ser fantastisk ut og blir spennende å se bildene LK har tatt av henne og som kommer på bloggen. Sexy kjole, lett rufsete hårstyling, solbrun hud og lekker sminke. Til inspirasjon. Dette blir nok terningkast 6 fra Jan Thomas. Hun tar godt vare på seg selv. Har har en sunn og flott kropp. Man kommer langt med et balansert kosthold, regelmessig trening og at man har det bra med seg selv og det livet man har. Terningkast 6 fra Jan Thomas blir det helt sikkert - de er jo samarbeidspartnere. Ellers så synes jeg ikke kjolen var noe spesielt - sett henne i finere kjoler enn denne - men det jeg lurer mest på er hvordan i alle dager hun orker å gå med for små sko 🙈 31
Ultiva Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #56524 Skrevet 8. juni 2018 10 timer siden, Luvinesta skrev: Er det ikke litt vel dobbeltmoralsk å kritisere bloggere som dårlige influencere når slike som deg påstår at veldig slanke kvinner ikke er tynne? Når du selv har gått ut flere ganger og påstår at kroppsfokuset denne bloggeren driver med ikke er heldig for unge, og i neste øyeblikk skriver at hun ikke er tynn lenger og linker til en gammel thinspo-side som bloggeren ikke har noe med å gjøre. Hva tror du jenter som leser denne tråden som har mye mer fett på kroppen enn det denne dama har tenker da om sin egen kropp og selvbilde? Redigerte hun bildene var det feil, viser hun uredigerte bilder så er jammen meg det også feil også! Hva med å heller rose for at man legger ut ekte bilder? Med slike stygge kommentarer om kroppen så forstår jeg hvorfor veldig mange jenter velger å redigere bildene sine, spesielt når man vet at det er sårt punkt, og legger på slike kommentarer for å være ufyselig, når sannheten er at dama er godt trent og slank. Jeg ser ikke noe "kupert" terreng foran eller bak, tvert i mot en veldig slank og flott dame fortsatt. Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod. Og for å ha dette på det rene; det som tidligere har blitt diskutert av b la @Cavatina er ikke den faktiske kroppsstørrelsen til CBE. Diskusjonen har gått på at hun suger inn magen på bilder, at hun snakker om pizzapremie etter å ha trent, om at hun disser mannen sin på snap hver gang han spiser noe usunt, at hun legger inn skrytebilder i undertøy etter fødsler, at hun dokumenterer hver eneste treningsøkt osv. Det fremstår manisk og som erfaren påvirker/influencer så vet hun inderlig godt at mange sammenligner seg med henne. Ellers hadde hun ikke omsatt for 5 mill på reklamekanalene sine årlig. 31
Kleenex Skrevet 8. juni 2018 #56525 Skrevet 8. juni 2018 5 timer siden, Lin10 skrev: Wow! Hun ser fantastisk ut og blir spennende å se bildene LK har tatt av henne og som kommer på bloggen. Sexy kjole, lett rufsete hårstyling, solbrun hud og lekker sminke. Til inspirasjon. Dette blir nok terningkast 6 fra Jan Thomas. Hun tar godt vare på seg selv. Har har en sunn og flott kropp. Man kommer langt med et balansert kosthold, regelmessig trening og at man har det bra med seg selv og det livet man har. Smaken er som baken, og selv synes jeg den kjolen frua hadde på Elle festen nærmest henger på henne som en potetsekk. Synes den var langt fra sexy... Derimot lurer jeg på hva slags undertøy frua har på seg. Har hun bh med fyll eller har hun ikke bh? Det er det store spm som kanskje @Lin10 kan hjelpe meg med? 30
Nuwanda2 Skrevet 8. juni 2018 #56526 Skrevet 8. juni 2018 2 hours ago, Selfie said: Aah DET forklarer antallet byTimo-kjoler på brygga i går! Elle-fest! Veldig bra instainnlegg av Linnea ja😂 du mener - alle disse individualistene som kler seg i de klærne DE liker... de likte alle byTimo-kjoler i går? 19
hippyskippy Skrevet 8. juni 2018 #56527 Skrevet 8. juni 2018 Jeg blir helt kvalm av hvordan tærne hennes tyter ut hele tiden. Ingen ser stygt på deg om du kjøper 41 istedetfor 40 Carro. 😏 29
SusieDerkins Skrevet 8. juni 2018 #56528 Skrevet 8. juni 2018 18 minutter siden, Nuwanda2 skrev: du mener - alle disse individualistene som kler seg i de klærne DE liker... de likte alle byTimo-kjoler i går? var ganske mange som hadde samme veske som frua og... 8
Emilie112 Skrevet 8. juni 2018 #56529 Skrevet 8. juni 2018 16 minutter siden, hippyskippy skrev: Jeg blir helt kvalm av hvordan tærne hennes tyter ut hele tiden. Ingen ser stygt på deg om du kjøper 41 istedetfor 40 Carro. 😏 Jeg bryr med egentlig lite om at tærne til folk henger uten for skoa.. selv om det ser litt rart ut.. men hun viser på snap eller insta.. at hun må ta av seg skoene fordi de gjør vondt. Et lite tips: kjøp sko i riktig størrelse! 21
Kleenex Skrevet 8. juni 2018 #56530 Skrevet 8. juni 2018 4 timer siden, Nuwanda2 skrev: Helt enig... ikke vet jeg hvem folka er og ikke visste jeg at det var moderne å vise at du hadde svart bestemors-truse under kjolen /skjørtet.. ja ja Trusene kjøpes på iallefall Lindex og i flere farger. Da unngår man at låra gnisser. Kjekt hvis man ikke er size zero da. 3
Nuwanda2 Skrevet 8. juni 2018 #56531 Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, Kleenex said: Trusene kjøpes på iallefall Lindex og i flere farger. Da unngår man at låra gnisser. Kjekt hvis man ikke er size zero da. Kan godt hende de er kjekke... men jeg visste ikke det var såååå greit at man viste trusene sine 1
Kleenex Skrevet 8. juni 2018 #56532 Skrevet 8. juni 2018 23 minutter siden, Nuwanda2 skrev: Kan godt hende de er kjekke... men jeg visste ikke det var såååå greit at man viste trusene sine Trusa har man under? Dette blir mere som en kort sykkelshorts... En liten avsporing, for dette gjelder jo ikke noen av fruene.
enkefru Skrevet 8. juni 2018 #56533 Skrevet 8. juni 2018 8 timer siden, Lin10 skrev: Wow! Hun ser fantastisk ut og blir spennende å se bildene LK har tatt av henne og som kommer på bloggen. Sexy kjole, lett rufsete hårstyling, solbrun hud og lekker sminke. Til inspirasjon. Dette blir nok terningkast 6 fra Jan Thomas. Hun tar godt vare på seg selv. Har har en sunn og flott kropp. Man kommer langt med et balansert kosthold, regelmessig trening og at man har det bra med seg selv og det livet man har. Hahahahahaha 😂😂😂 29
Mnjah Skrevet 8. juni 2018 #56534 Skrevet 8. juni 2018 På 6.6.2018 den 23.48, Trude.lutt skrev: "Syke mennesker kan bli bedre pga MEG MEG MEG....." «Mens de som blir syke pga meg er ikke mitt ansvar.......» 20
Mnjah Skrevet 8. juni 2018 #56535 Skrevet 8. juni 2018 4 timer siden, hippyskippy skrev: Jeg blir helt kvalm av hvordan tærne hennes tyter ut hele tiden. Ingen ser stygt på deg om du kjøper 41 istedetfor 40 Carro. 😏 «Vi diskuterer BEDRIFTEN CBE AS i denne tråden!» - Typisk KG 6
gjest:) Skrevet 8. juni 2018 #56536 Skrevet 8. juni 2018 (endret) 15 hours ago, skruf said: Caroline er fortsatt slank og har en fin figur, men hun er ikke like mager som hun var før graviditetene. Noe som er helt naturlig! Det er forskjell på en ungpikekropp i begynnelsen av tjueårene som ikke har vært gravid kontra ei kvinne i tredveårene som har noen svangerskap bak seg. Selv om man trener og spiser sunt. Jeg synes Caroline ser fin ut nå Enig. Kroppen ser mye flottere ut nå enn den gjorde for noen år siden Endret 8. juni 2018 av gjest:) 4
Gjest formula Skrevet 8. juni 2018 #56537 Skrevet 8. juni 2018 4 timer siden, Emilie112 skrev: Jeg bryr med egentlig lite om at tærne til folk henger uten for skoa.. selv om det ser litt rart ut.. men hun viser på snap eller insta.. at hun må ta av seg skoene fordi de gjør vondt. Et lite tips: kjøp sko i riktig størrelse! Sier meg enig i det. Skoene ser rett og slett vonde ut. Hvorfor i all verden bruke sko som er for små, få vonde føtter og gnagsår? Helt uforståelig, ikke er det særlig pent når tærne henger utenfor heller. Hadde CBE hatt en jobb der hun måtte gå eller stå mye, så hadde hun nok valgt annerledes. Men det har hun ikke. Gårsdagens jobb: "prepping for ELLE" Dagens jobb: "Kveldens look på årets ELLE-fest".
Bimmelim Skrevet 8. juni 2018 #56538 Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, formula skrev: Sier meg enig i det. Skoene ser rett og slett vonde ut. Hvorfor i all verden bruke sko som er for små, få vonde føtter og gnagsår? Helt uforståelig, ikke er det særlig pent når tærne henger utenfor heller. Hadde CBE hatt en jobb der hun måtte gå eller stå mye, så hadde hun nok valgt annerledes. Men det har hun ikke. Gårsdagens jobb: "prepping for ELLE" Dagens jobb: "Kveldens look på årets ELLE-fest". Hun får jo gratis compeed-plaster må du da huske på 😂 7
Gulleplutt Skrevet 8. juni 2018 #56539 Skrevet 8. juni 2018 Jeg blir sjelden inspirert av antrekksbildene hennes, men syntes både hun (og gemalen) var fine på Elle-festen. 4
Medici Skrevet 8. juni 2018 #56540 Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, Gulleplutt skrev: Jeg blir sjelden inspirert av antrekksbildene hennes, men syntes både hun (og gemalen) var fine på Elle-festen. Enig! For én gangs skyld litt laidback! 3
Fremhevede innlegg